حالت نور پس زمینه و شکل کلی درب صندوق عقب تفاوت چندانی با محصول معروف فولکس واگن ندارد و فقط خطوط شکسته دارد ، نه منحنی. البته نباید فراموش کرد که لوازم جانبی فلزی با روکش کروم با رنگ نقره ای براق به بدنه X7 اضافه شده است تا فضای زیر چراغ های اصلی عقب را آزاد کند و به سپر جذابیت بیشتری ببخشد. به طور کلی ، طراحی نمای عقب خودرو را می توان یافت و با وجود نمونه ای از فولکس واگن تیگوان ، از خلاقیت در قرار دادن چراغ های ترمز و خطوط بدنه به خوبی استقبال می شود.
دامای X7 یک کراس اوور ارزان چینی نیست و حتی در بازار چین تفاوت قیمتی قابل توجهی با جک S5 دارد. این شرایط باعث افزایش انتظارات خریدار از محصول می شود. از طرف دیگر ، ظاهر دامای X7 را می توان برتر از بسیاری از کراس اوورهای متوسط چینی در بازار ایران ، مانند چری تیگو 7 و S7 دانست. این خودرو در اندازه های 4736 میلی متر طول ، 1942 میلی متر عرض و 1672 میلی متر ارتفاع ، همراه با یک چرخ دستی 2.850 میلی متر در دسترس خواهد بود. S7 و S6.
طراحی داخلی و کابین
با کمال تعجب ، تلاشهای ما برای گرفتن عکس های رسمی و با کیفیت بالا از فضای داخلی X7 شکست خورد. از معدود عکس های موجود ، مهمترین ، البته ، طراحی داخلی X7 است.
هنگام ورود به بدنه عرضی گسترده زوتی ، شباهت روشنی با محصولات رنجرور و فولکس واگن تیگوان مشاهده می کنیم. از طرف دیگر ، نباید از زیبایی این فضا در طراحی مینیمالیستی و سبک مدرن خود دست کم گرفت ، به خصوص وقتی می دانیم که خرید یک کراس اوور چینی ، کپی کردن از محصولات برتر دنیا امری منفی و جذاب نیست ، طراحان دامای X7 خروجی های تهویه مطبوع را در دو طرف صفحه نمایش منتقل کردند ، که ویژگی شاسی بلند آمریکایی. به عبارت دیگر ، حالت جعبه و فضای خالی در پایین صفحه مورد استفاده در رنجرور با پریزهای هوا عمودی ترکیب می شود.
مواد به کار رفته در داشبورد دامای X7 رضایت بخش هستند. سطح روی داشبورد خیلی سفت و سخت نیست و به کراس اوور کره ای نزدیک است. پوشش زیر داشبورد و درهای داخل آن نیز از صندلی و مواد نرم ساخته شده است. برخی از دسته ها ، قسمت داخلی فرمان ، تریم روی درب و خط داشبورد از فلز ساخته شده است و به دامای X7 احساس یک ماشین لوکس می بخشد. به طور کلی می توانید از موادی که در فضای داخلی بخصوص صندلی های چرمی فاکس استفاده می شود راضی باشید.
طراحی داخلی و امکانات
هنگام ورود به کابین هیوندا ورنا جدید ، اولین تغییری که چشم شما را به خود جلب می کند فرمان جدید این خودرو است که شبیه به طراحی وام گرفته شده از مدل های هیوندای است. البته این صفحه فرمان پلاستیکی از نظر کیفیت به بازار خودروی چین نزدیکتر است تا محصولات کره ای. فرمان در دو رنگ است و قسمت پایین آن از نقره است. همچنین دکمه هایی برای کنترل سیستم صوتی ، تلفن همراه و کنترل کروز بر روی فرمان وجود دارد و محیطی راحت را برای راننده ایجاد می کند. دومین موردی که در فضای داخلی هیوندا ورنا جدید به چشم می خورد ، مانیتور 7 اینچی لمسی در بالای داشبورد است. این مانیتور از کیفیت تصویر خوب و اندازه بسیار مناسبی در این محدوده قیمت برخوردار است. مزیت کار با این مانیتور این است که در لمس کردن دست بسیار حساس است و نیازی نیست مانند بعضی از اتومبیل ها مانیتور را با انگشت خود فشار دهید بلکه فقط سطح مانیتور را لمس کنید. این مانیتور دارای منوهای زیادی از جمله سیستم پیمایش ماهواره ای ، رایانه مسافرتی ، بلوتوث ، رادیو ، پخش کننده موسیقی و منوهای سرویس دوره ای اتومبیل است. سیستم پیمایش ماهواره ای ماشین همچنین شامل نقشه تمام شهرهای ایران است و از زبان فارسی پشتیبانی می کند. لیست جدید هیوندا آوانته ایران از نظر ایمنی و ایمنی شامل 2 کیسه هوا برای راننده و سرنشین جانبی ، فرمان هیدرولیک ، تهویه خودکار ، پورت USB ، دستگاه پخش دی وی دی ، امکان تنظیم ارتفاع چراغهای جلو از محفظه مسافر و یک درایو برقی است. آینه های جانبی رنگ بدنه شامل یک بی سیم ، چهار پنجره قدرت ، صندلی عقب ایزوفیکس ، دوربین عقب ، کروز کنترل و تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی است.
در مورد فضای داخلی این خودرو باید به دو نکته توجه داشت: یکی کیفیت تصویر از دوربین دید عقب ورنا و دیگری درجه حرارت است که با استفاده از کولر اتوماتیک قابل تنظیم است. جالب است بدانید که در مدل های قبلی این خودرو که مجوز هیوندا گرفته شده بود ، حداکثر دمای بخاری 28 درجه سانتیگراد بود ، اما با استفاده از این مدل این دما تا 31 درجه افزایش یافته است. کیفیت مصالح به کار رفته در کابین نیز نسبت به نمونه قبلی کاهش یافته است و به خصوص پلاستیک مورد استفاده در فرمان از لمس بسیار خوشایند نیست و بسیار شبیه خودروهای چینی موجود در بازار است.
نسخه آمریکایی هیوندای الانترا امسال در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی می شود و پیش بینی می شود نسخه اروپایی هفته آینده در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شود. هیوندای قصد دارد امسال 50 هزار نسخه از این خودرو را در کره بفروشد و هدف آنها فروش سال آینده 700000 هیوندای الانترا جدید است که 110،000 نمونه آن در بازار داخلی کره خواهد بود.
"سنسور اکسیژن آوانته"
سنسور اکسیژن آوانته بخشی از ماشین است و نسبت اکسیژن را در گاز یا مایع اندازه گیری می کند ، در کلیه وسایل نقلیه وجود دارد و در وسایل نقلیه جدید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به نسبت اکسیژن به مایع یا گاز ، نسبت لامبدا گفته می شود.
مشخصات هیوندای آوانته
هیوندای آوانته یک سدان متوسط کره ای است که از سال 2000 تا 2006 با نام آوانتهXD و از سال 2006 تا 2010 با نام آوانتهHD ساخته شده است.
ظاهر این خودرو ساده ، اما قابل قبول است ، اما طراحی داخلی آن و استفاده از مواد با کیفیت پایین مضراتی است. این خودرو با دو گیربکس پنج سرعته دستی و چهار سرعته اتوماتیک با یک موتور همراه است.
ویژگی ها و گزینه های هیوندای آوانته شامل کیسه های هوا برای راننده و سرنشین جلو ، پنجره های برق ، آینه های کناری برقی و چراغ های مه شکن ، تهویه هوا ، سیستم صوتی 4 بلندگو ، فرمان هیدرولیک مجهز به سیستم ارتفاع غربال ، جعلی است. وی به نگهدارنده شیشه ، تهویه مطبوع دستی و قفل مرکزی اشاره کرد و البته راحتی و ایمنی این خودرو برای ارزش آن کافی نیست. از نظر ایمنی ، این خودرو از 5 ستاره ایمنی 4 ستاره ایمنی دریافت می کند.
"سنسور میل سوپاپ آوانته"
سنسور میل سوپاپ آوانته از یک عنصر حسگر رهاد و یک جزء نیمه هادی تشکیل شده است که از طریق آن جریان جریان می یابد و موقعیت سیلندر را به تنهایی در یک نقطه مرگ و میر بالا نسبت به موقعیت سنسور اعلام شده سرعت موتور تعیین می کند.کوئل و انژکتورها را برای کارکرد متوالی رانندگی کنید،کنترل پیشرفته عالی جرقه را کنترل می کند تا از برجستگی یا برآمدگی جلوگیری کند.سیلندرها را برای جرقه و سم پاشی در مراحل مختلف شناسایی کنید،احتراق ناقص را نشان می دهد.
مشخصات هیوندای آوانته
موتور: 4 سیلندر
حداکثر توان: 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه حداکثر گشتاور: 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه. جابجایی موتور: 1975 مکعب تعداد دریچه ها را مشاهده کنید: 16 گیربکس: دستی ، 5 سرعته ، اتوماتیک ، 4 سرعته از 0 تا 100: -9 ثانیه. حداکثر سرعت 1 ثانیه: - 204 کیلومتر. وزن خالص - 1280 کیلوگرم. ابعاد و نوع چرخ های جلو و عقب: 185 / 65R15
مصرف سوخت
در داخل شهر: 9.5 لیتر / 100 کیلومتر. خارج از شهر: 6.8 لیتر در 100 کیلومتر ، در مجموع 8.1 لیتر در 100 کیلومتر. آلودگی: 3 یورو.
انتقال قدرت
انتقال: دیفرانسیل دستی 5 سرعته دستی و 4 سرعته: دیفرانسیل جلو
قدرت
مخزن گاز: 55 لیتر. مسافر: 5 نفر.
ابعاد ماشین
عرض: (1725) میلی متر طول: (4525) میلی متر ارتفاع: (1415) میلی متر
"کاتالیزور آوانته"
کاتالیزور آوانته یکی از قطعه هایی است در قسمت اگزوز که برای کم کردن آلایندگی مورد استفاده قرار میگیرد،که این قطعه از میزان آلایدگی دود های خروجی خودرو می کاهد.
استون مارتین رپیدAMR قدرتمندترین نسخه از سدان استون مارتین است. این خودرو از یک موتور V12 طبیعی آسپیرنت از استون مارتین استفاده می کند.
استون مارتین رپیدAMR یکی از محصولات جدیدVH استون مارتین است. پلتفرمVH از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به تولید کننده این امکان را می دهد تا خودروهای مختلفی را در این سکو تولید کند. استون مارتین رپید یک سدان 4 نفره کمی منسوخ با موتورهای حجیم است. با این حال ، این خودرو برای موفقیت در بازار به اندازه کافی جذاب است.
AMR در نسخه محدود 210 دستگاه تولید خواهد شد و قدرت موتور 595 اسب بخار است. در مقایسه با رپیدS ، که تقریباً 35 اسب بخار است. گرانتر است و 60،000 دلار دیگر هزینه دارد. پلتفرم استون مارتینVH در آخرین روزهای عمر خود قرار دارد و با پایان یافتن تولید ، ونکورS رپیدAMR آخرین خودروی منتشر شده در این سکو بود. تولید سریعAMR از قبل آغاز شده و هنوز هم می توان از نمایندگی های استون مارتین خریداری کرد.
در مقایسه با مدل استاندارد این خودرو ، استون مارتین رپیدAMR دارای ترمزهای بادوام تر و نرم تر از سرامیک کربن بوده و در چرخ های ویژه 21 اینچی این مدل موجود است.
رپید را باید یکی از جدیدترین محصولات V12 از استون مارتین در نظر گرفت. یک موتوAMR 6 لیتری 5 لیتریAMR با جابجایی 5،935 سی سی. ببینید موتور جدیدی نیست و اولین نسخه در سال 1999 برای DB7 معرفی شد. در مدلAMR موتور به 595 اسب بخار ارتقا یافته است. در 7000 دور در دقیقه و 630 نیوتن متر گشتاور در 5500 دور در دقیقه. در این مدل ، قدرت تولید شده از طریق گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود و این سدان می تواند در 4.2 ثانیه به 1.995 کیلوگرم از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت برسد و در نهایت به حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت برسد.
گیربکس استون مارتین رپیدAMR برای توزیع بهتر وزن در عقب قرار دارد. برای کشش بیشتر ، دیفرانسیل اتومبیل نیز با لغزش (LSD) محدود است. 299 میلی متر رپیدAMR با یک چرخ دستی تعادل بسیار خوبی در جاده دارد و آن را به یکی از بهترین های بازار تبدیل می کند. نکته منفی این است که وزن آن 1.995 کیلوگرم است ، که سبک تر از یک بنتلی قاره ای GT است ، اما در زیر ماشین های سنگین ،رپیدAMR یکی از بهترین سواری ها را دارد. با این وجود نباید از عمر 9 ساله این وسیله نقلیه غافل شد.
نسخهAMR نسبت به استاندارد رپید دارای سواری خشک تری است که چسبندگی بهتری را برای این مدل فراهم می کند. با توجه به این تغییرات ، شما هنوز هم می توانید برای کیفیت یک خودروی سواریAMR نمره قابل قبولی بدهید. تعلیق این خودروی کوچک بسیار مناسب است ، اما در مورد چرخ های بزرگ فرمان ، کمی آزار دهنده می شود.
هیوندای نسخه به روز شده ای از نسل فعلی هیوندا الانترا را معرفی کرد. این نسخه که هم اکنون در بازارهای مختلف موجود است کاملاً متفاوت به نظر می رسد و بیشتر شبیه به نسل جدید است تا یک مدل آسانسور.
هیوندای الانترا نیز مانند سایر اعضای خانواده وی و محصولات سایر شرکت ها در نسخه های مختلفی موجود است. سریعترین و مجهزترین نسخه این اتومبیل با پسوند ورزشی آن شناخته شده است.
با وجود گذشت چندین ماه از ظاهر شدن هیوندای الانترا فیس لیفت ، هنوز خبری از نسخه اسپرت نیست. برخی پیش بینی می کنند این مدل در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس در اواخر ماه نوامبر ارائه شود.
با افتتاح آوانته اسپرت جدید در خانه ، هواداران الانترا اسپرت برای پیدا کردن مشخصات دیگر لازم نیست چند هفته دیگر صبر کنند. از آنجا که الانترا در کره جنوبی به عنوان آوانته شناخته می شود ، می توان نتیجه گرفت که آوانته اسپرت در واقع همان الانترا اسپرت برای بازار داخلی است.
"رادیاتور آب آوانته"
رادیاتور آب آوانته مخزنی از جنس مس است که با توجه به کانال های تعبیه شده در آن ، وظیفه انتقال حرارت موجود در آنب را به عهده دارد بنابراین باید همواره کنترل نمود که سطح آب در آن بیش از دو سانتی متر پایین تر از دهانه مخزن نباشد.
در مقایسه با نسخه استاندارد ، آوانته یا هیوندا الانترا اسپرت از یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می کند. همچنین از این موتور در کیا فورد GT استفاده شده و دارای 201 اسب بخار است. و 265 نیوتن متر گشتاور. همچنین نیرو توسط گیربکس دستی شش سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچ اتوماتیک تأمین می شود.
هیوندای آوانته اسپرت به سیستم تعلیق چند لینک در محور عقب مجهز است و ترمزها نسبت به نسخه های دیگر بزرگتر و قدرتمندتر هستند.
از نظر ظاهری ، این نسخه از آوانته یا الانترا با سایر نسخه های پایین تر تفاوت دارد. اینها شامل شیشه جلو اتومبیل سلولی ، چرخ های آلیاژی 18 اینچی ، پدال های جانبی بزرگ ، اسپویلر صندوق عقب و اگزوزهای دوتایی است.
"رادیاتور بخاری آوانته"
در رادیاتور بخاری آوانته ، سیستم به گونه ای است که رادیاتور موجود ، که آب داغ را در اطراف موتور گردش می کند و گرمای موتور را جذب می کند ، با ورود به رادیاتور شروع به تبادل گرما می کند و در این زمان است . پس از این قسمت و تبادل این گرما با این هوا فن و جذب گرما توسط این هوا ، این هوا از طریق قسمت های مربوطه به داخل کابین هدایت می شود و باعث گرم شدن کابین می شود.
در کابین از روتختی یا درزهای قرمز ، یک فرمان D شکل ، فرمان سوییچ های فرمان (برای نسخه مجهز به گیربکس کلاچ دوبل) ، نمایشگرهای ورزشی ، جواهرات فیبر کربن مشابه و پدال های آلومینیومی استفاده کنید. آوانته.
اطلاعاتی در مورد شتاب و سرعت خودرو در دسترس نیست ، اما می دانیم که یک گیربکس دو کلاچ در هر 100 کیلومتر 8.3 لیتر سوخت مصرف می کند.
"سرسیلندر آوانته"
یکی از قسمت های اصلی موتور خودرو آوانته سرسیلندر آوانته است که در قسمت بالای موتور قرار دارد و روی آن مجموعه ای از سوپاپ ها و منیفولدها سوار شده است.
پیش بینی می شود هیوندای الانترا اسپرت 2019 در نسخه دستی 22400 دلار و در نسخه دو کلاچ 23500 دلار فروخته شود. ارقامی که به راحتی از 300 میلیون تومان فراتر می رود ، از جمله قیمت ریالی ، و اگر شروع به محاسبه عوارض گمرکی 100٪ کنیم ، در کنار یک سدان اقتصادی هستیم که قیمتی بیش از 600 میلیون تومان دارد.