اما در یک خط مستقیم ، او شخصیت وحشتناک ایتالیایی خود را فاش می کند. اما در دنده ثانویه افت قابل توجهی در مقایسه با رقابت دارد. آیا دلیل آن را می دانید؟ مازراتی فوق الذکر ممکن است از نظر توان نیرو بیشتری داشته باشد اما از نظر گشتاور ، قافیه خود را از دست داده است.
آیرودینامیک کواترو تعریف نشده است. تمام مسئولیت سرعت و شتاب بر عهده نیروگاه است. در حقیقت ، دوش وجود ندارد. نباید باشد. Maserati Quattroporte از مرسدس و پورشه بزرگتر است ، و ساختار مکعب مستطیل شکل ورودی هوا را آنطور که باید و احتمالاً باز نمی کند. مرسدس که به طور الکترونیکی حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را مثل همیشه ثبت می کند ، اما یک مازراتی با رکورد 270 کیلومتر در ساعت ، اکنون از رسیدن به پانامرا با 290 کیلومتر در ساعت فاصله ندارد.
فرمان کواترو قدرت شگفت انگیز است. این مانند بازی یک غول آهنین به نظر نمی رسد. بسیار مطیع و مرتب است. او به عنوان یک سرباز در تعطیلات ، صددرصد مطیع است. ترمزهای بسیار بزرگ نشانگر رکود غیر منتظره است. همین اندازه ترمز البته برای او مشکل دارد ، زیرا مصرف آن بسیار زیاد است.
وقتی تعویض می شوید ، مازراتی لحظه ای فکر می کند. چه می تواند فکر کند؟ سوئیچ یک ثانیه طول می کشد ، اما وقتی در مورد یک ورزش ایتالیایی صحبت می کنیم ، یک ثانیه به معنای یک سال است.
با وجود پورشه و مرسدس ، وقتی ماشین خاموش است ، مانند ترافیک است. اما با توجه به Maserati Quattroporte ، به نظر می رسد که همیشه گرسنه بنزین هستید. پیشرانه نیز بی قرار است. همانند اتومبیل هایی که دارای استپ های شکسته هستند ، سرعت موتور هنگام نصب کمی بیشتر از حد معمول است. شتاب گیری در پشت چرخ می تواند احساس رانندگی اتومبیل های فرمول 1 را به شما بدهد ، اما تجربه شخصی نشان داده است که هیچ خودرویی حداقل در بازار ایران مانند آلفا رومئو 4C نتوانسته است از این پدال ها در زندگی واقعی استفاده کند.
به طور کلی ، ما این را نمی گوییم که رانندگی یک مازراتی مانند کار روزانه برای ما است و ما اصلاً اهمیتی ندادیم. ما ترسیده بودیم ، خیلی ترسیدیم. اما اگر کلمات ، گفته ها و زمینه های این ماشین را از بین ببرید ، رانندگی این خودرو جوش نمی خورد.
یادداشت نهایی در مورد مازراتی کواتروپورته
با قلب و عشق به پراید امروز در بازار آزاد ، نمی توانید محدوده خاصی را برای وسیله نقلیه با صندلی بسیار زیاد پیدا کنید. مازراتی کواتروپورته در سه مدل وارد ایران شد. همان مدل ساده یا بیس ، نسخه S و آخرین نمونه GTS که از نظر فنی و اختیاری با یکدیگر متفاوت هستند و البته قیمت هر کدام متفاوت است. به یاد داشته باشید اگر روزی پول جمع می کنید و یکی از این مدل ها را خریداری می کنید ، توصیه های مهم ما را به خاطر بسپارید. اگر آگهی می گوید "فروش فوری مازراتی ، فنی ، بدون خراش" ، بدانید و اطمینان داشته باشید که این ماشین سقوط کرده و به طور جدی خراب شده است. به عنوان مثال ، از عباراتی مانند "فقط تعداد انگشت شماری از رنگ" یا "موتور تازه بازسازی شده" بسیار محتاط باشید. بازار ضد آلیاژ و نقاشی و هر روش پنهان سازی برای چنین وسایل نقلیه بسیار محبوب است.
به هر حال چه توصیه ای می توانیم به شخصی که حدود دو یا سه میلیارد تومان در جیب خود دارد ، بدهیم؟ باید بگوییم یا نه بخریم؟ ارزشش را دارد یا نه؟ چه می توانیم بگوییم؟ هر کس مازراتی کواتروپورته را خریداری می کرد ، باید کلاس های پورشه پانامرا 4S و مرسدس بنز CLS را نام برد. او اطمینان دارد که یک جفت چراغهای جلو از کیلومتر پراید زیرو گرانتر است. او می داند که اگر ECM خراب شود ، مجبور است ماشین را جدا کند یا حتی آن را آتش بکشد. در هر صورت ، به عنوان یک مالک مازراتی ، دلیلی برای خرید آن دارید. به هر دلیلی ، لطفاً نگویید که شما بر اساس علم و تحقیقات نتیجه گرفته اید که مازراتی بهتر است. نگویید که شما این را از نظر فنی انتخاب کرده اید. نگویید بعد از ماهها تحقیق دست خود را گرفتید. نگویید شما یک مرد اسباب بازی هستید!
کواتروپورته GTS 2015 با ظاهری بی نظیر ، چرخ های 20 اینچی و 14 تیغه می تواند توجه همه را به خود جلب کند. برچسب قیمت این مدل 143.890 دلار است که فقط از گزینه 290 دلار برای ورودی "مجاورت" استفاده می کند. وسایل نقلیه که حدود 140 هزار دلار قیمت دارند ، بسیار قابل مانور و کارآمد هستند و زبان رسمی آن آلمانی است. این مدل با مدل هایی مانند آئودی S8 ، باهاماس 760Li و مرسدس S63 AMG بسته بندی شده است. این در حالی است که انتظار می رود سدان ایتالیا مشخصات و عملکرد بهتری نسبت به آلمانی ها داشته باشد. اما چقدر این انتظار درست است ، سوالی است که نیاز به بررسی بیشتر دارد.
2015 مازراتی کواتروپورته GTS با طراحی بیرونی شروع می کنیم که بدون شک توسط آلمانی های بسیار خوب استفاده می شود. با این حال ، برخی از معایب وجود دارد؛ شامل علامتی است که بر روی صفحه بدنه حک شده و علامت زیبایی شناسی مورد استفاده در نسل قبلی کواتروپورته . و در کابین خلبان ، هنگامی که یک لباس ساده کرایسلر را می بینیم ، امید به کابین خلبان اصلاح شده را از دست می دهیم. اگر کسی هرگز کرایسلر رانندگی نکرده است (و خریداران بیشتری از این مازراتی نسبت به این دسته دارند) ، دکمه شروع و کنترل روی صفحه درب مطمئناً آنقدرها را آزار نمی دهد. در عین حال ، تفاوت این وسیله نقلیه لوکس و محصولاتی مانند گروه فولکس واگن از نظر "پس انداز" در ارائه خدمات کاملاً واضح است.
2015 مازراتی کواتروپورته GTS اما از نظر عملکرد؛ این خودرو یک موتور 3.8 لیتری V8 توئین توربو تولید می کند که 523 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور 4710 نیوتن متر این گیربکس از طریق گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به چرخ های عقب فرستاده می شود و می تواند 2110 کیلوگرم GTS را در 2.4 ثانیه به 96.6 کیلومتر در ساعت برساند. ساعت سرعت نهایی با حداکثر کشیدن 9.229 کیلومتر در ساعت است. کواتروپورته برای سهولت در دستیابی به چنین نتایج قابل توجه است. زیرا توربین ها برای ریتم موتور بسیار عالی هستند ، در حالی که پاسخ شتاب دهنده کافی است و گیربکس هموار کار می کند. استفاده از لاستیک های پیرلی P-زیرو (245/40 جلو و عقب 285/35) باعث شده است تا اثر ترمز در سیستم ترمز وجود داشته باشد و کواتروپورته می تواند در 72.45 متر با سرعت 65.112 کیلومتر در ساعت متوقف شود.با این حال ، وضعیت پدال ترمز آن را لازم ندارد. تسلط راننده. در همین حال ، کواتروپورته در تست لغزش پیچ ضربتی 0.91 گرم نشان داد.