لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

خودرو هیوندا آوانته با رقبا

در شرایطی که عرضه خودروهای با کیلومتر صفر از سوی تولیدکنندگان خودرو محدود شده و تاریخ تحویل خودروهای پیش فروش شده 98 و 99 تعیین شده است ، در صورت تمایل به خرید خودرویی که به سرعت در دسترس شما باشد ، باید در بازار آزاد بخرید. قیمت ها در این بخش بازار از نظر نجومی رشد کرده است و قیمت برخی از خودروهای داخلی به جایی رسیده است که در برخی موارد ، مصرف کنندگان عدم توجیه خرید را مقصر می دانند.

"تسمه تایم آوانته"

خودرو سازان مختلف برای خودرو های مختلف کیلومتر های متفاوتی را برای تسمه تایم آوانته عنوان میکند که از 60 هزار کیلو متر به بالا را شامل میشود.

اما اگر شما به جای اتومبیل های گران قیمت چینی و سایر خودروهای داخلی ریسک خرید یک ماشین استفاده شده را دارید ، هنوز هم می توانید در بازار خودروهای دست دوم انتخابی را انتخاب کنید که هنوز هم جالب به نظر می رسد و می تواند آنها را برای وسایل بزرگ جلب کند ، لطفا توجه خریدار را در میان بگذاریدhyundaiAvante و سیتروئن زانتیا جوانان سابق در بازار خودرو هستند که زمانی به ذهنشان خطور کرده است. ما تصمیم گرفتیم که این دو گزینه هنوز هم مقرون به صرفه و هیجان انگیز را در بازار خودروهای استفاده شده ارائه دهیم.

"توپی سرکمک آوانته"

توپی سر کمک آوانته یا بلبرینگ کف گرد بالای کمک یکی از قطعات و اجزای سیستم تعلیق خودروی شما است مه در بالای کمک فنر خودروی آوانتهنصب میشود و مانع از ضربه زدن کمک فنر به بدنه خودرو میشود و از آسیب رساندن به فنر و بدنه خودروجلوگیری میکند.

سیتروئن زانتیا
زمانی که هنوز تنوع خودروهای خارجی در ایران افزایش نیافته است ، زانتیا رویای بسیاری از رانندگان لوکس در نظر گرفته شد و چندین بار به عنوان بهترین خودروی سال شناخته شد. طراحی بیرونی و داخلی زانتیا به دو دهه قبل باز می گردد و مورد پسند نیست. کیفیت مواد داخلی از رقبایی همچونhyundaiAvanteبالاتر است و اگر به چند عامل نگاه کنیم می توان گفت که کیفیت در رده بندی مشابه رقبای خود مانند مزدا 323 قرار دارد.

"چراغ آوانته"

چراغ آوانته یکی از زیبا ترین طراحی های چراغ ها در خودرو است.

امکاناتی در خودرو هیوندا آوانته همچون دمنده برف اتوماتیک ، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و تنظیم فرمان که امروزه در اتومبیل ها رواج پیدا کرده است ، از نظر دوره تولید زانتیا جالب توجه هستند و هنوز هم توجه بسیاری را به خود جلب می کنند. کابین بزرگ و جادار زانتیا نیز کاملاً راحت و ساکت است و تنها فضای محدود در ردیف عقب می تواند برای افراد قد بلند مشکل ایجاد کند. به دلیل موقعیت کم صندلی راننده ، رانندگی نیز کم است و نمای عقب نیز نسبتاً محدود است.

مشخصات سیتروئن زانتیا
نقاط قوت زانتیا در کشش قدرت و سواری آن قرار دارد که آن را از همسالان و رقبا جدا می کند. زانتیا موتور 16 لیتری 16 سوپاپ دارد که می تواند 135 اسب بخار قدرت را توسعه دهد. شتاب و قدرت مانور زانتیا تحسین برانگیز است ، و سواری و هندلینگ عالی جایی برای شکایت ندارد. به دلیل ضعف نسبت دنده ها و تاخیرهای دنده یک به دو ، ابتدا بخشی از قدرت درایو از بین رفت. زانتیا یک وسیله نقلیه سه چرخ است که به لطف سیستم تعلیق هیدرولیکی می تواند تا ارتفاع 30 سانتی متر حرکت کند. این ویژگی که در اتومبیل های فرانسوی رایج تر است ، هنگام عبور از زمین خشن منعکس می شود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت زانتیا ترمزهای قدرتمند و قابل اعتماد آن است. سیستم ترمز روی چرخ های عقب از نوع دیسک است و در چرخ های جلویی آن خنک شده و از سیستم ABS استفاده می کند. آنها همچنین برای محافظت از مسافران ، دو کیسه هوا و کمربند ایمنی ارائه می دهند. اما زانتیا یکی از پایین ترین سطح در تست های خرابی را دارد و به طور پیوسته ضرباتی را به داخل کابین تحمل می کند و آسیب سقف بیشتر از برخورد های جلو و عقب است.

نکات مربوط به نگهداری سیتروئن زانتیا

قطعات زانتیا در این بخش از بازار گرانتر است و در برخی موارد حتی گران تر از 323. این فرانسوی بزرگ نیز نرخ استهلاک بالایی دارد و در ازای سواری نرم و موتور قدرتمندی که به شما می دهد ، در بعضی موارد او را قرار می دهد. فشار زیادی به جیب شما! زانتیا در هر 100 کیلومتر حداکثر مصرف 12 لیتر سوخت دارد که بسیار مقرون به صرفه نیست.

هیوندای آوانته ، یکی از محصولات خودروسازی رجن ، زمانی رقیب جدی برای زانتیا 323 بود و هنوز هم طعم خاصی را به خود جلب می کند که سعی در خرید یک ماشین صفر و خریدن اتومبیل های استفاده شده را ندارند. آوانته از قیمت بالایی در زمان تحویل و ظاهر آن خوشش می آمد که چندان هم محبوب نبود.با وجود ویژگی های فنی قابل توجه ، در ایران استقبال خوبی از آن نشد. در عین حال ، تعداد گزینه های موجود در بازار از رقبا کمتر است. در حال حاضر ، آوانته خودروی ارزان قیمت نیست. زیباترین قسمت طراحی آوانته باید از عقب قابل مشاهده باشد ، جایی که همه اجزا با هم هماهنگ هستند. اما در نمای جلویی ما یک طراحی قدیمی را می بینیم ، شکل چراغهای جلو کاملاً به ما یادآوری می کند که ما دو دهه پیش در کنار خودرو هستیم.
آوانته به اندازه زانتیا و 323 جادار و راحت است که نیازهای خانواده متوسط ​​را برآورده می کند. صندلی ها از جنس و اثاثه یا لوازم داخلی نیز هستند و شما به آنها علاقه مند خواهید بود. با این حال ، کنسول جلو از طراحی بسیار قدیمی و متناقضی برخوردار است و بیشتر شبیه به یک کنسول کامیون اسکانسا است! کیفیت مواد داخلی در سطح قیمت خودرو نیست و در بعضی موارد ناامیدکننده است. پلاستیک خشک مورد استفاده در قسمت های مختلف محفظه مسافر و طرح رنگ خاکستری برای مسافران بسیار دلپذیر نیست. با این حال ، مونتاژ قطعات با احتیاط انجام شد و پس از گذشت چندین سال از زندگی وی ، هنوز خبری از صداهای عجیب در کابین نیست.
آوانته در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه شده است که دارای گیره نرم است و گیربکس نیز به خوبی کار می کند. با این حال ، عملکرد گیربکس اتوماتیک با تاخیر معکوس همراه است ، و اعتقاد بر این است که با گیرنده بسیار سازگار نیست. نسل سوم آوانته دارای موتور 2 لیتری 16 سوپاپ است. با تشکر از 140 اسب بخار ، 210 اسب بخار با حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت ، آوانته یکی از گزینه های قدرتمندی است که می توانید با بودجه کمتر از 100 میلیون نفر روی آن حساب کنید. برای جذب خود.
البته سکته مغزی آوانته نسبتاً خشک است و سیستم تعلیق اشکالاتی نیز دارد و به اندازه زانتیا و سایر رقبا مانند مگان صاف نیست. راحتی رانندگی با خودروی مزدا 323 قابل مقایسه است. با این وجود هندلینگ و کشش خوب هیچ جایی برای نارضایتی باقی نمی گذارد و کمبود ساییدگی و پارگی باعث می شود تا آوانته بر خلاف رقیب خود مانند زانتیا که دارای جذب شوک بالایی است ، یک خودروی اقتصادی باشد. اما لوازم جانبی و قطعات آوانته در این بازه قیمتی مانند زانتیا و حتی ماکسیما نسبت به سایر خودروها گرانتر است.
اگر به فن آوری مدرن و ویژگی های مختلف ماشین چندان علاقه ای ندارید ، زانتیا هنوز هم می تواند شما را به عنوان گزینه ای جذاب از نظر راحتی رانندگی و کشش خوب اغوا کند. اما علاوه بر این که از ویژگی های مثبت استفاده می کنید ، باید هزینه استهلاک بالا و امنیت کم نیز بپردازید. از طرف دیگر ، آوانته رقیب مدرن تر و ایمن تری برای زانتیا است. آوانته از نظر قدرت رانندگی با زانتیا در مقیاس است. تفاوت این است که نسبت به رقیب فرانسوی خود سوخت و استهلاک کمتری مصرف می کند. اما بازار لوازم جانبی از زانتیا کوچکتر است و بازار آوانته به اندازه رقبایی همچون زانتیا و مزدا 323 گرم و رقابتی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد