حد طبیعی من محدودیت بین مزدا 3 و بودجه زانتیا است.
من ترجیح می دهم شتاب دهنده را فشار دهید تا بتوانید سریعتر شتاب زده و جعبه دنده را خاموش کنید ، آن را به بازارهای دیگر منتقل کنید و از خدمات خود (دندریت های استاندارد) استفاده کنید که فراتر از آنچه انتظار می رود باشد. سرعت 4 سیلندر. با وجود ظاهر ساده و طراحی منحصر به فرد ، خدمات رانندگی Avante در دسترس شما بوده و ممکن است برای شما مفید باشد. سلف تست یک راننده هیجان انگیز برای یک راننده زمینی است. به همین دلیل ممکن است شما نیاز به یک لیوان با قیمت بالاتر از هر هیوندای 2 لیتری با یک لیتر داشته باشید تا بتوانید با مراجعه به آوانته به راحتی خدمات خود را پس بگیرید. آنچه می توانید با قیمت بالاتر و با قیمت مناسب داشته باشید.
"لوازم یدکی آوانته"
لوازم یدکی خودرو ها بسته به تعداد وجود آن خودرو در بازار بستگی دارد و لوازم یدکی آوانته نیز یازار خوبی دارد.
قدرت ترمزها می تواند به صورت شتاب و قدرت بسیار زیاد باشد ، از جمله این انتظار که شما نمی توانید فرمان را خیلی محکم و خیلی نرم بگیرید. از آنجا که این نرم افزار به راحتی خسته نمی شود و تا حدودی شهر را به سرعت خسته می کند ، عدم اطمینان حسن درباره دانش در حضور والی را می توان به راحتی مورد بررسی قرار داد.
فضای موجود در این خودرو برای چهار مسافر بسیار قدرتمند است ، اما با اضافه شدن یک مسافر پنجم ، محفظه سرنشین عقب باریک شد به طوری که می توان دوباره در این کلاس (سدان ویژه) دوباره عادی شود. اندازه تنه ثابت و به اندازه کافی برای یک خانواده کوچک است.
"واشرسرسیلندر آوانته"
اکثریت نشتی واشر سرسیلندر آوانته داخلی موتور بوده که سبب وارد شدن شدن مایع خنک کننده به محفظه احتراق می شود.
جمع کن
در تمام سطوح ترسیم ، Hyundai Avante ارزان ترین منبع کار با سرور قدرتمند و سرور نمونه کارها است که می توانید برای دسترسی و کمک از آن استفاده کنید. اما اگر بتوانید راحتی زیادی بدست آورید یا اگر طراحی داخلی مدرن یکی از اولویت های شما در هنگام خرید خودرو است ، آسان است.
منهای:
به صدای بد بازیگران عادت کنید. کمبود امکانات از قبیل سانروف ، تهویه مطبوع اتوماتیک و کنترل کروز. طراحی داشبورد قدیمی و خسته کننده.
"تسمه تایم آوانته"
اگر در خصوص تسمه تایم آوانته دسته دوم تردید دارید ، بهتر است به یک مکانیک مراجعه کنید تا تسمه تایم خودرو را چک کند.
فواید:
شما عاشق نینگ هستید و فکر می کنید که خرید یک ماشین استفاده شده بسیار مهم است.
هیوندای آوانته خودرویی مشهور است که علی رغم قطع تولید و کاهش تعداد قطعات یدکی ، هنوز در خیابان های شهر در حال حرکت است.
آوانته در سال 1990 توسعه یافت و یک سال بعد وارد ناوگان تولیدی هیوندای شد. در سال 2004 ، وی با تغییرات جزئی توانست بازار جهانی فروش خود را در کنار رقبایی همچون Toyota Corolla و Honda Civic از نظر کیفیت و تولید گسترش دهد. فضای داخلی خودرو تأثیر زیادی داشت.
در نگاه اول به نظر نمی رسد که طراحی بیرونی آوانته به این نکته توجه داشته باشد که عدم تقارن چراغهای دو رنگ (خاکستری و سیاه) با شیشه جلو اتومبیل این خودرو ، زیبایی زیبایی جلوی خودرو را کمی کاهش می دهد. چه چیزی در کیفیت چراغهای جلو اتومبیل نقش دارد.
به طور کلی ، ظاهر شما در بررسی اول چندان جذاب نیست! اما کیفیت طراحی شما را بی تفاوت نمی گذارد.
فضای داخلی آوانته مانند هیوندای ورنا و کیا ریو از پلاستیک ساخته شده است! فقط تهویه مطبوع اتوماتیک در کنسول مرکز اضافه شده است.
استفاده از 4 بلندگو کمکی در سیستم صوتی کیفیت نسبتاً خوبی را ایجاد کرده است ، اما عدم فرمان یکی از اشکالات آن است.
در بخش کنسول میانی مانند کیا ریو یا ورنا مکان شیشه یکپارچه و موقعیت شیشه از دیگر مکان های موجود در کابین کوچک این خودرو است.
موتور مورد استفاده در موتور 2 لیتری آوانته یک سی سی 16 سوپاپ 1975 است. موتوری را ببینید که می تواند 140 اسب بخار را به راننده تحویل دهد در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه. حرکت دهنده نسبت فشرده سازی 10.1 به 1 دارد.
نسخه گیربکس دستی این اتومبیل واضح تر از رقبای خود مانند زانتیا ، پارس ELX و حتی مزدا 3 است.
برای شتاب خودرو تا 100 کیلومتر در ساعت ، 9.6 ثانیه طول می کشد. یا موارد دیگر.
به طور کلی ، این خودرو 5 سرعته عملکرد خوبی دارد.
مصرف سوخت این خودرو کره ای در صورت استفاده از بنزین سوپر حدود 6 لیتر در 100 کیلومتر است که در هنگام استفاده از بنزین معمولی به 7.5 لیتر در 100 کیلومتر افزایش می یابد.
با وجود تعلیق تولید و عدم دسترسی قطعات یدکی هیوندای آوانته ، این ماشین برای خانواده های 4 تا 5 نفری که به دنبال یک خودروی با کیفیت و با طراحی نه چندان لوکس هستند ، انتخاب بدی نخواهد بود؛ طبیعتاً این خودرو با محدودیت 63 میلیون تومانی در بازار ایران به فروش می رسد.
فرمان و داشبورد کاملاً از پلاستیک ساخته شده است ، اما فرمان نسبتاً بزرگ دارای طراحی براق و ارگونومیکی است که با پراید یا حتی L90 قابل مقایسه نیست. به جای سیستم دستی و آنالوگ برای نظارت بر سرعت موتور و سرعت آنی ، یک صفحه نمایش دیجیتالی ارائه شده است که سرعت را با تعداد زیاد و سایر کارکردهای مهم مانند سرعت موتور ، هشدار کمربند ایمنی و روشن و خاموش کردن چراغ ها نشان می دهد. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش در پشت فرمان ، مانند اتومبیل های مدرن ، مانیتور جهانی نیست و همیشه موقعیت اطلاعات در آن ثابت است. نمایش رنگی و پیمایش ماهواره ای بر روی داشبورد ، فضای داخلی را مدرن تر می کند ، اما در کلیه نسخه های کوید در دسترس نیست و مدل پایه فقط دارای صفحه دیجیتالی است ، مشابه آنچه در سمند دیدیم. درجه حرارت خارجی ، موجی که رادیو در آن قرار دارد یا تعداد آهنگهای تولید مثل. معنی داره در حالی که جلو جلوی مسافران بسیار خوب و دلپذیر به نظر می رسد ، برای سرنشینان عقب خیلی خوب نیست و زانوهای بلند قد احتمالاً راحت نخواهد بود. صندلی های کوید در ردیف دوم حتی می تواند با صندلی های عقب پژو 206 قابل مقایسه باشد. فضای بار بهتر از هاچ بک معمولی است و البته آنقدر زیاد نیست که ظرفیت آن 300 لیتر تا سقف باشد. در داخل رنو سعی کرد صندلی های خالی زیادی را ترک کند که البته این ها برای قرار دادن وسایل کوچک مانند درب جلو ، بین کنسول و داشبورد مناسب هستند. کوید در واقع تنها خودروی جهان است که سه صندلی خالی جداگانه در داشبورد دارد که هر سه مورد آن در جلوی راننده در کنار راننده است.
نیروهای رانندگی و فنی
پیش بینی می شود خودرویی با چنین قیمتی دارای موتور قدرتمندی باشد. اما کاغذ روی کاغذ بسیار ضعیف به نظر می رسد. در حالت اولیه؛ توان موتور 0.8 لیتر یا دقیقا 799 متر مکعب است. ببینید که 54 اسب بخار می دهد. و 72 نیوتن متر گشتاور. 53 ساعت. ممکن است برای تبلیغ کوید کافی نباشد؛ اما این را نباید دست کم گرفت ، زیرا وزن آن تنها 660 کیلوگرم است و در همان 16 ثانیه با همان موتور به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت Quaid در حدود 140 کیلومتر در ساعت است متوسط مصرف سوخت این موتور که مخصوص Quaid تولید شده ، کمتر از 4 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود.
رنو کوید همچنین با موتور 3 سیلندر دیگر در هند ، یعنی با 1 لیتر و 68 اسب بخار فروخته می شود. گشتاور این مدل 90 نیوتن متر است ، اما شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت تفاوت چندانی با شتاب مدل 0.8 لیتری ندارد و حدود 15 ثانیه طول می کشد. متوسط مصرف سوخت کوید با این موتور کمتر از 4.5 لیتر در 100 کیلومتر و حداکثر سرعت آن 140 کیلومتر در ساعت است. با این حال ، در برخی از تست های غیر رسمی ، شتاب صفر تا 100 مایل در ساعت در 13 ثانیه برای کوید نیز ثبت شده است که به نظر منطقی نیست.
بسته به نوع انتقال و گزینه ها ، کوید چهار نوع اصلی دارد که به آنها STD ، RXE ، RXL و RXT گفته می شود. STD و RXE فقط با موتور 800 سی سی در دسترس هستند. همچنین یک جعبه دنده دستی را مشاهده کنید ، در حالی که می توان RXL و RXT را با هر دو موتور سفارش داد و دارای جعبه دنده 5 سرعته دستی یا پنج سرعته AMT بود. اگرچه برخی منابع خبری در کشور ما به اشتباه اشتباه AMT را به عنوان گیربکس اتوماتیک می نامند ، اما باید توجه داشت که AMT به معنای جعبه دنده دستی اتوماتیک است و در واقع به همان گیربکس دستی اشاره دارد که در اثر ترکیبی مکانیکی الکترونیکی تعویض دنده ها تغییر می کند. ضمیمه ها؛ علاوه بر این ، راننده می تواند این قسمت را از زنجیر جدا کرده و دنده ها را به طور مستقل تغییر دهد.
البته تولید اتومبیل با سیستم AMT برای تولید کننده ارزانتر از گیربکس اتوماتیک است. کوید اولین اتومبیل در جهان نیست که با AMT ارائه می دهد ، و این ترفند قدیمی هنوز هم در مدل اسمارت مورد استفاده قرار می گیرد. اما کوید به همراه AMT به یک دکمه سه موقعیتی در داشبورد با حالت های رورس ، درایو و نچرال شیفت مجهز شده است. هنگامی که ماشین بدون فشار دادن پدال گاز و بدون نیاز به کلاچ در حالت رانندگی یا معکوس قرار دارد ، ماشین فقط با فشار دادن پدال ترمز شروع به حرکت خواهد کرد و هنگامی که این پدال کاملاً رها شود ، در سرعت های پایین کند می شود. سرعت.
گزینه ها و فرصت ها
البته ، خودرویی با دامنه قیمتی بین 4000 تا 7000 دلار ، لیست طولانی از گزینه ها را ندارد؛ اما کوید در این زمینه موفق بوده و البته فراتر از اتومبیل های معمولی فراتر می رود. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، این ماشین دارای 4 نوع اصلی است که به ترتیب STD ، RXE ، RXL و RXT نامیده می شوند و هر یک از آنها با اختلاف در سطح گزینه ها همراه هستند. در زیر با این تیم ها به ترتیب 1 ، 2 ، 3 و 4 تماس می گیریم.
جنس سپر در این خودرو یک گزینه است و در انواع 1 و 2 از پلاستیک مشکی ساخته می شود و در انواع 3 و 4 به همان اندازه بدنه خواهد بود. فقط تیپ 4 دارای چراغ مه ای در سپر است و هیچ چیز دیگری در این قسمت از بدن نیست. راهنما در آینه جانبی نیز برای انواع 3 و 4 طراحی شده است. رینگ های کوید در تمام نسخه ها از طراحی یکسان برخوردار بوده و 13 اینچ است. اما فقط در نوع 2 از رنگ سیاه استفاده می کند.
فضای داخلی دارای سه نوع 1 ، 2 و 3 در داشبورد و روکش صندلی به رنگ خاکستری تیره است. اما با نوع چهارم ، صندلی ها و کودک می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند. در صفحه نمایش برای تقویت کننده های رانندگی ، رنگ فریم متفاوت خواهد بود و در نوع 1 آن جامد و خاکستری ، در تیپ 2 و 3 نقره ای و در نوع چهارم آن از جنس فلز کروم خواهد بود.
فقط انواع 3 و 4 مجهز به یک فرمان برقی هستند ، انواع دیگر دارای یک فرمان خشک هستند. شیشه برقی فقط در ردیف جلو نوع 4 است. نوع 1 کولر ندارد! یک استارت بدون کلید و یک صفحه نمایش 7 اینچی به همراه یک رایانه در داخل آن که به پیمایش ماهواره ای نیز مجهز است ، فقط در نوع 4 در دسترس خواهد بود. انواع 3 و 4 دارای یک شارژر 12 ولتی ، USB و AUX هستند که با استفاده از آن می توانید تلفن هوشمند خود را نیز وصل کنید. از طریق بلوتوث به ماشین منتقل می شود.
در زیر لیست کاملی از انواع مختلف تعرفه رنو کوید ذکر شده در زیر در نمایندگی رنو در دهلی هند وجود دارد.
بخشی که می تواند جرات تغییر نام این خودرو را به ایران خودرو بدهد! سپر ، چراغهای جلو و چراغهای جلو ، هود و بالها آنرا کاملاً متفاوت از برادر خود می کند و به واقعی peugeot 407 شباهت دارد. در نمای جلویی ، اغراق در ایجاد حجم جلوه ای شیک و نسبتاً مدرن به آن می بخشد ، با توجه به اینکه علاوه بر جذابیت ، هزینه های اضافی را نیز متحمل می شود. شما هنگام صاف کردن!
از آنجا که اتاق بسیار شبیه به اتاق 206 است ، ممکن است شما را به تسلط بر اندازه اتومبیل بیش از 206 زمان ببرد!
چراغهای جلو بزرگ از ماشین خارج می شوند و به بالها ادامه می دهند. لوگوی بزرگ پژو همچنین بخشی از کاپوت و سپر را اشغال می کند و نشان از اعتماد به نفس پژو در تهیه این خودرو دارد. ورودی هوای جلو نیز یکپارچه است و به سپر منتقل می شود و به طور کلی می توان گفت که نقطه عطف و تفاوت peugeot 407 در طراحی نمای جلویی است که شیک و مدرن است.
تجهیزات
وقتی سوار ماشین می شویم ، تفریح می کنیم! زیرا ما در ایران یک خودروی خودرو خریداری کردیم و یک فضای داخلی جدید را خواهیم دید! بعد از چند لحظه ، سلیقه ما از بین می رود و کاملاً آگاه هستیم که همان 206 ما را کمی دستکاری کرده و هیچ تفاوتی با هم ندارند. البته این مشکل را نمی توان از نگاه ایران خودرو دید ، زیرا داشبورد فرانسوی 407 از همان طراحی برخوردار است.
در هر صورت ، داشبورد عمودی با رنگ مشکی با نوارهای خاکستری در اطراف لوازم جانبی اتومبیل شگفت انگیز است و زیبا باقی مانده است. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دقیقاً مشابه با مدل 206 است و سیستم صوتی نیز همانطور که همه ما معتقد هستیم (!) یک برند متنوع است که با نام پیونر تزئین شده است. با این حال ، کیفیت صدا و حجم متوسط و قابل قبول بود.
اثاثه یا لوازم داخلی صندلی از پارچه ساخته شده است که می توان گفت از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار است ، اما راحتی صندلی ها به خصوص در قسمت عقب هنوز هم رضایت بخش نبود. در فرمان سه گانه و همچنین در کیلومترشمار به روز شده تغییرات کوچکی رخ داده است که سرگرم کننده تر از 206 است.
استفاده از نوارهای کرومی در اطراف نشانگرهای کیلومتر شمار نیز زیبایی خاصی به این بخش بخشید. به طور کلی ، فضای داخلی به دلیل تعدیل قابل توجه بسیار رضایت بخش است و نمره قابل قبولی را دریافت می کند. علاوه بر این ، کیفیت ابزار و مونتاژ به طور قابل توجهی بهتر از محصولات ایران خودرو در آن زمان بود. نمای از محیط بسیار خوب بود ، اما نمای نسبتاً ضعیف عقب و آینه های جانبی غیر منطقی کوچک برخی از معایب اصلی این خودرو هستند.
تجربه رانندگی و رانندگی
ما ماشین را روشن می کنیم تا ببینیم که 407 چگونه کار می کند متفاوت از 206 ، که در آن اکثر ما ایرانی ها رانندگی می کنیم. موتور از همان صافی و سکوت 206 برخوردار است. تنها چیزی که به نظر می رسد یک بهبود نسبی است ، جداسازی اتاق است که باعث راحتی بیشتر کابین می شود. اتومبیلی که در دسترس ما بود یک مدل اتوماتیک بود. گیربکس را در حالت D قرار دادیم و شروع به رانندگی کردیم. عملکرد بسیار شبیه به 206 تیپ 6 بود و در ابتدای اتومبیل بسیار کند بود ، گویا همیشه توسط نیم کوپل گاز گرفته می شود! با توجه به مسافت پیموده شده 22000 کیلومتر این خودرو ، می توان گفت که هیچ افت فنی چشمگیری در خودرو مشاهده نشده است و این خودرو تفاوت چندانی با مدل با صفر کیلومتر ندارد.
علاوه بر جعبه دنده ، 2 دکمه برای تنظیم حالت رانندگی وجود دارد که با S و * (ستاره) مشخص شده اند. S برای رانندگی با سرعت بالا (اسپرت) و * (برای برف) همچنین برای جابجایی با سرعت کم و برای رانندگی در برف و البته با مصرف کم. دکمه S به دلیل دریچه گاز این اتومبیل که باعث تسریع در مصرف سوخت شد ، دنده ها را به 6200 دور در دقیقه تغییر نداد. دکمه * چرخ دنده ها را نیز به 3500 دور در دقیقه تغییر می دهد که نه تنها باعث کاهش مصرف سوخت می شود بلکه از لغزش چرخ ها در جاده های لغزنده نیز جلوگیری می کرد.
کاهش بیش از حد گیربکس در دنده 1 منجر به این واقعیت شد که قدرت موتور زیاد و قابل قبولی نداشته باشد. البته وقتی در دنده 4 چرخانده اید یا بیشتر از هر زمان دیگری از حالت اسپرت استفاده می کنید ، می توانید قدرت موتور را ببینید که به لطف حداکثر سرعت مجاز و گشتاور حاصل می شود. اما دست یک هیولا؛ بحث در اینجا کاملاً متفاوت است! شتاب سریع ، گیربکس با نسبت دنده مناسب ، قابلیت کنترل بالا و هوش انسانی و همچنین چرخ ها و لاستیک های آلومینیومی میشلن عملکرد بسیار بهتری را در 407 اتوماتیک و حتی 206 تیپ 5 ارائه می دهد ، بنابراین شتاب گیری و ترمز به دلیل وزن کم مدل با گیربکس دستی است. فکر کردن. اگرچه این گیربکس اتوماتیک از سال 2003 میلادی است ، اما در آن سالها به آن گیربکس کند نیز گفته می شد.
در تست شتاب دستی 407 ، در 9.8 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسیده است ، در حالی که در مدل اتوماتیک این زمان به 12.7 ثانیه افزایش یافته ، در حالی که در حالت S 0.7 ثانیه به شتاب کمک کرده و ما به 12:00 رسیدیم. علاوه بر این ، هنگام آزمایش برای ترمز ، این اعداد برای یک مدل دستی 38 متر و برای انتقال کامل اتوماتیک با سرعت 100 کیلومتر در ساعت 42.5 متر بود.
عملکرد فرمان که در سال 206 قوی قلمداد می شد ، می تواند در 407 منفی تلقی شود. فرمان سخت و خشک که می توان با افزایش وزن بینی ماشین و در نتیجه تعادل توزیع وزن در محورهای جلو و عقب (البته ناچیز) توضیح داد. کنترل 407 همانطور که برادرش انتظار داشت کاملاً قابل قبول بود ، و ماشین به سرعت دستورالعمل های راننده را برای تغییر سریع مسیر دنبال کرد. مصرف خودرو با توجه به 407 ECU بسیار نزدیک است ، با توجه به 407 ECU ، که اصلاً چینی نیستند و در چرخه ترکیبی حدود 7.5-8.5 لیتر می سوزند ، که در مدل اتوماتیک از 9.5 تا 10.5 است. در حال حاضر و به دلیل رکود موجود در بازار و به تبع آن قیمت پایین ، 407 بسته به گیربکس و سال ساخت و همچنین با توجه به شرایط بدنه که از قیمت بالایی برخوردار است ، از 35 تا 50 میلیون نفر هزینه می کند! البته باید در نظر داشت که به دلیل تعلیق مونتاژ این خودرو ، فقط مدلهای استفاده شده در دسترس است.
آلفا رومئو جولیتا می تواند با کیفیت و مجوز شخصی تولید شود ، بنابراین می توانید امروز با ارائه طیف گسترده ای از این ماشین دوستانه پذیرفته شوید.
در سال 1954 ، هنگامی که یک ماشین در تورین مشاهده شد ، آزمایشگاه توسط آلفا رومئو ژولیت معرفی شد. دستگاه لیزر برای اتومبیل های لیبی. با گذشت سالها ، این خودرو در نسخه ای متفاوت از خدا ساخته شده است ، بنابراین در دوره 191544 تا 1965 که 135 هزار مورد با این سال ها محدود شده اند ، ژولیت در مارس 2010 کالای جدیدی را در سالن ساد مین به شما ارائه می دهد. دادن. ، سالگرد قرار گرفتن در معرض و وزارت آلفا رومئو به مردم ژنو ، نیم تنه جولیا ، با خدمات و ویژگی های جدید در افتتاحیه.
آلفا رومئو با معرفی نسل سوم ژولیت ، به شما این امکان را می دهد تا به میزان محدودی به شما برسیم. ظاهر اغوا کننده این خودرو بدون شک در سراسر جهان قابل مشاهده است. این دختر زیبا از Alpha Romeo را می توان طراح عالی پینینفارینا لورنزو راماسیوتی نامید. راماسیوتی که خدمات دیگری را برای توسعه پروژه های بزرگ طراحی خودرو با فراری انزو ، فراری 360 مادنا ، مازراتی کوآتروپورت و گران توریسمو ارائه داده است ، می تواند با استفاده از خدمات ویژه و بین المللی فعالیت های دیگری را ارائه دهد. خود را نشان دهید. از زمان ظهور نسل جدید جولیت ، این اتومبیل می توانست در شهر کازینو و در منطقه ایتالیا لاتزیو تولید شود. نسل سوم جولیت از سیستم فیات C-اوو پشتیبانی می کند. برای توسعه سکو ، فیات او را به عنوان مهندس با 100 یورو به ازای 100 یورو جریمه کرد و این تصمیم را گرفت.
با این حال ، این هاچ بک ایمن هنوز هم می تواند مورد استفاده کارشناسان خانواده و خودرو باشد. سرانجام ، پس از یک وقفه تقریباً 35 ساله ، آلفا رومئو در سال 2012 توسط آلفا موتور (نمایندگان لیست Alpha Romeo در ایران) بازگردانده شد ، و خوشبختانه ، جولیت یکی از محصولاتی بود که این شرکت با ورود به کشور معرفی کرد.
مشخصات فنی
جولیت با ظاهر جذاب خود یکی از ویژگی هایی است که مشتری ارائه می دهد. در مدل مدل سال 2017 ، آلفا رومئو دارای یک موتور 14 لیتری 14 لیتری و یک موتور 17755 لیتری جلی 2017 با 11 موتور ، یک موتور 4 سیلندر 4 لیتری پنهان در آلفا رومئو مولتی ، با یک توربوشارژر 1.44 لیتری است. سیستم الکتریکی. 170 ساعت از ساعت در 5500 دور در دقیقه 1.75 لیتر موتور حداکثر قدرت 237 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه گشتاور کوتاه البته آلفا رومئو موتورهای دیگری از جمله موتورهای دیزلی را نیز به مشتریان ارائه می دهد. به گفته بسیاری از منتقدین بهترین انتقال برای این خودرو مدل 1.4 لیتری توربو است که بهترین نسبت قدرت به وزن را با 170 اسب بخار فراهم می کند. آلفا موتور همچنین با این موتور جولیتا را وارد کشور کرد. در تماس با این شرکت ، به ما اطلاع داده شد که آلفا موتور قصد ندارد نمونه مجهز به موتورهای دیگر را وارد کند. جولیتا سوپر با یک موتور 1.4 لیتری و گیربکس شش سرعته اتوماتیک در 7.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 218 کیلومتر در ساعت از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.با یک موتور 1.75 لیتری و گیربکس شبیه به نسخه فوق العاده ، جولیتا ولوچی در 6 ثانیه حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت آن 244 کیلومتر در ساعت است.
یکی از نقاط قوت جولیا کشش کم او است. جولیتا 1.4 لیتری با مصرف سوخت ترکیبی 5.1 لیتر در هر 100 کیلومتر و یک موتور 1.75 لیتری با مصرف سوخت ترکیبی 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر ، مصرف سوخت خودرو را تأیید می کند. مصرف کم سوخت و مخزن 60 لیتری ، نیاز به قطع چندگانه برای رفع عطش جولیتا را برطرف می کند. علاوه بر این ، جولیت را می توان یک ماشین سازگار با محیط زیست دانست. این خودرو به استاندارد آلایندگی یورو 6 رسیده است که می توان گفت خیلی زیاد است.
آلفا رومئو در جولیت از یک جعبه دنده شش سرعته دو کلاچ برای دو برابر لذت رانندگی استفاده می کند. جعبه دنده نوآورانه آلفا رومئو که توسط جولیت استفاده می شود امکان انتقال مداوم گشتاور بدون از دست دادن نیرو در هنگام تغییر را فراهم می کند. آلفا رومئو از محور تعلیق مک فرسون برای محور جلویی جولیت و یک سیستم چند پیوندی یکپارچه برای محور عقب استفاده می کند. به لطف هماهنگی و دقت در طراحی سیستم تعلیق خودرو ، جولیت می تواند حتی در گوشه های تنگ ، ثبات و پایداری بی سابقه ای را فراهم کند.
طراحی بیرونی و داخلی
طراحی بیرونی منحصر به فرد جولیت ، اصالت ایتالیایی او را نشان می دهد و تعداد کمی از افراد مجذوب زیبایی این ماشین نمی شوند. جولیت دارای طول 4351 میلی متر ، عرض 1798 میلی متر و ارتفاع 1465 میلی متر است. فاصله بین دو محور خودرو 2634 میلی متر و وزن آن 1310 کیلوگرم است.
با این حال ، برخی از منتقدین دیدگاه جولیا را زیر سوال بردند. اما همه اعتراف کردند که نمای عقب چشمگیر است. در نمای جلوی ژولیت 2017 ، خطوط روی هود به زیبایی به سمت شیشه جلو اتومبیل مثلثی منحصر به فرد آلفا رومئو هدایت شده است. چراغهای جلو نوری اتومبیل در هماهنگی کامل با خطوط هود ، زیبایی بی نظیری را به خودرو می بخشد و قسمت پایین سپر جلو به همراه چراغهای جلو و چراغهای مه شکن ، احساس پرخاشگری و پویایی به خودرو می بخشد. وقتی از کنار خودرو مشاهده می شود ، شاید مهمترین چیزی که توجه را جلب می کند ، نبود دستگیره برای درب های عقب است. در نگاه اول ، حتی به نظر می رسد که در کنار هاچ بک سه چرخ هستیم. اگر دستگیره درب عقب در لبه شیشه ای درب های عقب یکپارچه شده است ، این امر به زیبایی طراحی و منحصر به فرد بودن خودرو کمک می کند. رینگ های آلومینیومی نیز در کنار جولیت ایستاده اند. آلفا رومئو 16 تا 18 اینچ دارد.
در ورن فضای صندوق عقب نسبتاً بزرگ است و ارتفاع زیاد درب صندوق عقب باعث می شود وسایل بزرگ را آسان نکنید اما در ریو این فضا از گردن جعبه کوچکتر و کوچکتر به نظر می رسد. در خارج از این دو اتومبیل که در کنار یکدیگر قرار دارند ، ورنا را در یک ماشین بهتر و گران تر مشاهده می کنید. وقتی وارد فضای داخلی ورنا می شویم ، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند ، دسته های داخلی درب استیل است. درهای داخلی (مانند ماکسیما) از زیبایی خوب و کیفیت عالی برخوردار هستند.در ریو ، درها به رنگ خاکستری و خاکستری رنگ شده است ، درهای بالای آن مانند دوو مسابقه از کیفیت ایرانی است. ابعاد جاده سنگین است اما در ریو داشبارد همان ماده پراید را دارد. فرمان ورنا - دو تیغه ، نرم و با طراحی متفاوت. یک ماشین خارجی یک پخش کننده معمولی است که دارای باند های قوی است ، در حالی که ریو از دستگاه پخش سی دی استفاده می کند. تهویه مطبوع ورنا ، مانند C-یلو ، هیچ تاثیری بر موتور ندارد و کاملاً ساکت است. تهویه هوا ریو نیز مضر است ، اما از قابلیت خنک کننده برخوردار است. او به هیچ وجه ایمان ندارد ، شما متوجه یک کرهای خواهید شد. اکنون در حال هک شدن دو خودرو در هود هستیم. در محفظه موتور Verna حدود 20 اینچ از ریو بلندتر است و در موتور پیچیده تر است ، با آرم هیوندا موتورز روی هر جزئیات ، حتی روی درب. آب کرهای در ساحل وجود داشت و نوید یک موتور با کیفیت خوب را می داد و در فلش های ایران ریو به روشنی قابل مشاهده است که از جعبه دنده در حال ریختن است. بقیه موتور یکنواخت نیست و من حداقل 80٪ این موتور را دارم. من زبان ایرانی را می دانم. سیستم ترمز در هر دو اتومبیل در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما با سرعت بیشتری روی دیسکهای ایران ریو گرم می شود و ترمزها کمی کمتری کار می کنند در حالی که دیسک های هیوندای هرگز شروع نمی شوند. اما در ورن واقعاً در بهترین شرایط است و او به لطف یک عمل بسیار روان همیشه شما را در شرایط شهری خشنود می کند ، اگرچه نیروی محرک ریو در کاتالوگ شرکت 12 سوپاپ است ، اما نماینده شرکت با 16 دریچه این موضوع را توضیح می دهد ، در حالی که موتور Verna 12 عدد است. دریچه ها و روی موتور حک شده است ، اما شما متن را روی موتور ریو نمی بینید.
وقتی موتورها را شروع می کنیم ، متوجه عملکرد صاف و بی سر و صدا ورنا می شویم ، در حالی که ریو به صدای پراید نزدیک است. اکنون زمان رقابت است. در ابتدای ساعت در دنده اول و دوم ، ریو کمی جلوتر از ورنا است. موتور دنده 2 بیشتر از نیمه دیگر حرکت می کند ، می توانید ریو را که همیشه دورتر از شماست ، در آینه قرار دهید. خودرویی که درصد بالایی از تولید داخلی دارد ، کیفیت ساخت نسبتاً خوبی دارد که بسیار بهتر از ایران خودرو است ، اما ورنا یک خودروی کاملاً خارجی با خصوصیات بسیار نرم و میرایی دقیق و همچنین یک کلاچ و گیربکس کاملاً هماهنگ است که به نظر من دوستان هستند کسی که می خواهد ماشین بخرد آنها هرگز این اتومبیل را سوار نکرده اند و تست رانندگی با ورنا قطعاً شما را انتخاب می کند.
دو اتومبیل ، هیوندای ورنا داستی و پژو 206 با صندلی V8 ، از جمله خودروهای موجود در محدوده قیمت 17 تا 19 میلیون تومان هستند.
این دو اتومبیل که یکی از آنها تحت لیسانس هیوندای در شرکت کرمان موتور و دیگری در شرکت ایرانی خودرو قرار گرفته است ، علاوه بر قیمت مشابه از مشخصات فنی بسیاری نیز دارند ، بنابراین از هر دو استفاده می شود. آنها درست می کنند. موتور 1600 سانتی متر مکعب علاوه بر توانایی تولید 110 اسب بخار با پژو 206 V8 ، هیوندای ورنا پنج اسب بخار کمتر از رقبای خود دارد. از طرف دیگر ، در حالی که این دو اتومبیل دارای اندازه موتور یکسان هستند ، هیوندای ورنا 11 ثانیه طول می کشد تا از صفر به 100 تغییر کند و سدان پژو 206 V8 118 ثانیه طول می کشد. از طرف دیگر با استفاده از کتابچه راهنمای هیوندای ورنا می توانید به حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت برسید و با پژو 206 با گیربکس V8 می توانید تا 193 کیلومتر در ساعت شتاب داشته باشید ، که باز هم نشان می دهد سدان پژو 206 مطلوب است در چرخه ترکیبی ، این خودرو در هر 100 کیلومتر 6.6 لیتر بنزین می سوزاند ، در حالی که هیوندای ورنا برای پوشش این فاصله به 7.8 لیتر سوخت نیاز دارد. اما از نظر ایمنی ، این دو اتومبیل در یک سطح قرار دارند ، بنابراین هر دو خودرو مجهز به ترمزهای ABS و کیسه های هوا هستند که این باعث می شود این دو اتومبیل ایمن شوند. پژو 206 هم اکنون با جعبه V8 با 17 میلیون و 500 هزار تومان و یک کتابچه راهنمای هیوندای ورنا با 19 میلیون تومان در بازار عرضه می شود.