خودروی برقی نسل دوم نیسان لیف ، گرچه طراحی مجدد و از لحاظ فنی پیشرفته و شورولت تسلا بود.
نسل دوم نیسان لیف سرانجام در ماه اول سال 2018 در ایالات متحده آمریکا عرضه می شود. در سال 2010 ، خودروساز ژاپنی نیسان اولین نسل از یکی از پرفروش ترین خودروها را معرفی کرد از زمان رونمایی از نیسان لیف تا به امروز ، بسیاری از وسایل نقلیه برقی و هیبریدی در بازار جهانی ظاهر شده اند. با این حال ، بسیاری از شرکت های اتومبیل سازی وجود دارد. نیسان برای مرحله دوم رقابت آماده است.
بازار خودروهای برقی فرصتی عالی برای همه است
نمایندگان نیسان در سرتاسر جهان با وقایع هفته گذشته در ناپل ، کالیفرنیا و تا شش ماه قبل از افتتاحیه ، برگه های نسل جدیدی دریافت کردند که به اندازه کافی برای همه شرکت های خودروسازی جهان و برای موفقیت سایر شرکت ها موفق بود. فروش خودروهای برقی برای محصولات نیسان مشکلی ندارد. نیسان اظهار داشت که اینها وسایل نقلیه برقی بیشتری هستند. شرکت های ژاپنی معتقدند ساخت شبکه برای اتومبیل و اتومبیل زمان صرفه جویی می کند. هر مدل یا شرکت دیگری. با توجه به رویکرد نیسان ، این همه افرادی که می خواهند در مقابل محیط بایستند ، لازم است.
نیسان لیف زیر؛ بهتر است در وهله اول به این ماشین نگاه کنیم. در واقع ، نیسان برگ آنقدر موارد مثبت دارد که پیدا کردن ضعف کمی دشوار است. برگه نسل جدید از هر نظر یک موفقیت موفق است: بهبود ظاهر و طراحی ، قدرت عالی و فناوری های جدید ایمنی و راحتی.
طراحی بدن و ظاهر؛ تکامل واقعی
طراحی و ظاهر نسل اول نیسان برگ. نسل اول کار خوبی انجام داد. این ماشین راحت با سر و صدای کم در کابین و آیرودینامیک قابل قبول بود. با بررسی مختصری در مورد طراحی نسل جدید نیسان برگ ، ما فقط دو گزینه ممکن داریم: مقامات نیسان یک تیم طراحی کاملاً جدید را استخدام کردند یا تیم قبلی استاد شد. در حقیقت ، Nissan Leaf دیگر خودروی برقی "الکتریکی" نیست. در حالی که جلوی صفحه جدید کمی شلوغ به نظر می رسد ، شیشه جلوی نرم Nissan Leaf شکل از هر زمان دیگری جذاب تر است. شاید این بهترین چیز در این خودرو باشد. طراحی چراغهای عقب همیشه جذابیت های خاص خود را دارد؛ این کمی جعلی است.
طراحی کابین؛ ساده و آسان برای استفاده
برگ ، می بینیم که به مواد گران قیمت مقرون به صرفه و برای توسعه احساسات یک کابین لوکس و گران قیمت دسترسی داریم. تمام دکمه های کنترل و دکمه های مرکزی دقیقاً در همان جایی که باید قرار داشته باشند (برای مثال گزینه های مختلف حالت و سایر پارامترهای فنی ، در کنار گیربکس و در مرکز) قرار دارند. و این باعث شفافیت راننده می شود. بزرگسالان به راحتی می توانند در ارتفاع 1.75 قرار بگیرند. پشت به اندازه جبهه جادار نیست ، اما قابل قبول است. طبق اطلاعات اعلام شده ، میزان برگشتی هر دو نسل برگ 670 لیتر است. نیسان باعث رفع برآمدگی در نسل ها شده است ، بنابراین لوازم جانبی بیشتری در پشت قرار داده شده است.
ورق نسل دوم؛ در هر منطقه بزرگتر و بهتر است
وزن نسل جدید بیشتر از نسل اول است. اما به لطف تعلیق سخت تر ، رانندگی و پیاده روی ناامید نمی شوید؛ در حقیقت ، به لطف گشتاور آنی که توسط سیستم انتقال نیرو و درایو و البته افزایش قدرت کلی برگ جدید ایجاد شده ، نیسان برگ بیش از گذشته مانور پذیرفته است. حتی هنگام سبقت در بزرگراهی که شتاب ثانویه از صفر تا 100 از اهمیت بیشتری برخوردار است ، نیسان برگ به هیچ وجه خودروی ضعیفی نیست. اما علاوه بر این ، نیسان برگ جدید ، طرفداران سیستم های خودکار را راضی خواهد کرد.
نسل جدید این خودروی برقی مجهز به سیستم کمک پرو پیلوت است. این سیستم برای کمک به راننده و نه ایجاد فناوری کاملی از رانندگی مستقل در اتومبیل در نظر گرفته شده است. با این وجود ، این سیستم با داشتن امکاناتی از قبیل نگه داشتن ماشین بین خطوط ، فاصله ایمن از جلوی خودرو و حتی اگر مجبور باشید کاملاً متوقف شود به راننده کمک می کند. اما عدم شناخت کامل این سیستم به دلیل عدم شناسایی مواردی مانند تریلر و دوچرخه است. علاوه بر این ، طبق آزمایشات انجام شده در جاده های جانبی در حومه شهرها یا جاده های روستایی ، به دلیل اخطار در موقعیت های مختلف ترافیکی در این مناطق ، این سیستم بیشتر در بزرگراه ها استفاده می شود ، جایی که فضای اطراف خودرو بازتر می شود. این معنی خواهد داد
استفاده از پروپیل ها به راحتی فعال کردن سیستم کنترل سفر است. با فعال شدن این سیستم ، راننده باید فرمان را نگه داشته باشد (با استفاده از سنسور گشتاور ، وضعیت فرمان بررسی می شود) ، و اگر به اخطارهای بی شماری و آزار دهنده این سیستم توجه نکنید ، اتومبیل به طور خودکار ترمز می کند تا احتمال اینکه از بین برود راننده. اگر اینطور نباشد ، چراغهای جلو اتومبیل روشن می شود و ماشین هنگام رانندگی کاملاً متوقف می شود. در این مرحله شاخ سایر اتومبیل ها یا پلیس می تواند راننده را بیدار کند.
ترمز خودکار در تمام نسخه های نیسان برگ موجود است. اما برای استفاده کامل از سیستم راهنمایی پروپیلوت ، شما باید یک گزینه بسته فناوری را انتخاب کنید. این گزینه به ترتیب با قیمت 2200 و 650 دلار در نسخه های S وSL موجود است. می توان گفت که انتخاب سیستم آزمایشی برای رانندگانی که هر روز ترافیک زیادی دارند ، تقریباً اجباری خواهد بود.
سیستم پدال تک؛ ویژگی فوق العاده و جالب
هنگام خرید یک برگ جدید نیسان ، هیچ کس نباید انتخاب کند که آیا دارای سیستم پدال است یا خیر. این سیستم که در مدل هایی مانند مینیE ، تسلا و سایر اتومبیل های برقی موجود است ، هنگام رانندگی آن عجیب به نظر نمی رسد. در یک سیستم با یک پدال ، ماشین فقط با یک پدال کنترل می شود. با فشار دادن این پدال ، ماشین حرکت می کند و هنگامی که آن را رها می کنید ، سرعت و شتاب خودرو کاهش می یابد. در حقیقت ، مانند سایر اتومبیل ها ، نیسان لیفت با مصرف انرژی بهتر ، ترکیبی از ترمز اصطکاک و ترمزهای کارآمد در مصرف انرژی کند می شود. در نگاه اول ، ممکن است یک سیستم پدال منفرد جالب به نظر برسد. اما مزیت اصلی بهینه سازی مصرف سوخت و مسافت های طولانی با یک بار شارژ است. طرفداران ایمنی نیازی به نگرانی در مورد اتومبیل های پشت خودرو نیستند. زیرا در صورت لزوم چراغ ترمز روشن می شود.