لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

طراحی بیرونی آوانته ناامید کننده نیست

در نگاه اول ، طراحی بیرونی آوانته ناامید نیست: عدم تقارن چراغهای جلو دو رنگ (خاکستری و مشکی) با شیشه جلوی سیاه خودرو ، زیبایی زیبایی جلوی خودرو را کمی کاهش می دهد. همچنین در قسمت پایین سپرها دو چراغ مه وجود دارد. کیفیت چراغهای جلو اتومبیل را افزایش می دهد.

"سنسور اکسیژن آوانته"

سنسور اکسیژن آوانته شامل بدنه سرامیکی با سر پلاتینیومی است.

به طور کلی ، در بررسی اول ظاهر بسیار جذاب نیست! اما کیفیت ساخت شما را خوشحال می کند.

فضای داخلی آوانته مانند هیوندای ورنا و کیا ریو از پلاستیک ساخته شده است! فقط تهویه مطبوع اتوماتیک در کنسول مرکز اضافه شده است.
استفاده از 4 بلندگو کمکی در سیستم صوتی کیفیت نسبتاً خوبی را ایجاد کرده است ، اما نبود فرمان یکی از این اشکالات است.

"سنسور میل سوپاپ آوانته"

یکی از کارایی های سنسور میل سوپاپ آوانته تفکیک موقعیت سیلندر یک در نقطه مرگ بالا نسبت به موقعیت اعلام شده توسط سنسور دور موتور.

در مرکز کنسول ، مانند کیا ریو یا ورنا ، مکانی برای شیشه های داخلی و همچنین مکانی برای شیشه در سایر اتاق های کابین کوچک وجود دارد.

"کاتالیزور آوانته"

کاتالیزور آوانته در قسمت اگزوز قرار دارد و باعث کم شدن میزان آلایندگی گاز های خروجی خودرو میشود.

موتور مورد استفاده در موتور 2 لیتری آوانته موتور 16 سوپاپ 1975 است که قادر است 140 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار دهد. در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه. حرکت دهنده نسبت فشرده سازی 10.1 به 1 دارد.
 نسخه گیربکس دستی این اتومبیل واضح تر از رقبای خود مانند زانتیا ، پارس ELX و حتی مزدا 3 است.
شتاب یک اتومبیل تا 100 کیلومتر در ساعت حدود 9/6 ثانیه طول می کشد ، اما این مدت با 9.1 ثانیه تا حدودی متفاوت است که این شرکت به دلایل دیگری مانند مسافت پیموده شده گاز در کشور دارد. یا موارد دیگر.
در کل ، این خودروی 5 سرعته احساس خوبی دارد.
میزان مصرف بنزین در این خودروی کره ای هنگام استفاده از بنزین سوپر حدود 6 لیتر در 100 کیلومتر است که در هنگام استفاده از بنزین معمولی در هر 100 کیلومتر به حدود 7.5 لیتر افزایش می یابد.
با وجود تعلیق سریال و غیرقابل دسترسی از قطعات یدکی Hyundai Avante ، این ماشین برای خانواده های 4-5 نفری که به دنبال یک خودروی با کیفیت بالا و طراحی نه چندان لوکس هستند ، انتخاب بدی نخواهد بود؛ طبیعتا این خودرو با قیمت پایین 63 میلیون تومانی در بازار ایران فروخته می شود.
پس از سه سال افزایش ناگهانی قیمت ، هنوز هم برای بسیاری از افراد سخت است که بپذیرند که قیمت خودرو در یک بازه زمانی کوتاه سه برابر شده است و خرید خودرویی با کیفیت قابل قبول و با همان قیمت غیرممکن است. ما هنوز فکر می کنیم که چند سال پیش ، با 30 تا 40 میلیون نفر ، می توانیم با ماشینهای خوب مانند زانتیا ، ماکسیما و مگان با صفر کیلومتر فکر کنیم و اکنون با این پول ، چاره ای جز این نداریم. ماشینهای کوچکتر خیلی ضعیف تر. کیفیت خرید
اما هنوز راهی وجود دارد که بتوانید خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشید ، یعنی خرید کالاهای کم ارزش استهلاک ، کم مصرف و کم ارزش. Hyundai Avante - یکی از این اتومبیل ها ، که هنوز نسخه های به اصطلاح بسیاری با مقدار صفر در بازار وجود دارد. می توانید از 50 تا 65 میلیون نفر بخرید.

درست است که سالها از زمان ظاهر شدن ماشین ما در بازار می گذرد و اکنون خیابان ها پر از ماشین های جدید رنگارنگ است ، اما در این بازه قیمتی آوانته یکی از گزینه های زیادی است ، بنابراین تصمیم گرفتیم این کره ای های قدیمی را بررسی کنیم. ، تجربه رانندگی خود را با او در میان بگذارید و به اشتراک بگذارید.


مقدمه

پس از همکاری کرمان خودرو با خودروسازان کره‌ای و تجربه نسبتاً موفقیت‌آمیز مونتاژ این شرکت ، دوو تصمیم به جمع آوری و معرفی دو محصول کره ای دیگر از هیوندای گرفت. مشتریان قدیمی کرمان خودرو که خاطرات خوشی از این جلسه کاری میهنی داشتند ، خریداری و در معرض دید عموم قرار گرفتند تا جایی که آنها به آرامی اما مطمئناً تبدیل به خودروهای قابل اعتماد و مشهور در بین مردم شدند. اما متأسفانه داستان دوو سیلو و ماتیز این بار برای آوانته و ورنا تکرار شد و در شرایطی که این ماشین ها جدید بودند ، ظاهراً در بین مردم باقی می ماند. جای خود را گرفت و جای خود را به چینی ها داد.
شاید اکثر افراد اسم کامل آوانته را ندانند و حتی برخی آن را یک پروژه هیوندای موقتی و فاجعه بار می دانند که چند سال در ایران و چندین کشور دیگر مونتاژ شده بود و بعد هم دائما از تولید بازنشسته می شوند ، اما یک نکته قابل ذکر است. افکار عمومی را تغییر دهید که اساساً آوانته همان الانترا است و در بعضی از کشورها آن را آوانته می نامند. بله ، همان آلترای ، که نسل آن یک بار به همراه برادر کوچکتر خود هیوندا اکسنت (با نام ورنا ) در دهه 1990 وارد ایران شد و پس از مدتی با شکل و تصویر جدیدی در ایران مونتاژ و منتشر شد. آوانته و ورنا از بین رفته اند. اجازه داده شد نسل جدیدی از این وسایل نقلیه از خط مونتاژ ایران وارد شود تا شاهد پیشرفت و موفقیت این محصولات موفق هیوندای باشیم.
طراحی بیرونی
طراحی این نسل آوانته که در سال 2003 با بروزرسانی اندک به نسل قبلی معرفی شد ، که با وجود طراحی جسورانه و پرخطر نسل جدید هیوندای ، بسیار محافظه کار و ساده است. آوانته XD حتی به زمانی برمی گردد که هیوندای جسارت لازم را برای اتخاذ یک طراحی مدرن و آینده نگر نداشته باشد. البته ظاهر آوانته نیز با شکوه است: خطوط روی کاپوت تا جلو پنجره گسترش می یابد و خطوط جانبی از بالای چرخ جلو تا صندوق عقب ، که به بیننده حس پویایی می بخشد. چراغهای جلو به همراه یک چراغ مه در سپر و یک گاز اگزوز پنهان به همراه دستگیره و آینه های همان رنگ بدنه (که در آن زمان گزینه ای محسوب می شدند !!) در زیبایی خودرو نقش داشتند.
البته این ماشین به طور معمول ، خودرویی نیست که توجه را به خود جلب کند یا سر خود را به سمت آن چرخاند! برای این منظور اصلاً در نظر گرفته نشده است! با این وجود سن و قیمت را می توان با طراحی مقایسه کرد زیرا رقبایی همچون نسل قدیمی زانتیا ، تویوتا یاریس و کورولا ، پروتون جنتو و ایمپین و رنو مگان که در آن زمان رقیب بودند ، از نظر خلاقیت نیز خلاق بودند. درباره طراحی می توان کمی گفت ، و به نظر من جدا از بحث درباره سلیقه فردی ، همه با آوانته موافق هستند. البته امکان استفاده از چرخ های آلومینیومی نیز برای کمی بهبود در ظاهر آوانته وجود داشت که به نظر می رسد به دلیل پایین آمدن قیمت از بین نرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد