لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

خودروی برقی نسل دوم نیسان لیف

خودروی برقی نسل دوم نیسان لیف ، گرچه طراحی مجدد و از لحاظ فنی پیشرفته و شورولت تسلا بود.
نسل دوم نیسان لیف سرانجام در ماه اول سال 2018 در ایالات متحده آمریکا عرضه می شود. در سال 2010 ، خودروساز ژاپنی نیسان اولین نسل از یکی از پرفروش ترین خودروها را معرفی کرد از زمان رونمایی از نیسان لیف تا به امروز ، بسیاری از وسایل نقلیه برقی و هیبریدی در بازار جهانی ظاهر شده اند. با این حال ، بسیاری از شرکت های اتومبیل سازی وجود دارد. نیسان برای مرحله دوم رقابت آماده است.
بازار خودروهای برقی فرصتی عالی برای همه است
نمایندگان نیسان در سرتاسر جهان با وقایع هفته گذشته در ناپل ، کالیفرنیا و تا شش ماه قبل از افتتاحیه ، برگه های نسل جدیدی دریافت کردند که به اندازه کافی برای همه شرکت های خودروسازی جهان و برای موفقیت سایر شرکت ها موفق بود. فروش خودروهای برقی برای محصولات نیسان مشکلی ندارد. نیسان اظهار داشت که اینها وسایل نقلیه برقی بیشتری هستند. شرکت های ژاپنی معتقدند ساخت شبکه برای اتومبیل و اتومبیل زمان صرفه جویی می کند. هر مدل یا شرکت دیگری. با توجه به رویکرد نیسان ، این همه افرادی که می خواهند در مقابل محیط بایستند ، لازم است.
نیسان لیف زیر؛ بهتر است در وهله اول به این ماشین نگاه کنیم. در واقع ، نیسان برگ آنقدر موارد مثبت دارد که پیدا کردن ضعف کمی دشوار است. برگه نسل جدید از هر نظر یک موفقیت موفق است: بهبود ظاهر و طراحی ، قدرت عالی و فناوری های جدید ایمنی و راحتی.
طراحی بدن و ظاهر؛ تکامل واقعی
طراحی و ظاهر نسل اول نیسان برگ. نسل اول کار خوبی انجام داد. این ماشین راحت با سر و صدای کم در کابین و آیرودینامیک قابل قبول بود. با بررسی مختصری در مورد طراحی نسل جدید نیسان برگ ، ما فقط دو گزینه ممکن داریم: مقامات نیسان یک تیم طراحی کاملاً جدید را استخدام کردند یا تیم قبلی استاد شد. در حقیقت ، Nissan Leaf دیگر خودروی برقی "الکتریکی" نیست. در حالی که جلوی صفحه جدید کمی شلوغ به نظر می رسد ، شیشه جلوی نرم Nissan Leaf شکل از هر زمان دیگری جذاب تر است. شاید این بهترین چیز در این خودرو باشد. طراحی چراغهای عقب همیشه جذابیت های خاص خود را دارد؛ این کمی جعلی است.
طراحی کابین؛ ساده و آسان برای استفاده
برگ ، می بینیم که به مواد گران قیمت مقرون به صرفه و برای توسعه احساسات یک کابین لوکس و گران قیمت دسترسی داریم. تمام دکمه های کنترل و دکمه های مرکزی دقیقاً در همان جایی که باید قرار داشته باشند (برای مثال گزینه های مختلف حالت و سایر پارامترهای فنی ، در کنار گیربکس و در مرکز) قرار دارند. و این باعث شفافیت راننده می شود. بزرگسالان به راحتی می توانند در ارتفاع 1.75 قرار بگیرند. پشت به اندازه جبهه جادار نیست ، اما قابل قبول است. طبق اطلاعات اعلام شده ، میزان برگشتی هر دو نسل برگ 670 لیتر است. نیسان باعث رفع برآمدگی در نسل ها شده است ، بنابراین لوازم جانبی بیشتری در پشت قرار داده شده است.

ورق نسل دوم؛ در هر منطقه بزرگتر و بهتر است
وزن نسل جدید بیشتر از نسل اول است. اما به لطف تعلیق سخت تر ، رانندگی و پیاده روی ناامید نمی شوید؛ در حقیقت ، به لطف گشتاور آنی که توسط سیستم انتقال نیرو و درایو و البته افزایش قدرت کلی برگ جدید ایجاد شده ، نیسان برگ بیش از گذشته مانور پذیرفته است. حتی هنگام سبقت در بزرگراهی که شتاب ثانویه از صفر تا 100 از اهمیت بیشتری برخوردار است ، نیسان برگ به هیچ وجه خودروی ضعیفی نیست. اما علاوه بر این ، نیسان برگ جدید ، طرفداران سیستم های خودکار را راضی خواهد کرد.

نسل جدید این خودروی برقی مجهز به سیستم کمک پرو پیلوت است. این سیستم برای کمک به راننده و نه ایجاد فناوری کاملی از رانندگی مستقل در اتومبیل در نظر گرفته شده است. با این وجود ، این سیستم با داشتن امکاناتی از قبیل نگه داشتن ماشین بین خطوط ، فاصله ایمن از جلوی خودرو و حتی اگر مجبور باشید کاملاً متوقف شود به راننده کمک می کند. اما عدم شناخت کامل این سیستم به دلیل عدم شناسایی مواردی مانند تریلر و دوچرخه است. علاوه بر این ، طبق آزمایشات انجام شده در جاده های جانبی در حومه شهرها یا جاده های روستایی ، به دلیل اخطار در موقعیت های مختلف ترافیکی در این مناطق ، این سیستم بیشتر در بزرگراه ها استفاده می شود ، جایی که فضای اطراف خودرو بازتر می شود. این معنی خواهد داد

استفاده از پروپیل ها به راحتی فعال کردن سیستم کنترل سفر است. با فعال شدن این سیستم ، راننده باید فرمان را نگه داشته باشد (با استفاده از سنسور گشتاور ، وضعیت فرمان بررسی می شود) ، و اگر به اخطارهای بی شماری و آزار دهنده این سیستم توجه نکنید ، اتومبیل به طور خودکار ترمز می کند تا احتمال اینکه از بین برود راننده. اگر اینطور نباشد ، چراغهای جلو اتومبیل روشن می شود و ماشین هنگام رانندگی کاملاً متوقف می شود. در این مرحله شاخ سایر اتومبیل ها یا پلیس می تواند راننده را بیدار کند.
ترمز خودکار در تمام نسخه های نیسان برگ موجود است. اما برای استفاده کامل از سیستم راهنمایی پروپیلوت ، شما باید یک گزینه بسته فناوری را انتخاب کنید. این گزینه به ترتیب با قیمت 2200 و 650 دلار در نسخه های S وSL موجود است. می توان گفت که انتخاب سیستم آزمایشی برای رانندگانی که هر روز ترافیک زیادی دارند ، تقریباً اجباری خواهد بود.
سیستم پدال تک؛ ویژگی فوق العاده و جالب
هنگام خرید یک برگ جدید نیسان ، هیچ کس نباید انتخاب کند که آیا دارای سیستم پدال است یا خیر. این سیستم که در مدل هایی مانند مینیE ، تسلا و سایر اتومبیل های برقی موجود است ، هنگام رانندگی آن عجیب به نظر نمی رسد. در یک سیستم با یک پدال ، ماشین فقط با یک پدال کنترل می شود. با فشار دادن این پدال ، ماشین حرکت می کند و هنگامی که آن را رها می کنید ، سرعت و شتاب خودرو کاهش می یابد. در حقیقت ، مانند سایر اتومبیل ها ، نیسان لیفت با مصرف انرژی بهتر ، ترکیبی از ترمز اصطکاک و ترمزهای کارآمد در مصرف انرژی کند می شود. در نگاه اول ، ممکن است یک سیستم پدال منفرد جالب به نظر برسد. اما مزیت اصلی بهینه سازی مصرف سوخت و مسافت های طولانی با یک بار شارژ است. طرفداران ایمنی نیازی به نگرانی در مورد اتومبیل های پشت خودرو نیستند. زیرا در صورت لزوم چراغ ترمز روشن می شود.

آخرین محصول شرکت فرانسوی آلپین

بیش از 20 سال از زمان عرضه آخرین محصول شرکت فرانسوی Alpine می گذرد. اما اکنون با تجدید حیات زیر برند رنو و زنده شدن کد A110 در محصولات مدرن ، آنها می خواهند خودروهای اسپرت فرانسوی را از نو تعریف کنند.
به نظر شما راز موفقیت صنعت نوین خودرو سازی چیست؟ جواب این سوال ممکن است برای برخی از متخصصان دردناک باشد. آلمانی ها را کپی کنید. برای موفقیت در صنعت خودرو ، شما نیاز به ایجاد یک خودروی بهتر از مرسدس S کلاس ، بهتر از سری 3 BMW و قدرتمندتر از پورشه دارید. سریعترین راه برای موفقیت و جلوگیری از صرف وقت و هزینه برای نوآوری ، تقلید از روش های افراد موفق است. نمونه ای از این امر را می توان به روشنی در رویکرد شرکت هایی مانند کادیلاک و جگوار مشاهده کرد. علاوه بر این ، هیوندای و کیا همچنین نشان داده اند که مدلهای آلمانی با ارائه مدل هایی از قبیل جنسیس G70 ، هیوندا i30 پرفورمنس و کیا  استینگر GT ، آلمان گرا تر شده اند.
اما سوال مهم این است: اگر تمام اتومبیل های جهان آلمانی رانندگی کنند و از کیفیت برخوردار باشند چه اتفاقی می افتد؟ کمال؟ یا یکنواختی؟
مدل Alpine A110 2018 یکی از اتومبیل هایی است که ترکیبی از مارک های مختلف را در یک محصول ترکیب می کند ، اما در عین حال اصلی است. کوپه جمع و جور فرانسه روی کاغذ شبیه به برادر دوقلوی آلمانی پورشه کایمن 718 است: یک موتور چهار سیلندر توربو با یک موتور متوسط ​​و گیربکس هفت سرعته دو کلاچ با سرعت کمتر از 4.5 ثانیه در سرعت 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. دکمه های جدید رانندگی آلپین A110 ، مانند پورشه ، در یک مکان در فرمان قرار دارند. در حالی که پورشه کایمن طرفداران خود را دارد ، به جرات می توان گفت آلپین A110 سواری کاملاً فرانسوی را ارائه می دهد. شاید یکی از نکات برجسته آلپین A110 جدید این باشد که از نظر کارایی و هندلینگ در بین محصولات فرانسوی دهه های اخیر ، فرانسه ترین خودروی فرانسوی است.
A110؛ آسان و سریع
اما قبل از ورود به این کوپه زیبا ، ما کمی در تاریخ تاریخ در آلپاین خواهیم گذراند. آلپین در اواسط دهه 1950 توسط راننده اتومبیلرانی فرانسوی ژان ردل و یک فروشنده رنو در دیپ فرانسه با محوریت تولید خودروهای اسپرت ، کوچک و سبک بر اساس محصولات رنو تأسیس شد. A110 اصلی در سال 1962 معرفی شد. پیش از شرکت در مسابقات جهانی رالی ، کوپه ورزشی در مسابقات رالی مون کارلو در سالهای 1971 و 1973 مقام های اول ، دوم و سوم را از آن خود کرد. با این وجود ، موفقیت این خودرو موفقیت چندانی در آلپین به ارمغان نیاورد ، بنابراین در سال 1973 رنو شرکت را به طور کامل اشغال کرد.قبل از سقوط آلپین در سال 1995 ، A310 و A610 ، مجهز به موتورهای شش سیلندر V رنو رنو ، برای رقابت با پورشه 911 عرضه شدند.
آلپاین همیشه به دلیل آرم رنو خود شناخته شده است ، اما وقتی کارلوس گاسون ، مدیرعامل رنو-نیسان ، بازگشت رسمی آلپاین را در سال 2016 اعلام کرد ، وی این مسئله را روشن کرد که آلپاین به یک برند مستقل تبدیل خواهد شد. گوسن حتی می داند که رنو-نیسان برای کسب سود بیشتر برای رنو و نیسان به مارک ها و محصولات گران قیمت بیشتری احتیاج دارد. علاوه بر این ، ایجاد یک برند جدید لوکس در صنعت خودروسازی بدون پشتیبانی هزینه و زمان زیادی را صرف می کند. نمونه ای از این امر ارزش گیج کننده برند لوکس اینفینیتی از سال 1989 است. با این حال ، آلپین با سابقه ای نسبتاً موفق ، دسترسی خوبی به اقتدار و اصالت برند جدید دارد. البته اولین محصول این برند جدید باید مطابق با اعتبار آلپین باشد که به نظر می رسد مطابق انتظارات A110 جدید است.
ظاهر و طراحی بدنه؛ سبک کلاسیک و ظاهر مدرن
بخش مهمی از A110 قدیمی و جدید در یک طراحی زیبا از بدن خلاصه شده است. پروژه جدید A110 در سال 2012 به بهره برداری رسید. آنتونی ویلین ، مدیر طراحی آلپاین ، به همراه تمام اعضای تیم طراحی به مجموعه ژان رادل در فرانسه رفتند؛ وی از اعضای تیم خواست تا یک طرح کاغذی از هر 30 مدل موجود در این مجموعه را اجرا کنند. ویلین می گوید:
هدف این است که به اعضای تیم کمک کنیم ویژگی های اصلی آلپین را درک کنند و DNA و رویکرد آن را کشف کنند.

در نتیجه ، تیم طراحی چندین قسمت از A110 را به عناصر بصری از قبیل طراحی چراغ جلو ، بیرون زدگی طولانی در هود ، طراحی بی نظیر صفحه های جانبی و قسمت عقب و در نهایت بال عقب کوچک خنثی کردند. همه این عناصر در A110 جدید در قالب طراحی مدرن موجود هستند.

اما اصالت و DNA آلپین فقط یک پوسته و یک طراحی زیبا نیست. علاوه بر اینکه یک اتومبیل جمع و جور است ، A110 اصلی ، به لطف وزن بسیار کم (600 کیلوگرم) ، در صدد اطمینان از حداکثر توان موتور چهار سیلندر رنو و کنترل شدید و مانور قابل کنترل در جاده های پیچ در پیچ کوهستانی بود. با این حال ، مدل جدید نسبت به مدل اصلی طولانی تر و گسترده تر شده است و با توجه به ارتفاع بالاتر و تجهیزات قرن بیست و یکم مانند کیسه هوا ، تهویه مطبوع و پیمایش ماهواره ای به استانداردهای مدرن ، همچنان یک خودروی سبک وزن است.

نسخه کامل پریمیر تقریبا 1100 کیلوگرم وزن دارد ، در حالی که نسخه اصلی وزن آن تنها 1،080 کیلوگرم است. در مقایسه با پورشه کایمن با گیربکس دو کلاچ ، آلپین  A110 حدود 285 کیلوگرم وزن کمتری دارد.

روش وزن حداقل در کلیه قطعات طراحی و مهندسی آلپین A110 موجود است. این بدنه از پانل های آلومینیومی ، قطعات تعلیق آلومینیومی متصل به زیرساخت آلومینیومی جلو و عقب و در کنار رینگ های آلومینیومی 18 اینچی فاچس قرار گرفته است. در داخل ، صندلی های مسابقه ای و صندلی ثابت نصب شده است که هر وزن آن تنها 13 کیلوگرم وزن دارد و برای اولین بار در جهان ، یک ترمز دستی در کالیپرهای ترمز عقب برند برمبو با وزن کلی تا 2.5 کیلوگرم ادغام شده است. صرفه جویی. علاوه بر این ، نوار ضد رول کاملاً خالی است و حتی دارای یک سیستم بلندگو مخصوص فوکال با وزن کمتر از 450 گرم در آلپین A110 است. نتیجه تمام این توجه به جزئیات ، نسبت وزن به قدرت آلپین A110 در مقایسه با پورشه کیمن است.
تست رانندگی و مشخصات فنی؛ شجاع و دلپذیر است
مدل پایه پورشه کیمن از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری چهار سیلندر با 300 اسب بخار استفاده می کند. گشتاور 380 نیوتن متر است ، در حالی که آلپین A110 از یک موتور 4.8 لیتری چهار سیلندر درون خط رنو-نیسان توربو با 248 اسب بخار استفاده می کند. از 3 .0 ساعت. اما فرانسوی های فرانسوی فقط به 4.3 ثانیه زمان نیاز دارند تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت را طی کنند. 0.4 ثانیه سریعتر از پورشه کیمن. البته حداکثر سرعت آلپاین 250 کیلومتر در ساعت است که پایین تر از پورشه (275 کیلومتر در ساعت) است. سخنگوی آلپ ، برنارد الیویه خاطرنشان می کند که در جهان فقط چند مکان وجود دارد که سرعت آنها یک عامل تعیین کننده خواهد بود. مدیر تبلیغات آلپ رجیس فریکوت می گوید:
برای لذت بردن از رانندگی ، نیازی به رانندگی با سرعت 250 کیلومتر در ساعت نخواهید داشت آلپین A110 اتومبیلی برای رانندگی در هر زمان و با هر سرعتی است.
این حتی صادق است آلپین A110 به حداکثر سرعت در خانه و جاده های زیبای کوهستانی فرانسه احتیاج ندارد. مهارت و فرمان پذیری حساس این جاده ها را هدایت می کند.
آلپین A110 دارای سه حالت معمول سواری: اسپرت و تراک است که در آن پارامترهایی از قبیل حساسیت بر روی دریچه گاز ، سرعت تغییر ، سیستم کمک فرمان ، سیستم کنترل پایداری و سیستم اگزوز و همچنین تنظیمات تعویض کمک فنر و سیستم تعلیق تنظیم می شوند. به دلیل وزن بسیار کم ، کنترل A110 نیاز به دقت بالایی دارد ، زیرا حساس ترین پاسخ ها برای هر کار دریافت می شود. آلپین A110 با 44 درصد جبران در جلو و 56 درصد در عقب ، بالاترین است ، با تاکید بیشتر بر وزن و هندلینگ. A110 بدون توجه به مهارت های خود راننده را ترغیب به حرکت سریع تر و کارآمد تر می کند ، اما تمام تلاش خود را برای کنترل سوار با یک لبخند فرانسوی انجام می دهد.
طراحی کابین و نسخه های موجود؛ موجودی کامل تولید محدود
A110 به اندازه پورشه کی من به اندازه کابین توجه زیادی ندارد. مواد پلاستیکی و دکمه های مختلف به وضوح از محصولات رنو قرض گرفته شده است. با این وجود ، علی رغم تابلو فرش مثلثی ساخته شده از چرم ، آلکانتارا ، آلومینیوم و فیبر کربن ، چیدمان داخلی کلی خوب است و از کمترین تعجب ، فضای کافی برای هر دو مسافر وجود دارد.
نسخه برتر این شرکت آلپین A110 به مناسبت تأسیس این شرکت در سال 1955 عرضه می شود و همه آنها از طریق یک برنامه موبایل در مدت 5 روز فروخته می شوند. نسخه های تولید انبوه A110 شامل مدل Pure است که نه تنها یک نمایش برتر ، بلکه لجند نیز وجود دارد که بیشتر به گرند توجه می کند.

منهای قدرت کمتری ، وزن کمتری دارد
پیشرانه 1.8 لیتری آلپین A110 گشتاور 2000 تا 5000 دور در دقیقه را تولید می کند ، اما حتی در حالت های ورزشی و رانندگی حساسیت دریچه گاز به یک خمیر شبیه است. از طرف دیگر گیربکس هفت سرعته دو کلاچ جترا به اندازه پورشه دقیق و مانور ندارد و هیچ چیزی بهتر از کیسه های هوا جانبی و دوربین عقب آلپین A110 نیست.
اما فقط ساختن یک ماشین یک مارک لوکس ایجاد نمی کند. اگرچه هنوز اعلام نشده است ، A110 تازه شروع مدل جدید آلپین است. در سال 2013 ، لارنس ون در آکر ، مدیر طراحی رنو گفت:
A110 جدید باید 911 آلپین باشد. اگر این مدل با موفقیت ساخته شود ، می توانیم مدلهایی مانند پانامرا ایجاد کنیم.
آلپینA110 در واقع برای تبدیل شدن به یک اتومبیل استاندارد است که برند آلپین ، DNA آن و نسل جدید اتومبیل های اسپرت فرانسوی را تعریف می کند. براساس منابع مختلف ، شاسی بلند آلپاین در حال ساخت است.
اخرین حرف
اگر آلپینA110 جدید واقعاً نماینده محصولات آینده این شرکت باشد ، تمام آنچه شما می توانید مطمئن باشید کپی کردن از آلمانی ها نیست. Alpine A110 به لطف تکنیک خاص و وزن سبک ، کشش پر جنب و جوش و تعلیق عالی ، یک اتومبیل کاملاً اصیل فرانسوی است. این ویژگی در حال حاضر در سایر خودروهای مارک این کشور فراموش شده است.


تفاوت خودرو هیوندا ورنا و ریو

کیا موتورز ، بزرگترین تولید کننده خودرو کره جنوبی ، در سال 1999 پس از فروش این شرکت به عنوان راه اندازی جدید هیوندای به سایر شرکت های تابعه هیوندا و فصل محصول جدید این شرکت به مدت 51 سال متولد شد. از این پس اگر می خواهیم شاهد این همکاری در توسعه و طبقه بندی محصولات این دو شرکت باشیم. در این مقاله ، دو صاحب این شرکت مشهور ، شرکت های ارشاد ، برای شرکا و رقبا در این مرکز و در ایران ، می توانند از کیا ریو و هیوندای در سطح بین المللی به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرفروش ترین اتومبیل های ایران استفاده کنند ورنا.
23hyundaiverna سال با نام ویزا در دسترس همه قرار گرفته است ، شما زندگی خود را تغییر داده و اخیراً با ارائه خدمات هیوندای آن را پیاده سازی خواهید کرد. یک نمایندگی هیوندای که پدر بالقوه بازدید کنندگان در ایران است و شما می توانید هدیه بیشتری کسب کنید ، می توانید در سال 1994 ازhyundaiverna انتخاب کنید و به راحتی می توانید در بازارهای جهانی خدمات ارائه دهید. در حال حاضر ، به لطف طراحی منحصر به فرد و آیرودینامیک خود ، ورنا این توانایی را دارد که محدودیتی داشته باشد و آن را در دستان خود نگه دارد.
در این مقاله می توانیم کیا ریو و نسل دوم هیوندای ورنا را برای شما فراهم کنیم که در بازارهای ایران در بخش های مختلف جامعه قابل استفاده است و همچنین از بین رفته است.
کیا ریو با پشتیبانی سایپا که از سال 2005 آن را جمع آوری کرده است ، استاد دیگری به شما می دهد ، بنابراین هیوندای ورنا می خواهد در این کشف اقتصادی یک ریو اتوماتیک در بازار ایران باشد. به عنوان مثال ، کیا ریو خودکار نه تنها می تواند دست شما را در دست بگیرد بلکه تصمیمات ورنا را نیز تضعیف می کند. کیا ریو اتوماتیک در بخش های مختلفی از مدل های دنده خود استفاده می کند ، این یک بازار قدرتمند است که در آن می توانید دسترسی به سیستم را فراهم کنید. آن را سفارشی کنید زیرا می خواهید کیفیت سایپا در سالهای اخیر باشد ، این گزینه برای شما مناسب است. ارائه شده است ، و می توانید از ABS برای اضافه کردن به این ماشین استفاده کنید.
طراحی هدف
با این وجود می توانید از دوچرخه برای انتخاب قدرتمندترین مکان استفاده کنید. هنگام طراحی ، ورنا هیوندای با خطوط تیز و زاویه ای هدایت می شد ، از آنجا که می توانید برادران خود را انتخاب کرده و دارای سطح هود بهتری باشید ، این ویژگی همچنین در نورگیرها و نمای عقب تجلی پیدا می کند. چراغهای روشنایی به صورت عمودی و کاملاً ساده طراحی شده اند. در سپر عقب یک سوییچ مکانیکی مستطیل بسیار ساده است که می تواند بهترین بودجه را داشته باشد ، به همین دلیل ساخته شد.
در طول جلسه ، کیا از خطوط ویژه پمپاژ برای طراحی ریو و به اصطلاح شکل تخم مرغ استفاده کرد. در جلو ، این دو اتومبیل از ویژگی های ویژه ای برخوردار هستند و قابل گسترش هستند. اما در عقب ، کیا ریو یک نسخه متقارن از ورنا به طول یک متر با نورهای کم نور که همراه گلگیرهای عقب ، به همراه یک جفت چراغ مه مهیا می شود ، ارائه می دهد. با این وجود ، ما می توانیم به سلیقه خود کاملاً آرام شویم و با طراحی هر دو دستگاه ، می توانیم از این دستگاه ها استفاده و استفاده کنیم.

داخلی و امکانات
در داخل ، ریو و ورنا بسیار شبیه به هم هستند و تقریباً عملکرد مشابهی دارند و طراحی داخلی و رنگ ها تقریباً مشابه هستند. کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت داشبورد این دو خودرو نیز در همان سطح قرار دارد ، به طوری که تفاوت چندانی در فضای داخلی این دو خودرو مشاهده نمی کنید.
فضای داخلی کیا ریو چندان جذاب نیست ، شاید به دلیل عدم وجود برخی کارکردها و حذف آن توسط سازنده خودرو ، به عنوان مثال ، کیسه هوا دانشجویی برداشته شده و یک کنسول کوچک به جای آن اضافه شود ، که نه عملی است و نه زیبا. و کیفیت پلاستیک مورد استفاده تفاوت چندانی با پراید ندارد! نبود کارکردهای اساسی به حدی است که حتی فرمان نیز برای راننده قابل تنظیم نیست و فقط برای تنظیم صندلی فقط چند حالت ساده وجود دارد. البته در قسمت عقب فضای کافی برای مسافران وجود دارد.
از طرف دیگر ورنا از داشبورد جذاب تری برخوردار است ، زیرا داشبورد ورنا برخلاف ریو ، خطوط و زاویه ای از هم پاشیده ندارد که فضای داخلی ورنا را روشن تر می کند. فضای داخلی هیوندای ورنا کمی بیشتر از کیا ریو است ، برای مثال ، دو کیسه هوا مسافر جلو و ترمزهای ABS وEBD برای امنیت بیشتر وجود دارد که در ریو کاملاً خالی به نظر می رسد. صندلی مخصوص ساق پا برای مسافران عقب ورنا به اندازه ریو مناسب است.
به طور کلی ، این دو خودرو از نظر داخلی تفاوت چندانی ندارند و ورنا تنها از نظر طراحی و امکانات از نظر کمی برتر است.
مشخصات و لذت رانندگی
در این بخش چیز خاصی برای گفتن یا مقایسه وجود ندارد ، زیرا هر دو از یک موتور چهار سیلندر 1500 سی سی تغذیه می شوند. ببینید ، هر دو موتور بسیار شبیه به هم هستند و فقط ریو چندین اسب بخار تولید می کند که چنین اثر قابل توجهی ندارد. از نظر وزن ، کیا ریو حدود 100 کیلوگرم از ورنا سنگین تر است و این باعث افزایش بیشتر سرعت ورنا می شود. هیوندای ورنا تقریباً 1010 کیلوگرم وزن دارد و کاملاً با گیربکس و گیربکس اتوماتیک سازگار است. گیربکس 4 سرعته اتوماتیک در هر دو خودرو یکسان است و گیربکس از نظر گیربکس همخوانی زیادی دارد. یکی از ویژگی های این گیربکس آور درایو است که در آن زمان مشکل اصلی بود. آور درایو یک ویژگی مفید است که برای کاهش سرعت موتور در سرعت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین اگر این گیربکس با سرعت 80 کیلومتر در ساعت در 4000 دور در دقیقه کار کند ، اور درایو سرعت موتور را به عنوان دنده پنجم مجازی کاهش می دهد. به 2000 دور در دقیقه کاهش می یابد ، مصرف سوخت کاهش می یابد ، سر و صدای موتور کاهش می یابد و سایش کاهش می یابد.
نتیجه
از همان ابتدای مقاله تأکید کردیم که در بیشتر موارد این دو اتومبیل مشابه هستند ، بنابراین نتیجه گیری و انتخاب بهترین گزینه بین دو دستگاه کار دشوار است. هیوندای ورنا یا ورنا در مواردی مانند طراحی داخلی ، شتاب ثانویه و عناصر طراحی بیرونی از ریو برتر است اما ظاهر کاملاً سلیقه ای است و انتخاب کاملاً بر اساس سلیقه شخصی است.
با داشتن یک بازار قوی تر ، ریو به لطف سابقه قبلی خود ، کار بازاریاب های استفاده شده را آسان تر می کند. بخش هایی از هر دو در بازار به وفور یافت می شود ، اما کیا ریو در این بخش همچنان از ورنا جلوتر است زیرا به لطف حضور سایپا در خط تولید ، قطعات یدکی مقرون به صرفه تر هستند. اما یکی از نکات مهم قیمت قطعات یدکی این دو خودرو است که می تواند باعث آزار و تعجب مصرف کننده شود!
هیوندای ورنا که زمانی در خط تولید کرمان خودرو قرار داشت ، در بازار آزاد با قیمت های 70 تا 85 میلیون تومانی در مدل های کم کار به فروش می رسد ، در حالی که کیا ریو در همان محدوده قیمت قرار می گیرد. حال باید انتخاب نهایی را در اختیار عموم بگذاریم تا بین چهره های قدیمی تر اما ایمن تر ورنا یا چهره بهتر و ویژگی های ریو کمتر باشد.در غیر این صورت این دو خودرو بسیار شبیه به هم هستند.

سری یک خودرو بی ام و

با ورود به سری یک ، هواداران بی ام و را با شما آشنا خواهید کرد. زبان طراحی این سازنده خودرو بیش از ده سال است که در محصولات مختلف مشاهده می شود و با بروزرسانی جدید می توان آن را در مدلهای مدرن سری اول مشاهده کرد. برخلاف بسیاری از اتومبیل های فعلی ، که به دلیل وجود صفحه لمسی در کلیه نسخه های سری اول ، در انواع مختلف با گزینه های مختلف و در کابین با دستگاه های مختلف موجود است؛ تقریباً تمام مدل های این محصول بسیار مشابه هستند.
آنچه بیش از سایر اجزای مختلف ، تفاوت ها و نوآوری ها در کابین سری یک BMWمشخص می شود ، استفاده از صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی بین پایه و داشبورد 8.8 اینچی در مدل قدیمی است که هنگام نصب در یک قاب سیاه سیاه گسترده تر است. . نظرات کمی بیشتر ، BMWبه ترکیب سنتی ابزارهای مختلف توجه دارد. مجرای دوتایی با تنظیمات دستی به رنگ خاکستری تیره و همچنین دکمه های مختلف کنترل سیستم صوتی و تهویه مطبوع در فاصله قابل توجهی در زیر نمایشگر قرار دارند. در شرایط تهویه مطبوع ، هنوز هم یک صفحه سیاه براق با متن دیجیتالی نارنجی وجود دارد که علی رغم ظاهر قدیمی ، هنوز هم از دو دهه قبل جذاب به نظر می رسد و با بقیه اجزا ترکیب می شود. در این بخش کلیدهای دوار که نسبتاً کوچک و ساده هستند در فاصله کمی از فرمان و دسترسی راننده قرار دارند.
در چرخ ، تفاوت قابل توجهی بین سری یک و سایر محصولات بی ام و مانند سری 5 وجود دارد. هیچ اشاره ای به جزئیات چرم و نقره با کیفیت بالا روی فرمان وجود ندارد و یک فرمان پلاستیکی کوچکتر ، احساس تجمل را کاهش می دهد. نشان و شاخ سازنده نمایان تر و گسترده تر شده است. تعداد کمی نمایشگر فوق العاده لوکس در پشت فرمان نیست. در عوض ، یک ترکیب ساده و جامع از دو دایره با یک قاب نقره ای برای سرعت و سرعت موتور وجود دارد. این بخش البته با فناوری های مدرن همراه است که هاچ بک های آسیایی از آن برخوردار نیستند. در قسمت پایین پنل از یک صفحه نمایش کوچکTFT استفاده شده است که به صورت گرافیکی و چشمگیر کار می کند. کمی بالاتر از سیستم سیگنالینگ دیجیتالی است که در کنار قرارگیری سوخت بسیار مناسب و دمای حرکت در پایین پنل های گرد ، نکته ای مثبت در طراحی پشت چرخ است.
برخلاف تصور رایج ، مواد استفاده شده در داشبورد سری یک خیلی خوب نیستند و به خصوص بالا و پایین ، تمام پلاستیک سخت است. از طرف دیگر محصولات فلزی و نقره ای باعث می شوند تا مسافران احساس خوبی داشته باشند و به لطف کار دستی سازنده ، تقریباً در هر مکانی در داشبورد ، تردمیل و بین صندلی های جلو قابل مشاهده هستند. اثاثه یا لوازم داخلی صندلی تفاوت چندانی با سایر محصولات بی ام و ندارد و از چرم های با کیفیت بالا حتی می توان حتی با ترمز پارکینگ دستی نیز از آن لذت برد.

سری اول فضای بسیار مناسبی برای ساکنان و اشیاء دارد. این ماشین برای 4 نفر قد بلند ایده آل است و حتی در ردیف عقب نیز فاصله قابل قبولی بین زانوها تا صندلی جلو و بالای سر تا سقف وجود دارد. به صورت یک دیفرانسیل عقب ، سری یک فضای بین صندلی های عقب را بسیار قابل توجه می کند. با این حال ، به دلیل عرض نسبتاً کمی خودرو ، تصور راحتی برای مسافر پنجم در ردیف عقب غیرممکن است. طراحی بسیار خوبی برای بار در سری بی ام و یک ساخته شد. نگهدارنده بطری مخصوص در محفظه های محصور ، محفظه داشبورد ، طبل دوتایی روی اهرم دنده و حتی بازوی بین صندلی های جلو کارآمد و جادار است.
به طور کلی می توانیم از طراحی داخلی سری بی ام و یک راضی باشیم و این خودرو به دلیل اندازه بدنه در کلاس هاچ بک یکی از بهترین های جهان محسوب می شود. صندوق عقب استاندارد با ظرفیت 360 لیتر است. هنگام نصب صندلی ها ، به 1200 لیتر افزایش می یابد.
درایو و مشخصات
سری اول را می توان با موتورهای مختلف از جمله بنزین و دیزل خریداری کرد. این خودرو همچنین در بازارهای اروپا با گیربکس اتوماتیک یا اتوماتیک و همچنین با سیستم دیفرانسیل عقب یا سیستم محرک تمام چرخ موجود است. طبق قوانین غیرقابل پیش بینی در مورد واردات خودرو به کشور ، شرح مختصری از موتورهای بنزینی در زیر آورده شده است.
ارزانترین نمونه از سری B با موتور بنزینی ، مدل 118i است و در لیست خودروهای قابل واردات نیست. قدرتمند با موتور 1.6 لیتری با دو توربین ، 138 اسب بخار در 4400 دور در دقیقه؛ در همان زمان ، حداکثر گشتاور 220 نیوتن متر را می دهد. چنین محصولی حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در 8.5 ثانیه پس از توقف ایجاد می کند و حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت را توسعه می دهد میانگین مصرف سوخت بی ام و118i 2017 تقریباً 5.5 لیتر در 100 کیلومتر است. با سرعت ثابت 4.5 لیتر در 100 کیلومتر در بزرگراه و 6.7 لیتر در 100 کیلومتر برای کندتر حرکت ، بنزین استاندارد اروپایی را مصرف می کند.
مدل دیگری از سری اول که با کد 120i شناخته می شود در لیست خودروهای مجاز برای واردات به ایران قرار دارد. این موتور مجهز به موتور چهار سیلندر دو لیتری توئین توربوشارژ است که 184 اسب بخار قدرت تولید می کند. در 5000 دور در دقیقه ، گشتاور 270 نیوتن متر در 1350 دور در دقیقه. بی ام و 120i در 7 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 225 کیلومتر در ساعت می رسد.عرفی متوسط ​​مصرف سوخت این مدل از 5/5 تا 6 لیتر در 100 کیلومتر است و بسته به نوع حرکت با سرعت های مختلف ، از 4 مصرف می کند. 7 تا 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین.
بی ام و 125i مدل دیگری از سری اول است که شرایط ورود به ایران را دارد. این خودرو توسط یک موتور 4 لیتری چهار سیلندر با دو توربین هدایت می شود اما قدرت 224 اسب بخار را توسعه می دهد. در 5200 دور در دقیقه و گشتاور 310 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه. چنین محصولی در 6 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت آن 245 کیلومتر در ساعت در حالت ثابت می رسد. متوسط ​​مصرف سوخت بی ام و 125i تقریباً 5.8 لیتر در 100 کیلومتر است. با سرعت ثابت 5 لیتر در 100 کیلومتر و در شرایط شهری حدود 7/5 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین می سوزاند. در زیر می توانید درایو تست این خودرو را در مسیرهای آلمانی ببینید.
جذاب ترین و البته گران قیمت ترین نسخه بی ام و سری یک دارای بسته بندی فنی و امکانات رفاهی سری M است که با نام M140i شناخته می شود و از یک موتور 6 سیلندر دوقلو سیلندر توربوشارژ با 340 اسب بخار بهره می برد. در 500 دور در دقیقه این هاچ بک اسپرت در 4.5 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت می رسد. بی ام و M140i به طور متوسط ​​7 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت را ارائه می دهد. بنزین در هر 100 کیلومتر به ترتیب 5.8 لیتر و 9.5 لیتر با سرعت ثابت در مناطق شهری مصرف می کند.

خودرو پژو 407 خودروی زیبا

نمونه های زیادی از ارسال ناموفق ماشین های مختلف به کشور ما وجود دارد. محصولاتی مانند چری ویانا ، هوفی لوبو ، سیناد و غیره که حتی در بازار محدود و غیر رقابتی ما نیز نمی توانستند با موفقیت حضور پیدا کنند و خیلی زود از حافظه ناپدید شدند. خوب ، می توانید بگویید که بیشتر این اتومبیل ها درست بودند و من با شما موافقم! اما در عین حال ، نام های جالبی وجود دارد که از پتانسیل های زیادی در بازار برخوردار هستند ، اما در کمال تعجب و شکست آنها به دلیل عدم مدیریت صحیح است. خودروهای مشهور مانند سوزوکی کیزاشی ، سیتروئن C5 ، هوندا سیویک و غیره نمونه هایی از این موارد هستند که هرکدام به دلایلی از این سرنوشت تلخ رنج می برد. peugeot407 یکی از این شکستهاست. خودرویی با طراحی قابل قبول ، سواری خوب و امکانات رفاهی عالی (در مقایسه با زمان تحویل) که برای آن فقط قیمت مناسب برای موفقیت لازم بود ، اما کارشناسان ایرانی خودرو بدون توجه به سلیقه بازار و محبوبیت مختلف آن ، این برند نیو برن کت به یک برند در بین تبدیل شده است ایرانیان و رقبا. او مظهر اتومبیل های بزرگتر ، قوی تر و پر طرفدار تر مانند هیوندای سوناتا شد و در نتیجه ، دیدید!
امروز ما به یکی از بازماندگان این گربه افتخار می رسیم تا دریابیم که آیا عدم موفقیت این مدل در کشور فقط به دلیل قیمت گذاری نامناسب و بدنام برند پژو در کشور "به دلیل تولید افراد RD-لایک !" یا این ضرر عمیق تر بوده است. دلایلی غیر از اینpeugeot407 در آن زمان از طراحی زیبا و خاصی برخوردار بود و با بیرون کشیدن چراغهای جلو و جلو شیشه جلو ، خیلی مدرن تر از مدل های 406 قبلی (که شبیه پژو پارس ما بود) به نظر می رسید.
لوگوی بزرگ پژو ، ورودی هوای سپر بزرگ ، شکل برجسته هود و حتی محل قرارگیری آینه های جانبی ، ظاهری اسپرت و جوان به خودرو می بخشد ، در حالی که اندازه بزرگ و عظمت نسبی این خودرو بیانگر استفاده خانوادگی آن است. علاوه بر این ، خطوط مشترک بدنه با اصالت خانواده پژو مطابقت دارد و حتی در زوایای خاصی نیز می توانید شباهت هایی بین شکل دوربین 407 و یک محصول کوچک شبیه به 206 پیدا کنید.
قسمت آخر تلاش می کند تا به بیننده حسی شبیه به یک کوپه ورزشی با چراغ های تیره ، یک سپر ورزشی و یک شکل بال در بالای جعبه بدهد. می توان گفت که طراحی این قسمت تا حدودی مغایر با بینی خودرو است. نکته دیگر اینکه کشش بیش از حد سپر جلو در مشخصات خودرو کمی عجیب به نظر می رسد ، اما این موضوع سلیقه ای است.
خلاصه اینکه ،پژو 407 در آن زمان طراحی منحصر به فردی داشت و هنوز هم بعد از این همه سال زیبا و متفاوت به نظر می رسد. اما به هر حال نباید فراموش کنیم که در زمان تولید 407 خودروی زیبا مانند هیوندا سوناتا یا نیسان ماکسیما در بازار داخلی بودند که زندگی مهمان فرانسوی ما را پیچیده کرد.


طراحی داخلی

وقتی وارد سالن می شویم با یک فضای راحت و صمیمی روبرو می شویم که علی رغم اینکه به نظر نمی رسد در سال 2019 مد باشد اما با توجه به قدمت خودرو به راحتی نمره قابل قبولی کسب می کند. البته ، سادگی فرمان و دریچه های تهویه جوانه های سلیقه شما ، در عین حال می تواند بر پژو تأکید کند و در برخی جزئیات مقصر نبودن کار باشد ، یا بگوید کابین خودرو فضای بین ورزش و کلاسیک را سردرگم می کند. به طور کلی اما فضای داخلی پژو 407 احساس خوبی دارد و کیفیت قابل قبول از مواد مورد استفاده و همچنین ارگونومی خوب صندلی ها و گزینه های مناسب باعث می شود فضای داخلی تا حدی مجلل شود. صندلی عقب نیز در وضعیت خوبی قرار دارد. البته با توجه به طول بدنه و فاصله نسبتاً زیاد بین محورها ، انتظار داریم ردپاهای بیشتری داشته باشیم ، اما حتی اکنون می توانیم یک حساب کاربری خانوادگی را در پژو 407 باز کنیم. علاوه بر این ، اندازه صحیح صندوق عقب سفر را آسان می کند.
نکته مثبت دیگر در این بخش ، طراحی متفکر لولا درب صندوق عقب است که فضای داخل صندوق عقب را به خود اختصاص نمی دهد و در نتیجه ، هنگام نگاه کردن به صندوق عقب ، با مشکل ضربه زدن به لولا درها با ابزار مواجه نمی شویم.

گزینه های بهداشت و ایمنی
شاید این روزها ، وقتی دوستان رادارهای مختلفی ، سیستم پارکینگ ، یک بوت هوشمند و غیره را نشان می دهند ، ذکر ویژگی های پژو 407 بسیار خوشایند نیست. اما جالب است که توجه داشته باشید که این محصول پژو یکی از محبوب ترین گزینه ها در بازار داخلی بود در آن زمان ، با گزینه های جذاب مانند چراغهای جلو اتوماتیک ، یک برف پاک کن هوشمند ، یک آینه مرکزی الکتروکروم ، آینه های تاشو برقی ، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب. کروز کنترل ، تهویه مطبوع اتوماتیک با دو کانال و دریچه جداگانه برای صندلی عقب و غیره اطمینان از رفاه راننده و مسافران.
بخش ایمنی مجهز به تجهیزاتی همچون ترمزهای ABS وEBD ، سیستم ترمز ثانویه EBA ، سیستم کنترل کشش و پایداری فکری ، 6 کیسه هوا و غیره است که حتی با برخی از محصولات مدرن ما مانند سراتو سایپا قابل مقایسه است که گمشده این ESP است! آنها خوب به نظر می رسند. این اتومبیل همچنین هر پنج ستاره یورو-NCAP را در سال 2004 برنده شد. ستارگانی که شاید از استانداردهای دقیق امروزی قابل اعتماد نباشند اما هنوز هم از ایمنی خوبی برای پژو 407 خبر می دهند. برای درک بهتر ، شایان ذکر است که نسل قدیمی هیوندای سوناتا در سال 2006 تنها چهار ستاره از همان موسسه دریافت کرده بود. .
نیروگاه و سیستم انتقال نیرو
یکی از بزرگترین ضعف های پژو 407 احتمالاً این است که شما باید زیر آن را جستجو کنید. جایی که موتور دو لیتری جوی در 143 اسب بخار امتیاز دارد گشتاور 200 نیوتن متر متناسب است و خیلی از رقبا قیمت آن را نمی گوید. البته اگر به آمار رسمی شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ، مدل گیربکس و اتوماتیک نگاه کنیم که به ترتیب اعداد 9.1 و 10.5 ثانیه را نشان می دهند ، متوجه می شویم که راندمان کلی خودرو چندان بد نیست. و اینکه با وجود وزن کم ، پژو توانست در برابر گشتاور مقاومت کند. برای دستیابی به شتاب قابل قبول.
اما واقعیت این است که در آن زمان در بازار بسیاری از 407 رقیب قیمت با موتورهای بزرگتر فروخته می شدند و در نتیجه جای خالی مدل 6 سیلندر مدل 407 بسیار مورد توجه بود.
علاوه بر این ، قدرت نیمه اتوماتیک پژو 407 بیشتر با مدل گیربکس ارتباط دارد و در مدل اتوماتیک گیربکس 4 سرعته و فاصله نسبتاً زیاد بین نسبت ها ، شتاب و کلاچ در سطح متوسط ​​است. ،
بنابراین ، به طور خلاصه ، قدرت و قابلیت های حرکتی 407 برای اندازه موتور و استفاده از خودروی خانوادگی کافی است ، اما پاسخگوی نیاز دوستداران شتاب و سرعت نخواهد بود.
تجربه رانندگی
سرانجام ، با شروع موتور ، ما برای آزمایش عملی آماده هستیم. در چرخ ، نمای کلی ویندوز از نظر دید سایر خودروها و پیاده ها (نقاط کور) خوب است ، اما طول و فرم آیرودینامیکی بینی ، تخمین اندازه جلوی خودرو را دشوار می کند. علاوه بر این فاصله زیاد بین دماغه و محل قرارگیری چرخ های جلو و ارتفاع نسبتاً کم خودرو باعث برخورد آن با یک میز یا زمین در هنگام پارکینگ یا عبور از شیب های شیب قسمت پایینی شده است. بخشی از سپر.
فرمان پژو 407 به کمک یک سیستم دستیاری برقی هموار می چرخد ​​و از حس دقت و کنترل خوبی به راننده می دهد. سیستم تعلیق نیز به راحتی قابل برداشت است و لرزش معمول در کابین به هیچ وجه خشک و آزار دهنده نیست. علاوه بر این ، تعلیق صحیح پژو 407 ، علاوه بر کیفیت مطلوب سواری ، باعث برخورداری از رفتار رانندگی مطلوب نیز می شود و این مشکل در کنار سیستم های هوشمند کنترل پایداری ، رانندگی را ساده تر کرده است. فقط حیف است که هنگام شتاب ، شتاب دهنده نیرویی را که انتظار داریم احساس نکند ، در غیر این صورت می توانیم از یک سواری هیجان انگیز اما راحت لذت ببریم.