لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

اطلاعاتی در مورد خودرو رنو مگان

نسل جدید رنو مگان طی یک ماه در ایران ثبت می شود و به زودی شاهد حضور یکی از پرفروش ترین محصولات رنو در کشور خواهیم بود.
تاریخچه حضور رنو در ایران از هر برند دیگری طولانی تر است و در واقع ظاهر اولین اتومبیل در تاریخ کشور ما ، مظفر الدین شاه از بلژیک ، کل تاریخچه خودروی کشورمان را در بر می گیرد. علاوه بر این ، سالها پس از پیروزی انقلاب ، رنو 5 به همراه پیکان تنها گزینه ای بود که در دسترس عموم قرار گرفت و البته نوستالژی شد.
این شرکت پس از حضور 20 ساله رنو به عنوان یک خودروی ارزان ، گران و کم حجم در بازار ایران ، یک فصل همکاری جدید را با خودروسازان ایرانی با مدل های مگان و لوگان آغاز کرد. این خودروها در اواخر دهه 1980 وارد ایران شدند و در خط تولید پارس خودرو مونتاژ شدند. البته مونتاژ مگان ایران با بدنه بزرگتر و موتورهای متفاوتی نسبت به لوگان (L90) برای ساکنان کشور ما بسیار جذاب بود و به دلیل بازار اختصاصی و کاملاً بسته خودروهای وارداتی مورد استقبال هموطنانمان قرار گرفت.
پروژه نسل اول رنو مگان در سال 1990 به بهره برداری رسید و پنج سال بعد به خط تولید رسید. این خودرو در اروپا و آمریکای جنوبی فروش خوبی داشت و تا سال 2009 در خط تولید کارخانه های رنو در آرژانتین و کلمبیا قرار داشت. جالب است بدانید که تا سال 2002 خطوط مونتاژ گسترده رنو در ترکیه ، اسپانیا ، اندونزی و بلژیک همچنین نسل اول محصولات سدان و هاچ بک مگان را معرفی می کردند. مگان نسل دوم در سال 2002 معرفی شد ، بدون اتلاف وقت و ادامه انتشار نسخه اول. این خودرو علاوه بر فرانسه ، تایوان و برزیل ، در سال 2007 به خط تولید پارسه خودرو برخورد کرد و موفقیت نسل اول را ادامه داد. مگان ایران با موتورهای 1.6 لیتری ، 1.8 لیتری و 2 لیتری عرضه شد. اما فقط از نسخه سدان استفاده می کرد و هاچ بک نیز وارداتی بسیار محدود محسوب نمی شد.
در سال های اخیر ، یکی از استراتژی های ویژه رنو استفاده از مدل های مختلف مگان برای سایر محصولات این برند بوده است. با این حال ، تنها نسخه رسمی مگان در کشور ما نمونه ای از ایجاد پارسودرو است؛ اسکالا و فلونایس همچنین با بدن و تجهیزات مگان نسل سوم مگان عرضه شده بودند ، اما در بازارهای غیر اروپایی با قیمت های پایین تری موجود بودند.
Renault megan جدید نسل چهارم این خودرو است؛ اما این در خط تولید رنو فرانس نیست. این مدل در یکی از گیاهان اصلیRenault megan در بورسای ترکیه تولید می شود و از سال 2016 به سراسر دنیا حمل می شود. مگان نسل چهارم با ورود به ایران دامنه محصولات رنو را در کشور ما افزایش می دهد. با این حال ، این احتمال وجود دارد که فلونایس متوقف شود.

ظاهر در طراحی و بدنه

مگان جدید در سه سطح تریم قابل استفاده است: هاچ بک ، سدان و واگن ایستگاه. در نمونه کارها محصولات رنو ، هاچ بک پنجمین مدل اصلی مگان است. اما به احتمال زیاد نسخه سدان این خودرو جذابیت بیشتری برای بازار ایران خواهد داشت. با توجه به سابقه حضور چندین خودرو در کشور ما ، وجود مگان با ایستگاه کیت بدنه بعید به نظر می رسد.
ظاهر مگان توسط زبان طراحی رنو مشابه سایر محصولات مدرن این مارک تقلید شده است. چراغهای جلو و شیشه جلو هیچ تفاوتی با تالیسمان و کولئوس ندارند و حتی می توانید مطمئن باشید که در قسمت روشنایی از قطعات مشترک استفاده می کنند.
در مقایسه با نسل قبلی مگان ، طرحی که در ایران با اسکالا و فلونایس می شناسیم ، زیبایی خارق العاده ای در همه گوشه ها به چشم می خورد ، که هیچ تفاوتی با نسل سوم  و حتی نسل سوم فیس لیفت ندارد. این ماشین اسپرت و جذاب به نظر می رسد؛ در عین حال ، در مقایسه با نسل قبلی ، حدود 5 سانتی متر از طول و 4 سانتی متر از عرض بدن کاهش یافته است. ابعاد مگان شامل 1814 متر عرض و 1447 متر ارتفاع است. اما طول این خودرو در مدل سدان 4632 متر و در نسخه هاچ بک 4359 متر خواهد بود.

مگان یک توری کرومی صاف در شیشه جلو اتومبیل است که دارای طول طولانی و عرض و نور زیاد است که باعث اسپرت و جذابیت آن می شود. مگان تمام می شود علاوه بر این ، یک آرم بزرگ رنو در مرکز شیشه جلو اتومبیل قرار دارد. شکل C ظاهراً محصولات برند رنو است و مارت از فرانسه به عنوان عضو ارشد تیم طراحی رنو ، نگاهی به محصولات این شرکت متحول شده است. این ابتکار همچنین راهی را برای چراغهای در حال اجرا در روز LED هموار کرد.
در این بخش نوار کرومی نازک در قسمت زیرین پنجره نشان داده شده است. درها و قسمت های فوقانی بال های بالدار ، که به هر حال در بازارهای جهانی اتومبیل هستند. مگان را نمی توان بیش از حد ارزیابی کرد. دوچرخه سواری نامتقارن ممکن است برای همه نباشد.
ما چراغهایی بسیار شبیه به تلیسمان ما می بینیم که از فن آوری کاملاً LED در صندوق عقب استفاده می کند و با لوگوی رنو ختم می شود. جلد نیز در این بخش به خوبی انجام شده است. ابعاد پنجره عقب می تواند بر کیفیت پارکینگ در وان بی تأثیر بگذارد. چراغ های ترمز مگان بسیار نزدیک به کف و گوشه سپر است. مگان منجر به ازدحام در ناحیه تحتانی شد. به نظر می رسد این کار به منظور تأکید بر زیبایی خودرو با یک فلز محکم و خوش فرم در زیر چراغها انجام شده است.
داخلی و داخلی
شکی نیست که مگان هاچ بک یا سدان کوچکی نیست. علاوه بر این ، شرکت ها مجبور بودند اندازه و ویژگی های مجلل مگان را در مقایسه با کلیو افزایش دهند تا تنوع خوبی در محصولات خود داشته باشند.
ورودی کابین مگان شما را با یک داشبورد نسبتاً ساده ، که با کروم تزئین شده ، شما را متحیر خواهد کرد.ما از نمای بیرونی خوب و علاقه مأیوس کننده ای داشتیم. با این حال رنو از محصولات ساده و خسته کننده و پژو سیتروئن فاصله گرفت و در این کلاس او به بهترین خودروی این کلاس نزدیک تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد