متأسفانه در ایران ، بیشتر TT های Audi TT موجود دستخوش تغییرات بیرونی شده اند که بسیاری از آنها اساسی هستند و پیدا کردن نسخه اصلاح نشده ای که هنوز هم از همان اصالت برخوردار است ، دشوار است. چرخ های 18 اینچی و زیبایی چراغهای جلو با ظاهری تهاجمی و مبارزانه ، به لطف زبان طراحی آئودی ، جذابیت مضاعفی را به خودرو می بخشد ، که البته در مدل تست شده توسط مالک اصلاح شده است. مدلهای آئودی TT همچنین دارای رینگ های اصلاح شده 19 اینچی هستند. با توجه به کمبود کوپه ها در کشور ما و زمینه خاص طراحی و زمینه طراحی Audi TT ، می توان امیدوار بود که این کوپه هنوز هم قدیمی از طریق کوچه ها و خیابان ها توجه رهگذران را جلب کند.
کابین ، بچه اسپرت آلمانی
طراحی کلی داشبورد آئودی TT جذاب است و حتی بعد از گذشت چند سال هنوز هم می توان آنرا زیبا نامید. کنترل ها بسیار ارگونومیک و کاربرپسند هستند و تنها بخشی که کار با راننده برای آن دشوار است تنظیمات روتر ماهواره ای است که البته این برای تولید کنندگان آلمانی آلمانی فردی است. سبک طراحی سیستم تعلیق جلویی و رینگ ها ، فضایی شبه اسپرت برای صندلی های جلو ایجاد می کند. اگر صندلی عقب کوچک را در حالت خواب قرار دهید ، ظرفیت بوت به 651 لیتر افزایش می یابد که این یک شاخص مهم در بین کوپه های ورزشی است.
صندلی ها از چرم آلکانترا ساخته شده اند که نسبت به سایر پارچه ها کمتر عرق می کنند ، قابل شستشو هستند و راننده بعد از نشستن در صندلی ها احساس بهتری می کند.
دستگیره D-Cut است برای فضای بهتر راننده برای راننده. همچنین در سبک اتومبیل های آلمانی ، سوئیچ های چراغ جلو در داشبورد و در سمت چپ فرمان قرار دارد تا همیشه به شما یادآوری کند که به زبان آلمانی رانندگی می کنید!
در حالی که دکمه شروع در این اتومبیل وجود ندارد ، یک اهرم دنده در پشت فرمان وجود دارد که می تواند جذابیت رانندگی را دو چندان کند.
انواع و امکانات
آئودی TT یک کوپه با سیستم صندلی 2 + 2 است ، به این معنی که دو صندلی برای دو بزرگسال در جلو و دو صندلی کوچک در قسمت عقب بسیار راحت نخواهد بود. با این وجود ، قفسه سقف آئودی TT فضای بار بیشتری را نسبت به کوپه استاندارد ارائه می دهد و در نسخه روآداستر ، نرم افزار و سخت افزار قدرتمند ارائه شده برای آن می تواند در هر زمان سقف را باز یا بسته کند. این خودرو در مدلهای توربوشارژ و طبیعتاً آسپیراسیون موجود بود و هر مشتری می توانست براساس نیاز خود سواری روانتر یا هیجان انگیز تری را انتخاب کند. با این وجود تمام مدل های وارد شده به کشور مجهز به توربوشارژر 2 لیتری هستند.
همه نوع به گیربکس S-ترونیک DSG مجهز شده است که بسته به انتخاب راننده ، می توان آن را به صورت اتوماتیک یا دستی کنترل کرد ، یا راننده می تواند هنگام رانندگی با استفاده از سوئیچ ها سوئیچ کند. از ویژگی های استاندارد در تمام مدل های آئودی TT می توان به اثاثه یا لوازم داخلی چرمی آلکانترا ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، فرمان چرمی پیچیده ، سیستم صوتی 9 بلندگو 140W ، پخش کننده CD ، بلوتوث ، چراغهای جلو ، اسپویلر عقب اتوماتیک و چرخ های آلیاژی 18 اینچی اشاره کرد.
برای ویژگی های ایمنی از قبیل کیسه های هوا در جلو ، کیسه های هوای جلو در صندلی های جلو که مراقبت از سر و قفسه سینه را برای مسافران فراهم می کند ، سیستم ترمز ABS ، EBD و EBA ، سیستم های کنترل پایداری ، نگهدارنده های فعال اتومبیل در جلو و نمایشگر تایر.
آئودی TT در دو مدل کروک و کوپه در کشور موجود است که هر دو از لحاظ فنی مشابه هستند. اما باید بدانید که سقف مدل های تمساح از پارچه ساخته شده است و نیاز به نگهداری بیشتری نسبت به مدل های تمساح با سقف فلزی دارد.
عملکرد آئودی TT
در نسخه توربو ، آئودی TT با موتورهای فولکس واگن نظیر CC و فولکس واگن گلف GTI نیروگاه ها را به اشتراک می گذارد. از سال 2010 ، موتور کمی قدرتمندتر شده است و هنگام رانندگی در جاده های خاکی ، گشتاور زیادی احساس خواهید کرد. گیربکس اتوماتیک S-ترونیک بیش از انتظارات و تغییر بسیار سریع و روان از یک دنده به دیگری است. درایو تمام چرخ یک گزینه نادر در بین کوپه های ورزشی است و از این نظر آئودی TT را می توان یک معامله در نظر گرفت که متاسفانه هیچ فایده ای برای این گزینه برای نسخه های وارداتی کشور ما وجود ندارد و شما یک کوپه جذاب ، اما زیر پایه دیفرانسیل جلو دارید. شما خواهید داشت. احساس و چابکی فرمان خودرو قابل تحسین است ، اما برای یادآوری محصولاتی مانند پورشه کای من یا پورشه 718 باکستر کافی نیست. توانایی تطبیق سیستم تعلیق با شرایط جاده ، ویژگی مهمی است که خریداران آئودی در مقایسه با رقبا ، گزینه مهمی برای وسیله نقلیه خود توصیف می کنند.
مشخصات فنی
متداول ترین نوع در بین آئودی TT موتور دو لیتری توربوشارژ ، TFSI است که 211 اسب بخار قدرت تولید می کند. و حداکثر توان 350 نیوتن متر گشتاور دارد. شتاب رسمی آئودی اسپرت کوپه 6.1 ثانیه است ، اما این رقم در شرایط مختلف متفاوت خواهد بود. حداکثر سرعت خودروهای آلمانی معمولاً به 250 کیلومتر در ساعت یا کمتر محدود می شود و برای آئودی TT محدود به 245 کیلومتر در ساعت است. مدل های وارد شده در کشور ما دارای دیفرانسیل جلو و مصرف سوخت حدود 6 لیتر در صد کیلومتر است.
قیمت ها و شرایط بازار
امروزه با افزایش قیمت قطعات و خدمات ، حتی خرید یک پژو 207 برای صاحبخانه مشکل ایجاد شده است و این مسئله در مورد خودروهای خارجی و وارداتی بسیار مشهود است. از آنجا که واردات آئودی TT محدود بوده است ، قطعاً دسترسی به خدمات و بخش هایی از محصولات آئودی برای مالک بسیار دشوار خواهد بود. از طرف دیگر ، ما در مورد اتومبیل صحبت می کنیم که چند سال پیش وارد کشور شده و مجوز واردات را دریافت نکرده است. علاوه بر این ، آئودی TT در ایران پس از گذشت چند سال از نظر استهلاک با مشکلاتی روبرو شده است ، می توان به مشکل کمربندها و پمپ های آب ، روغن کاری موتور ، چراغهای جلو و ترمزها و شیشه های بادی شکسته اشاره کرد که هرکدام در این شرایط گرانقیمت هزینه های بالایی را برای مالک به همراه خواهد داشت. کیف پول.