تنوع خودروها و محصولات هیوندای بسیار زیاد است و نمونه ای عالی و عالی از اکثر عطرها در موارد نمایش این شرکت وجود دارد. یکی از نمونه های لوکس و عالی این شرکت ، هیوندای ولاستر است. در این مقاله ، به طور مختصر با معرفی این خودرو ، ما همچنین نکاتی در مورد خرید قطعات ولورین را بیان می کنیم. بنابراین ، اگر قصد خرید لوازم یدکی ولورین را دارید ، صبر کنید و حتماً این مقاله را بخوانید.
مقدمه مختصر Hyundai Veloster
Hyundai Veloster یکی از اتومبیل های لوکس ، کوپه و 3 دره هیوندای است. تولید این خودرو از سال 2011 آغاز شد و هنوز هم طرفداران و کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد.
اصول و ویژگی های طراحی ولورین آن را به یک ماشین کوچک جمع و جور تبدیل کرده است. این خودرو مجهز به جعبه دنده شش سرعته از دو نوع ، دستی و اتوماتیک است.
به طور کلی تمام نسل های این خودرو از تجهیزات و تجهیزات مناسبی برخوردار بوده و قیمت نسبتاً خوبی دارند. اولین مدل های این خودرو به دو صورت معمولی و توربو عرضه شدند. اما دو نوع دیگر به طور جداگانه تولید نمی شوند. و هیوندای به نوعی آنها را به عنوان محصول جدیدی با همین نام ترکیب و منتشر کرد.
برای اطلاعات در مورد خرید قطعات لوستر بقیه مقاله را بخوانید و می توانید بهترین قطعات و اجزای سازنده این خودرو را تهیه و خریداری کنید.
قطعات و قطعات ولورین را بخرید
هر خودرو حتی اگر بهترین ساخت و مدل در جهان باشد و حتی اگر در ظاهر و فناوری مشکلی نداشته باشد ، باید قطعات یدکی سرانجام پس از تاریخ انقضا و کیفیت قطعات تعویض شود. بنابراین ، شما به عنوان مالک هیوندای ولورین ، در نهایت نیاز به تعویض قطعات ولورین خواهید داشت.
بازار خرید و فروش قطعات در ایران گرم و پر از انواع قطعات و لوازم یدکی است. متأسفانه علاوه بر محصولات اصلی و جدید ، بسیاری از قطعات تقلبی و غیر اصلی در بازار وجود دارد. در مورد خدا چه دیدید؟ شما ممکن است قطعات یدکی تقلبی را چندین بار خریداری کرده باشید یا هنوز در دام فروشندگان قطعات جعلی گیر افتاده اید.
چگونه قطعات و قطعات یدکی تقلبی فروخته می شود؟
به طور معمول قطعات تقلبی هیوندای در بازار قطعات از 3 کانال زیر عبور می کنند:
• قاچاق کالا از خارج به داخل
• تولید مواد مصرفی و کالای غیر استاندارد در کشور
• در موارد نادر ، در نتیجه تبانی ، قطعات نیز از طریق گمرک یا آزمایشگاه های کشور حمل می شود.
خرید قطعات اصلی = تهدید کننده زندگی را کاهش دهید
کیفیت قطعات خودرو نه تنها بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد ، بلکه می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی مسافران نیز تأثیر بگذارد. بنابراین انتخاب نوع و کیفیت تمام قطعات هیوندای واقعاً مهم است و این شوخی نیست ، زیرا به نوعی نگران روح ما است.
اما با وجود اهمیت عملکرد و کیفیت این قطعات ، متأسفانه با گسترش لوازم جانبی تقلبی ، که ارزانتر نیز هستند ، مشتریان و مصرف کنندگان شروع به خرید این قطعات تقلبی کردند.
با وجود رقابت ناسالم و عدم تطابق بین لوازم جانبی اصلی و تقلبی در بازار ، بسیاری از مارک های مشهور مانند هیوندای سوء استفاده کردند و سعی در گمراه کردن مشتریان کردند.
تقریبا نیمی از تصادفات رانندگی در عربستان سعودی و 26000 کشته در هند فقط چند جنبه از بین رفتن کالاهای تقلبی و قطعات در سراسر جهان است.
چگونه می توانم بین بخش های گرگ واقعی و جعلی تفاوت قائل شویم؟
موارد زیر به شما در خرید بهترین و اصیل ترین قطعات هیوندای ولورین کمک می کند:
1. تفاوت بین بسته بندی اصلی و جعلی
قطعات و لوازم یدکی ولورین در بسته هایی به نام نبوغ عرضه می شوند. اولین روش برای شناسایی و خرید کالاهای واقعی ، توجه به نوع و مشخصات بسته بندی است.
تفاوت ها به شرح زیر است:
• رنگ بسته بندی جعلی معمولاً با رنگ بسته بندی اصلی (سبک تر یا پررنگ تر) مطابقت ندارد
• نوع بسته بندی جنیون از کیفیت بالایی برخوردار است و نمونه های جعلی بدون کیفیت بسته بندی می شوند
2. لگو و نماد را روی بسته بندی قطعات ورقه ولورین + ورق گارانتی قرار دهید.
کیفیت چاپ و لمس آرم در بسته بندی محصول جن شن متفاوت است. و اگر قطعات یدکی لوستر دارای آرم و کارت گارانتی معتبر است ، می توانید در صورت شکستن آنها به راحتی آنها را تعویض کنید.
3. به کیفیت قطعات توجه کنید
یکی از بارزترین تفاوت های بین قطعات اصلی و تقلبی هیوندای ، تفاوت در کیفیت است. اگر جعلی و اصلی را جمع آوری کنیم و آنها را مقایسه کنیم ، متوجه خواهیم شد که تفاوت های زیادی در کیفیت آنها وجود دارد. قطعات لوستر اصلی و تقلبی به روش های زیر بسیار متفاوت است:
• ضریب وزن
• اختلافات دوپینگ
• لمس کردن قطعات
• جزئیات نوع پرداخت
• روش و فرم جوشکاری خود
• بخش هایی از صدا
• قلم و املا حروف و عبارات روی بسته بندی و لوستر
4- قطعات گرگ را از یک فروشگاه معتبر و متخصص خریداری کنید.
پس از شناسایی قطعات اصلی یا جعلی هیوندای ، زمان آن رسیده است که یک نمایندگی خوب و مجاز را پیدا کنید. اگرچه بسیاری از فروشگاه های قطعات ولورین وجود دارد ، پیدا کردن آنها کار ساده ای نیست. برای یافتن یکی از آنها می توانید از افراد زیر کمک بگیرید:
• افرادی که در تعویض یا خرید این دستگاه ها تجربه دارند
درخواست از تعمیرکاران
• تحقیقات اینترنتی
خوشبختانه با استفاده از تلفن و لپ تاپ می توان به راحتی از طریق اینترنت اطلاعات خوبی کسب کرد. برخی از فروشگاه های قطعات هیوندا و کیا ، مانند دیاموند پارت ، دارای وب سایت هایی هستند و اطلاعات مربوط به قطعات خود را به نمایش می گذارند که می توان با مقایسه محصولات آنها خریداری کرد.
قطعات و قطعات هیوندای و کیا را در قسمت الماس بخرید
همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، سعی کنید در مراکزی خریداری کنید که کیفیت و اصالت محصولات آنها را اثبات کرده است. در صورت نیاز به مشاوره در مورد لوازم یدکی و قطعات یدکی هیوندای ، به بخش محصول در وب سایت ما مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید ، ما به شما توصیه می کنیم بهترین لوازم را خریداری کنید.
کمبود قطعات و عدم کارکرد - ضعف موتور ، به ویژه در نسخه اتوماتیک
بررسی تخصصی هیوندای ورناهیوندای ورنا بدون شک از نظر ظاهری بسیار جذاب نیست و نمی تواند توجه خریداران جوان را به خود جلب کند و بیشتر سالمندان و خانواده ها قصد خرید آن را دارند. هر جا که هیوندای ورنا را مورد بررسی قرار دهیم هیچ جاذبه ای وجود ندارد که البته این مسئله برای هیوندای به دلیل این مشکل پیش نمی آید ، زیرا طراحی ورنا از سالها پیش به بازار باز می گردد و شما نباید انتظار یک ماشین مدرن را داشته باشید.
طراحی کابین خلبان هیوندای ورنا ساده است و در قسمت داخلی از پلاستیک استفاده گسترده می شود. البته ورنادر مقایسه با اتومبیل های رقیب مانند سیتروئن زانتیا و تندر 90 از این لحاظ چندان بد نیست و ما این تصمیم را برای شما واگذار خواهیم کرد.
هیوندای ورنا با دو موتور 1.5 لیتری و 1.6 لیتری در بازار ایران عرضه می شود. نسخه 1.5 لیتری چهار سیلندر 91 اسب بخار نیرو می بخشد. و 131 نیوتن متر گشتاور ، در حالی که نیرو از طریق گیربکس دستی 5 سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. اما اگر می خواهید یک نسخه اتوماتیک بخرید ، خوب است بدانید که قدرت در این مدل توسط یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری تولید می شود که 105 اسب بخار قدرت تولید می کند. گشتاور 143 نیوتن متر و این نیرو از گیربکس از 4 دنده به چرخ های جلو. از سرعت خودکار استفاده می کند.
بنابراین ، هیوندای ورنا را نمی توان یک ماشین قدرتمند در نظر گرفت و همانطور که انتظار می رود عملکرد بالایی را ارائه می دهد و برای مصارف ساده شهری مناسب تر است. بنابراین ورنا ، به ویژه در نسخه اتوماتیک ، عبور از مسیرهای کوهستانی را با مشکل روبرو می کند و کمی شما را ناامید می کند. البته ورنا ویژگی منفی دیگری نیز دارد ، یعنی عدم گزینه ها و امکانات رفاهی و حتی برای داشتن ساده ترین تجهیزات ، باید خود آن را نصب کنید.
علیرغم همه امکانات ، ورنا ارزان است و نیازی نیست در طولانی مدت به یک تعمیرگاه بروید. کیفیت خودرو برای چندین سال حفظ می شود و می توانید از آن مطمئن باشید. اما در شرایط فعلی ، ما پیشنهاد می کنیم هنگام خرید اتومبیل با کیلومتر صفر ، اولویت بندی کنید و اگر قصد خرید هیوندای ورنا را دارید ، باید به نسخه های کم کار اولویت دهید.
موتور اول خوب:
موتور این خودرو که به موتور TU5 معروف است ، در حال حاضر به خوبی در زیر کاپوت خودروهای داخلی قرار گرفته است که مشهورترین آن پژو 206 تیپ 6 است ، این موتور می تواند 105 اسب بخار را توسعه دهد. در 5800 دور در دقیقه ، و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. در مورد حجم موتور باید گفت که این موتور حجمی برابر با 1587 متر مکعب دارد.
آنقدر خودروهای TU5 در کشور وجود دارد که نیازی به صحبت در مورد جزئیات نیست زیرا بسیاری از افراد عاشق این موتور هستند و برخی نیز از آن راضی نیستند ، اما شکی نیست که این موتور موتور بسیار خوبی در این بازه قیمتی است. از آنجایی که اتومبیل هایی با چنین پیشرانه همیشه مانور پذیر بوده و مصرف انرژی کمی دارند ، ناگفته نماند که برخی معتقدند داخلی سازی این موتور باعث کاهش کیفیت آن شده است و موتور فرانسوی TU5 را هرگز نمی توان با موتور ایرانی خود مقایسه کرد. در مورد رقبای پژو 407 ، باید گفت که رنو ساندرو که دارای موتور تندر 90 در زیر کاپوت است ، به هیچ وجه از این لحاظ از پژو 407 فرومایه نیست ، زیرا تندر 90 به دلیل طراحی ضعیف در این موتور خوب محبوب است. این کار توسط ایرانیان انجام شد.
دوم بهترین شتاب و مصرف سوخت:
پژو 407 دارای مصرف سوخت بسیار خوبی ، شهر ، جاده و مصرف سوخت ترکیبی پژو 407 به ترتیب 8.8 ، 5.4 و 6.6 در صد کیلومتر است که مطمئناً شاخص بسیار خوبی در بین رقبا است. آینده.
در مورد شتاب صفر تا صدها این خودرو باید گفت که این خودرو 11.6 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است در جدول زیر پژو 407 را با رقبای خود در بازار ایران مقایسه کردیم.
مشخصات فنی کتابچه راهنمای تندر 90 ، دنا، پژو 407i ، رنو ساندرو
حداکثر توان خروجی (ح.چ.) 105 105 105 105
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر) 8.3 8.6 6.6 6.7
حجم مخزن سوخت (لیتر) 50 70 50 50
حجم تنه (لیتر) 510500245320
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) 175 190 190 175
شتاب صفر تا صد (ثانیه) 11.7 11.2 11.6 10.5
سومین طرح خوب:
پژو 407i با پژو 407 قبلی متفاوت است ، در زیر این تفاوت ها را توضیح می دهیم:
چراغهای در حال اجرا در روز اضافه شدند
کم نور لامپ LED 407 کم نور
پرتاب تلسکوپی
نام تجاری چراغ دم
آینه جانبی شکل بیضی جدیدی به دست آورده است.
ریل LED روی آینه ها نصب شده است.
فرمان چند کنترل (دارای دکمه های ضبط کنترل کروز و ...)
سیستم صوتی و تصویری (مانیتور صفحه نمایش لمسی 7 ')
یک دستگاه پخش دی وی دی وجود دارد.
اطلاعات مربوط به سفر در یک سیستم چندرسانه ای (در هنگام تغییر روغن تا چه اندازه طی شده است)
شتاب دهنده برقی.
دوربین دید عقب در بالای صفحه پلاک سمت چپ.
کنترل کروز
در این بازه قیمتی ، هرگز نمی توانید خودرویی با چنین کابین جذاب و جوان را پیدا کنید و مطمئناً فضای داخلی و خارجی پژو 407i به این خودرو پیشی گرفته است.
تفاوت بین peugeot 407 و پژو 206 پلاس به طور کلی:
در مورد peugeot 407 ، ما در مورد اتومبیل جدیدی صحبت نمی کنیم بلکه در مورد جبهه سازی صحبت می کنیم. به طور کلی ، پژو 206 در اروپا و در کشورهایی که شریک تجاری پژو فرانسه هستند ، بسیار محبوب بوده است و همینطور است. همچنین منجر به فروش بالای این خودرو شد اما تکرار این ماشین یکبار منجر به افت فروش پژو 206 شد ، که باعث شد مسئولان و مهندسان پژو برای جلوگیری از این افت فروش ،
در نظر داشته باشند که تغییرات را در نظر بگیرند و در پایان تصمیم گرفتیم که آنها یک پژو 206 پلاس و پژو 407 ، پژو 206 پلاس و پژو 407 کاملاً شبیه به هم هستند و فقط به آنها پیشنهاد شده است تا با یک تغییر جزئی و دو نام متفاوت با سلیقه همه مطابقت داشته باشند ، تنها تغییر متداول بین این دو خودرو طراحی عقب آنها است. در جای دیگر ، این دو خودرو یکسان به نظر می رسند. (البته تفاوت های جزئی دیگری نیز وجود دارد ، اما چندان مهم و رایج نیستند.)
قسمت عقب پژو 407 کمی شبیه i20 است و در کنار آینه کناری یک شیشه مثلثی دارد.
پژو 206 پلاس همان پژو 407 موجود در ایران است. و نیازی به توضیح آن نیست.
جالب است بدانید که در برخی از کشورهای همکار پژو مانند ایران ، پژو 206 پلاس تولید می شود و سازنده آنها این خودرو را ایران خودرو پژو 407 نامگذاری کرده است.
مشخصات پژو 407
نام در کشور تولد پژو 206 پلاس
جابجایی موتور مکعب 1587 است.
موتور درون سیلندر چهار سیلندر
حداکثر قدرت 105 اسب بخار
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر
شتاب اعلام شده توسط ایران خودرو (ثانیه) 11.6
مصرف سوخت ترکیبی اعلام شده توسط ایران خودرو (لیتر) 6.6
وزن خودرو بدون مایعات (کیلوگرم) 1054
چهارم امنیت اجتماعی خوب:
خوب ، فکر می کنم در بخش طراحی در مورد این موضوع صحبت کرده ایم و توضیحی کلی در مورد ویژگی های راحتی پژو 407i ارائه کرده ایم ، اما در زیر ویژگی های راحتی و ایمنی این خودرو را کاملاً شرح خواهیم داد:
سیستم ترمز ضد قفل (ABS ، EBD و EBA) ، ترمز دیسک جلو با سیستم خنک کننده ، ترمز دیسک جامد در عقب
کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو
استاندارد انتشار یورو 4
فرمان هیدرولیک
سیستم تهویه خودکار
سیستم صوتی: سیستم چندرسانه ای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، سیستم ناوبری ، دی وی دی ، پورت USB ، بلندگوهای جلو و عقب ، صدای جیر جیر جلویی ، فرمان MFC
چراغهای مه و جلو ، عقب ، ارتفاع چراغ قابل تنظیم از وسیله نقلیه ، چراغهای عقب جدید ، چراغهای جلو با چراغهای در حال اجرا در روز
آینه های جانبی فرمان ، آینه های جانبی الکتریکی به همان رنگ بدنه
شیشه جلوی برقی برای درهای جلو و عقب
جواهرات خاکستری
تجهیزات ایمنی: بیحرکتی ، قفل مرکزی از راه دور ، کمربند ایمنی 3 نقطه ای قابل تنظیم در جلو ، کمربند ایمنی 3 نقطه ای در قسمت عقب ، صندلی عقب ایزوفیکس ، سنسور دنده معکوس ، دوربین معکوس
صندلی راننده و سرنشینی 4 طرفه ، قابل تنظیم در جلو و عقب
رینگ های آلومینیومی
موبایل حنظفری
پژو سالها است که در ایران حضور دارد و اتومبیل هایی با آرم شیرین این شرکت در سراسر کشور ما قابل مشاهده است.
همانطور که می دانید محصولات پژو در ایران البته محدود به دو یا سه مدل قدیمی هستند که در تیراژ بزرگ و بازه نسبتاً کم قیمت ارائه می شوند و ظاهرا در حال حاضر قصد بازنشستگی ندارند.
پس از ترک پژو به دلیل تحریم ها ، تولید محصولات مختلف این شرکت با کاهش تیراژ و کیفیت روبرو شد. اما این شرکت پس از انعقاد توافق هسته ای (برنج) سریعتر از هر شرکت دیگری با شریک قدیمی خود ایران خودرو تماس گرفت.
نتیجه این انجمن منجر به امضای قرارداد تولید خودروهای جدید پژو در ایران از جمله سه مدل پژو 2008 ، پژو 207 و peugeot 301 شد.
حضور مدلهای 208 و 301 در این لیست امیدها را برای متوقف ساختن تولید خودروهای قدیمی مانند 405 و 206 در ایران بازگرداند ، اما همکاری مجدد پژو پس از آمریکا پس از آمریکا از بورژام ، پنبه را در همه زمینه ها باز کرد. با این وجود مبلغ نسبتاً بالایی که ایران خودرو قبل از عزیمت پژو از ایران برای مدلهای 2008 و peugeot 301 (وارداتی) از مشتری ایرانی خواسته بود ، به خودی خود معتبر نبود که مدلهای مشابه 206 و 405 را با مدلهای 208 و 301 جایگزین کند.
از سه مدل خودروهای پژو که برای حضور در ایران در نظر گرفته شده بودند ، برخی وارد بازار مونتاژ شده در سال 2008 شدند ، 301 هم وارداتی و هم در مقادیر محدود وارد کشور شدند ، اما پژو 206جزء سبد محصولات ایران خودرو نبود. ، ناموفق.
این مدل گفت: با وجود اینکه تولید مدل های جدید پژو در ایران به حالت تعلیق در آمده و سرنوشت آنها مبهم است ، اما احتمالاً پس از رفع موانع موجود و تولید داخلی حدود 301 قطعه قطعات خودرو ، شاهد حضور گسترده ای هستیم. ما با نام دیگری در کشور خود خواهیم بود.
با این حال ، در حال حاضر از سال 2016 تعداد کمی از مدل های پژو 301 در جاده های کشورمان وارد شده است و در این مقاله می خواهیم جنبه های داخلی و خارجی این خودرو را بررسی کنیم (البته نمونه ای از فیس لیفت ).
ظاهر و طراحی بدنه
پژو 301 یک مدل سدان جمع و جور است که برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال 2012 معرفی شد.
واردات پژو 301 که در بازار ایران وجود دارد
این خودرو طوری طراحی شده است که در بازارهای نوظهور و نوظهور مانند خاورمیانه ، شمال آفریقا ، چین و آمریکای جنوبی حضور داشته و در حال حاضر در بازارهای توسعه یافته حضور نخواهد داشت.
این خودرو در سال 2017 به روز شد و همانطور که می گویند ، مدل جدید و به روز شده در بازار ایران عرضه می شود. با نگاهی به ظاهر پژو 301 ، خودرویی نسبتاً خوب را با طراحی ساده می بینیم که در مقایسه با رقبای داخلی از عزت و استحکام بیشتری برخوردار است.
در فیس لیفت ، چراغهای جلو و یک شیشه جلو اصلاح شده است و نوارهای روزانه LED به طرفین سپر اضافه شده است.
در نمای جلویی شیشه جلو جدید کوچکتر و وسیع تر از گذشته است و آرم پژو با شیر دائمی در قسمت هود در مرکز شیشه جلو اتومبیل درج شده است که جلوه ای دلپذیر تر به آن می بخشد. ضلعهای اطراف شیشه جلو نیز دارای روکش کرومی هستند.
لامپ های جدید به گونه ای طراحی شده اند که گویی لامپ های مدل قبلی وارونه شده اند و شکل زاویه ای بیشتری دارند. در قسمت پایین سپر یک دریچه بزرگ دراز با دو LED برای تایرهای روزانه در امتداد دو گوشه فوقانی قرار دارد.
سبک طراحی این بخش در کنار صندلی های چشمگیر هر دو طرف ، به پژو 301 جدید ظاهری اسپرت تر و هیجان انگیز تر از مدل قبلی داده است.
در کاپوت پژو 301 فیس لیفت از خطوط ولتاژ در طرفین و در مرکز این بخش استفاده شده است تا از سادگی چهره این خودروی کارآمد در مصرف سوخت کاسته شود و جنبه تهاجمی را با استفاده از سایر آرایه های جدید در نسخه فیس لیفت کاهش دهد.
نمای جانبی پژو 301 از سایر گوشه های اصلی (جلو و عقب) ساده تر است. قاب های پنجره تقریباً چند ضلعی (خمیده) نیستند که نشان می دهد این خودرو مقرون به صرفه است.
چندین خط مختلف نیز در این نوع بدن وجود دارد. خط شانه شانه از انتهای چراغ تا بال جلو گسترش می یابد. همچنین یک چین و چروک خوب در انتهای درب و پدال های اتومبیل دیده می شود و باعث ایجاد حفره خوبی در این منطقه می شود. در بالها نیز خطوطی وجود دارد.
اندازه رینگ ها و چرخ ها متناسب با اندازه بدنه است و هیچ اثری از پلاستیک تزئینی مشکی ، زهکشی بال و غیره مشاهده نمی شود همچنین می توان آنتن سنتی را در قسمت عقب پشت بام نیز با مدل کوسه جایگزین کرد تا ظاهری مدرن به پژو 301 بدهد.
در نمای عقب ، حاشیه درب صندوق عقب این خودرو رو به افزایش است که جلوه ای جذاب ایجاد کرده است. چراغهای یک تکه از قبل طولانی تر بوده و از گرافیک داخلی جذاب تری برخوردار هستند ؛ چراغهای روشن طراحی ساده ای دارند و از گذشته بسیار حجمی به نظر می رسند.
در کل ، طراحی پژو 301 به عنوان یک سدان کامپکت ، اقتصادی ، اگرچه هیچ عامل مهیج و بسیار هیجان انگیزی ندارد اما به دلیل وجود انواع سدان های قدیمی و قدیمی منسوجات بسیاری از خریداران ایرانی را در ایران جلب کرده است. خودت را بکش
طراحی داخلی و داخلی پژو 301
سبک داخلی پژو 301 مدرن و ساده به نظر می رسد. سطح بالای داشبورد عمدتاً از یک سطح نسبتاً صاف تشکیل شده است که بر روی صفحه هیستومتر محدب است.
داشبورد به گونه ای طراحی شده است که اشکال هندسی با گوشه های تیز و غیر خمیده به وفور دیده می شود. بر همین سبک طراحی نیز از نظر ظاهری اسپرت کابین پژو 301 تأکید شده و به نوعی با نمای بیرونی خودرو مطابقت دارد.
به گفته مدیران این بخش از ایران خودرو ، خانواده رانا در سال 1399 در سه نوع به بازار خودروی کشور باز خواهند گشت. در مرحله اول ، سازمان فروش ایران خودرو تحویل انبوه رانا پلاس را در بهار سال 1399 آغاز می کند.
رانا پلاس در مثال ارائه شده دارای ویژگی های زیر است:
• موتور 1.6 لیتری TU5
• 105 h.p.
• 142 نیوتن متر
• خودروی محورجلو
• گیربکس 5 سرعته دستی (گیربکس 4 سرعته اتوماتیک AL4)
• فرمان هیدرولیک (فرمان کمکی برقی اتوماتیک)
• تهویه دستی
• چراغ های روز
• تریم داخلی و صندلی های جدید
• بلوتوث روی فرمان
• کنترل کروز (اتوماتیک)
• سنسور پارکینگ عقب
ترمز ABS-EBD و BA
• ارتفاع نور را تنظیم کنید
• کامپیوتر سفر
• راهنمای تغییر خط
• صفحه لمسی - پیمایش ماهواره ای - دوربین دید عقب (خودکار)
زخم بزودی آزاد می شود. در مقایسه با مدل های قبلی ، این اتومبیل مجهز به استاندارد جدید یورو 5 به همراه تغییر در ظاهر و تا حدودی تغییرات فنی نسبت به گذشته شده است.
به تازگی دو عکس از رانا سال یا رانا پلاس ، همان مدل رانا با فیس لیفت ، که قبلاً ایران خودرو اعلام کرده بود ، در صفحه اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شد. البته در گذشته منابع خبری می گفتند که رانا فیس لیفت با نام رانا سال تولید و فروخته می شود ، اما عکس های پشت خودرو نام رانا پلاس را نشان می دهد. بنابراین ، به زودی باید شاهد تولید انبوه رانا پلاس و عرضه آن در بازار باشیم. با این حال ، معلوم شد که این خودرو رانا سال / رانا پلاس نامیده شده است.
پروفایل رانا سال / رانا پلاس
طبق روال معمول ایران ، خودرو؛ استفاده از چراغ های ورزشی با پشت سیاه و همچنین چراغ های روز و نئون در دستور کار قرار دارد اما سایر تغییرات بدنه به منظور جلوگیری از هزینه های احتمالی فراموش می شوند و فقط می توان دستگیره درها و سوراخ های جانبی را به همان رنگ نقاشی کرد. بدن مشخص شده است.
در داخل ، صندلی های عقب با نسخه های بلوتوث فعلی ، کروز کنترل ، آینه های جانبی شبیه به پژو 207i ، یک نور پس زمینه گرافیکی جدید ، یک تر و تمیز جدید با کیفیت بهتر متفاوت است. از نظر فنی ، تجهیز رانا سال به فرمان برقی می تواند قابل توجه باشد ، اگرچه هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است.
مشخصات رانا سال / رانا پلاس
علاوه بر موارد فوق ، رانا دارای طول یکسان 4292 میلی متر ، عرض 1655 میلی متر ، ارتفاع 1456 میلی متر و فاصله بین دو محور 2441 میلی متر است. سیلندر 1.6 لیتری با 16 سوپاپ و حداکثر توان 108 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه که به گیربکس دستی 5 سرعته متصل شده و با شتاب می تواند به حداکثر سرعت 189 کیلومتر در ساعت برسد. 12 ثانیه داشته باشید. همچنین می توان ترمزهای دیسک چرخ عقب را براساس مدل های مقیاس بر اساس برش های اخیر ساخته شده توسط ایران خودرو جایگزین کرد.
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، به نظر می رسد ایران خودرو در رانا پلاس جایگزین پمپ هیدرولیک این خودرو با پمپ برقی شده است. بنابراین ، انرژی برابر با 3.5-4 اسب بخار علاوه بر توان اولیه ، درایور نیز تأمین می شود. از نظر قیمت باید بگوییم که اگر بازار خودروی ایران هنوز پایدار باشد ، رانا با قیمت های 56 تا 60 میلیون تومان در سال به مشتریان ارائه می شود ، در حالی که پروژه رانا یک روز به یک محصول ارزان تر از پژو 206. سدان تبدیل می شود. به عنوان جایگزینی برای تندر 90 (به عنوان یک خودرو کاملاً اقتصادی) ، اما اکنون رانا خودروی اقتصادی را با قیمتی 60 میلیون رها کرده است.