لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

پورشه از نسل جدید پانامرا رونمایی کرد

پورشه به تازگی از نسل جدید پانامرا رونمایی کرده است ، خودروی زیبایی که راحتی و کارایی یک سدان لوکس را با سرعت و چابکی یک خودروی اسپرت پریمیوم در هم آمیخته است. برای همه اهداف و اهداف ، دقت در چنین ترکیبی مستلزم استفاده از سطح بالای فناوری است و البته پورشه ادعا می کند که Panamera 2017 از فناوری های منحصر به فردی استفاده خواهد کرد.
وقتی نوآوری برای موفقیت رقابت پیش می آید ، مطمئناً پورشه حرفی برای گفتن دارد. اما پانامرا چیزی بیش از یک ترانه عظیم است. Panamera 2017 باید یک خودروی GT با تحرک بالا و امکانات فراوان باشد. برچسب قیمت 101040 دلاری را به مدل پایه پانامرا 4S اضافه کنید تا محصولی متنوع و گران قیمت داشته باشید.
اما نسل جدید پانامرا چه فناوری های جدیدی را چه از نظر داخلی و چه از نظر فناوری به ارمغان خواهد آورد؟ در زیر برخی از نوآوری های مورد استفاده در پرچمداران پورشه آورده شده است.
فناوری پر سرعت
با توجه به ماهیت اتومبیل های پورشه ، ابتدا در مورد عواملی که سرعت پانامرا را تسریع می کنند صحبت خواهیم کرد. مهمترین عامل از سرگیری حرکت این خودرو است.
برای اتومبیل سه گیربکس وجود دارد که هر یک دارای سیستم توربوشارژر و سیستم چهارچرخ محرک (AWD) و گیربکس هشت سرعته PDK است.
پایه 4S به موتور شش سیلندر 2.9 لیتری مجهز است که 440 اسب بخار را در 5650 دور در دقیقه و 406 دور موتور فوتبالی در 1750 دور در دقیقه فراهم می کند. به همین دلیل در نسل جدید پانامرا شاهد افزایش قدرت 20 اسب بخار و 22 اسب بخار گشتاور در مقایسه با نسل قبلی هستیم. این خودرو در 4.4 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد ، حداکثر سرعت در حدود 290 کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت 11 درصد افزایش می یابد.
پانامرا توربو در مرحله بعدی قرار دارد. در این مدل از یک موتور هشت سیلندر 550 اسب بخار قدرت استفاده شده است. در 5750 دور در دقیقه و 568 اسب بخار گشتاور در 60 دور در دقیقه (30 اسب بخار و 52 اسب بخار). نسل قبلی). پانامرا توربو 3.8 ثانیه برای رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت از حالت ایستاده طول می کشد و حداکثر سرعت آن تقریباً 305 کیلومتر در ساعت است به لطف سیستم هایی مانند کنترل سیلندر تطبیقی ​​که باعث کاهش تعداد سیلندرهای فعال هنگام سوار شدن می شود ، همچنین شاهد کاهش مصرف هستیم. سوخت این مدل 11٪ است.

سرانجام یک دیزل 4S وجود دارد که مجهز به موتور دیزل 8 سیلندر است. این دستگاه قادر به تولید 422 اسب بخار در 3500 دور در دقیقه و گشتاور شگفت انگیز 627 پوند بر فوت در 1000 دور در دقیقه است. این ویژگی ها باعث شده است که این موتور قدرتمندترین موتور دیزلی باشد که تاکنون در یک خودروی پورشه مورد استفاده قرار گرفته است. پانامرا 4S همچنین سریعترین خودروی دیزلی در جهان با حداکثر سرعت 285 کیلومتر در ساعت است.برای پشتیبانی از روند شتاب ، این خودرو از سیستم توربوشارژ متوالی استفاده می کند. بنابراین توربین دوم با سرعت 2700 دور در دقیقه فعال می شود.

از ویژگی های قابل توجه این موتورها می توان به توربوشارژرهای نصب شده در ردیف های V شکل سیلندرها اشاره کرد که باعث کاهش لوله ها و افزایش پاسخ گاز دریچه گاز می شود. در هر سه مدل ، چندین حالت سواری وجود دارد که با استفاده از حلقه چرخ فرمان می توانید با الهام از 918 اسپایدر انتخاب کنید. علاوه بر این ، گزینه اسپرت کورونو در بسته بندی وجود دارد که شتاب صفر تا 100 از این خودروها را در 0.2 ثانیه بهبود می بخشد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه سیستم تهویه مطبوع سه طرفه و سیستم تعلیق تطبیقی ​​است که در قابلیت های معمول دستیار رانندگی پورشه (مدیریت سوسپانسیون فعال پورشه ، مدیریت پویش شاسی پویا ، پورشه شاسی داینامیکس ، پورشه گشتاور پورشه و غیره) قرار دارد. در قسمت عقب خودرو نیز شاهد استفاده از سیستم فرمان محور عقب هستیم که قبلاً در مدل 918 اسپایدر و 911 توربو استفاده می شده است.
و سیستم کنترل شاسی 4D با نظارت و بهینه سازی اطلاعات در مورد سیستم های مختلف شاسی ، بهترین عملکرد ممکن را فراهم می کند.
مدیریت فناوری مرتبط
پس از فناوری مربوط به سرعت ، اجازه دهید فضای داخلی را بررسی کنیم. پورشه ادعا می کند تعداد قابل توجهی کلید فیزیکی را در کابین پانامرا برداشته و آنها را با پنل های لمسی در جلو و عقب کابین تعویض کرده است. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی است که می تواند برای سرگرمی ، مکان تلفن هوشمند و ادغام (از جمله اپل کارپلی) استفاده شود. یک سیستم کنترل صدا جدید نیز در کابین پانامرا نصب شده است.
در چرخ دو صفحه نمایش 7 اینچی وجود دارد که اطلاعات لازم در مورد راننده را نشان می دهد. بین دو صفحه نمایش سرعت سنج بزرگ آنالوگ وجود دارد.
فناوری مرتبط با ایمنی و راحتی
پورشه همچنین برای مواردی که از رانندگی پانامرا جدید خسته شده اید ، ویژگی جدیدی به نام

ورش این. درایو را معرفی کرده است. علاوه بر قابلیت های استاندارد کنترل تردد کروز ، سیستم جدید اینو درایو از داده های مکان ، رادار و جریان های ویدئویی برای بهینه سازی مصرف گاز ، ترمز و انتخاب دنده برای جاده پیش رو استفاده می کند.

علاوه بر موارد فوق ، پانامرا جدید از ویژگی نایت ویسیشن آسیست استفاده می کند که از فناوری تصویربرداری حرارتی برای شناسایی افراد و حیوانات در کنار جاده استفاده می کند و به راننده هشدار می دهد. علاوه بر این ، یک نوع چراغهای LED وجود دارد که می تواند به طور مستقیم عابران پیاده را که خارج از محدوده طبیعی نور از چراغهای جلو هستند شناسایی کنید. این لامپ ها در صورت درخواست موجود است.
خروجی
در کل ، پورشه ویژگی های بسیار خوبی برای نسل جدید پانامرا دارد. اما آنها به سختی اصلی و مبتکر هستند. موتورها جدید و بهبود یافته اند اما تفاوت چندانی با نسل اول آنها ندارند. سایر ویژگی های مرتبط با سرعت ، مانند محور عقب فرمان دار را می توان در مدل 911 مدرن نیز یافت ، در حالی که سایرین از آئودی وام گرفته شده اند.
این البته اگر در بسته بندی به روز شده بهترین ها را در جهان ارائه دهید ، جای تعجب ندارد.
با این حال ، سیستم پورشه اینو درایو باید یک استثنا محسوب شود. سال گذشته ، این شرکت وعده داده بود که با پیش نمایش سیستم ، عملکرد خود را در دنیای وسایل نقلیه اتومبیل تغییر دهد. برای اینکه دریابیم که آیا فناوری جدید پورشه به تمام توان خود رسیده است ، باید منتظر تحقیقات بیشتری بمانیم ، اما به نظر می رسد پانامرا از نظر ویژگی های رانندگی در حال تحول است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد