همچنین شایان ذکر است که آوانته از نظر مصرف سوخت بسیار دلپذیر نیست! در هنگام سوار شدن ، رایانه به طور متوسط حداقل 9.4 لیتر در هر 100 کیلومتر را نشان داد که در جاده و بزرگراه از نظر اقتصادی نیز اقتصادی تر است. آوانته درباره اشیاء حرفی برای گفتن ندارد. عناصری از قبیل رایانه داخل اتومبیل ، پنجره های برق ، کیسه های هوا برای راننده و سرنشین جلو ، تنظیم صندلی عقب برای صندلی راننده ، آینه های جانبی برقی گرم ، ترمز دیسک در هر چهار چرخ با سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع نیروی ترمز الکترونیکی و همچنین سیستم صوتی با گزینه فایلهای MP3 که عملکرد زیادی ندارند و امروزه به عنوان استاندارد بسیاری از اتومبیل ها تبدیل شده اند.
"کاتالیزور آوانته"
سنسور های عقبی پشت مبدل کاتالیزور آوانته قرار گرفته اند.هدف سنسور های اکسیژن عقبی کنترل میزان اکسیژن گاز های خروجی از مبدل کاتالیزور است.
هیچ کمبود گزینه ای از قبیل سانروف ، سیستم کنترل پایداری ، کروز کنترل ، تهویه مطبوع اتوماتیک و غیره وجود ندارد. با این وجودAvante می تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند. شصت ماه پس از زندگی آوانته ، صاحب هزینه ی سوار خوب خود را پرداخت؛ هزینه خرید خودرو تقریبا مقرون به صرفه است. به عنوان مثال ، اثاثه یا لوازم داخلی اتومبیل در مبلغ 400000 تومان تعمیر (تعویض نشده) و در مجموع 300000 تومان برای تعویض درایو و مونتاژ درایوها پرداخت شده است.
مواد مصرفی در آوانته خیلی گران نیست. به عنوان مثال بالش های اصلی جلو و عقب به ترتیب می توانند 140 و 70 هزار تومان جایگزین شوند و برای جایگزین کردن مجموعه ای از جرقه و سیم ها ، باید 110 هزار تومان هزینه کنید (40 هزار تومان برای شمع های جرقه ای و 70 هزار تومان برای سیم ها).
"لوازم یدکی آوانته"
به سبب وجود تعداد قابل توجهی از خودرو هیوندا آوانته فروش لوازم یدکی آوانته نیز در بازار وجود دارد.
آوانته توسط گروه خودروسازی راین ، زیرمجموعه کرمان خودرو ، در بازار داخلی کشورمان نمایندگی کرد. اگرچه در ابتدا این خودرو می تواند در مورد رقبای خود کمی بگوید ، خریداران اتومبیل های سنتی خانگی از این فرصت استفاده کردند و به محصول هیوندای روی آوردند. شاید اگر این اتومبیل در هنگام پرتاب محبوبیت بیشتری داشت ، موفق تر می بود و وارد کننده آن را با همین نام الانترا معرفی می کرد که این امر تأثیر ماندگاری بر خریداران داخلی گذاشت. اما اکنون ، هنگامی که آوانته ، مانند مدل های ورنا ، به راحتی و با اطمینان توسط مصرف کنندگان داخلی قابل اعتماد است ، متأسفانه سرنوشت معروف دوو قدیمی را متحمل شده و جایگزین یک تولید کننده چینی شده است.
"واشرسرسیلندر آوانته"
تشخیص علایم و نشانه های سوختن واشرسرسیلند آوانته میتواند سخت باشد.
در بازار خودروهای استفاده شده ، هر خودرو غیرقانونی برای یافتن خریدار خود به زمان کافی برای فروش نیاز دارد وAvante نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به خدمات و خدمات پس از فروش ، آوانته هنوز توسط نمایندگی های کرمان-خودرو پذیرفته می شود ، اما به گفته صاحب مالک ، امروز یافتن یک تعمیرکار واجد شرایط که بتواند تعمیرات را انجام دهد ، دشوار است. از آنجا که این روزها کرمان خودرو خدمات بیشتری را برایJAC ارائه می دهد و صاحبان آوانته ترجیح می دهند از مغازه های تعمیرات محلی و کاربلد بازدید کنند. در کل ، آوانته خودرویی ارزان ، راحت و اقتصادی است که ارزش قیمتی که برای این محصول پرداخت شده است. البته به شرط آنکه ابتدا با یک نگاه ساده و نه از ویژگی های بسیاری کنار بیایید!
توسعه برای هر کشور یک دستاورد بزرگ و ارزشمند است. به خصوص اگر این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ دهد.
چین قبلاً کشوری بود که کمتر کسی از آن استقبال می کرد. اکنون این کشور به یک غول اقتصادی جهانی تبدیل شده است و هر روز در حال رشد است. صنعت اتومبیل سازی چین ، که مانند ده سال پیش ، مانند صنعت اتومبیل سازی ایران به تنهایی مونتاژ شده است ، اکنون به مرحله توسعه سکوی خود رسیده است ، نشانه تولید خودروهای برقی در جهان و رانندگی مستقل. آزمون خودکار. پرداخت! آنها طراحان و مهندسان برجسته دنیا را برای طراحی و ساخت محصولات جدید خود با کمترین ریسک و بالاترین کیفیت استخدام می کنند. اکنون دنیا به طور متفاوتی به صنعت خودرو چین نگاه می کند. آنها سال به سال با یکدیگر دست و پنجه نرم می کنند و با پیشرفت آنها ، بدون شک در آینده نزدیک به پادشاه بلامنازع صنعت تبدیل می شوند.
اما آیا اکنون می توان ادعا کرد که کیفیت خودروهای چینی در نگاه مردم معادل محصولات سایر کشورهای آسیایی و اروپایی است؟ اگر واقع بین باشیم ، هنوز نه! با وجود فروش بالای اتومبیل های چینی در خیابان ، هنوز هم بیش از نیمی از مردم نسبت به چهار چرخ چینی شکاک هستند. در حقیقت ، ممکن است چینی ها در بخش تحقیق و توسعه خود گام های بلندی برداشته باشند ، اما در عمل خودروهایی را می بینند که نسبت به پیشینیان خود بهتر و بهتر می شوند. بنابراین ، تا زمانی که کاملاً در صنعت پذیرفته شوند ، بسیاری از مشتریان همچنان از مارک های محترم تر استفاده می کنند. اگر کسی در بازار خودروهای ماجراجویانه در ایران قصد دارد خودروی ایرانی خود را به ماشین قدرتمندتری با بودجه 100 تا 200 میلیون نفر ارتقا دهد ، چند گزینه غیر چینی در انتظار او است؟ در این سری از مقالات ، ما تصمیم گرفتیم که به طور متوسط بازار غیر چینی را مورد بررسی قرار دهیم.
هیوندای آوانته به صورت دستی و خودکار
"آوانته" یک سدان جمع و جور و اقتصادی از "هیوندای" بود که از سال 2005 تا 2011 در ایران تولید می شد. آوانته نام دیگری برای هیوندا النترا است که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات تاریخ هیوندای است. در بازار آمریکا ، هیوندای در حال فروش الانترا با نام آوانته است. این مدل که توسط گروه صنعتی کرمان موتور مونتاژ شده بود ، نسل دوم النترا فیس لیفت
بود که در دو مدل دستی و اتوماتیک به مشتریان ایرانی عرضه می شد. با توجه به ادامه تولید آوانته در ایران پس از قطع تولید در جهان ، نسل سوم این خودرو هرگز در بازار کشور ما باز نبوده است. اما با قطع مجمع آوانته در کرمان ، نسل چهارم الانترا بار دیگر توانست وارد بازار ایران شود و موفق شد. پس از سالها قطع پیشنهاد خودروهای آوانتس داخلی ، این خودرو هنوز طرفداران خود را دارد و امروز با قیمت فوق العاده بالای خودروهای صفر کیلومتر ، افراد زیادی گزینه های خرید مانند آوانته را در اختیار دارند.