لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

سبک داخلی پژو 301 مدرن و ساده به نظر می رسد

پژو سالها است که در ایران حضور دارد و اتومبیل هایی با آرم شیرین این شرکت در سراسر کشور ما قابل مشاهده است.
همانطور که می دانید محصولات پژو در ایران البته محدود به دو یا سه مدل قدیمی هستند که در تیراژ بزرگ و بازه نسبتاً کم قیمت ارائه می شوند و ظاهرا در حال حاضر قصد بازنشستگی ندارند.
پس از ترک پژو به دلیل تحریم ها ، تولید محصولات مختلف این شرکت با کاهش تیراژ و کیفیت روبرو شد. اما این شرکت پس از انعقاد توافق هسته ای (برنج) سریعتر از هر شرکت دیگری با شریک قدیمی خود ایران خودرو تماس گرفت.
نتیجه این انجمن منجر به امضای قرارداد تولید خودروهای جدید پژو در ایران از جمله سه مدل پژو 2008 ، پژو 207 و peugeot 301 شد.
حضور مدلهای 208 و 301 در این لیست امیدها را برای متوقف ساختن تولید خودروهای قدیمی مانند 405 و 206 در ایران بازگرداند ، اما همکاری مجدد پژو پس از آمریکا پس از آمریکا از بورژام ، پنبه را در همه زمینه ها باز کرد. با این وجود مبلغ نسبتاً بالایی که ایران خودرو قبل از عزیمت پژو از ایران برای مدلهای 2008 و peugeot 301 (وارداتی) از مشتری ایرانی خواسته بود ، به خودی خود معتبر نبود که مدلهای مشابه 206 و 405 را با مدلهای 208 و 301 جایگزین کند.
از سه مدل خودروهای پژو که برای حضور در ایران در نظر گرفته شده بودند ، برخی وارد بازار مونتاژ شده در سال 2008 شدند ، 301 هم وارداتی و هم در مقادیر محدود وارد کشور شدند ، اما پژو 206جزء سبد محصولات ایران خودرو نبود. ، ناموفق.
این مدل گفت: با وجود اینکه تولید مدل های جدید پژو در ایران به حالت تعلیق در آمده و سرنوشت آنها مبهم است ، اما احتمالاً پس از رفع موانع موجود و تولید داخلی حدود 301 قطعه قطعات خودرو ، شاهد حضور گسترده ای هستیم. ما با نام دیگری در کشور خود خواهیم بود.
با این حال ، در حال حاضر از سال 2016 تعداد کمی از مدل های پژو 301 در جاده های کشورمان وارد شده است و در این مقاله می خواهیم جنبه های داخلی و خارجی این خودرو را بررسی کنیم (البته نمونه ای از فیس لیفت ).
ظاهر و طراحی بدنه
پژو 301 یک مدل سدان جمع و جور است که برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال 2012 معرفی شد.
واردات پژو 301 که در بازار ایران وجود دارد
این خودرو طوری طراحی شده است که در بازارهای نوظهور و نوظهور مانند خاورمیانه ، شمال آفریقا ، چین و آمریکای جنوبی حضور داشته و در حال حاضر در بازارهای توسعه یافته حضور نخواهد داشت.

این خودرو در سال 2017 به روز شد و همانطور که می گویند ، مدل جدید و به روز شده در بازار ایران عرضه می شود. با نگاهی به ظاهر پژو 301 ، خودرویی نسبتاً خوب را با طراحی ساده می بینیم که در مقایسه با رقبای داخلی از عزت و استحکام بیشتری برخوردار است.

در فیس لیفت ، چراغهای جلو و یک شیشه جلو اصلاح شده است و نوارهای روزانه LED به طرفین سپر اضافه شده است.
در نمای جلویی شیشه جلو جدید کوچکتر و وسیع تر از گذشته است و آرم پژو با شیر دائمی در قسمت هود در مرکز شیشه جلو اتومبیل درج شده است که جلوه ای دلپذیر تر به آن می بخشد. ضلعهای اطراف شیشه جلو نیز دارای روکش کرومی هستند.
لامپ های جدید به گونه ای طراحی شده اند که گویی لامپ های مدل قبلی وارونه شده اند و شکل زاویه ای بیشتری دارند. در قسمت پایین سپر یک دریچه بزرگ دراز با دو LED برای تایرهای روزانه در امتداد دو گوشه فوقانی قرار دارد.
سبک طراحی این بخش در کنار صندلی های چشمگیر هر دو طرف ، به پژو 301 جدید ظاهری اسپرت تر و هیجان انگیز تر از مدل قبلی داده است.
در کاپوت پژو 301 فیس لیفت از خطوط ولتاژ در طرفین و در مرکز این بخش استفاده شده است تا از سادگی چهره این خودروی کارآمد در مصرف سوخت کاسته شود و جنبه تهاجمی را با استفاده از سایر آرایه های جدید در نسخه فیس لیفت کاهش دهد.
نمای جانبی پژو 301 از سایر گوشه های اصلی (جلو و عقب) ساده تر است. قاب های پنجره تقریباً چند ضلعی (خمیده) نیستند که نشان می دهد این خودرو مقرون به صرفه است.
چندین خط مختلف نیز در این نوع بدن وجود دارد. خط شانه شانه از انتهای چراغ تا بال جلو گسترش می یابد. همچنین یک چین و چروک خوب در انتهای درب و پدال های اتومبیل دیده می شود و باعث ایجاد حفره خوبی در این منطقه می شود. در بالها نیز خطوطی وجود دارد.
اندازه رینگ ها و چرخ ها متناسب با اندازه بدنه است و هیچ اثری از پلاستیک تزئینی مشکی ، زهکشی بال و غیره مشاهده نمی شود همچنین می توان آنتن سنتی را در قسمت عقب پشت بام نیز با مدل کوسه جایگزین کرد تا ظاهری مدرن به پژو 301 بدهد.
در نمای عقب ، حاشیه درب صندوق عقب این خودرو رو به افزایش است که جلوه ای جذاب ایجاد کرده است. چراغهای یک تکه از قبل طولانی تر بوده و از گرافیک داخلی جذاب تری برخوردار هستند ؛ چراغهای روشن طراحی ساده ای دارند و از گذشته بسیار حجمی به نظر می رسند.
در کل ، طراحی پژو 301 به عنوان یک سدان کامپکت ، اقتصادی ، اگرچه هیچ عامل مهیج و بسیار هیجان انگیزی ندارد اما به دلیل وجود انواع سدان های قدیمی و قدیمی منسوجات بسیاری از خریداران ایرانی را در ایران جلب کرده است. خودت را بکش
طراحی داخلی و داخلی پژو 301
سبک داخلی پژو 301 مدرن و ساده به نظر می رسد. سطح بالای داشبورد عمدتاً از یک سطح نسبتاً صاف تشکیل شده است که بر روی صفحه هیستومتر محدب است.
داشبورد به گونه ای طراحی شده است که اشکال هندسی با گوشه های تیز و غیر خمیده به وفور دیده می شود. بر همین سبک طراحی نیز از نظر ظاهری اسپرت کابین پژو 301 تأکید شده و به نوعی با نمای بیرونی خودرو مطابقت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد