لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

نسخه جدید خودرو هیوندا آوانته.

هیوندای نسخه به روز شده ای از نسل فعلی هیوندا الانترا را معرفی کرد. این نسخه که هم اکنون در بازارهای مختلف موجود است کاملاً متفاوت به نظر می رسد و بیشتر شبیه به نسل جدید است تا یک مدل آسانسور.
هیوندای الانترا نیز مانند سایر اعضای خانواده وی و محصولات سایر شرکت ها در نسخه های مختلفی موجود است. سریعترین و مجهزترین نسخه این اتومبیل با پسوند ورزشی آن شناخته شده است.
با وجود گذشت چندین ماه از ظاهر شدن هیوندای الانترا فیس لیفت ، هنوز خبری از نسخه اسپرت نیست. برخی پیش بینی می کنند این مدل در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس در اواخر ماه نوامبر ارائه شود.
با افتتاح آوانته اسپرت جدید در خانه ، هواداران الانترا اسپرت برای پیدا کردن مشخصات دیگر لازم نیست چند هفته دیگر صبر کنند. از آنجا که الانترا در کره جنوبی به عنوان آوانته شناخته می شود ، می توان نتیجه گرفت که آوانته اسپرت در واقع همان الانترا اسپرت برای بازار داخلی است.

"رادیاتور آب آوانته"

رادیاتور آب آوانته مخزنی از جنس مس است که با توجه به کانال های تعبیه شده در آن ، وظیفه انتقال حرارت موجود در آنب را به عهده دارد بنابراین باید همواره کنترل نمود که سطح آب در آن بیش از دو سانتی متر پایین تر از دهانه مخزن نباشد.

در مقایسه با نسخه استاندارد ، آوانته یا هیوندا الانترا اسپرت از یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می کند. همچنین از این موتور در کیا فورد GT استفاده شده و دارای 201 اسب بخار است. و 265 نیوتن متر گشتاور. همچنین نیرو توسط گیربکس دستی شش سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچ اتوماتیک تأمین می شود.

هیوندای آوانته اسپرت به سیستم تعلیق چند لینک در محور عقب مجهز است و ترمزها نسبت به نسخه های دیگر بزرگتر و قدرتمندتر هستند.

از نظر ظاهری ، این نسخه از آوانته یا الانترا با سایر نسخه های پایین تر تفاوت دارد. اینها شامل شیشه جلو اتومبیل سلولی ، چرخ های آلیاژی 18 اینچی ، پدال های جانبی بزرگ ، اسپویلر صندوق عقب و اگزوزهای دوتایی است.

"رادیاتور بخاری آوانته"

در رادیاتور بخاری آوانته ، سیستم به گونه ای است که رادیاتور موجود ، که آب داغ را در اطراف موتور گردش می کند و گرمای موتور را جذب می کند ، با ورود به رادیاتور شروع به تبادل گرما می کند و در این زمان است . پس از این قسمت و تبادل این گرما با این هوا فن و جذب گرما توسط این هوا ، این هوا از طریق قسمت های مربوطه به داخل کابین هدایت می شود و باعث گرم شدن کابین می شود.

در کابین از روتختی یا درزهای قرمز ، یک فرمان D شکل ، فرمان سوییچ های فرمان (برای نسخه مجهز به گیربکس کلاچ دوبل) ، نمایشگرهای ورزشی ، جواهرات فیبر کربن مشابه و پدال های آلومینیومی استفاده کنید. آوانته.
اطلاعاتی در مورد شتاب و سرعت خودرو در دسترس نیست ، اما می دانیم که یک گیربکس دو کلاچ در هر 100 کیلومتر 8.3 لیتر سوخت مصرف می کند.

"سرسیلندر آوانته"

یکی از قسمت های اصلی موتور خودرو آوانته  سرسیلندر آوانته است که در قسمت بالای موتور قرار دارد و روی آن مجموعه ای از سوپاپ ها و منیفولدها سوار شده است.

پیش بینی می شود هیوندای الانترا اسپرت 2019 در نسخه دستی 22400 دلار و در نسخه دو کلاچ 23500 دلار فروخته شود. ارقامی که به راحتی از 300 میلیون تومان فراتر می رود ، از جمله قیمت ریالی ، و اگر شروع به محاسبه عوارض گمرکی 100٪ کنیم ، در کنار یک سدان اقتصادی هستیم که قیمتی بیش از 600 میلیون تومان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد