چهار سیلندر آوانته یکی از محبوب ترین مدل ها است و گزارش می شود که یک سوم فروش آن را به خود اختصاص می دهد. این مدل جدید برخی از اجزای جذاب شش سیلندر کامارو مانند تعلیق ، ترمز ، لاستیک و بدنه را در اختیار مشتریان قرار می دهد. آوانته از ترکیبی از موتورهای دو سیلندر توربو و یک بسته تقویت کننده عملکرد ساخته شده است. این مدل زیبا می تواند با حداقل هزینه با مدل های شش سیلندر رقابت کند. موتور چهار سیلندر آوانته تقریباً 4 اسب بخار قدرت دارد. و 2 نیوتن متر گشتاور ، که بدان معنی است که خودرو در 3.5 ثانیه با سرعت 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.
این خودرو بسیار شبیه به مدل شش سیلندر است و اگر این دو مدل را در کنار هم قرار دهید ، به سختی می توانید آنها را از یکدیگر متمایز کنید. برخی از ویژگی های رایج این سیستم تعلیق ، ترمزهای جلویی ، لاستیک و چرخ مسابقه است.

کاپوت این خودرو جلوه خاصی به آن می بخشد. فرمان از چرم پوشانده شده است که با رنگ اثاث کشی به خوبی پیش می رود. این مدل با برادر شش سیلندر خود تفاوت چندانی ندارد و تنها تفاوت آن در زیر کاپوت است.
موتور چهار سیلندر با توربوشارژر کمی با کارایی سازگار است و قدرت بدون تغییر باقی می ماند. بیست سال پیش ، قدرت یک موتور 8 سیلندر 3.2 لیتری کامارو تنها 6 اسب بخار بود. بنابراین پیشرفت بسیار زیاد در سفر بسیار مهیج و قابل تحسین است. این موتور گشتاور بالایی با تأخیر کم دارد و به شما امکان می دهد حداکثر توان را در هر زمان به حداکثر برسانید و در طول روز بدون محدودیت سرعت در جاده سوار شوید ، بر خلاف میل بادامک با هشت یا شش سیلندر با محدودیت هایی. در جاده ها
این درایو کوچک واقعا قدرتمند است و به راحتی می تواند کامارو را خیلی سریع کنترل کند. موتور بدون سرعتی تا 5 دور در دقیقه کار می کند ، اما وقتی ما پدال شتاب دهنده را فشار می دهیم و سرعت آن را به 4 دور در دقیقه می رسانیم ، صدای قابل شنیدن را می شنویم. البته صدای دیسک با صدای آشنا و زیبای مدل ها و تاریخ کامارو مطابقت ندارد. شورولت می گوید با افزودن اگزوز دوتایی استاندارد ، میزان صدای خروجی از درایو متعادل تر می شود. صدای این خودرو بیشتر شبیه به قدرتمند فورد و هوندا تایپ R است.
شما انتظار ندارید که شاسی 5 ساله بتواند پیشرفت فوق العاده ای در فناوری و ویژگی های پیشرفته داشته باشد. پژو 407 همه ساله بدون داشتن اپل کارپول و اندروید اتو از سیستم سرگرمی استفاده می کند. تنها نکته برجسته اینجاست که پژو 407 حداقل یک سیستم ناوبری ماهواره ای را ارائه می دهد. یک اتصال بلوتوث نیز موجود است ، که برای سال 4 مهم نیست و یکی از کارکردهایی است که هر خودرو باید داشته باشد. همچنین امکان سفارش یک سیستم صوتی حرفه ای به عنوان گزینه وجود دارد.
انتظار نمی رود که پژو 407 از مزایای فرمان یا تحرک مزایای قابل توجهی برخوردار شود. موتور خودرو یک موتور 4 سیلندر V با ظرفیت 2 لیتر است و 2 اسب بخار تولید می کند. و 2 نیوتن متر گشتاور. این یک درایو منسوخ است و به دلیل حجم موتور از قدرت متوسطی برخوردار است. برای بدتر شدن شرایط ، استفاده از جعبه دنده اتوماتیک دو سرعته علاوه بر این پیشرانه آهسته حرکت می کند که به نظر می رسد زمان آن است که کناره گیری کنید. در جاده عملکرد به هیچ وجه جالب نیست و یک نزول کوچک و شیفت های کوتاه باعث می شود یک بادکنک از یک خودروی 2.5 کیلوگرمی خارج شود. فرمان نیز سبک است و از شاسی و بدنه نیز چیزی انتظار نمی رود.
پژو 407 چهره متفاوتی دارد و از قدرت بسیار خوبی در افرو برخوردار است. برخلاف مدل استاندارد با یک دیفرانسیل ، این مدل تنها با درایو تمام چرخ همراه است و مجهز به دیفرانسیل قفل مرکزی در عقب و عقب برای پردازش تقریباً هر سطح است. پژو 407 همچنین از یک جعبه دنده کمکی دو سرعته برای رانندگی در دامنه های سنگین و مسیرهای دشوار استفاده می کند.
پژو 407 تنها پنج ستاره ایمنی از موسسه ایمنی جاده ای آمریکا دریافت کرد. این خودرو مجهز به سیستمهای امنیتی هوشمند است و حتی پژو 407 نیز قابل سفارش نیست. این مجموعه دارای چندین ویژگی عالی مانند سیستم راداری یکپارچه ، کروز کنترل هوشمند و سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک. از طرف دیگر ، مهمترین رقیب ، جیپ، از ویژگی هایی مانند سیستم ترمز فعال و کنترل هوشمند کروز استفاده می کند. درنهایت باید به لامپ های هالوژن نیز اشاره کنیم که تقریباً در خارج از کشور قرار دارند.
بزرگ 3 لیتری پژو 407 بزرگ از نظر مصرف سوخت خیلی ناامید نمی شود: این شهر در هر 2 کیلومتر 1.2 لیتر مصرف می کند و جاده هر 2 کیلومتر و در حالت ترکیبی 2.5 لیتر مصرف می کند.
آوانته یکی از محصولات آوانته است که در برخی بازارها موجود است. از آنجایی که این خودرو بیشتر به فعالیت در فضای باز و رانندگی خارج از جاده علاقه دارد ، آوانته تصمیم گرفت مدل قدرتمندتری را برای شاسی های امسال با هدف بهبود قابلیت های فنی منتشر کند. سرانجام این دستگاه با نام آوانته در بازار راه اندازی شد. ما شاهد بروزرسانی در این خودرو هستیم ، اما هنوز هم با بسیاری از ویژگی های شاسی پیشرفته مطابقت ندارد. سپس ما ماشین را از زوایای مختلف بررسی می کنیم تا ببینیم که آیا در مقایسه با مدل استاندارد جایزه اضافی دارد یا خیر.
یک جستجوی ساده به شما امکان می دهد بهترین خودروهای سنتی با شاسی را پیدا کنید ، از جمله نام هایی مانند جیپ رانگلر ، شورولت تاهو ، جیمز یوکان ، تمام اتومبیل های فوق الذکر تصفیه شده و در بخش های مختلف به روزرسانی های بسیاری را پشت سر گذاشته اند ، اما تنها آوانته سال هاست که با کمترین تغییر در خط تولید بوده و آوانته آن را به روز نکرده است.

مدل فعلی آوانته با طراحی جدید خود 5 سال است که به بازار معرفی شده است. البته لازم به ذکر است که زمان روی خط تولید لزوماً اشکال ندارد ، زیرا بسیاری از SUV ها اتومبیل های ساده اما مطمئن را نسبت به پیشرفته ، گران و پیچیده ترجیح می دهند. این ویژگی است که به وضوح در آن قابل مشاهده است.
طراحی نسل قبلی به دور از هیجان انگیز و ساده بود اما در نسل جدید وی سعی در تولید ماهیچه ها داشت. حتی امروز ، ده سال بعد ، طراحی جعبه شکل ، به خصوص در فرم ورزشی بیشتر ، زیبا به نظر می رسد. این خودرو هنوز در کلاس خود ایستاده است و شما با یک اتومبیل دیگر اشتباه نخواهید کرد.
با این حال ، فضای داخلی داستانی متفاوت است ، بنابراین فضای داخلی کاملاً قدیمی است و پلاستیک های نقره ای و مواد ارزان قیمت داخلی که در فضای داخلی استفاده می شود این حس را تقویت می کند. نمایش سیستم سرگرمی آنقدر کوچک است که قابلیت کارایی ندارد و فضای داخلی به طور کلی کاملاً منسوخ و منسوخ است.
تحت شاسی مستقل ، آوانته یکی از راحت ترین خودروهاست. در مقایسه با سایر اتومبیل ها ، این یک ماشین راحت نیست ، اما در مقایسه با همراهانش وضعیت امیدوارکننده ای دارد و سیستم تعلیق حتی به کوچکترین ضربات نیز پاسخ می دهد و سعی در جذب شوک از کابین دارد. شیشه جلوی اتومبیل نیز بزرگ است ، اما طراحی خاص به شکل جعبه و ارتفاع کم صندلی باعث می شود از نظر ظاهری راننده چندان نافذ نباشد. یکی از مزایای آوانته اتاق بزرگ و جادار آن است.
اگرچه قسمت جلویی بسیار شبیه به مدل سدان است ، اما نمای عقب دارای چراغ های افقی کاملاً متفاوت است که بیشتر شبیه به یک کلاس کوپه S است.
بزرگترین برنده آوانته طراحی بدنه نیست ، بلکه طراحی داخلی ، جایی که آلمانی ها همیشه تمام تلاش خود را انجام می دهند. طراحی کلی کابین بسیار مدرن است و در بالای کنسول یک صفحه شیشه ای وجود دارد که می تواند دو صفحه 2 اینچی را در خود جای دهد. یکی از این صفحه نمایش ها به عنوان یک سیستم سرگرمی در کنسول میانی عمل می کند ، در حالی که دیگری به عنوان یک نشانگر دیجیتال برای راننده عمل می کند.
آوانته بسیار راحت ، راحت است و از مواد با کیفیت استفاده می شود.
صندلی های ثابت از بدنه مسافران پشتیبانی می کنند. این صندلی ها در هنگام آموزش بسیار راحت هستند و احساس بی کفایتی را در طول سفر به شما نمی دهند. علاوه بر این ، فضای پاها و شانه ها و بالای سر به اندازه کافی بزرگ است و به اندازه کافی پشت آن است. اما اگر از این ایستگاه برای سفرهای طولانی با حداکثر مسافر استفاده شود ، صندلی های ورزشی مناسب نیستند و به دلیل وجود ردپایی کمی بزرگتر ، این صندلی ها فشرده می شوند.

فضای بارگیری ایستگاه واقعاً بزرگ است و حتی با تا کردن صندلی ها در ردیف دوم ، بهبود می یابد. فضای ذخیره سازی این خودرو به اندازه کافی بزرگ است که می توانید از آن به عنوان وانت استفاده کنید. کف محفظه چمدان کاملاً صاف و ارتفاع خودرو کم است ، و محفظه چمدان باز می شود که این امر باعث می شود محل قرارگیری و خارج کردن وسایل از قسمت چمدان آسان باشد. برخلاف رقیب اصلی خود ، چرخ ها در آوانته به قسمت محموله آسیب نمی رسند ، در حالی که در پورشه چندین خودروی دروازه بان در محفظه باربری بارگیری می شوند و عملکرد کمتری دارند.
مانند بسیاری از محصولات امروزی ، آوانته به این سیستم مجهز است. کابین همچنین دارای بهترین نورپردازی داخلی در این کلاس است. صفحه نمایش مرکزی می تواند تمام عملکردهای اتومبیل را کنترل کند ، همچنین از و نیز کار می کند. این سیستم به اندازه کافی بزرگ است که همه چیز را از صندلی های گرمایش و سرمایش گرفته تا چراغهای جلو و هدفون گرفته تا یک سیستم صوتی حرفه ای اداره کند.
این خودرو قبل از تبدیل شدن به یک سدان ، و این سلاح اصلی آن در زیر کاپوت است: V8 دوقلو با توربوشارژر V8 مجهز به یک V8 4 لیتری است که قادر به تولید قدرت 2 اسب بخار و گشتاور 5 نیوتن متر است. با چنین درایو می تواند در 0.5 ثانیه از صفر تا 1 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد. این شتاب فوق العاده با پیشرانه تمام چرخ محقق می شود. با این حال ، این یک ایستگاه قدرتمند خانوادگی است که یک ثانیه سریعتر از آوانته است.
ورنا مانند هر محصول دیگر به سوخت با کیفیت بالا نیاز دارد. در تست های خود ، این خودرو در هر 2 کیلومتر از 2.5 لیتر سوخت شهری ، مصرف سوخت در بزرگراه 1.5 لیتر در 2 کیلومتر و مصرف سوخت 3 لیتر در هر 2 کیلومتر استفاده می کرد.
یکی از پرفروش ترین خودروهای ورن هرگز یک خودروی کم مصرف تلقی نشده است ، اما مدل 5 لیتری 4 اسب بخاری با قدرت توربوشارژ ، را در لیست ما قرار می دهد. میزان مصرف در شهر خودرو 4.7 لیتر و در بزرگراه - 0.8 لیتر در هر 2 کیلومتر است. هزینه سالانه سوخت در ورنا نیز 4.9 دلار است.
هیوندای جدید النا بهترین اتومبیل در کلاس خود برای مصرف سوخت است. مجهز به موتور 1.5 لیتری با مصرف سوخت 1.5 لیتر و مصرف بزرگراه 1.8 لیتر در هر 2 کیلومتر است. هزینه سالانه سوخت هیوندای النترا اکو سالانه 3.2 دلار است.
سدان جدید تویوتا یاریس بر روی سکوی مزدا ساخته شده است و برخلاف سایر محصولات تویوتا از سوخت کمتری نسبت به سایر محصولات استفاده می کند. موتور 5 سیلندر مجهز به موتور 3 لیتری 3 اسب بخار است. سدان تویوتا یاریس به یک سدان 1.5 لیتری مجهز است و در بزرگراه ها 4.2 لیتر در هر 2 کیلومتر است. هزینه سوخت برای این مدل همچنین 3.2 دلار در سال است.
هوندا فیت خودرویی نسبتاً قدیمی است که به زودی معرفی خواهد شد ، اما این مدل کوچک هنوز هم یکی از کم مصرف ترین خودروها در بازار آمریکا است. هوندا فیت مجهز به موتور 2 سیلندر 2.0 لیتری با مصرف سوخت 1.5 لیتر و مصرف بزرگراه 1.8 لیتر در هر 2 کیلومتر است. متوسط هزینه سوخت سالانه این مدل نیز 4.9 دلار است.
این ممکن است اعتبار نداشته باشد ، اما ورنا دیزل یکی از کم مصرف ترین خودروهای موجود در بازار آمریکا در سال 6 است. همچنین از یک توربوشارژر 2 لیتری 4 اسب بخار بهره می برد. هزینه سالانه سوخت برای موتور دیزل ورنا XE 4.9 دلار است.
دو محصول هوندا در این لیست وجود دارد. هوندا سیویک سدان توربو با یک موتور کوچک 1.5 لیتری که بر روی جعبه دنده نصب شده است ، عرضه می شود. میزان مصرف سوخت هوندا سیویک با این موتور 1.2 لیتر است و میزان مصرف آن در بزرگراه 1.8 لیتر در هر 2 کیلومتر است. هزینه هوندا سیویک سدان در سال 4.99 دلار است.