لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

بررسی داخلی و نمای بیرونی و بررسی رانندگی با خودرو آوانته.

هیوندای آوانته یکی از محبوب ترین اتومبیل های هیوندای است که توسط هیوندای به مدت یک دهه معرفی شده است. خودروی مقرون به صرفه و قدرتمندی که در خودروهای کم حجم خود بی نظیر است. این خودرو توسط هیوندای در سال 6 منتشر شد. این محصول از 6 سال به بعد با تولید خارجی خود در ایران مونتاژ شد.
اما دلیل قطع تولید هیوندای در ایران ممکن است ناشی از تمایل خودروسازان ایرانی خودروهای چینی یا عدم تمایل هیوندای برای همکاری با کشور ما باشد.
بررسی داخلی خودروهای آوانته:
همه مدل های آوانگارد می توانند تا پنج مسافر را در خود جای دهند. صندلی های عقب آوانته با ضریب تاشو 1 ، 2 تولید می شود که فضای صندلی های عقب بیشتری را به شما می دهد ، که برای خانواده کافی است. تجهیزات استاندارد آوانگارد شامل تهویه مطبوع دستی باکیفیت است. سیستم صوتی از دو بلندگو با کیفیت نسبتاً خوب پشتیبانی می کند ، اما عدم کنترل فرمان یکی از اشکالاتی است. تجهیزات استاندارد دیگر لامپ مه شکن عقب ، بالابر شیشه اتوماتیک و ریل جلو و عقب است.

 نمای بیرونی خودرو آوانته:

طراحی شده توسط هیوندای آوانته ، یک سدان خانوادگی است ، نه یک ماشین اسپرت. برآمدگی در کاپوت خودرو به همراه چراغ های مه شکن زیبایی شگفت انگیزی به خودرو می بخشد. طول آوانته 2 سانتی متر ، ارتفاع 2 سانتی متر و عرض 2 سانتی متر است.
بررسی رانندگی آوانته :
برخی معتقدند ظاهر آوانتس به اندازه سایر خودروها جذاب نیست ، اما در بین رانندگان حرفه ای جایگاه ویژه ای را اشغال کرده است و آن را به یک ماشین کوچک جذاب تبدیل کرده است. عملکرد عالی جعبه دنده دستی این اتومبیل یکی از تغییرات کاردینالی است که در دیفرانسیل آوانته ایجاد شده است. این تغییر همچنین شتاب را هیجان انگیز کرد. گیربکس و کلاچ به خوبی با موتور هماهنگ شده اند ، بنابراین قبل از چک کردن اتومبیل ، باید دنده ها را به دقت درگیر کنید. در مورد گیربکس اتوماتیک ، وضعیت خیلی خوب نیست. کاربران از انتقال برق در گیربکس اتوماتیک بسیار راضی نیستند. یکی از اشکالات آوانته برعکس است. به استثنای نویز جزئی که هنگام شتاب شنیده می شود ، در سایر موارد ماشین بی سر و صدا سکوت می کند.

آشنایی با جزئیات فنی و نحوه ساخت پیشرانه آکورا.

در نمایشگاه خودروی دیترویت ، آکورا نسل دوم سوپراسپرت را معرفی کرد ، اما با معرفی فوردGT تا حد زیادی تحت الشعاع قرار گرفت و به زودی در مرکز توجه قرار گرفت. علاوه بر این ، از سال 2011 تنها 2.6 دستگاه فروخته شده است و این واقعیت ابرخودرو ژاپنی را تحت الشعاع قرار داده است. حال ، با انتشار ویدئوی 4 دقیقه ای ، آکورا به تشریح روند طراحی و تولید سیستم پیشرانه منحصر به فرد پیشرانه پرداخت تا بتواند سهمی از اعتبار را بدست آورد.
مدیر پروژه توسعه برخی از مشخصات فنی را توصیف می کند ، و فرایند طراحی و تولید دیسک شرح داده شده است. درایو منحصر به فرد در کارخانه آنا در اوهایو ساخته شده است. این کارخانه در سال 6 افتتاح شد و بزرگترین واحد تولیدی در آکورا در جهان است. این شرکت روزانه بیش از 2.3 سوخت در سایت 3 هکتاری با دو کارمند تولید می کند و محصولات مختلف هوندا را تولید می کند.

آکورا از یک موتور 2 سیلندر 1.5 لیتری و دو توربوشارژر بهره می برد که تا حد زیادی از طراحی اتومبیل های ایندی و فرمول یک الهام گرفته است. زاویه استوانه های موجود در این موتور 3 درجه است که با نسبت خودروهای فرمول 1 مطابقت دارد تا فضای کافی برای توربوشارژرها در زیر موتور فراهم شود. علاوه بر این ، از یک محفظه خاردار خشک و یک سیستم روانکاری دقیق برای کاهش فضای اشغال شده توسط سوخت های گازی استفاده می شود.

همه اینها باعث شده تا پروانه آکورا  هر چه بیشتر به شاسی نزدیک شود و ارتفاع آن کمی پایین تر از ارتفاع لاستیک های عقب باشد. موتور در مرکز خودرو قرار دارد تا در حد امکان به راننده نزدیک باشد. به لطف این طراحی ، راننده می تواند امکانات حرکت را کاملاً حس کند و پروانه بلافاصله به دستورات راننده پاسخ می دهد. در این ویدئو ، کلاوس بارها بر واکنش فوری و فوری این دیسک تأکید کرده و آن را یکی از ویژگی های برجسته آن می داند.
هر پیشرانه در یک قسمت کاملاً دستی از یک کارخانه 2 متر مربع تولید می شود. برای ساخت هر یک از این موتورهای راکت ، در مدت پنج ساعت توسط استاد آکورا  مونتاژ شده است. هر پیچ دارای 4 پیچ است که به طور دقیق و دستی برای هر استاد مناسب است. حدود 2 کارمند سعی در جمع کردن هر یک از پیچ های معمولی در کارخانه دارند ، اما فقط یک مونتاژ پیچ کاملاً مونتاژ شده است.

آیا علاقمندان به رانندگی،رانندگی با خودروی پژو207 را دوست دارند؟

از نظر حالت های مختلف رانندگی ، پژو 207 رفتار متفاوتی دارد. در حالت نرم ، راحت سوار شوید و جمعیتی در آن وجود ندارد. در حالت اسپرت ، هاچ بک فرانسوی سر و صدای بیشتری ایجاد می کند و در حالت مسابقه با کنترل کشش غیرفعال ، راننده دوباره تنظیم می شود. تفاوت عملکرد پژو 207 در هر حالت رانندگی قابل توجه است. احتمالاً بیشتر علاقه مندان به اتومبیل در رانندگی را ترجیح می دهند ، اما کارشناسان ورزش های جاده ای را بر اساس تست های مختلف توصیه می کنند.
پژو 207 بدون رانندگی تمام اتومبیل لذت رانندگی را به ارمغان می آورد و نسبت به برخی هاچبک های مدرن و سیستم های پیشرانه محور جلو که می تواند شهرت خوبی از پژو 207 در اتومبیل های پیشران را حفظ کند ، برتر است.
البته ابتدا پژو 207 مجهز به سیستم به اصطلاح چرخ دنده عقب پژو 207 است ، بنابراین این هاچ بک به پیشرانه تمام چرخ مجهز است. در سرعت های زیر 5 کیلومتر در ساعت ، چرخ های جلو کمی به سمت محور جلو کج می شوند. اما در سرعت های بالاتر چرخ های جلو در همان جهت محور جلو می چرخند.


نتیجه این سیستم به ظاهر ساده شگفت انگیز است. فرمان پژو 207 بسیار دقیق و راحت است. پژو 207 جدید ، تقریباً با تمام چرخ ها و وزن اضافی ، هاچ بک ارائه می دهد. فرمان روی یک فرمان کم سرعت احساس می شود که در حال مرگ پورشه 911 است و ماشین با سرعت کامل خاموش می شود. عملکرد پژو 207 بسیار عالی است؛ این بدون شک بخش مهمی هنگام رانندگی در بزرگراه است. ترمزهای برمبو مکمل سرعت ، کنترل رانندگی و فرمان پژو 207 هستند.

بخش مهمی از جذابیت هاچ بک های مدرن ، سر و صدای اگزوز است. در حالی که بیشتر هاچ بک های موجود در بازار به سیستم های صوتی مصنوعی روی آورده اند ، پژو 207 دقیقاً به اندازه آلپاین A110 جدید طبیعی است. او صدای خیلی جالبی ایجاد نمی کند ، اما عصبانیت وی در تعویض دنده ها و کیفیت صدای طبیعی در همه حالت های رانندگی کاملاً با هواداران هاچ بک های آرام مطابقت دارد. تمامی جنبه های مثبت ویژگی های فنی و چشمگیر پژو 207 در انواع دو برابر شده است.
پژو 207 همیشه یکی از مهمترین گزینه ها برای هاچ بک های جذاب بوده است. در حال حاضر ، هوندا سیویک پادشاه پیست نورنبرگ در این کلاس از اتومبیل ها است ، هرچند با انتشار نسخه ، جدال سختی بین هاچ بک های ژاپنی و فرانسوی صورت خواهد گرفت. این امکان وجود دارد که هاچ بک پژو 207 به حکم خود در مسیر  برگردد.

آیا در ساخت خودرو آوانته مشکلی وجود دارد؟

صندلی های مسابقه ای آوانته برای تیم فنی آوانته مشکلی ندارد و صندلی های ورزشی با نبوغ تیم طراحی آوانته متمایز می شوند. صندلی های مسابقه ای آوانته از گوشه های سریع محافظت عالی می کند.
البته سیستم سرگرمی از نظر ظاهری و حساسیت خوبی در ظاهر و زیبایی نسبت به کالاهای آلمانی دارد. یکی از جالب ترین ویژگی های نمایشگر آوانته  نمایش اطلاعات فنی از قبیل منحنی های قدرت و گشتاور ، زاویه فرمان ، زمان بندی برای هر باند و تعداد و شکل های مختلفی است که طرفداران دنیای فناوری از آن عاشق خواهند شد. ، یکی دیگر از ویژگی های جالب نسل جدید آوانتس ، امکان ضبط آهنگ با استفاده از تلفن هوشمند یا دوربین اکشن و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی است.
آوانته جدید در دو ورزش و یک فنجان موجود است. کوپه های اسپرت و آوانته هر دو به یک موتور 4 سیلندر 1.2 لیتری توربو با 2 اسب بخار مجهز شده اند. و 2 نیوتن متر گشتاور. این اسپرت برای استفاده روزانه ساخته شده است و به همین دلیل تعلیق نرم تری نسبت به نسخه کوپه دارد. علاوه بر این ، نسخه کوپه با یک واحد دیفرانسیل ارائه می شود. به منظور جذب مشتری ، تیم فنی آوانته دو ورزش با سواری نرمتر و یک فنجان با سواری سنگین را تولید می کند.

سوار شدن آوانته در نرمترین سیستم تعلیق همچنین می تواند در جاده های ناهموار که به اندازه فورد فوکوس یا عملکرد هیوندای بی رحمانه نیستند آزار دهنده باشد. با این وجود ، شما نباید انتظار داشته باشید که یک سواری با کیفیت از رولزرویس در هاچ بک قدرتمند داشته باشید.

اسپرت و کوپه هم از جعبه دنده دستی 2 سرعته و 2 سرعته دستی بهره می برند و برای رسیدن به 1 کیلومتر در ساعت 1.5 ثانیه طول می کشد. حداکثر سرعت آوانته با گیربکس دستی و گیربکس دوگانه به ترتیب تقریبا 1 و 2 کیلومتر در ساعت است. گیربکس آوانته با 5 سال گذشته متفاوت است؛ گیربکس پاسخگو و پاسخگو است؛ تنها اشکال گیربکس محل قرارگیری پدال دنده و فاصله کافی بین انگشتان و ستون فرمان به جای فرمان نیست. تیم ها به هم وصل شده اند. از طرف دیگر سیستم دو کلاچ یک دکوراسیون واقعی است.

آیا خودروی پژو407 جزو جذاب ترین و بهترین خودرو ها است؟

اولین نسل پژو 407 در سال 6 به عنوان جایگزینی برای پژو 407 به بازار عرضه شد. پژو 407 در مدل های مختلفی از هاچ بک ، سدان ، کوپه ، کروز و ایستگاه در طی چندین نسل تولید شد. نسل چهارم پژو 407 در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ارائه شد. پژو 407 جدید از یک سکوی مشترک به نام های پژو 407 و نیسان استفاده می کند.
پژو 407 در نسخه قدرتمند پژو 407 اسپرت از نسل دوم یا دوم در دسترس بود. تیم فنی بخش اتومبیلرانی پژو407 نسخه را یکی از جذاب ترین و بهترین هاچ بک های موجود در بازار ، تقویت درایو ، سیستم تعلیق و سایر قسمت های پژو 407 قرار می دهد. نسل جدید پژو 407 نیز از فرمول معمول پژو 407 برای حفظ اعتبار قبلی پژو 407 استفاده می کند.
دیدن رنگهای زرد و نارنجی یک اتومبیل 6 اسب بخار با یک نشان بسیار جالب است. با بررسی مختصری در مورد طراحی رقبای اصلی مانند فورد فوکوس ، هوندا و حتی آئودی قدرتمند ، پژو 407 جدید کمی متمدن تر به نظر می رسد. البته مواردی مانند جلوپنجره بزرگ ، ورودی هوا ، چرخ های بزرگ ، شکاف عقب و سپر میانی عقب قول قدرت یک ماشین جذاب را می دهند.


در داخل ، چیزی وجود ندارد که پتانسیل بالای این هاچ بک فرانسه را نشان دهد. چند نشان ، کاورهای فیبر کربن و صندلی های اسپرت همه آن چیزی است که پژو 407 می داند در حقیقت اگر به دنبال یک هاچ بک جذاب و قدرتمند با ظاهری عجیب و شگفت انگیز نیستید ، پژو 407 جدید با طراحی آشنا و راحت خود کاملاً مطابق انتظارات است. .

دلیل اصلی عدم طراحی و ظاهری که هدف اصلی آن جلب توجه همه است ، در نیازهای روشن مسئولان پژو 407 اسپرت خلاصه می شود. هدف اصلی طراحی پژو 407 ایجاد یک هاچ بک خانوادگی برای استفاده روزمره و البته ایجاد یک هاچ بک قدرتمند و جذاب بود. نتیجه کاملاً موفق است - پژو 407 جدید یک هاچ بک هر روز جذاب و قدرتمند است که به گفته برخی کارشناسان برابر با سیویک است.
سالن و فضای داخلی بسیار جادار است؛ در حالی که هاچ بک های مدرن در حال بزرگتر شدن هستند ، پژو 407 از صندلی های جلو و عقب فضای بیشتری نسبت به آنچه انتظار می رود برخوردار است. از طرف دیگر فضای بارگذاری این هاچ بک فرانسوی بسیار محدود است. اگرچه سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی به 4 پورت USB مجهز است ، اما حتی جایی برای شارژ فبلت ها ندارد. در نزدیکی راننده فقط یک بطری آب معدنی وجود دارد. شاید از نسخه قدیمی تر محفظه مسافر در سمت راننده برای حمل تجهیزات بیشتر استفاده شود.