لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

مشخصات خودرو پژو 407

البته سادگی فرمان و منافذ هوا می تواند به جوانه های سلیقه شما آسیب برساند و می توانید پژو را مقصر کار نکردن در بعضی از قسمت ها بدانید و یا می توانید بگویید که فضای داخلی خودرو بین حالت های اسپرت و کلاسیک اشتباه گرفته شده است. اما در کل صندلی های Peugeot 407 خوب به نظر می رسند و کیفیت قابل قبول از مواد استفاده شده و همچنین ارگونومی صندلی ها و گزینه های مناسب ، فضای داخلی را تا حدودی لوکس جلوه داده است. وضعیت در صندلی عقب نیز متناسب است. البته ما به دلیل طول بدنه و مسافت نسبتاً زیاد بین محورها ، مسیرهای بیشتری را پیش بینی کردیم ، اما اکنون می توانیم یک حساب کاربری خانوادگی را در Peugeot 407 باز کنیم.
نکته مثبت دیگر در این بخش ، طراحی خوب و تفکر لولا برای درب است که در فضای داخلی صندوق عقب فضای لازم را به خود اختصاص نمی دهد و در نتیجه با مشکل بسته شدن لولا درب در هنگام بسته شدن درب ، با مشکل روبرو نمی شویم. تنه.
سلامتی و گزینه های ایمنی
شاید این روزها وقتی رادارهای مختلف ، سیستم پارکینگ ، یک صندوق عقب هوشمند و غیره به حلقه های اختیاری دوستان منتقل شده اند ، ذکر لیست ویژگی های پژو 407 جالب نخواهد بود. اما جالب است بدانید که این محصول پژو در آن زمان یکی از محبوب ترین گزینه ها در بازار داخلی به حساب می آمد و دارای گزینه های جذابی از قبیل روشنایی اتوماتیک ، برف پاک کن هوشمند ، آینه مرکزی الکتروکرومیک ، آینه های کناره برقی برقی ، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب ، کنترل کروز ، تهویه مطبوع دو کانال اتوماتیک با دریچه جداگانه برای صندلی عقب و غیره ، سلامتی خوبی را برای راننده و مسافران فراهم آورده است.
از نظر ایمنی ، تجهیزاتی از قبیل ترمزهای ABS و EBD ، سیستم ترمز کمکی EBA ، سیستم هوشمند کشش و کنترل پایداری ، 6 کیسه هوا و غیره قابل مشاهده است که حتی با برخی محصولات زمانه ما مانند سراتو مقایسه می شود. سایپا که آن را ندارد. ESP! آنها به نظر می رسد مناسب هستند. این خودرو همچنین در یورو-NCAP در سال 2004 هر 5 ستاره را دریافت کرد. این ستارگان که شاید کمتر از استانداردهای سختگیرانه امروزی قانع کننده تر باشند ، هنوز هم از ایمنی خوبی برای پژو 407 خبر می دهند. برای درک بهتر ، این مورد نیست. بد نیست بدانیم که در سال 2006 ، نسل قدیمی هیوندای سوناتا فقط 4 ستاره از همان موسسه دریافت کرد.
پیشرانه و سیستم انتقال
احتمالاً یکی از بزرگترین نقاط ضعف پژو 407 در زیر کاپوت است. جایی که موتور دو لیتری 143 اسب بخاری طبیعی آسپیراسیون در آن جای گرفته است. و 200 نیوتن متر گشتاور که فاصله چندانی با بسیاری از رقبای قیمت ندارد. اگر آمار رسمی شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را برای مدل اتوماتیک بررسی کنیم که به ترتیب برابر 9.1 و 10.5 ثانیه است ، می توانیم ببینیم که راندمان کلی خودرو چندان بد نیست و پژو می تواند بر گشتاور مناسب حساب کند. با وجود وزن کم ، شتاب قابل قبول را بدست آورید.
اما واقعیت موضوع این است که در آن زمان در بازار ، بسیاری از رقبای 407 مشغول تولید موتورهای بزرگتر بودند ، و این باعث می شد 407 سیلندر 407 بسیار برجسته باشد.
علاوه بر این ، نیمی از قدرت دو لیتری پژو 407 بیشتر مربوط به مدل دنده است و در مدل با اتوماتیک به دلیل گیربکس 4 سرعته و مسافت نسبتاً زیاد بین ضرایب شتاب و کشش در سطح نسبتاً متوسط ​​است.
به طور خلاصه ، کشش و قابلیت رانندگی 407 برای توان موتور و استفاده از خودروهای خانوادگی کافی است ، اما نیازهای علاقه مندان به شتاب و سرعت را برآورده نمی کند.

تجربه رانندگی
سرانجام با موتور در حال کار ، ما آماده آزمایش عملی هستیم. هنگام رانندگی ، نمای کلی از ویندوز برای دید سایر وسایل نقلیه و پیاده روها (نقاط کور) مناسب است ، اما کشیدگی و فرم آیرودینامیکی بینی ، تخمین ابعاد جلوی خودرو را دشوار می کند. علاوه بر این ، مسافت طولانی از بینی تا چرخ های جلو و فاصله نسبتاً پایین سر وسیله نقلیه باعث شده است که هنگام پارک کردن یا عبور از رمپ ها در قسمت پایین سپر ، به یک میز یا زمین برخورد کند. بیا.
فرمان پژو 407 به راحتی توسط سیستم کمکی برقی چرخانده شده و همچنین از حس دقت و کنترل خوبی به راننده می بخشد. سیستم تعلیق نیز در جذب شوک ها خوب است و ارتعاشات معمول کابین خلبان خشک یا آزار دهنده نیست. علاوه بر این ، سیستم تعلیق صحیح پژو 407 به همراه کیفیت سواری مطلوب ، هندلینگ قابل قبول برای خودرو را نیز تضمین کرده است و این مسئله در کنار سیستم های هوشمند کنترل پایداری ، رانندگی خودرو را آسان تر کرده است. این شرم آور است که فشار دادن پدال شتاب دهنده قدرت مورد انتظار را نمی دهد ، در غیر این صورت می توانستیم از یک تجربه رانندگی هیجان انگیز و در عین حال راحت لذت ببریم.
در واقع 4 سیلندر 407 ارائه شده در بازار ما برای استفاده عمومی و خانوادگی مناسب تر است و برای اینکه از رانندگی لذت ببرید ، باید به سراغ رقبا این خودرو بروید. علاوه بر این ، نمونه آزمایش شده اتوماتیک است و شتاب کمتری نسبت به مدل شتاب دارد. بنابراین اگر به دنبال یک سواری اسپرت و هیجان انگیز هستید ، گزینه های قدرتمندتری در این محدوده قیمت وجود دارد که می تواند لذت بیشتری را برای شما به ارمغان آورد. اما همین پژو 407 دو لیتری در هنگام رانندگی عادی و هنگام سبقت گرفتن در جاده ، مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. در مورد گیربکس ، تنها مشکل کم بودن تعداد دنده ها و به خصوص در فرودهاست ، در بین گزینه های موجود ، کمبود حداقل یک دنده را احساس خواهید کرد.
اما در مورد ترمزها باید گفت که شرایط مناسب است و هیچ نقطه ضعف خاصی در طول دوره آزمایش مشاهده نشده است. عایق صوتی خوب کابین یکی دیگر از مشخصات پژو 407 است و حداقل با سرعت عادی ، سر و صدای آزار دهنده به داخل کابین نفوذ نمی کند.
نتایجی که اظهار شده
پژو 407 یکی از آن اتومبیل های ناموفق است که به نظر می رسد در بازار ما موفق باشد. اگر برند پژو برای مونتاژ مدل های قدیمی ایرانی بدنام نبود و ایران خودرو آن را با قیمت مناسب تری عرضه می کرد ، احتمالاً اوضاع فرق می کرد. غیر از این ، واردات یک مدل 6 سیلندر نیز می تواند کارآمد باشد. با این وجود به همین دلایل ، این محصول نتوانست با رقبای خود رقابت کند و به جای قرار گرفتن در خط تولید ایران خودرو ، خیلی زود از چرخه رقابتی خارج شد. اما اکنون در کشور ما تعداد کمی از 407 وجود دارد که اگرچه به دلیل شباهت فنی با سایر محصولات PSA از قطعات عاری از قطعات نیستند و مطابق با وعده های خود می چرخند ، اما آنها با مشکل گم شدن برخی از قسمت ها (به خصوص تزئینی و بدنه) و تعمیرکاران واجد شرایط دست دوم این ماشین را در حالت اغما قرار داده است.
خلاصه اینکه پژو 407 به اندازه کافی خوب است ، گزینه های خوبی دارد و از نظر ایمنی ، کیفیت سواری و هندلینگ می تواند انتخاب خوبی باشد. شتاب آن گرچه ضعیف تر از بسیاری از رقبا است ، اما به راحتی نیازهای عادی را برآورده می کند. بنابراین اگر قدرت موتور جزو اولویت های اصلی شما نبوده و نیازی به نگرانی در مورد ساخت سریع بوک ندارید ، و به خصوص اگر صبر کنید که به دنبال برخی از قطعات نادر و تعمیرات ماهر باشید ، پژو 407 در محدوده قیمت فعلی قرار دارد. ممکن است گزینه ای جذاب برای شما باشد. در غیر این صورت ، بهتر است گزینه های قوی تر و مرسوم تری را در بازار انتخاب کرده و این خودرو را در اختیار طرفداران خود بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد