صندلی های مسابقه ای آوانته برای تیم فنی آوانته مشکلی ندارد و صندلی های ورزشی با نبوغ تیم طراحی آوانته متمایز می شوند. صندلی های مسابقه ای آوانته از گوشه های سریع محافظت عالی می کند.
البته سیستم سرگرمی از نظر ظاهری و حساسیت خوبی در ظاهر و زیبایی نسبت به کالاهای آلمانی دارد. یکی از جالب ترین ویژگی های نمایشگر آوانته نمایش اطلاعات فنی از قبیل منحنی های قدرت و گشتاور ، زاویه فرمان ، زمان بندی برای هر باند و تعداد و شکل های مختلفی است که طرفداران دنیای فناوری از آن عاشق خواهند شد. ، یکی دیگر از ویژگی های جالب نسل جدید آوانتس ، امکان ضبط آهنگ با استفاده از تلفن هوشمند یا دوربین اکشن و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی است.
آوانته جدید در دو ورزش و یک فنجان موجود است. کوپه های اسپرت و آوانته هر دو به یک موتور 4 سیلندر 1.2 لیتری توربو با 2 اسب بخار مجهز شده اند. و 2 نیوتن متر گشتاور. این اسپرت برای استفاده روزانه ساخته شده است و به همین دلیل تعلیق نرم تری نسبت به نسخه کوپه دارد. علاوه بر این ، نسخه کوپه با یک واحد دیفرانسیل ارائه می شود. به منظور جذب مشتری ، تیم فنی آوانته دو ورزش با سواری نرمتر و یک فنجان با سواری سنگین را تولید می کند.
سوار شدن آوانته در نرمترین سیستم تعلیق همچنین می تواند در جاده های ناهموار که به اندازه فورد فوکوس یا عملکرد هیوندای بی رحمانه نیستند آزار دهنده باشد. با این وجود ، شما نباید انتظار داشته باشید که یک سواری با کیفیت از رولزرویس در هاچ بک قدرتمند داشته باشید.
اسپرت و کوپه هم از جعبه دنده دستی 2 سرعته و 2 سرعته دستی بهره می برند و برای رسیدن به 1 کیلومتر در ساعت 1.5 ثانیه طول می کشد. حداکثر سرعت آوانته با گیربکس دستی و گیربکس دوگانه به ترتیب تقریبا 1 و 2 کیلومتر در ساعت است. گیربکس آوانته با 5 سال گذشته متفاوت است؛ گیربکس پاسخگو و پاسخگو است؛ تنها اشکال گیربکس محل قرارگیری پدال دنده و فاصله کافی بین انگشتان و ستون فرمان به جای فرمان نیست. تیم ها به هم وصل شده اند. از طرف دیگر سیستم دو کلاچ یک دکوراسیون واقعی است.