می دانیم که آیا مدیران خودروسازی کرمان از فروش محدود در بازار هیوندای "آوانته" رضایت دارند یا خیر ، اما اگر به دلایل عدم موفقیت آوانته در بازار توجه کنیم ، حتماً باید سیاست فروش آوانته و همچنین طراحی و داخلی را در نظر بگیریم. طراحی آوانته البته با داشتن 30 میلیون تومان اتومبیل و همچنین دلایل هجوم گسترده خودروهای خارجی به کشور از اواسط دهه 80 و همچنین پایین آمدن قیمت برای مدلهای استفاده شده آنها ، می توانند به راحتی با خرید خود یک خریدار ایرانی را جذب کنند. برچسب ها سطح متعادل و بالاتر تجهیزات و پرستیژ نسبت به اتومبیل هایی نظیر آوانته در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
کرمان خودرو انتخاب مدیران ، نسخه "نسل سوم آوانته" فیات ، در سال 2003 به این شرکت تعلق داشت ، برخلاف سایر خودروهای مونتاژ شده در کشور که در اصل در ایران تولید می شدند ، وقتی تاریخ عرضه و فروش آنها در بازارهای بین المللی پایان یافت. در حقیقت ، آوانته در سال 2005 یک ماشین نسبتاً مستقل بود ، اما چرا آوانته در بازار ایران موفق نشد؟
برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید تعریف موفقیت را از دید مدیران داخلی و سپس بازار مصرف پرسید. در حقیقت ، در کشور ما ، خودروسازان مشهور که سهم قابل توجهی از بازار برای مونتاژ اتومبیل های خود در پشت صحنه دارند ، بیست سال پیش مونتاژ خودرو کرده و سپس صدها خودرو فروخته اند. و گرچه به نظر می رسد آنها از این امر بسیار خوشحال هستند ، با در نظر گرفتن منافع مشتری و بازار ، این به طور ناگهانی تولید را متوقف می کند ، بنابراین می توانید به دنبال معنی های دیگر موفقیت در فرهنگ لغت صنعت خودروی ایران باشید. ،