در سال 2005 ، "هیوندای آوانته" هشت بار رادیاتور و روغن انتقال را تعویض کرد ، یک بار گیربکس عقب ، و واشر جلو چهار بار ؛ 3 فیلتر سوخت را تغییر داد ، 1 کمربندهای کولر و ژنراتور را تعویض کنید و همچنین سایر تعمیرات برنامه ریزی شده و مداوم خودرو ، فقط یک جامپر را تعمیر کرده و رادیاتور را در 175000 کیلومتر و خود رادیاتور (به دلیل نشت بالای آن) تعمیر کنید. ) 237000 کیلومتر را تغییر دادم در این حالت ، به دلیل مسائل کار و زندگی ، مجبور شدم چندین بار سرعت داشته باشم. حداکثر 210 کیلومتر را در یک زمان طی کردم و در مجموع 190 بار اجرا کردم. من همچنین در طول جاده پر پیچ و خم ساکی سفر می کنم. حتی سال گذشته وقتی از فروشنده خواستم از مایع ترمز و روغن هیدرولیک بازدید کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض کند ، نیازی به نمایندگی برای تعویض ندارد زیرا کیفیت روغن خوب است!
2005 هیوندای آوانته البته ، کارآموز پل حدود
سه سال پیش صدایی کاملاً تحریف شده (مهندسین فروشنده شگفت آور) ایجاد کرد ، اما به
دلیل تجربه من در جمهوری کره ، پائولوس با مشکلات زیادی روبرو شد و بدون تحریف. کار
کرد ، اما به سرعت توسط کاله پائولوس جایگزین شد. بنابراین من آن را جایگزین نکردم
، تاکنون ، حتی در دهه 190 ، با مشکلی روبرو نشده ام.
اخیراً به دلیل شیفتگی اتومبیل ها ، به دلیل برآمدگی در عقب خودرو و ضربات برآمدگی های کوچک ، هر چهار چرخ را که قبل از باز کردن و بررسی کردم تعویض کردم. حدود 20٪ کیفیت کاهش یافته و 40٪ سکته ها نیز تعویض می شوند.
سالن هیوندای آوانته 2005 حدود یک سال پیش ، پدرم به توصیه یک مدل 991 آوانگارد را برای من خریداری کرد و من چندین بار آن را آزمایش کردم تا ویژگی های آوانگارد خود را ارزیابی و مقایسه کنم و از پیدا کردن آن شگفت زده شد فقط بعد از 260 سال در مقایسه با خودروی جدید ، قدرت و شتاب هزاران کیلومتری به میزان قابل توجهی کاهش نیافته است ، سر و صدا و لرزش موتور تنها 10 درصد و برجستگی ها فقط 15 درصد است. با توجه به استفاده از موتور آلمانی با کیفیت بالا و افزودن روغن ضد اصطکاک آلمانی به روغن موتور ، مشکل سر و صدای موتور و لرزش نیز حل شد و به 80 درصد رسید.
داخلی هیوندای الانت آوانت در سال 2005 داخلی هیوندای الانته آوانت در سال 2005 بله ، من مانند هر میهن پرست و مسلمان ایرانی می خواهم از تولید داخلی حمایت کنم ، هر ایرانی باید از آن استفاده کند هموطنانشان به محصولاتشان افتخار می کنند.
این در حالی است که خود تولید کنندگان محلی نباید در جهت حفظ عزت و احترام خود تلاش کنند ، آنها نباید در جهت کسب سود بالاتر ، بهبود کیفیت و رضایت مشتری تلاش کنند که این به نوبه خود سود بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.
ما هر وقت می شنویم در مورد دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه های پزشکی ، بیوتکنولوژی ، فناوری نانو ، موشک ، هوافضا و غیره کشور و غیره می شنویم افتخار می کنیم. D. اما ما از دیدن وضعیت غم انگیز خودروهای داخلی ناراحت شدیم (هیوندای آوانته فقط در سال 2005 در کره جنوبی تولید می شود). تولید خانواده در سال 2014 (نه در 2005) پر از کلمات است.
2005 هیوندای الانترا آوان امیدوار است که روزی خودروهای خانوادگی به منزله افتخار ملی شوند و آسایش و خوشبختی خانواده های ایرانی و غیر ایرانی را به ارمغان بیاورند.