لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

بررسی فنی خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپرت

در این مقاله ، ما از نظر فنی میتسوبیشی پاجرو اسپرت GLX2018 را مرور می کنیم.
تقریباً چهار دهه از ظهور نسل اول میتسوبیشی پاژرو می گذرد و با گذشت سالها ، پاجرو به عنوان شاسی ورزشی شناخته شده است و از قابلیت های خارج از جاده قابل قبول در بین رانندگان ژاپنی برخوردار است. پاجرو در نظرسنجی های مختلف از نظر صاحبان موفق شد به طور متوسط ​​بسیار خوب امتیاز کسب کند. به همین دلیل است که میتسوبیشی هر ساله بهترین مدل ها را ارائه می دهد.
در این مقاله ، با در نظر گرفتنGLX پاجرو اسپرت به عنوان ارزانترین نسخه از این مدل خودرو از سال 2018 ، ما به بررسی دقیق تر تمام ویژگی های مثبت و منفی این خودرو خواهیم پرداخت. میتسوبیشی سعی کرد بهترین مدل ها و گزینه ها را در مدل های پاجرو 2018 به مشتریان ارائه دهد 2018. مدل پایه 2018 مجهز به چرخ های 18 اینچی ، فناوری برخورد تصادفی ، کروز کنترل تطبیقی ​​، فضای داخلی خودرو زیبا و چندین خروجی استاندارد برای شارژ وسایل برقی است. ویژگی های جدید نسخه پاجرو اسپرت با قیمت 45.500 دلار ، میتسوبیشی را فراتر از قدرتمندتر سوق داده است ، اما تویوتا فورتونGX با قیمت 42.590 دلار هنوز هم انتخاب بهتری نسبت به پاجرو اسپرتGLX است.
پاجرو اسپرتGLX از همان پیشرانه و گیربکس به عنوان نسخه گران قیمت تر استفاده می کند. قدرت این موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر دیزل مجهز به توربوشارژر 181 اسب بخار است. و حداکثر گشتاور 430 نیوتن متر است. این اتومبیل مجهز به گیربکس اتوماتیک 8 سرعته است و قابلیت تنظیم توزیع گشتاور و قفل دیفرانسیل مرکزی را دارد ، اما فناوری قفل دیفرانسیل عقب برای این منظور طراحی نشده است. پاجرو اسپرتGLX دارای دو ردیف صندلی است.
با داشتن چرخ های استاندارد 18 اینچی برای نسخه اصلی ، ظاهر کروم شبیه نسخه هایGLXبا سایر نسخه های گرانتر خانواده پاجرو اسپرت است ، نسخه اصلی با نسخه های دیگر متفاوت است. اگرچه این خودرو مجهز به فناوری ها و کارکردهای مختلفی است ، اما فاقد چراغهای جلو ، برف پاک کن اتوماتیک ، پیاده رو و چراغهای جلو اتوماتیک است. یک آینه عقب اتومبیل ، دوربین عقب ، سنسور پارکینگ ، دکمه استارت و ورود بدون کلید در خودرو از دیگر مشخصات مشترک نسخه اصلی و نسخه های گران قیمت تر پاجرو اسپرت 2018 است. اگرچه مدل پاجرو اسپرت 2018 تقریباً یکسان است ، اما داخلی در نسخه اصلی ساخته شده است. از پارچه ساخته شده است ، تنظیمات صندلی کاملاً دستی است و هیچ سیستم ناوبری ماهواره ای خاصی ذکر نشده است.

پاجرو اسپرت بر اساس میتسوبیشی تریتون ساخته شده است ، اما در مدل 2018 کاملاً از جد خود فاصله دارد و اوج این بلوغ و استقلال را می توان در طراحی فرمان ، کنسول میانی و بخش مرکزی مشاهده کرد. با این حال ، هنوز هم شباهتی بین پاجرو و ترایتون وجود دارد. ارتفاع صندلی در پاجرو اسپرت زیاد است که باعث می شود سقف خودرو کمی کوتاه شود.

فضای داخلی پاجرو اسپرتGLX نه خیلی بزرگ است و نه بد. همه چیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و همین باعث می شود نشستن در این خودرو لذت بخش باشد. با این حال ، مواردی وجود دارد که انتظار می رود در مدل های آینده بهبود یابد. این موارد شامل دکمه های قرمز تار در دکمه ها ، خالی بودن دکمه های متعدد به دلیل حذف گزینه های مختلف و همچنین طراحی بسیار ضعیف دکمه های آسانسور شیشه ای است. طراحی و چیدمان سوییچ ها نیز چندان خوشایند نیست و در کمال تعجب ، هنوز پاجرو اسپرتGLX به یک کیلومتر شمار دیجیتال مجهز نیست.
صفحه نمایش لمسی 7 اینچی در این خودرو به همان اندازه ای که باید باشد نیست. رابط کاربری اشتباه ، کیفیت پایین صدا و مشکل در تنظیم صدا - همه اینها معایب اصلی سیستم سرگرمی پاجرو اسپرتGLX است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، این خودرو مجهز به سیستم ناوبری ماهواره ای نیست که خبر بدی برای علاقمندان به ماجراجویی است. دوربین دید عقب خودرو به خوبی کار می کند ، اما برای کنترل بهتر گیربکس اتومبیل ، بهتر است آن را مستقیماً در دو حالت نصب کنید.
پاجرو اسپرت به عنوان یک شاسی بزرگ شناخته می شود ، اما شاسی مدل مدل 2018 باریک است و بیشتر شبیه به یک شاسی متوسط ​​است. اندازه داخلی این خودرو می تواند پنج سرنشین را در خود جای دهد و صندلی مخصوص صندلی دوم نیز قابل قبول است. برای راحتی مسافران ، دستگیره ها روی قفسه های A و B سوار شده اند تا در حین ماجراهای در فضای باز تعادل نسبی خود را حفظ کنند. نکته عجیب در فضای داخلی خودرو ، خروجی هوا به پشت بام در صندوق عقب است. در ردیف دوم فقط یک خروجی برای هوا در سقف وجود دارد و در پشت کنسول مرکزی هیچ خروجی هوا برای سرنشینان عقب وجود ندارد ، درعوض چهار خروجی USB ، یک خروجی 12 ولت و یک خروجی 220 ولت / 150 وات وجود دارد. در این بخش یک ورودی HDMI ارائه می شود. صندوق چمدان پاجرو اسپرت بسیار جادار است ، اما صندلی های ردیف دوم به پایین سقوط می کنند و فضای بار را به یک باورنکردنی 1624 لیتری افزایش می دهند و قادر به حمل بارهای بسیار بزرگ و بزرگ هستند. در محفظه چمدان های این خودرو یک خروجی 12 ولت دیگری وجود دارد که علاوه بر این دارای نگهدارنده شیشه و قطعات برای تقویت بار است.
موتور دیزلی 2.4 لیتری این خودرو با سرعت کم ، بین 1000 تا 2000 دور در دقیقه ، کمی مبهوت است ، اما در کل این یک شاهکار واقعی است. گیربکس 8 سرعته اتومبیل برای گیربکس به خوبی تنظیم شده است و تنها اشکال آن ضربات جزئی در هنگام جابجایی به پارکینگ و معکوس است. طبق گفته میتسوبیشی ، کل مصرف پاجرو اسپرتGLX هشت لیتر در 100 کیلومتر است. اما برای کنترل عطش این خودرو ، شتاب دهنده باید کاملاً فرسوده باشد.
بر اساس آزمایشات انجام شده بر روی قابلیت های خارج از جاده این خودرو ، پاجرو اسپرتGLX را می توان به عنوان خودروی دارای چرخ محوری طولانی با قابلیت های خارج از جاده شدید ارائه کرد. ضربه گیر و فاصله از کف ماشین تا کف تقریباً به شما اجازه می دهد تا به هر مکانی بروید. این خودرو مجهز به سیستم تعلیق سه نقطه ای است که با سهولت بیشتری می تواند وزن این غول 2 تنی را در هر شرایطی تحمل کند و آن را در شرایط مختلف کنترل کند. اگرچه ممکن است این تخته سنگ ایده آل برای سوار شدن به مسیرهای استاندارد نباشد ، اما آزمایشات جاده ای نشان داده است که پاجرو اسپرت همچنین راحتی مسافر را در جاده های لغزنده فراهم می کند. البته شما نمی توانید انتظار داشته باشید که این ماشین به یک ماشین لوکس خیابانی تبدیل شود. به عنوان مثال ، اعتصابات ناشی از ضربات شدید ، افزایش سرعت یا دور شدن ناگهانی تا حدی به محفظه مسافر منتقل می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد