لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

هیوندا ورنا و هیوندا آوانته

هیوندای ورنا مانند برادر بزرگتر خود یعنی هیوندای آوانته در سال 2005 در خط مونتاژ کرمان موتور قرار داشت. ورنا همان آوانته است و اتومبیل هایی که ما از آن به عنوان آوانته می شناسیم هنوز هم در بعضی از نقاط جهان به عنوان ورنا معرفی می شوند. غاز مونتاژ ورنا با قطع تولید دوو سیلو در کرمان موتور همزمان شد و به همین دلیل این نام به سرعت محبوب شد. Verna در ابتدا با موتور 1.5 لیتری و گیربکس دستی عرضه می شد ، اما از سال 2007 نسخه 1.6 لیتری نیز با گیربکس اتوماتیک در دسترس است. به طور طبیعی ، مدل 1.6 لیتری گزینه های بیشتری نیز داشت. مانند ABS ، کیسه های جلوی هوا ، ترمزهای دیسک عقب و آینه های برق. با توجه به سیستم های فنی و وضعیت بدنه هیوندای ورنا ، گروه تخصصی ال چوک به خریداران این اتومبیل محبوب اجازه داده است تا با استفاده از خدمات تخصصی خبرگان خودرو تصمیم خرید آگاهانه بگیرند.
تست های تشخیصی و فنی خودروهای هیوندای ورنا
اولین و مطمئنا مهمترین مرحله از تخصص خودروهای هیوندای ورنا تست دیاگ است. داج Hyundai Verna به کارشناس خودرو این امکان را می دهد تا اطلاعات مربوط به سنسورهای ECU یا رایانه های اتومبیل را نشان دهد. سپس این متخصص می تواند از داده های ECU برای شناسایی کلیه مشکلات فنی و البته عملکرد واقعی اتومبیل های هیوندای ورنا استفاده کند. همانطور که می دانید بسیاری از دلالان و دلالان موجود در بازار خودرو سعی در فروش اتومبیل با قیمتی کمتر از نمایشگاه دارند و تعداد خودروها را کاهش می دهند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید مدل هیوندای ورنا با یک متخصص مشورت کنید. به خاطر داشته باشید که شرایط فنی سیستم های خودروسازی معیار بسیار مهمی در تعیین قیمت هیوندای ورنا آنها است. بنابراین ، برای تعیین قیمت خودروهای هیوندای ورنا ، باید تمام سنسورهای اصلی ECU را بررسی کنید. در صورت مشاهده خطا در تست داج ، کارشناس ورنا موظف است به خریدار و فروشنده اطلاع دهد. بسیاری از خطاهای گزارش شده توسط داج می تواند منجر به هزینه های هنگفت تعمیر شود. علاوه بر این ، دستگاه های مدرن داج که توسط متخصصان مجموعه ال چاک مورد استفاده قرار می گیرند ، می توانند موضوعاتی از قبیل باز کردن کیسه هوا یا مجله گیربکس خودرو هیوندای را کشف کنند.
رنگ بدن و وضعیت تست هیوندای ورنا
همانطور که می دانید ، هرگونه رنگ بدنه یا آسیب سطح ، مانند خطوط و لکه های رنگ و حتی جلوه های صاف کننده بی رنگ ، می تواند بر قیمت نهایی یک خودرو وننا تأثیر بگذارد. بنابراین ، پس از آزمایش داج ، باید بدنه خودرو را بررسی کنید. تشخیص پالایش و اصلاح مجدد بدن با استفاده از دستگاه های تخصصی برای تعیین رنگ انجام می شود. با توجه به بخش خودرو ، کارشناس خودرو تمام قسمتهای بدنه را با کمک دستگاه تعیین رنگ تحلیل کرده و گزارش کاملی در مورد شکل ظاهری و بدنه خودرو را از خدمات خبره خریدار یا مشتری ارائه می دهد.

جهت بهره مندی از خدمات تخصصی آلوچاک تخصصی خودرو در غرب تهران ، تخصص خودرو در شرق تهران ، تخصص خودرو در شمال تهران ، تخصص خودرو در مرکز تهران و تخصص خودرو در جنوب تهران با ما تماس بگیرید.

هیوندای یکی از آن دسته از تولیدکنندگان اتومبیل است که تلاش هایش همیشه مورد تحسین و ستایش دیگران بوده است. همانطور که می دانید سن این خودروساز تقریباً برابر با صنعت خودروسازی ایران نیست ، اما پیشرفت کار خودروساز کره‌ای به هیچ وجه قابل مقایسه با صنعت خودروسازی در کشور ما نیست.
امروزه بسیاری از محصولات هیوندای در جاده های کشورمان قرار دارند که مشهورترین آنها مدل های النترا ، سانتافه و سوناتا است.
الانترا از دهه 1990 در محدوده هیوندای قرار دارد و از آن زمان ما شاهد رشد روزافزون این عضو مهم خانواده هیوندای و سایر اعضای آن هستیم.

نسل سوم هیوندای الانترا که در ایران با عنوان آوانته شناخته می شود ، از سال 2001 تا 2006 در خط تولید هیوندای قرار داشت و از 2005 تا 2012 توسط رین  اتوماکرز به ​​عنوان مونتاژ داخلی مونتاژ شد.
به دلیل زبان های مختلف طراحی که در اتومبیل های مدرن دیده می شود ، هیوندای آوانته ظاهری زیبا و مدرن ندارد؛ حتی مخالفان همفکر مانند مزدا 3 قدیمی نیز حرفی برای گفتن ندارند و شاید بهتر باشد ظاهر را با مدل های ارزان قیمت داخلی مانند پژو پارس مقایسه کنید.
چراغهای جلو از شکل بسیار قدیمی و تقریباً مربعی برخوردار است. یک شیشه جلو نسبتاً کوچک نیز در فضای بین دو چراغ اصلی قرار دارد.
در سپر جلو ، از نوارهای پلاستیکی گسترده مشکی به عنوان کمک فنر و تزئینات استفاده می شود. کانال نسبتاً دراز نیز بیشتر نیمی از قسمت پایینی سپر را ضبط می کند تا هوای مورد نیاز سیستم پیشران و سیستم خنک کننده را برای جبران اندازه کوچک شیشه جلو اتومبیل فراهم کند و بدین ترتیب میزان هوای ورودی کاهش می یابد. دو چراغ مه شکن نیز در دو طرف دیده می شود.
علاوه بر این ، دو خط حجم با ستون A شروع می شود و پس از عبور از درب محفظه موتور در طرفین شیشه جلو ، در نمای جلوی آن ادامه می یابد.
در نمای جانبی هیوندای آوانته ، ضخامت نسبتاً کمی ستون های A و C و همچنین طراحی نه چندان زیبا قاب های پنجره ، توجه خاصی را به خود جلب می کند.
برای افزایش احساس شجاعت و پویایی قابل مشاهده در هنگام مشاهده از طرف ، خط حجم شانه از انتهای لامپ عقب به بال کشیده می شود. همچنین حجم منفی در قسمت درهای پایین و در قسمت جانبی هر سپر مشاهده می شود.
نمای عقب در آوانته کمی می گوید. از این زاویه می توان چراغهای نسبتاً بزرگی را با طرح مثلثی قرمز و نوارهای سفید دید که به طور کلی در طرفین درب تنه قابل مشاهده است.

اوپل در زمینه فناوری هوشمند

اوپل در زمینه فناوری کنترل هوشمند نور در Moka X مانورهای زیادی را انجام می دهد. در عین حال راننده خودرو نیز می تواند حالت های توزیع نور را با کمک چراغهای جلو ، چراغ های روشنایی و مه شکن کنترل کند. به عنوان مثال ، هنگام انتخاب حداقل حالت مصرف انرژی در یک شهر ، میزان روشنایی نور سمت چپ کاهش می یابد ، در حالی که این فرآیند می تواند اتوماتیک باشد و فقط در مواقعی که وسیله نقلیه دیگری از طرف دیگر نزدیک شود ، این فرآیند می تواند اتوماتیک باشد. هنگامی که به یک تقاطع رسیدید ، چراغهای جلو بیشتر گوشه های بیرونی مسیر را روشن می کنند. این فناوری باعث افزایش روشنایی چراغهای عقب هنگام پارک شدن خودرو می شود و هنگامی که Moka X به جهات مختلفی چرخانده شود ، قسمت بیرونی پروانه را با چراغهای مه شکن روشن می کند.
سایر گزینه های راحتی عبارتند از: سانروف ، چراغ های روشن روز ، LED چرخ های اسپرت 18 اینچی بر روی یک مدل وارداتی ، آینه های قابل تنظیم برقی ، یک کلکتور اتوماتیک و مجهز به گرمایش داخلی ، سنسور باران ، کنترل کروز ، نمایشگر 4.2 اینچی در پشت چرخ ، زاویه فرمان قابل تنظیم در چهار حالت ، اطلاعات فنی در مورد شیشه جلو ، فرمان برقی پر سرعت و تهویه مطبوع دوگانه در خارج از کشور ، موکا X با 5 گزینه حاشیه اسپرت در ابعاد 17 تا 19 اینچ قابل سفارش است. نسخه های وارد شده به ایران 18 اینچ با لاستیک 215 میلی متر و عرض 55 میلی متر خواهد بود. این اتومبیل را می توان با 11 رنگ بدنه در بازار جهانی سفارش داد؛ در حالی که سه نوع ترکیب چرم و چوب برای فضای داخلی وجود دارد. گران ترین نمونه موکا X صندلی های چرمی تمام قهوه ای و اثاثه یا لوازم داخلی است. اما بقیه مدل های موجود در داشبورد و صندلی ها به رنگ خاکستری تیره هستند.
مدل های موکا X که در ایران فروخته می شوند مجهز به صفحه لمسی 7 اینچی هستند. با این حال ، اطلاعات دقیق در مورد گزینه های موجود در این بخش در دسترس نیست. شکی نیست که نسخه اصلی شامل اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث و اندروید اتو و اپل کار پلی خواهد بود. با این حال ، پارکینگ ماهواره ای و دوربین های ناوبری ماهواره ای ممکن است در مدل وارداتی در دسترس نباشند.
 آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
بدون شک اوپل موکا  X یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران است. این اتومبیل فقط پنج ستاره ایمنی از صندوق ایمنی خودرو اروپا (Euro NCAP) دریافت کرده است. وی از سال 2012 تاکنون همواره در فهرست بهترین محصولات جهان در زمینه حفظ جان مسافران بوده است و به لطف عملکرد عالی تست تصادف ، مورد توجه علاقه مندان به کراس اوورهای کوچک قرار گرفته است. در زیر می توانید ویدئوی کامل آزمایش های تصادف و ایمنی موکا X را منتشر کنید که توسط بنیاد ایمنی اتومبیل اروپا منتشر شده است.
نتایج تست تصادفEuroNCAP نشان می دهد که موکا X در انواع برخورد برای مسافر بزرگسال 96٪ ایمنی را ارائه می دهد. این 90٪ برای کودکان است. همچنین اگر در اتومبیل سوار شوند ، عابران پیاده 67 درصد بیشتر زنده می مانند. با توجه به این موضوع ، امتیاز ایمنی 100٪ برای این محصول کمترین میزان در خودرو محاسبه می شود.

تعداد زیادی سنسور در اطراف موکا X استفاده شده است که هشدارهای لازم را برای جلوگیری از تصادف اعلام می کند. با این حال ، این اتومبیل برای یک تصادف و بدون ترمز اتوماتیک ارائه می شود و تنها در هنگام پارک کردن خودرو کار می کند. یکی از دلایلی که موچاکس در بخش تنظیمات امنیتی 100٪ کسب کرده است ، حفظ تعادل در شرایط غیرمعمول است. این خودرو نه تنها از عملکرد عالی رانندگی ، ترمز و ترمز در جاده های لغزنده برخوردار است. بر خلاف چرخش ناگهانی فرمان با سرعت های مختلف ، فناوری هوشمندESC از عوارض جانبی جلوگیری کرده و تعادل خودرو را برهم می زند.

از دیگر مشخصات ایمنی موکا X می توان به ترمز ضد قفل (ABS و EBD) با کنترل سیم پیچ اتوماتیک (CBC) و همچنین دیسک های خنک کننده جلویی اشاره کرد. پایداری خودرو توسط سیستم ESP پلاس کنترل می شود و فناوریHSA مانع از حرکت ناخواسته در دامنه های شیب دار می شود. کمربند ایمنی موکا X از سه نقطه رانندگی و کار می کند. از هشت کیسه هوا نیز برای مسافران استفاده شده است ، شش مورد برای ردیف جلو و دو مورد برای مسافران عقب.
تست های فنی و تست رانندگی
موکا X یک کراس اوور کوچک است ، اما می تواند انتظارات بالاتری نسبت به این کلاس بدن داشته باشد. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، محفظه مسافر این خودرو قابل مقایسه با اتومبیل های بزرگتر است ، اگرچه برای 5 بزرگسال به سختی مناسب نیست؛ اما این چهار قد بلند فضای کابین کابین فضای کاملی دارند و علاوه بر زانوها و طبقه فوق العاده خوب ، از بدن خوبی نیز بهره مند می شوند.
این خودرو کراس اوور با ظاهری اسپرت و ویژگی های فنی قابل قبولی برای استفاده روزمره است. راحتی صندلی ها به همراه سیستم تعلیق نرم و سیستم تعلیق اوپل مدرن بار جاده را به خوبی نشان می دهد. با این حال ، از نظر کارشناسانی که موکا X را در سایر نقاط جهان آزمایش کرده اند ، بسیار پایدار است و در صورت غلبه بر برآمدگی ها به سرعت زیاد پرش خواهد کرد.
با موکا ایکس می توانید از مهندسی و موتورهای باکیفیت و قطعات داخلی کشور آلمان لذت ببرید. این در اولین روز از ملاقات با خودرو با خریدار اسیر می شود. با توجه به قیمت نسبتاً بالای این مدل ، لازم به ذکر است که راننده مجهز به شتاب کاملاً عادی و به عنوان یک هاچ بک استاندارد خواهد بود. در عین حال ، سکوت خوب در کابین و سهولت استفاده فراتر از یک محصول ژاپنی یا کره ای نیست.
به طور کلی ، کراس اور موکا X برای استفاده فردی در روز و حتی برای سفرهای طولانی برای یک خانواده بزرگسال ایده آل است. اندازه این خودرو حتی در مدل های بدون دوربین عقب نیز به راننده امکان می دهد ناوگان را کنترل کند. زیرا سنسورهای هشدار دهنده حتی در نسخه اصلی هستند. عدم وجود ترمز اتوماتیک و هشدار برخورد سریع سرعت برای یک کراس اوور مدرن با قیمتی که بیش از انتظارات عمومی باشد ، ضروری به نظر می رسد. اما در موکا X ، برای جلوگیری از تغییر خط و وجود اشیاء در ناحیه کور ، کافی است. علاوه بر این ، متقاطع در مسیرهای لغزنده ، مانند شرایط برفی برفی ، با استفاده از فناوری دیفرانسیل اسمارت و ESP به خوبی حاصل می شود. اما شما نمی توانید از خودرویی انتظار داشته باشید که تنها 16 اینچ از سطح زمین باشد و دارای 215 میلی متر لاستیک پهن برای رانندگی در خارج از جاده است.
قیمت نهایی و مقایسه با رقبا
در بازار جهانی ، رسانه های مشهور خودرو موکا X را بسیار خوب ارزیابی کرده و از تویوتا C-HR بالاتر اما بالاتر از هوندا HR-V و نیسان جوک قرار دادند. مهم است که به یاد داشته باشید در نسخه 140 اسب بخار کراس اوور اوپل حدود 24000 دلار قیمت دارد؛ در حالی که محصولات قابل مقایسه هوندا و نیسان را می توان با 21000 دلار خریداری کرد ، حتی کراس اوور مزدا CX-3 ، یکی از بهترین کراس اوورهای جمع و جور جهان در نسخه پایه با 150 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک ، کمتر از 21،000 دلار قیمت دارد. آن را داشته باش

فیس لیفت جدید پژو 407

فیس لیفت جدید Peugeot 407 در هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در غرفه ایران خودرو افتتاح شد.
مسوولان شرکت سیتکو (شرکت بازرگانی بین المللی سماندا) در افتتاح این وسیله نقلیه اعلام کردند که پیش فروش فیس لیفت 407 در 10 روز آینده به مناسبت ماه رمضان و هفته دولت آغاز می شود و در دسامبر امسال تحویل می شود. نسخه اول پژو فرانسه 407 در سال 2004 قطع شد و تا به امروز 800000 نسخه تولید شده است. فیس لیفت که در ایران راه اندازی می شود ، در سال 2009 تولید شده و در ماه سپتامبر امسال در بازار اروپا عرضه می شود. سید مهدی گاسمی ، مدیر سابق بازاریابی و فروش ایران خودرو و مدیرعامل سایت سیتکو در گفتگو با خبرنگار ما درباره مشخصات این خودرو گفت: 407 تحویل به ایران مطابق انتظارات و الزامات مشتریان ایرانی و شرایط جاده توسط پژو انجام شده است. کشور ما با قد و غیره سازگار است. وی خاطرنشان کرد: این خودرو شبیه به خودروهایی مانند مرسدس بنز C کلاس و آئودی E4 است. از آنجا که واردات خودرو به آلمان مطابق با استانداردهای سختگیرانه آلمان است ، 407 در حال حاضر بزرگترین وارد کننده آلمان در سالهای اخیر است.
پژو 407 ، ساخته شده در فرانسه و در شهر رنس ، در ایران با دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می شود.
به گفته گاسمی ، سطح تجهیزات در سیستم های دستی و اتوماتیک قابل مقایسه است. در مورد قیمت فیس لیفت 407 جدید ، مدیرعامل سیتکو همچنین گفت: این خودرو از 40 تا 50 میلیون تومان در دو نسخه دستی و اتوماتیک به متقاضیان عرضه می شود. فیس لیفت 407 جدید دارای شش کیسه هوا برای امنیت مسافر و پیشرفته ترین سیستم ترمز (ABS) با EBF ، EBD ، EBA است.
فروش پژو 407 از بهار آینده در ایران خودرو آغاز می شود.
به گزارش ایسنا ، فروش پژو 407 ، دو مدل جدید پژو 405 ، بهار آینده آغاز خواهد شد و این شرکت در نظر دارد سالانه تقریباً 2000 نسخه از این خودرو را بفروشد. قیمت این خودروها نیز بسته به تجهیزات ، بین 30 تا 40 میلیون نفر متغیر است.
پس از ارائه مدل های 405 و 406 ، پژو مدل 407 را معرفی کرد که از دو نوع موتور بنزینی و دیزلی و همچنین گیربکس شش سرعته و گیربکس اتوماتیک به انتخاب مشتری استفاده می کند.
فروش پژو 407 از بهار آینده در ایران خودرو آغاز می شود.
به گزارش ایسنا ، فروش پژو 407 ، دو مدل جدید پژو 405 ، بهار آینده آغاز خواهد شد و این شرکت در نظر دارد سالانه تقریباً 2000 نسخه از این خودرو را بفروشد. قیمت این خودروها نیز بسته به تجهیزات ، بین 30 تا 40 میلیون نفر متغیر است.

پس از ارائه مدل های 405 و 406 ، پژو مدل 407 را معرفی کرد که از دو نوع موتور بنزینی و دیزلی و همچنین گیربکس شش سرعته و گیربکس اتوماتیک به انتخاب مشتری استفاده می کند.

Peugeot 407 یک سدان خانوادگی فرانسوی است که در سال 2003 به عنوان جایگزینی برای پژو 406 معرفی شد. این 407 تا سال 2010 در خط تولید پژو بود و در سال 2008 وارد بازار ایران شد. اما به دلیل محبوبیت کم در ایران و قطع تولید در فرانسه ، ایران خودرو که مسئولیت تحویل آن را بر عهده داشت ، پژو 407 را از سبد محصولات خود خارج کرد.

پژو 407 در نسخه های سدان ، کوپه و واگن در بازارهای جهانی تولید می شد و فقط مدل سدان وارد کشور ما می شود. پژو 407 مورد استقبال ضعیف خریداران ایرانی قرار گرفت و همان سرنوشتی با سیتروئن C5 متحمل شد.

پژو 407 در حال حاضر فقط در نسخه های استفاده شده در دسترس است.
لحظات مثبت پژو 407
اشیاء صحیح - فضای کابین صحیح.
امتیازات منفی پژو 407
بازار دست دوم ضعیف - کشش اشتباه - کمبود قطعات یدکی.
ایمنی پژو 407
پژو 407 دارای امنیت 4 ستاره از اروپا است.
امتیاز کارشناس پژو 407
پژو 407 یک اتومبیل خانوادگی است که در سال 2003 در رویدادی در پاریس ارائه شد و پژو تا سال 2010 در تولید باقی ماند. پژو 407 در واقع جانشین پژو 406 ، یکی از موفق ترین اتومبیل های تاریخ پژو بود.
پژو 406 اتومبیلی بود که از 1995 تا 2004 تولید شد و پس از آن جایگزین پژو 407 شد. پژو 406 خود جایگزین پژو 405 شد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای تاریخ پژو تبدیل شد. پژو مدیون حضور خود در سری تاکسی ها است که محبوبیت آن را بیشتر کرده است. 406 در ایران ساخته نشده بود و ایران خودرو تصمیم گرفت پژو پارس را در کشور ما تولید کند که هیچ تفاوتی با مدل فرانسوی نداشت.
من به عنوان جایگزینی برای پژو 407 وارد بازار شدم ، اما او هرگز نتوانست موفقیت برادر بزرگتر خود را تکرار کند. البته در دهه 1940 حدود 850،000 نسخه در بازار وجود داشت ، اما این تعداد از 406 بسیار دور بود.
پژو 407 در سال 2008 توسط ایران خودرو وارد بازار ایران شد و به دلایل مختلف شرایط نامطلوب را تجربه کرد. 407 در بازارهای جهانی در نسخه های سدان ، کوپه و واگن موجود بود اما در ایران فقط در مدل های سدان موجود بود. 407 نسبت به مدل 406 از طراحی کاملاً جدیدی برخوردار بوده و خصوصاً در قسمت عقب آن شباهت چندانی با سایر محصولات پژو ندارد. در نمای جلوی ما یک شیشه جلوی بزرگ با چراغهای مه در کنار آن مشاهده می کنیم.

آوانته یک ماشین جذاب کوچک

شباهت عینی فضای داخلی پارس با پژو 405 ممکن است نکته منفی برای این خودرو باشد ، ساخت داشبورد در کابین تقریباً مشابه داشبورد پژو 405 است ، اما با تغییراتی همراه خواهد بود. بعضی اوقات درک تفاوت چند میلیون تومانی با پژو 405 امکان پذیر نیست ، اما راحتی بیشتر ، صندلی های بیشتر ، فرمان عالی ، طراحی فرمان خوب ، انتقال بهتر و عملکرد کلاچ برخی از تفاوت های این دو خودرو است که این یک مزیت نسبی برای این خودرو است. فراهم کرده است.

"چراغ جلو آوانته"

چراغ جلو آوانته زیبایی خاصی به خودرو میدهد و خودرو را جذاب تر می نماید.

شما باید نمای های خشن و خسته کننده جلو و عقب پژو 405 را به خاطر بسپارید. تقریباً همه مدل های پژو پارس به استثنای پارس 1993 ، از همان طراحی قدیمی استفاده می کنند ، اما با کمی جبران. در سال 1993 ، ایران خودرو تغییرات اساسی در پژو پارس به ویژه در مقابل داشبورد ایجاد کرد که با استقبال نسبتا خوبی از طرفداران این خودرو مواجه شد.

"چراغ عقب آوانته"

چراغ عقب آوانته اما زیبایی چندانی ندارد وشاید طراحی بهتری میتوانست داشته باشد.

کلیه مدل های آوانته برای 5 نفر مناسب است. صندلی های عقب آوانته 60 ، 40 (مشابه پژو 206 تیپ 5) با امکان تاشو ، افزایش فضای پشت سدان ها است که به نظر می رسد برای خانواده کافی باشد. تجهیزات استانداردAvante شامل تهویه مطبوع قدرتمند است. سیستم صوتی از 4 بلندگو پشتیبانی می کند که از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند ، اما عدم کنترل فرمان یکی از اشکالاتی است. سایر تجهیزات استاندارد شامل چراغهای مه شکن عقب ، بالابر اتوماتیک شیشه جلو و برف پاک کن است.

"دسته موتور آوانته"

دسته موتور آوانته انواع مختلفی دارد اما در خودرو های معمولی دو نوع بیشتر بیشتر از بقیه نصب میشودو استفاده آن بسیار گسترده است.

بررسی خودرو

پژو پارس با وزن نسبتاً زیادی که دارد برای رانندگی در خارج از شهر و روی کفی بسیار راحت و ایمن است. چسبندگی پژو پارس به جاده حتی با سرعت زیاد نمونه ای از خودروهای داخلی است. با این حال تعلیق در کلیه خودروهای داخلی از کیفیت پایین برخوردار است ، با این حال باید توجه داشت که هیچگونه کاستی جدی در سیستم تعلیق این خودرو مشاهده نشده است. شتاب حتی در سرعتهای بالاتر از 100 کیلومتر در ساعت با اندکی اشاره به پدال بسیار قابل توجه است و موتور این خودرو با ظرفیت 1800 متر مکعب است. به سبقت گرفتن و حتی ورزش کردن اجازه می دهد.
برخی معتقدند ظاهر آوانته در مقایسه با سایر خودروها چندان جذاب نیست ، اما این خودرو در بین رانندگان حرفه ای جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و آوانته را به یک ماشین جذاب کوچک تبدیل کرده است. عملکرد خیره‌کننده گیربکس دستی خودرو یکی از مهمترین تغییرات دیفرانسیلAvante است. این تغییر همچنین هیجان را برانگیخت.
گیربکس و کلاچ به خوبی با موتور مخلوط می شوند و به این ترتیب دنده ها را قادر می سازد موتور را به راحتی درگیر کنند. در مورد گیربکس اتوماتیک ، وضعیت در مقایسه با گیربکس دستی این خودرو خیلی خوب نیست و کاربران رضایت خاصی از انتقال نیرو در گیربکس اتوماتیک ابراز نکردند. یکی از نقاط ضعف آوانته برعکس است. علاوه بر سر و صدای کم هنگام شتاب ، آوانته در موارد دیگر خودروی آرام است.

امتیاز ایمنی

پژو پارس سال مجهز به دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو است. سیستم ترمز جلو دیسک دارای سیستم خنک کننده است و ترمز عقب آن کاسه ای است. استفاده از ترمزهای ضد قفل ABS وEBD (چهار کانال) نیز باعث شده تا این وسیله نقلیه نسبتاً سنگین کنترل شود.
از مشخصات ایمنی آوانته می توان به دو کیسه هوای سرنشین جلو ، ترمز ضد قفل ABS و پیشران های کمربند ایمنی اشاره کرد.

یکی از راه های جالب برای خرید خودرو مقایسه ماشین هایی با همان کلاس و قیمت است. در این مقاله سعی کردیم پارس اتومات (تولید در سال 2014) و هیوندای آوانته (تولید در سال 2007) ، هر دو از خانواده سدان ، و در دامنه قیمتی در حدود 40 مورد مقایسه کنیم. آنها تا 45 میلیون تومان هزینه داشتند. آماده بودن. انتخاب باشماست.
اگرچه فروش هیوندای آوانته فیس لیفت 2019 دو ماه پیش در ایالات متحده آغاز شد ، اما جایی برای نسخه های جدید وجود دارد.
مدل پرچمدار اسپرت هنوز اعلام نشده است و محتمل ترین رویدادی که در آن این اتومبیل نمایش داده می شود ، نمایش در لس آنجلس است که از چند روز آغاز می شود. البته لازم نیست طولانی صبر کنید ، زیرا هیوندای این خودرو را در بازار کره جنوبی معرفی کرد. این خودرو در بازار کره به عنوان آوانته اسپرت شناخته شده است ، اگرچه تغییر اصلی مدل آمریکایی است.
در مقایسه با مدل های استاندارد ، آوانته اسپرت یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو دارد که 204 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور 265 نیوتن متر
همچنین از این موتور در کیا سراتو GT 2020 استفاده می شود. این گیربکس با گیربکس شش سرعته دستی یا گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچ همراه است. مدل کره‌ای همچنین دارای سیستم تعلیق عقب چند لینک و ترمزهای بزرگتر است.
اما از نظر طراحی ، هیوندای آوانته اسپرت به دلیل کیت بدنه اسپرت با سایر نسخه ها تفاوت دارد. این کیت شامل یک شیشه جلوی لانه زنبوری ، رینگ های 18 اینچی ، راهنماهای جانبی بیشتر برای عضلات ، یک اسپویلر رینگ بوت و یک صدا خفه کن ورزشی است.
در داخل ، ویژگی های منحصر به فردی مانند اثاثه یا لوازم داخلی چرمی سیاه و قرمز ، فرمان D شکل با پدال های تعویض دو کلاچ ، تقویت کننده های عقب اسپرت ، اثاثه یا لوازم داخلی کربن ، پدال های آلومینیومی و موارد دیگر وجود دارد.
هیوندای هنوز مشخصات فنی محصول جدید خود را منتشر نکرده است ، اما مدل های مجهز به گیربکس اتوماتیک به طور خودکار 8.3 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر مصرف می کنند.
قیمت های هیوندای آوانته مدل 2019 برای نسخه دستی 2200 و 2200 دلار برای مدل دو کلاچ شروع می شود.
سدان جمع و جور هیوندای آوانته (تلفظ النترا به کره ای) ، همچنین در کره جنوبی و برخی از کشورهای دیگر با نام آوانته به بازار عرضه می شود ، از سال 1990 در شش نسل موجود است. آوانته با قیمتی کمتر از 20،000 دلار به عنوان یک خودروی اقتصادی در مدلهای سدان ، واگن ایستگاه ، کوپه و هاچ بک در کره جنوبی ، اندونزی ، چین ، مالزی ، ونزوئلا ، تایوان ، روسیه ، آمریکا ، هند ، الجزایر و ایران ساخته شد.
با کدگذاری J1 و سدان ، اولین نسل آوانته در سال 1990 با یک موتور 1.6 لیتری میتسوبیشی به بازار عرضه شد تا با مدل هایی مانند فورد سیرا ، واکسوهال کولیر و اوپل ویکترا به رقابت بپردازد و در سال 1995 با سه نوع جبهه ، در هنگام توقف تولید شد.

اطلاعاتی در مورد خودرو رنو مگان

نسل جدید رنو مگان طی یک ماه در ایران ثبت می شود و به زودی شاهد حضور یکی از پرفروش ترین محصولات رنو در کشور خواهیم بود.
تاریخچه حضور رنو در ایران از هر برند دیگری طولانی تر است و در واقع ظاهر اولین اتومبیل در تاریخ کشور ما ، مظفر الدین شاه از بلژیک ، کل تاریخچه خودروی کشورمان را در بر می گیرد. علاوه بر این ، سالها پس از پیروزی انقلاب ، رنو 5 به همراه پیکان تنها گزینه ای بود که در دسترس عموم قرار گرفت و البته نوستالژی شد.
این شرکت پس از حضور 20 ساله رنو به عنوان یک خودروی ارزان ، گران و کم حجم در بازار ایران ، یک فصل همکاری جدید را با خودروسازان ایرانی با مدل های مگان و لوگان آغاز کرد. این خودروها در اواخر دهه 1980 وارد ایران شدند و در خط تولید پارس خودرو مونتاژ شدند. البته مونتاژ مگان ایران با بدنه بزرگتر و موتورهای متفاوتی نسبت به لوگان (L90) برای ساکنان کشور ما بسیار جذاب بود و به دلیل بازار اختصاصی و کاملاً بسته خودروهای وارداتی مورد استقبال هموطنانمان قرار گرفت.
پروژه نسل اول رنو مگان در سال 1990 به بهره برداری رسید و پنج سال بعد به خط تولید رسید. این خودرو در اروپا و آمریکای جنوبی فروش خوبی داشت و تا سال 2009 در خط تولید کارخانه های رنو در آرژانتین و کلمبیا قرار داشت. جالب است بدانید که تا سال 2002 خطوط مونتاژ گسترده رنو در ترکیه ، اسپانیا ، اندونزی و بلژیک همچنین نسل اول محصولات سدان و هاچ بک مگان را معرفی می کردند. مگان نسل دوم در سال 2002 معرفی شد ، بدون اتلاف وقت و ادامه انتشار نسخه اول. این خودرو علاوه بر فرانسه ، تایوان و برزیل ، در سال 2007 به خط تولید پارسه خودرو برخورد کرد و موفقیت نسل اول را ادامه داد. مگان ایران با موتورهای 1.6 لیتری ، 1.8 لیتری و 2 لیتری عرضه شد. اما فقط از نسخه سدان استفاده می کرد و هاچ بک نیز وارداتی بسیار محدود محسوب نمی شد.
در سال های اخیر ، یکی از استراتژی های ویژه رنو استفاده از مدل های مختلف مگان برای سایر محصولات این برند بوده است. با این حال ، تنها نسخه رسمی مگان در کشور ما نمونه ای از ایجاد پارسودرو است؛ اسکالا و فلونایس همچنین با بدن و تجهیزات مگان نسل سوم مگان عرضه شده بودند ، اما در بازارهای غیر اروپایی با قیمت های پایین تری موجود بودند.
Renault megan جدید نسل چهارم این خودرو است؛ اما این در خط تولید رنو فرانس نیست. این مدل در یکی از گیاهان اصلیRenault megan در بورسای ترکیه تولید می شود و از سال 2016 به سراسر دنیا حمل می شود. مگان نسل چهارم با ورود به ایران دامنه محصولات رنو را در کشور ما افزایش می دهد. با این حال ، این احتمال وجود دارد که فلونایس متوقف شود.

ظاهر در طراحی و بدنه

مگان جدید در سه سطح تریم قابل استفاده است: هاچ بک ، سدان و واگن ایستگاه. در نمونه کارها محصولات رنو ، هاچ بک پنجمین مدل اصلی مگان است. اما به احتمال زیاد نسخه سدان این خودرو جذابیت بیشتری برای بازار ایران خواهد داشت. با توجه به سابقه حضور چندین خودرو در کشور ما ، وجود مگان با ایستگاه کیت بدنه بعید به نظر می رسد.
ظاهر مگان توسط زبان طراحی رنو مشابه سایر محصولات مدرن این مارک تقلید شده است. چراغهای جلو و شیشه جلو هیچ تفاوتی با تالیسمان و کولئوس ندارند و حتی می توانید مطمئن باشید که در قسمت روشنایی از قطعات مشترک استفاده می کنند.
در مقایسه با نسل قبلی مگان ، طرحی که در ایران با اسکالا و فلونایس می شناسیم ، زیبایی خارق العاده ای در همه گوشه ها به چشم می خورد ، که هیچ تفاوتی با نسل سوم  و حتی نسل سوم فیس لیفت ندارد. این ماشین اسپرت و جذاب به نظر می رسد؛ در عین حال ، در مقایسه با نسل قبلی ، حدود 5 سانتی متر از طول و 4 سانتی متر از عرض بدن کاهش یافته است. ابعاد مگان شامل 1814 متر عرض و 1447 متر ارتفاع است. اما طول این خودرو در مدل سدان 4632 متر و در نسخه هاچ بک 4359 متر خواهد بود.

مگان یک توری کرومی صاف در شیشه جلو اتومبیل است که دارای طول طولانی و عرض و نور زیاد است که باعث اسپرت و جذابیت آن می شود. مگان تمام می شود علاوه بر این ، یک آرم بزرگ رنو در مرکز شیشه جلو اتومبیل قرار دارد. شکل C ظاهراً محصولات برند رنو است و مارت از فرانسه به عنوان عضو ارشد تیم طراحی رنو ، نگاهی به محصولات این شرکت متحول شده است. این ابتکار همچنین راهی را برای چراغهای در حال اجرا در روز LED هموار کرد.
در این بخش نوار کرومی نازک در قسمت زیرین پنجره نشان داده شده است. درها و قسمت های فوقانی بال های بالدار ، که به هر حال در بازارهای جهانی اتومبیل هستند. مگان را نمی توان بیش از حد ارزیابی کرد. دوچرخه سواری نامتقارن ممکن است برای همه نباشد.
ما چراغهایی بسیار شبیه به تلیسمان ما می بینیم که از فن آوری کاملاً LED در صندوق عقب استفاده می کند و با لوگوی رنو ختم می شود. جلد نیز در این بخش به خوبی انجام شده است. ابعاد پنجره عقب می تواند بر کیفیت پارکینگ در وان بی تأثیر بگذارد. چراغ های ترمز مگان بسیار نزدیک به کف و گوشه سپر است. مگان منجر به ازدحام در ناحیه تحتانی شد. به نظر می رسد این کار به منظور تأکید بر زیبایی خودرو با یک فلز محکم و خوش فرم در زیر چراغها انجام شده است.
داخلی و داخلی
شکی نیست که مگان هاچ بک یا سدان کوچکی نیست. علاوه بر این ، شرکت ها مجبور بودند اندازه و ویژگی های مجلل مگان را در مقایسه با کلیو افزایش دهند تا تنوع خوبی در محصولات خود داشته باشند.
ورودی کابین مگان شما را با یک داشبورد نسبتاً ساده ، که با کروم تزئین شده ، شما را متحیر خواهد کرد.ما از نمای بیرونی خوب و علاقه مأیوس کننده ای داشتیم. با این حال رنو از محصولات ساده و خسته کننده و پژو سیتروئن فاصله گرفت و در این کلاس او به بهترین خودروی این کلاس نزدیک تر است.