لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

پژو 407 جدید ، لذت رانندگی

ترمزهای ABS خودرو همچنین از توزیع نیروی ترمز هوشمند و ترمز اضطراری برخوردار هستند. کل سیستم ترمز توسط جدیدترین نسخه کنترلر آلمانی بوش کنترل می شود. خوشبختانه ، روزنامه نگاران آزادی کامل داشتند. این به ما امکان می دهد تحرک خودرو را حتی با سرعت 190 و 200 کیلومتر در ساعت بررسی کنیم.در طول سفر ، شخصا چندین بار کنترل اتومبیل را از دست دادم ، زیرا جاده را نمی دانم ، و تعلیق عالی و ESP خطاهایم را اصلاح کرد.
رانندگان دیگر به وضوح بدشانس بودند زیرا یکی از دوستان در جاده روستایی با بلوک هایی در کنار جاده تصادف کرده بود و یک دوست دیگر خیلی سریع به دور رفت و برگشت می خورد و انتهای خم را سوراخ می کند. جدول. در هر دو مورد تصادفات ، پس از بازرسی از خودروها و صحبت با راننده ، فهمیدیم که علت تصادف فقط سرعت بسیار زیاد و عدم اطلاع از مسیر است و peugeot 407 اصلاً خراب نیست. سوار شدن و دست زدن به کار بی دلیل نیست زیرا ده ها نوآوری در peugeot 407 وجود دارد. به عنوان مثال به دلیل استفاده بسیار زیاد آلومینیوم در سیستم تعلیق و بدنه ، این خودرو تنها 1400 کیلوگرم وزن دارد. در مقایسه ، خوب است بدانید که پژو پارس حدود 1300 کیلوگرم وزن دارد! توزیع وزن از 62 تا 38 در محورهای جلو و عقب.
 فرمان بسته به سرعت ، زاویه فرمان و دمای روغن از یک نسبت متغیر برخوردار است. سیستم تعلیق جلوی این خودرو دارای میلگردهای دو فلنج ، فنرهای نوسان و ضربه گیرهای هیدرولیک است ، در حالی که قسمت عقب دارای اتصالات متعدد با فنرها و ضربه گیرهای مشابه جلو است.
در کابین:
پژو 407 با دو نوع گیربکس اتوماتیک و چرخ دنده به ترتیب 54 و 51 میلیون تومن ارائه می شود. مدل اتوماتیک دارای یک سانروف برقی ، صندلی تمام برقی ، تهویه مجزا برای سرنشینان جلو و اثاثه یا لوازم داخلی لوکس تر از مدل دنده است. سر و صدای ورودی به محفظه مسافر بسیار کم است و فقط با سرعت زیاد موتور صدای صدای موتور شنیده می شود که این یک نکته منفی نیست. نمای جلوی آن بسیار عالی است و صندلی بسیار راحت است. نوار ابزار به خوبی هماهنگ شده و کنترل ها در دسترس هستند. تنها اشکال موجود در کابین این است که اگر فردی با قد بیش از 180 سانتی متر در صندلی راننده بنشیند ، فرد در قسمت پشت باید کوچک باشد!
پژو 407 جدید ، لذت رانندگی ...
407 به دلیل یک ظاهر طراحی زیبا و شیک و اسپرت و از همه مهمتر برای عملکرد و انعطاف پذیری در جاده و همچنین برای تاریخ طولانی و موفقیت آمیز سری پژو 4 که در سال 1934 با 401 آغاز شد ، بسیار شناخته شده است.
این ماشین از فولادی خاص برخوردار بود که در اطراف تنظیم ، حجم و کارایی طراحی شده است. پژو طراحی 407 را بر اساس تجربه رانندگی مشتریان عمده بنا کرد: ترکیب فناوری با سادگی و یک تجربه رانندگی هیجان انگیز.

یکی از اصلی ترین جاذبه های 407 ، ظاهری خاک آن ، شیشه جلوی تهاجمی ، شیب دار و شیب دار ، انتهای جسورانه عقب و لاستیک های گسترده است که به آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. طراحی بی نظیر جلوی خودرو با ورودی هوا که کاملاً با راندمان فنی و طراحی بی نظیر آن مطابقت دارد ، 407 تصویر پویا تولید می کند.

پویایی رانندگی ، از جمله چابکی در جاده ها ، نتیجه پیشرفت های فنی است که هم از رانندگی و هم به کار می رود.
407 کوپه همچنین آخرین 407 معرفی شده به بازار است.
با ظاهری زیبا و جذاب ، این ماشین جدید به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده در جاده ، به عنوان الگویی برای گرند تورر مدرن مناسب است.

در ایران مقرر شد یک سدان 407 با یک موتور بنزینی 2 لیتری در گیربکس های مختلف اتوماتیک و گیربکس راه اندازی شود.
از نظر برتری در استفاده ، این وسیله نقلیه معمولاً با ایمنی بالا ، رانندگی فعال و راحتی بسیار بالا مشخص می شود. پژو با افزایش موقعیت سوالات خود مطابق با نیازهای مشتریان ، تعداد سؤالات را افزایش داده است.
تجهیزات جدیدی مانند سنسور کنترل از راه دور جلو برای راحتی در رانندگی و کاربرد دینامیکی آن باعث ایجاد شهرت در دنیای خودرو شده است.
در سراسر جهان ، این خودروی چهار و شش سیلندر تصویر جدیدترین فناوری موجود را نشان می دهد. مخصوصاً مدلهای دیزلی HDi که محبوب ترین موتور شناخته شده در سری 407 هستند.
بروزرسانی بدن
در قسمت جلویی دو مدل وجود دارد: سدان 407 و ورودی هوای استیشن (SW) ، این ویژگی بسیار شیک و مهم نه تنها از نظر زیبایی بلکه از نظر تکنولوژی نیز بهبود یافته است و اکنون کارآیی بیشتری دارد.
پنل های جانبی سیاه طرح جدیدی ارائه می دهند که به خوبی با خطوط باریک و باریک ترکیب شده است. شیشه جلو اتومبیل ریز و خمیده جدید ، اجازه می دهد هوا به همان روش عبور کند. شیشه جلو از سه نوار کرومی افقی و یک نوار عمودی تشکیل شده است. به لطف موقعیت و شیب سطح مقطع آن ، نور را جذب می کند و جلوه خاصی به جلوی پنجره می بخشد و باعث می شود قطعات مکانیکی کوچکتر به نظر برسند بدون اینکه روی تأثیر خنک کننده تأثیر منفی بگذارد.
برای محافظت از اتومبیل در برابر شوک و ایجاد راحتی بیشتر برای 407 دارندگان ، علاوه بر سنسور فاصله عقب ، حسگر فاصله جلو نیز به خودرو اضافه شده است ، به گونه ای که سپر جلو مجهز به چهار سنسور حساس است که اطلاعات را برای سیستم جمع می کند.
یکی از مهمترین و زیباترین قسمت های درب محافظ است که همان رنگ بدنه را دارد و با یک لایه کرومی تزئین شده است.
قسمت پشتی 407 جدید از یک ظاهر طراحی شده کوپه اسپرت ناشی می شود که ویژگی های منحصر به فردی دارد. پنل پایین در قسمت پشتی دارای طراحی کاملاً جدید است ، مجهز به یک پوشش محافظ است و با مهره های کرومی تزئین شده است. دوره های پایین دارای دو شکاف برای دسترسی راحت تر به پرده بالاتر و دوره های پایین دارای دو شکاف برای دسترسی راحت تر به پرده بالاتر بودند. صفحه طراحی مجدد پانل عقب ، ظاهر محکم 407 را برجسته می کند و همچنین با قرار دادن هوشمندانه چهار سنسور فلاش در سپر ، درهم و برهم بینایی را کاهش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد