لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

بررسی هیوندای ورنا.

هیوندای ورنا یک اتومبیل کوچک است که توسط هیوندای ساخته شده است و هم اکنون در نسل پنجم خود در خط تولید قرار دارد. هیوندای ورنا در واقع یک لهجه هیوندای است که در کشور ما موجود است. نسل اول هیوندای ورنا یا اکسنت در سال دوم معرفی شد و در نسل دوم وارد بازار ایران شد.
این نسل از هیوندای ورنا در سال 2 معرفی شده و از سال 2 تاکنون در بازار ایران به بازار عرضه شده است. ورنا زمانی به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد و نتوانست موفقیت بزرگی را در کشور ما کسب کند. ورنا یا همان اکنت در واقع یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است و در آن زمان به عنوان ارزانترین خودروی ایران شناخته می شد.

ورنا با دو موتور 2.5 لیتری و 2.5 لیتری و دو انتقال مکانیکی و اتوماتیک در ایران حضور داشت.

مزایای استفاده از هیوندای ورنا
استهلاک وسایل نقلیه کم - سواری صاف و آرام - کیفیت ساخت مطلوب.
معایب هیوندای ورنا
کمبود قطعات و عدم کارکرد - کشش موتور ضعیف ، به ویژه در نسخه اتوماتیک
بررسی تخصصی هیوندای ورنا
هیوندای ورنا یک اتومبیل کوچک است که در سال 6 در بازار ایران ظاهر شد. البته خوب است بدانید که ورنا هیوندای لهجه ای است که در نسل های جدید در بازار ایران ظاهر شده است. استفاده از نام های مختلف برای محصولات هیوندای پدیده ای عجیب نیست و ما قبلاً این مورد را در هیوندای اولترا ، که در ابتدا با نام آوانته در ایران شناخته می شد ، دیده ایم.
هیوندای ورنا در نسل سوم در 3 سال معرفی شد و تولید آن تا سال 4 فروخته شد ، اما تولید تا سال 2 در ایران ادامه داشت. گرچه ورنا نیز مانند سایر کشورها یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای در ایران بود ، اما هرگز مورد استقبال خوبی قرار نگرفت و به فروش بالایی نرسید.
البته هیوندای ورنا از نظر ظاهری چندان جذاب نیست و نمی تواند توجه خریداران جوان را به خود جلب کند و بیشتر افراد مسن و خانواده ها به دنبال آن می روند. اگر از همه طرف به هیوندای ورنا نگاه کنید ، هیچ جذابیتی در آن مشاهده نمی شود ، هرچند هیوندای مشکلی در این زمینه ندارد ، زیرا طراحی وننا از سال ها قبل برمی گردد و شما انتظار یک ماشین مدرن را ندارید.

ظاهر و فضای داخلی و طراحی فنی خودرو هیوندا آوانته.

هیوندای آوانترا سابق یک خودرو عایق بندی شده مشهور در بازار ایران است که با وجود خرابی تولید و کاهش قطعات ، توانسته است صاحبان خود را راضی کند.
الانترا در سال 1990 با مدل 1991 به ناوگان تولیدی هیوندای پیوست و تغییرات جزئی در بازار جهانی فروش در سال 2004 و همچنین رقابت شدید با رقبایی همچون تویوتا کرولا و هوندا سیویک برای بهبود کیفیت ، ساخت و نوسازی امکانات ایجاد کرد. فضای داخلی خودرو تأثیر عمده ای داشته است
ظاهر:
در نگاه اول ، ممکن است طراحی آوانته خیلی جذاب به نظر نرسد ، عدم تقارن چراغهای جلو دو رنگ خاکستری و مشکی با طاقچه پنجره سیاه ، زیبایی جلوی خودرو را کمی کاهش می دهد. این امر تا حد زیادی کیفیت چراغهای جلو اتومبیل را بهبود می بخشد. خطوط جلوی پنجره اتومبیل از ابتدای خودرو شروع شده و تا انتهای آن ادامه می یابد و همین امر نمای جانبی را جذاب می کند.
به طور کلی ، نگاه به بررسی اول چندان جذاب نیست ، اما قطعاً شما را در فرم حفظ خواهد کرد.

فضای داخلی:

هنگام توصیف فضای داخلی خودرو ، قابل توجه ترین پلاستیک ، مانند هیوندای ورنا یا حتی کیا ریو است! فقط یک سیستم تهویه خودکار به کنسول مرکز اضافه شده است.
جنبه جالب دیگر در طراحی داخلی خودرو اثاث کشی است که فقط در دو رنگ خاکستری ، مشکی قابل سفارش است.
سیستم صوتی به کار رفته در خودرو از 4 بلندگو با کیفیت نسبتاً مناسب پشتیبانی می کند ، اما عدم فرمان یکی از ایرادات آن است.
در کنسول وسط ، مانند کیا ریو یا ورنا ، یک کاسه نگهدارنده کوچک و لیوان در یک کابین کوچک وجود دارد.
صندلی های اتومبیل نیز از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار بوده و دارای صندلی های کامل خودرو هستند.
طراحی فنی:
پیشرانه مورد استفاده در شیرآلات 2 لیتری 16 آوانت دارای حجم دقیق 1975 سی سی است. این موتور می تواند 140 اسب بخار قدرت تولید کند. در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاور 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه ، در حالی که پروانه دارای نسبت فشرده سازی 10.1 به 1 است.

مطالبی در مورد جعبه دنده خودرو پورشه تایکان!!

جعبه دنده پورشه تایکان:
گیربکس 1 سرعته تایکان در محور عقب 5 کیلوگرم و در جلو 1 کیلوگرم وزن دارد. با این حال ، اهمیت گیربکس چرخ دنده عقب خودروی سدان برقی پورشه تأکید شده است. وقتی راننده آهسته یا با سرعت ثابت حرکت کند ، تایکان در دنده 6 قرار می گیرد و هنگامی که شتاب با سرعت بالا انجام شود ، دنده شخص درگیر خواهد شد. در عوض ، در شرایط رانندگی معمولی ، تایوان تصمیم می گیرد بسته به ویژگی های راننده یا حالت رانندگی انتخابی خود ، در یک یا دو دنده رانندگی کند. یک گیربکس منفرد بر روی محور جلو نصب شده است که به دلیل ماهیت آن کلاچ ندارد و این باعث می شود تماس مداوم موتور با چرخ ها فراهم شود.
پیشتر گفته شد که حالت رانندگی تأثیر بسزایی در انتخاب دنده گیربکس تاکسی دارد. در حالت های اقتصادی ، عادی و اسپرت ، ویژگی های انتقال متفاوت است. در نوع اول ، برای به حداقل رساندن مصرف برق ، تایکان در دنده 4 قرار دارد و به سادگی روی دنده 1 قرار می گیرد تا به عقب حرکت کند. در رانندگی عادی بیشتر از دنده استفاده می شود و فقط در هنگام شتاب با سرعتی کمتر از 5 کیلومتر در ساعت کار می کند ، اگر راننده تایلندی حالت اسپرت را انتخاب کند ، برای شروع رانندگی همیشه یک دنده انتخاب می شود و برای شروع رانندگی هم یک دنده انتخاب می شود و دنده را بعد از ثبت سرعت 2 به دنده 1 تغییر می دهید. کیلومتر در ساعت به بهترین معنی ، تفاوت اصلی بوکس تکواندو در حالت های معمولی یا ورزشی ، حرکت است.
علاوه بر عملکرد برتر گیربکس 4 سرعته ، حجم همراه با حرکت در محور عقب فضای کافی را برای بدنه فراهم می کند. در صورت تصادف در عقب ، کیت مجهز به عقب به سمت بالا حرکت می کند تا آسیب به مسافران و باتری ها به حداقل برسد.

دکتر بویک روکر ، مدیر پروژه طراح تکواندو می گوید:

گیربکس 5 سرعته تایکان تنها از یک راننده استفاده می کند که در کلیه حالت های انتقال 1 ، 6 ، گیربکس ، دنده معکوس و پارکینگ استفاده می شود.
در قسمت بالای جعبه ، درایو به چهار اهرم وصل می شود که به کلاچ و چند کلاچ متصل می شوند. در داخل منیفولد کلاچ یک جعبه دنده سیاره ای خورشیدی قرار دارد که بهترین ضریب عملکرد را برای شتاب فراهم می کند.
هنگامی که تایوان در دنده 1 است ، کلاچ چند پلتفرمی باز است و برای تنظیم نسبت دنده سیاره ای از 1 به 1 ، کلاچ سگ بسته است و در هنگام کار با جعبه دنده 6 سرعته دستی ، چند کلاچ و کلاچ برای درگیر شدن دنده سیاره باز هستند. این روش ریزش دنده را از بین می برد و راندمان را بهبود می بخشد.

اطلاعاتی در مورد پژو 407!

دارای گیربکس 3 سرعته با سرعت 5 کیلومتر در ساعت است که در 1.5 ثانیه از صفر به صفر سرعت می یابد. اما گیربکس اتوماتیک دارای سرعت 5 کیلومتر در ساعت است و در 6 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. هر دو دارای استاندارد یورو 5 هستند ، در حالی که مصرف سوخت اتوماتیک در هر لیتر 100 لیتر در لیتر و معمولاً 3 لیتر است.
قدرت هر دو 6 اسب بخار است. هر دو مدل همچنین دارای یک موتور 4 سانتی متر هستند.
آویز:
نوع خاصی از سیستم تعلیق مورب در چرخ های جلوی این خودرو استفاده می شود. برخی از اتومبیل های متوسط ​​مانند هوندا آکورد (از مک فارسون 2) ، مزدا 2 و بسیاری از اتومبیل های مسابقه دیگر این سیستم تعلیق را دارند. این حالت تعلیق چرخ جلو را از بسیاری از اتومبیل های کلاس خود جدا می کند.
ایمنی:
پژو 407 در سالهای 1 و 2 توسط مؤسسه اروپایی تحقیقات هسته ای دو بار سقوط کرد. امسال نسخه سدان با 4 امتیاز از 5 ستاره برای ایمنی مسافر ، 2 از 5 ستاره برای کودکان و 2 از 5 ستاره برای عابران پیاده دریافت کرد. همچنین در ششمین سال آزمایش روی پژو 6 کوپه ، این خودرو توانست امتیازهای به دست آمده در نسخه سدان را تکرار کند.

سال توسعه: 2004

جابجایی موتور: 2000 مکعب
جعبه دنده: 5 دنده مکانیکی
سیلندر: 4
حداکثر توان: 143 اسب بخار در 6000
حداکثر گشتاور: 200 نیوتن متر در 4000
سوپاپ پژو 407: 16
شتاب 0 تا 100: 9.1
حداکثر سرعت: 213
وزن: 1415 کیلوگرم
ظاهر پژو 407:
ظاهر این خودرو در تمام ظاهر و جزئیات آن بسیار عالی به نظر می رسد ، ممکن است در جزئیات غیرعادی باشد ، اما این لحظه عصمت در ذهن بیننده به یک تازگی تبدیل می شود ، فراموش نکنید که تمام محصولات پژو در زمان معرفی غیرمعمول بودند. شمارش شدند ، اما به زودی در قلب مردم نازل شدند و در کشور ما نیز تحسین کنندگان زیبایی زیادی پیدا کردند. چراغهای جلو به دلیل شباهت آن با سایر محصولات پژو به 407 از شخصیت و اصالت خاصی برخوردار است. چراغ پیشانی شیب بزرگی دارد و شیشه جلو اتومبیل بزرگ است که دید عالی را در اختیار راننده قرار می دهد اما محل قرارگیری قفسه کمی غایب است. این طبیعی است. در قسمت عقب خودرو یک ستون بسیار کم اما عریض مشاهده می کنیم که جای تعجب آور برای سرنشینان عقب و حتی راننده ندارد.
ابعاد کلی خودرو: 469 سانتی متر طول ، 181 سانتی متر عرض و 144 سانتی متر طول. این خودرو کوچکتر از آن است که به نظر می رسد.

مشخصات خودرو هیوندا آوانته.

از ویژگی های هیوندای آوانته می توان به کیسه های هوای سرنشین جلو و عقب ، پنجره های برق ، آینه های قابل تنظیم برقی و مه شکن ، تهویه مطبوع ، 4 بلندگو ، فرمان هیدرولیک با تنظیم ارتفاع آستانه قابل تنظیم ، تعویض سیستم تهویه مطبوع دستی و قفل مرکزی ، البته فوق العاده اشاره کرد. از نظر ایمنی ، این ماشین از 5 ستاره 4 ستاره می گیرد.

مشخصات سازنده:

تأسیسات تولید: خودروی هیوندای کرمان
کشور مبدا: ایران ، جمهوری اسلامی
شرکت گارانتی / خدمات: وسایل نقلیه موتوری راین
مدت گارانتی: 24 ماه یا 50،000 کیلومتر
خصوصیات بدن:
کلاس بدنه: سدان
کلاس اتومبیل: C
اندازه ها: طول 4525 عرض 1725 ارتفاع 1415
وزن: 1280 کیلوگرم
تعداد افراد: 5
ابعاد و نوع لاستیک های جلویی: 185/65 R 15
ابعاد و نوع تایرهای عقب: 185/65 R 15
مشخصات موتور:
جابجایی موتور: 2000 مکعب
نوع موتور: بنزین
تعداد سیلندرها: 4
تعداد دریچه ها: 16
موقعیت سیلندر: راست
محل موتور: موتور جلو
سیستم سوخت: انژکتور تزریق مستقیم
ظرفیت مخزن: 55 لیتر
حداکثر توان خروجی: 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی: 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
حجم تولید: 70 اسب بخار
مشخصات جعبه دنده
نوع انتقال: انتقال دستی
تعداد دنده قبل از: 5
محل دنده اهرم: کنسول مرکز
سیستم درایو برای اتومبیل: موتور دیفرانسیل جلو
سیستم ترمز:
سیستم ترمز: روغن با تقویت کننده خلاء
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو: دیسک
نوع ترمز دیسک و کالیبر عقب: دیسک
سیستم تعلیق و فرمان:
نوع سیستم فرمان: قدرت کمکی هیدرولیک
عملکرد خودکار:
حداکثر سرعت: 204 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100: 9.1 ثانیه
مصرف سوخت در شهر: 9.5 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت در جاده: 6.8 لیتر در 100 کیلومتر
چرخه مصرف ترکیبی: 7.6 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد انتشار: یورو 3
ایمنی مرکز استاندارد و ایمنی اروپا: 3
سلامتی و ویژگی ها:
کیسه های هوا: 2
سیستم های پایداری و پشتیبانی از درایور:
دارای سیستم ترمز ضد قفل
سیستم های امنیتی و گارد:
قلعه مرکزی:
سیستم ضد سرقت:
کنترل از راه دور
سیستم های کنترل و فرمان:
نیروی کمکی هیدرولیک
نوع پیچ:
4 شاخ
تهویه هوا:
کنترل دستی
سیستم های صوتی و تصویری:
پخش کننده رادیو / سی دی
صندلی های جلو:
تنظیم دستی
صندلی های عقب قابل تنظیم از ارتفاع
سیستم های آینه:
تنظیم برق
سیستم های شیشه ای:
درهای شیشه ای برقی و جلو
سیستم های روشنایی برای:
مه شکن