لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

رفاه و امنیت در خودرو هیوندا ورنا

این کمی اغراق آمیز برای این اتومبیل است. اما در حال حاضر خودرویی با روکش آفتاب ، گیربکس اتوماتیک ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، چراغهای زنون ، کروز کنترل ، فرمان ، چراغ های روشن و خاموش اتوماتیک ، رینگ های 16 اینچی و البته دکمه استارت توسط یک اتومبیل کامل مشتری ایرانی در نظر گرفته می شود. در حال آمدن است
شاید مهمترین انتقادی که می توان در مورد این خودرو مطرح کرد ، سیستم صوتی است. سیستم با 4 بلندگو ساده. البته واردکننده و سپس سازنده این خودرو در ایران به درستی دست خود را در همین ضعف قرار داده و برای بهبود اوضاع 4 تایر به این بسته اضافه کرده است. سنسور عقب ، دوربین ، سی دی و دی وی دی پلیر و همچنین امکان اتصال پورت های USB و AUX که دیگر نمی توان در مورد آن صحبت کرد.
امروز ، هیوندای بیست سال پیش در راه ژاپن است. این یعنی تمرکز روی کیفیت و ایمنی. در فرهنگ خودرو حرفی زده می شود که (اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه) به حدی سخت است که برخی از اتومبیل ها از ورود به همان ورودی ممنوع هستند. با همان هیوندای وفادار توانست در یک مرکز آزمایش ایمنی خودرو 4 از 5 ستاره را بدست آورد. این بدان معنی است که کره ای های یاد شده در 4 بخش اصلی نتیجه کلی نتیجه خوبی کسب کردند: یک تست برخورد تصادفی جلو ، یک تست ضربه جانبی و یک تست شیب. بخش چینیNCAP همچنین در سال 2011 برای عرضه رسمی 5 ستاره کامل در این اتومبیل اهدا کرد.
شاید بد نباشد بدانید که ورنا  وارداتی دارای دو کیسه هوا است ، اما مدل تولید داخل دارای چهار کیسه هوا است. حضور سیستم های ABS (سیستم ترمز ضد قفل) وESC (کنترل پایداری الکترونیکی) بر روی این خودرو نباید چندان عجیب باشد. با این وجود عجیب بودنVSM (سیستم مدیریت پایداری) این خودرو است که به لطف کنترل صحیح خودرو ، با سفت شدن فرمان آن را از رقبای خود متمایز می کند.
مشخصات فنی
Verna با چهار انتقال نیرو در بازارهای جهانی عرضه می شود: گاما (1.4 و 1.6 لیتر) ، گاما II (بهینه سازی شده 1.4 لیتر) ، کاپا (فقط 1.4 لیتر) و U-Line (1.4 و 1) . ، 6 لیتر دیزل). خبر خوب این است که بازار ایران نسخه 1.6 لیتری دارد. در برخی متون خودرو قدرت این خودرو 128 اسب بخار است. اگرچه در کاتالوگ موتور Verna آسان و همچنین در وب سایت کرمان موتور ، این خودرو با قدرت 122 اسب بخار ارائه شده است. قدرت در حداکثر سرعت موتور 6300 دور در دقیقه.

این خودرو با داشتن گشتاور 155 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه ، در گیربکس 4 سرعته به خوبی جا می گیرد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در 11 ثانیه با توجه به اندازه موتور ، قدرت و البته تقریبا گیربکس قدیمی ، نباید بد باشد. حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر در ساعت است و بار دیگر این رکورد با توجه به وزن آن 1140 کیلوگرم معقول است.

ترونک ورنا در مقایسه با خودروهای داخلی مانند پژو 405 و سمند حرفی برای گفتن ندارد. وسایل نقلیه ای که تقریباً 500 لیتر فضای در اختیار راننده قرار می دهد. ثروت ورنا 390 لیتر بود؛ اما مزیت این کره ای ها این است که صندلی های عقب برابر می شوند و می توانند بیش از 1350 لیتر را اشغال کنند.

تجربه رانندگی
بیایید دوباره ثروت آزمون را متوقف کنیم. از این گذشته ، چرخ دنده 2 برای کدام خانواده کار می کند با چه سرعت موتور یا چگالی پیستون هنگام واژگونی تغییر می کند؟ برای ما و شما کافی است که هیوندای ورنا را به یک ماشین اعتماد به نفس تبدیل کنیم تا یک ماشین بهزیستی. سواری با کیفیت بالا همان چیزی است که کره ای ها به دنبال آن بودند. احترام به خریدار بدان معنی است.
رانندگی با این خودرو مانند پیاده روی از میدان آزادی است. تکرار اما شیرین. می دانید که به سرعت بیرون نمی روید و دهان را در مخزن قرار نمی دهید. شما همچنین می دانید که هیچ تماس اضطراری برای روشنایی خودرو وجود ندارد. زیرا ورنا اگر به دیوار برخورد نکند شکسته نخواهد شد. اگر رانندگی می کنید ، سفر آخر هفته شما از تهران به جاده چالوس ممکن است از تهران به رامسر تغییر کرده باشد. از آنجا که طراحی روی قفسه کتاب است ، می توانید ساعت ها راحت در کنار خودرو بنشینید.
از آنجایی که دارای کشش معقول و منطقی است ، شب ها شما را آزار نمی دهد و از آنجایی که دارای یک فرمان هوشمند است ، دیگر نیازی به نگرانی از گیر شدن در یک جاده مرطوب ندارید. مراقبت از ترمزها را فراموش نکنید. نه اینکه آنها مشکل داشتند. نه راستش ، مصرف درایو و صفحه نمایش این خودرو به نوعی عالی است.
اگر متاهل و جوان نیستید ، با جعبه تنبل مشکل جزئی خواهید داشت. این مربوط به پول نیست. این یک داستان در مورد رشد و شکل است. ورنا را نباید با جعبه دنده 6 سرعته ترونیک عرضه کرد. اگر این اتفاق می افتاد ، همه ما مشکلات بزرگی خواهیم داشت. این دیگر یک خانواده پخته نخواهد بود. باشد که برادرش آلنترا مرتکب این شورش شود.
این واقعاً یک شرایط افراطی است وقتی عاشق او می شوید و یا او را به شما بی تردید ترین احساس رانندگی هر ماشین در کلاس خود می اندازد. کلماتی مانند "سوناتا شیرخوار" یا "سوناتای کوچک" برای النترا باقی مانده است. ورنا وقتی نشان می دهد قدم می زند؛ منطقی و با کیفیت بالا. ورنا 4.4 متر برای نوشتن داستان نیامد. او آمد تا بماند. بنابراین ، اگر این یکی از به یاد ماندنی ترین سفرها را در نظر نگیرید ، مطمئناً رانندگی ایمن تلقی خواهد شد.

تست ایمنی خودرو سوبارو لگسی

نسخه برتر Legacy از یک سیستم صوتی قدرتمندتر از مدل استاندارد استفاده می کند و دارای شش بلندگو است. صندلی های جلو علاوه بر تنظیمات الکتریکی در 10 جهت ، دارای گرمایش داخلی نیز هستند. تهویه هوا به صورت اتوماتیک ، آینه ها برقی نصب و گرم می شوند و کیفیت اثاثه یا لوازم داخلی چرمی بهتر از نسخه اصلی خواهد بود. سیستم یخ زدایی شیشه جلو اتومبیل در این مدل موجود است و پوشش چرخ فرمان نیز از چرم ساخته شده است. فن آوری های ایمنی و جلوگیری از تصادفات هوشمند معروف به استار لینک در بخش گزینه های ایمنی مورد بحث قرار گرفته است. تفاوت اصلی لگاسی لیمیتد با نسخه استاندارد است.
مدل ورزشی است بسیار متفاوت از مدل حق بیمه نیست، اما به لطف طراحی دو رنگ داشبورد و کربن جزئیات در داخل کابین، آن را به داخل یک نگاه جدید است. شیشه جلوی این مدل مشکی است و مجهز به رینگ های اسپرت 18 اینچی و لاستیک های 255 میلی متر عرض است. این خودرو مجهز به چراغ های مه شکن ، یک بال کوچک روی بدنه و سیستم استارت با دکمه فشار است که در مدل های استاندارد و پریمیوم موجود نیست.
بهترین گزینه ها برای Subaru Legacy را می توان در نسخه محدود مشاهده کرد. سیستم صوتی با کیفیت بالا هار من کاردون 576 W با تقویت کننده 576 W ، گرمایش داخلی سه طرفه برای صندلی های جلو و صندلی عقب دو طرفه با روکش چرمی ، عناصر داخلی چوبی و آینه های برقی مجهز به چراغ راهنمایی ، که اصلی ترین آن لگاسی لیمیتد با سایر نسخه های این تفاوت دارد یک ماشین. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که یک نماینده سوبارو در ایران میراث با یک مدل محدود عرضه خواهد کرد.
با استفاده از جدول زیر می توانید مدل های مختلف سوبارو لگسی را با سطح گزینه های مختلف در بازار جهانی مقایسه کنید.
سوبارو لگسی به دلیل عملکرد عالی در تست تصادف و تکنولوژی ایمنی یکی از امن ترین سدان های جهان است. با این حال ، این مطابق با موفقیت سری 5 جدید و حتی تویوتا کمری نیست. در زیر می توانید یک فیلم کوتاه در مورد برخورد اتومبیل و تست ایمنی منتشر شده توسط صندوق ایمنی و بیمه اتومبیل آمریکا  را تماشا کنید.
نتایج تست تصادف یوروNCAP نشان می دهد که میراث برای مسافر بزرگسال 79 درصد ایمنی را در برخوردهای مختلف فراهم می کند. برای کودکان ، این 73٪ است. عابران پیاده همچنین 58 درصد احتمال زنده ماندن در تصادف رانندگی را دارند. این در شرایطی است که بسیاری از فناوری های ایمنی مدرن مانند ترمز اتوماتیک و هشدار برخورد ، در نسخه استاندارد این خودرو موجود نیستند و برای مدل های بالاتر طراحی شده اند. با این حساب ، امتیاز گزینه های اضافی برای این محصول 71 درصد خواهد بود که به نظر می رسد در نسخه کامل ایده آل باشد.
لگاسی دارای هشت کیسه هوا ، از جمله چهار کیسه هوا استاندارد برای سر و شانه سرنشینان جلو ، دو کیسه هوا در عقب و دو مورد در زانوی راننده است. به لطف دوربین معکوس و سنسورهای مختلف اطراف خودرو ، فناوری های ایمنی خودرو به خوبی کار می کنند. سوبارو از سیستم استار لینک استفاده می کند که علاوه بر پخش سرگرمی های چندرسانه ای ، در تضمین ایمنی خودرو نیز نقش مهمی دارد. اخطار برخورد ، تماس اضطراری در وضعیت هوای کیسه های هوا ، بررسی ماهانه وضعیت فنی خودرو و تهیه گزارش در سیستم استارلینگ انجام می شود.

سوبارو در محصولات مدرن و کامل خود از دو حفره دیجیتال روی شیشه جلو استفاده می کند که تأثیر بسزایی در بهبود ایمنی خودرو دارد. به این فناوری آی کیت گفته می شود و از طریق این سنسورها چهار عملکرد اصلی لگاسی کار می کنند ، از جمله آن می توان به اخطار از تصادف ، ترمز اتوماتیک ، کاهش هوشمند و افزایش سرعت خودرو هنگام رانندگی با کروز کنترل و اخطار در هنگام خروج از یک خط اشاره کرد. همچنین در پشت لگاسی سنسورهای ایمنی وجود دارد که هنگام نزدیک شدن به پارک ، وسایل نقلیه دیگر یا عابر پیاده از نمای عقب راننده و حتی هنگام ترمز اضطراری به شما هشدار می دهند. سنسورهای عقب همچنین هنگام نزدیک شدن سایر وسایل نقلیه جاده ای از منطقه مرده به راننده هشدار می دهند.
مهمترین عامل فروش خوب لگاسی در سراسر جهان استفاده از موتورهای محبوب سوبارو و سیستم های هوشمند دیفرانسیل دوگانه است. حرکت بوکس از قدرت معقول و مصرف سوخت مناسب برخوردار است. در حالی که تقریباً هیچ خودروی خانوادگی با موتور تمام چرخ در هیچ خودروی سدان ژاپنی یافت نمی شود و شاید حتی مدلهای کاملی از بسیاری از کراس اوورها نیز در سراسر جهان وجود نداشته باشد ، ارزانترین نسخه از لگاسی به عنوان درایو تمام چرخ فروخته می شود.
سوار لگاسی نرم و سرگرم کننده است ، اما خیلی اسپرت و هیجان انگیز نیست. تمامی نسخه های این خودرو که با پیشرانه 2.5 لیتری عرضه می شوند دارای گیربکسCVT هستند که با وجود سرعت کم و سرعت پایین ، حتی با داشتن پدال های کنترل در پشت آن تفاوت چندانی در شتاب و لذت رانندگی نخواهد داشت. پارامترهای ایمنی منسوخ به خوبی کار می کنند ، اما تمیزی خودرو به خصوص شیشه جلو اتومبیل ، بر کیفیت کار آنها تأثیر می گذارد و می تواند در اثر گرد و غبار یا برف سنگین قطع شود. توانایی تاشو صندلی های عقب و افزایش حجم بوت از ویژگی های بسیار جذاب در لگاسی است که معمولاً در خودروهای سدان یافت نمی شود. معمولاً این قسمت دارای ظرفیت 424 لیتر است که به دلیل شکل بدنه ، از عمق و عرض بسیار مناسبی برخوردار است.
طبق گفته های رسمی در رسانه های معتبر درباره صنعت خودرو در جهان ، صندلی های لگاسی بسیار راحت هستند. شرایط برای هر چهار ساکن و البته برای یک نفر پنجم بین دو مسافر دیگر در ردیف دوم بسیار مناسب است. شرایط کامل نیست. صندوق عقب در مرکز صندلی عقب راحتی دو مسافر را افزایش می دهد ، اما ارتباط با صندوق عقب امکان پذیر نیست. سادگی داشبورد و داخلی در نسخه استاندارد تا حدودی منسوخ به نظر می رسد؛ اما در نسخه کامل ، با استفاده از داشبورد دو رنگ و ابزارهای چوبی ، حس لوکس و راحتی را به ساکنان می دهد. کار با نمایشگر و ابزارهای مختلف کنترل آن ساده و سر راست تلقی می شود.
قیمت نهایی و مقایسه با رقبا
سخنگوی سوبارو در ایران پیش از این قیمت فروش نقدی لگاسی را 223 میلیون تومان (شامل مالیات بر ارزش افزوده) با تاریخ تحویل 10 روزه اعلام کرده بود. این اتومبیل با پیش پرداخت 132 میلیون تومان و هزینه 90 میلیون تومان قابل خریداری است ، از جمله 6 قسط ماهانه 15 میلیون تومان یا 15 پرداخت ماهانه 6 میلیون و 720 هزار تومان. سوبارو لگسی دارای 6 سال ضمانت یا 150،000 کیلومتر ضمانت است.
امروز بازار ایران برخی از سدان های پرفروش خانواده را در جهان ارائه می دهد و البته Legacy باید با آنها رقابت کند. هوندا آکورد و تویوتا کمری بیش از 10 سال است که بیشترین تعداد بدنه این کلاس را تولید می کنند و همچنین می توان آنها را در ایران خریداری کرد. کامری توسط یک برند مشهور ایرانی عرضه شده است که نیازی به تعریف ندارد و در نوع XLE 215 میلیون تومان قیمت دارد. مدل کمری ترکیبی هم اکنون با قیمت 250-260 میلیون یورو قابل خریداری است که در هر دو مورد به یک رقیب جدی برای لگاسی تبدیل خواهد شد. از طرف دیگر ، با وجود بی تفاوتی نسبی مردم در کشور ما ، هنوز هم هوندا آکورد با قیمت 224 میلیون تومان و 240 میلیون تومان در انواع EX-B و EX-L ارائه می شود.

برلیانس قدیمی ترین شریک چینی

برلیانس قدیمی ترین شریک چینی سایپا است و هم اکنون با هاچ بک C3 کروز در بازار ایران به فروش می رسد.
 برلیانس اتومبیل در سال 1991 به برلیانس اتو تغییر نام داد. این شرکت با سرمایه گذاری و مدیریت توسط یانگ رانگ ، کارآفرین و سرمایه گذار مشهور چینی تأسیس شده است. اما با حضور بیو گروپ آلمان ، در سال 2002 وارد رده بندی بزرگترین خودروسازان چینی شد. برلیانس متعلق به چندین شرکت تابعه از جمله بی ام  و Brilliance ، تولید کننده ماشین بی ام و در چین است. برلیانس اتو صاحب 49.5 درصد سهام در بی ام و برلیانس است و همچنین مالک اصلی تولیدکنندگان خودرو هوآسونگ و جینوبی است. از نظر تولید خودروهای تحت برند برلیانس ، این شرکت با تیراژ حدود 200000 دستگاه در رده 25 کشور چین است. اما با توجه به تولید بیش از 300000 دستگاه از محصولات مختلف بی ام و ، Brilliance را می توان یکی از 10 تولید کننده برتر خودرو در چین دانست.
محصولات برلیان در کلاس های ون و اتومبیل های بی ام و عرضه می شدند. اما از سال 2000 این موتورها با موتورهای چینی در گروه مسافر نیز تولید می شوند. سری H320 در سال 2012 معرفی شد و به زودی با فیس لیفت 2013 تولید انبوه شد. این ماشین در واقع نمونه ای از هاچ بک H330 (بدون بوت) است. مدل برلیانس H320 2014 با اندکی افزایش در چشمه ها در نسخه ورزشی به نام H320 کروز قابل خریداری است و به زودی از تیپ در دسترس خواهد بود. با توجه به اختلافات اندک در کراس اوورهای H320 و C3 از نظر فناوری و ظاهر ، این خودروها در مقاله بعدی به طور کلی در نظر گرفته و ارائه می شود. در وب سایت رسمی شرکت چینی برلیانس نیز محصولی جداگانه با نام C3 کروز وجود دارد و می توان نتیجه گرفت که این خودرو فقط نسخه کاملی از H320 است.
ظاهر در طراحی و بدنه
تفاوت اصلی بین طراحی برلیانس H320 و سایر خودروهای چینی در بازار ایران ، شباهت مبهم آن با محصولات بی ام و است. با این حال ، این تقلید خیلی بزرگ و کسل کننده نیست. اما او جذابیت خود را برای رانندگان از دست می دهد. به دنبال آینده ، هاچ بک درخشان در پله های سایر محصولات منتشر شده پس از سال 2000 دنبال می شود. دارای یک شیشه جلوی متقارن دو بخشی است. این ممکن است یک نکته مثبت در طراحی H320 و کروز باشد و این نشان از اصالت آن دارد؛ این بدان دلیل است که سایر خودروسازان چینی گاهی اوقات در کمتر از یک سال تغییرات گسترده ای در محصولات خود ایجاد می کنند. شیشه جلو اتومبیل تفاوت اصلی بین H320 و C3 است. زیرا در مدل استاندارد ، صرف نظر از رنگ خودرو ، فقط در نقره با خطوط عمودی موجود است و در نسخه کراس اوور دارای مش و حالت مشکی است. شیشه جلو با توجه به سطح مقطع آن با آرم برلیانس سازگار است؛ اما او سازگاری جالبی با نماد سایپ یا پارسا خودرو ارائه نمی دهد. طراحی چراغ آجری بیضی است و اگر راهنمای چراغ از داخل آن کشیده شود ، کمی زیبا به نظر می رسد و در پنجره قرار دارد.

سپر C3 کروز پر از خطوط حجم و پیچیدگی طراحی نیست. با کمترین قیمت ، این قسمت با تقارن چراغهای جلو و شیشه جلو قابل مقایسه است ، که در آن یک فضای خالی در وسط و موقعیت لامپ های کوچک در دو طرف وجود دارد. پلاک دقیقاً در وسط و زیر شیشه جلو قرار دارد. در حالی که ترفندهای ساده مانند خطوط ولتاژ روی کاپوت ، لبه ای را در زیر سپر اضافه کرده و یک قاب نقره ای را به محل قرارگیری چراغ های مه شکن اضافه می کنید ، زیبایی قسمت جلوی آن تقویت می شود.

از دیدگاه جانبی ، این صلیب در خارج از تیبا دیده نمی شود و شاید ساپیا با الهام از این ماشین چینی برای نسخه هاچبک تیبا ساخته شده باشد. اما با وجود یک ولتاژ از گوشه چراغ عقب به آینه جانبی و شیب کمی از سقف که توسط یک شیشه جلو کوچک در پنجره عقب تهیه شده است ، کراس اوور C3 هنوز هم می تواند بالغ تر و زیبا تر از تیبا یا چیزی شبیه به آن باشد؛ با این حال ، جذاب و رضایت بخش نیست. در مدل کراس اوور ، چرخ های 16 اینچی تفاوت اصلی را با مدل استاندارد نشان می دهند؛ البته ارتفاع بدنه بالاتر از سطح جاده است ، ریل های پشتیبانی و قاب پلاستیکی سیاه در لپه ها و پدالهای گل و لای نیز باعث می شود که درخشش اسپرت تر باشد.
قسمت پشتی برلیانس H320 را می توان از نقاط قوت در طراحی این خودرو دانست. شباهت های بین این قسمت و بی ام و وان سریس واضح است و به خصوص اولین نسل این خودرو که بین سال های 2004 و 2012 عرضه شد از لحاظ اندازه چراغ جلو و شکل کلی بدنه. حجم صندوق عقب و سپر به منظور بهبود ظاهر اسپرت خودرو به خوبی ساخته شده است. سپر نسبتاً بزرگ H320 از چراغهای عقب تا بال عقب امتداد دارد و باعث می شود این خودرو بزرگتر از چراغ های سیگنال قرمز و قسمت مرکزی خاکستری باشد. اندازه پنجره عقب بزرگ و قابل قبول است؛ اما به دلایل نامعلوم ، آن را با مرزهای سیاه گسترده و محدود کننده ها ارائه می دهد. نسخه کراس اوور با اسپویلر طولانی تر و قاب نقره ای در قسمت پایین سپر هیچ تفاوتی با H320 استاندارد ندارد.
به طور کلی ، طراحی برلیانس C3 کروز با توجه به محدوده قیمت و مقایسه با سایر خودروهای چینی ، قابل قبول تلقی می شود. این خودرو با طول 4210 میلی متر ، عرض 1758 میلی متر و ارتفاع سقف 1460 میلی متر ، در مدل H320 عرضه می شود و دارای یک چرخ چرخ 2580 میلی متر است. نسخه متقاطع با ارتفاع سقف 1512 میلی متر تنها 5.2 سانتی متر بالاتر از H320 است.
داخلی و داخلی
طراحی بیرونی C3 کروز تا حدودی رضایت بخش است؛ اما وقتی وارد کابین می شوید چنین احساسی ندارید. با استفاده از یک قاب نقره ای برای مرکز داشبورد ، برلین ها سعی کردند سادگی ناامید کننده داخلی را کاهش دهند. اما در مقایسه با اتومبیل های مدرن چینی که تازه وارد ایران شده اند ، او حرفی برای گفتن ندارد. استاندارد H320 دارای صفحه نمایش نیست و البته فاقد دوربین دید عقب یا ناوبری ماهواره ای است. مانند آنچه در 15 سال گذشته روی پژو 206 دیدیم ، H320 با صفحه نمایش براق و دو رنگ قدیمی - سیاه و نارنجی؛ فقط امواج رادیویی و دمای محیط را نشان می دهد. با این حال ، نسخه جدید کراس به عنوان محصولی با پارامترهای بالاتر به نمایشگر 7 اینچی مجهز شده است.
از طرف دیگر ، در داخل برلیانس H320 پنل محرک عقب وجود دارد که اسپرت به نظر می رسد و از نظر سرعت سیلندر و سرعت موتور مانند مزدا 3 به نظر می رسد. فرمان فاقد کلید فلزی است. اما به نظر می رسد بهتر از نمونه های مشاهده شده در مورد خودروهای داخلی قابل قبول و قدردانی است هاچ بک برلیانس با کابین دو تنی (معمولاً در رنگ های سیاه و کرم) عرضه می شود که نسبت به سایر مدل های ارزان چینی ، لوکس تر به نظر می رسد. این سبک طراحی حتی در پوشش درب نیز به خوبی حفظ شده است و حتی ترمز دستی نیز به رنگ روشن است.
برلیانس C3 کروز متعلق به طبقه متوسط ​​هاچ بک است و فضای داخلی خوبی را ارائه می دهد. در مقایسه با پژو 206 و 207 (206 پلاس) ، راحتی چهار سرنشین در ردیف های جلو و عقب رضایت بخش است ، اگرچه افراد بالای 180 سانتی متر مطمئناً فضای مناسبی برای سر و زانو ندارند. صندوق عقب این خودرو دارای حجم قابل استفاده 314 لیتر است ، اگرچه در مقایسه با هاچ بک 206 لیتری و جعبه 245 لیتری آن جادارتر است. در مقایسه با L90 با ظرفیت حمل 510 لیتر ، هیچ مزیت خاصی ندارد.

خودرو هیوندا آوانته با رقبا

در شرایطی که عرضه خودروهای با کیلومتر صفر از سوی تولیدکنندگان خودرو محدود شده و تاریخ تحویل خودروهای پیش فروش شده 98 و 99 تعیین شده است ، در صورت تمایل به خرید خودرویی که به سرعت در دسترس شما باشد ، باید در بازار آزاد بخرید. قیمت ها در این بخش بازار از نظر نجومی رشد کرده است و قیمت برخی از خودروهای داخلی به جایی رسیده است که در برخی موارد ، مصرف کنندگان عدم توجیه خرید را مقصر می دانند.

"تسمه تایم آوانته"

خودرو سازان مختلف برای خودرو های مختلف کیلومتر های متفاوتی را برای تسمه تایم آوانته عنوان میکند که از 60 هزار کیلو متر به بالا را شامل میشود.

اما اگر شما به جای اتومبیل های گران قیمت چینی و سایر خودروهای داخلی ریسک خرید یک ماشین استفاده شده را دارید ، هنوز هم می توانید در بازار خودروهای دست دوم انتخابی را انتخاب کنید که هنوز هم جالب به نظر می رسد و می تواند آنها را برای وسایل بزرگ جلب کند ، لطفا توجه خریدار را در میان بگذاریدhyundaiAvante و سیتروئن زانتیا جوانان سابق در بازار خودرو هستند که زمانی به ذهنشان خطور کرده است. ما تصمیم گرفتیم که این دو گزینه هنوز هم مقرون به صرفه و هیجان انگیز را در بازار خودروهای استفاده شده ارائه دهیم.

"توپی سرکمک آوانته"

توپی سر کمک آوانته یا بلبرینگ کف گرد بالای کمک یکی از قطعات و اجزای سیستم تعلیق خودروی شما است مه در بالای کمک فنر خودروی آوانتهنصب میشود و مانع از ضربه زدن کمک فنر به بدنه خودرو میشود و از آسیب رساندن به فنر و بدنه خودروجلوگیری میکند.

سیتروئن زانتیا
زمانی که هنوز تنوع خودروهای خارجی در ایران افزایش نیافته است ، زانتیا رویای بسیاری از رانندگان لوکس در نظر گرفته شد و چندین بار به عنوان بهترین خودروی سال شناخته شد. طراحی بیرونی و داخلی زانتیا به دو دهه قبل باز می گردد و مورد پسند نیست. کیفیت مواد داخلی از رقبایی همچونhyundaiAvanteبالاتر است و اگر به چند عامل نگاه کنیم می توان گفت که کیفیت در رده بندی مشابه رقبای خود مانند مزدا 323 قرار دارد.

"چراغ آوانته"

چراغ آوانته یکی از زیبا ترین طراحی های چراغ ها در خودرو است.

امکاناتی در خودرو هیوندا آوانته همچون دمنده برف اتوماتیک ، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و تنظیم فرمان که امروزه در اتومبیل ها رواج پیدا کرده است ، از نظر دوره تولید زانتیا جالب توجه هستند و هنوز هم توجه بسیاری را به خود جلب می کنند. کابین بزرگ و جادار زانتیا نیز کاملاً راحت و ساکت است و تنها فضای محدود در ردیف عقب می تواند برای افراد قد بلند مشکل ایجاد کند. به دلیل موقعیت کم صندلی راننده ، رانندگی نیز کم است و نمای عقب نیز نسبتاً محدود است.

مشخصات سیتروئن زانتیا
نقاط قوت زانتیا در کشش قدرت و سواری آن قرار دارد که آن را از همسالان و رقبا جدا می کند. زانتیا موتور 16 لیتری 16 سوپاپ دارد که می تواند 135 اسب بخار قدرت را توسعه دهد. شتاب و قدرت مانور زانتیا تحسین برانگیز است ، و سواری و هندلینگ عالی جایی برای شکایت ندارد. به دلیل ضعف نسبت دنده ها و تاخیرهای دنده یک به دو ، ابتدا بخشی از قدرت درایو از بین رفت. زانتیا یک وسیله نقلیه سه چرخ است که به لطف سیستم تعلیق هیدرولیکی می تواند تا ارتفاع 30 سانتی متر حرکت کند. این ویژگی که در اتومبیل های فرانسوی رایج تر است ، هنگام عبور از زمین خشن منعکس می شود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت زانتیا ترمزهای قدرتمند و قابل اعتماد آن است. سیستم ترمز روی چرخ های عقب از نوع دیسک است و در چرخ های جلویی آن خنک شده و از سیستم ABS استفاده می کند. آنها همچنین برای محافظت از مسافران ، دو کیسه هوا و کمربند ایمنی ارائه می دهند. اما زانتیا یکی از پایین ترین سطح در تست های خرابی را دارد و به طور پیوسته ضرباتی را به داخل کابین تحمل می کند و آسیب سقف بیشتر از برخورد های جلو و عقب است.

نکات مربوط به نگهداری سیتروئن زانتیا

قطعات زانتیا در این بخش از بازار گرانتر است و در برخی موارد حتی گران تر از 323. این فرانسوی بزرگ نیز نرخ استهلاک بالایی دارد و در ازای سواری نرم و موتور قدرتمندی که به شما می دهد ، در بعضی موارد او را قرار می دهد. فشار زیادی به جیب شما! زانتیا در هر 100 کیلومتر حداکثر مصرف 12 لیتر سوخت دارد که بسیار مقرون به صرفه نیست.

هیوندای آوانته ، یکی از محصولات خودروسازی رجن ، زمانی رقیب جدی برای زانتیا 323 بود و هنوز هم طعم خاصی را به خود جلب می کند که سعی در خرید یک ماشین صفر و خریدن اتومبیل های استفاده شده را ندارند. آوانته از قیمت بالایی در زمان تحویل و ظاهر آن خوشش می آمد که چندان هم محبوب نبود.با وجود ویژگی های فنی قابل توجه ، در ایران استقبال خوبی از آن نشد. در عین حال ، تعداد گزینه های موجود در بازار از رقبا کمتر است. در حال حاضر ، آوانته خودروی ارزان قیمت نیست. زیباترین قسمت طراحی آوانته باید از عقب قابل مشاهده باشد ، جایی که همه اجزا با هم هماهنگ هستند. اما در نمای جلویی ما یک طراحی قدیمی را می بینیم ، شکل چراغهای جلو کاملاً به ما یادآوری می کند که ما دو دهه پیش در کنار خودرو هستیم.
آوانته به اندازه زانتیا و 323 جادار و راحت است که نیازهای خانواده متوسط ​​را برآورده می کند. صندلی ها از جنس و اثاثه یا لوازم داخلی نیز هستند و شما به آنها علاقه مند خواهید بود. با این حال ، کنسول جلو از طراحی بسیار قدیمی و متناقضی برخوردار است و بیشتر شبیه به یک کنسول کامیون اسکانسا است! کیفیت مواد داخلی در سطح قیمت خودرو نیست و در بعضی موارد ناامیدکننده است. پلاستیک خشک مورد استفاده در قسمت های مختلف محفظه مسافر و طرح رنگ خاکستری برای مسافران بسیار دلپذیر نیست. با این حال ، مونتاژ قطعات با احتیاط انجام شد و پس از گذشت چندین سال از زندگی وی ، هنوز خبری از صداهای عجیب در کابین نیست.
آوانته در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه شده است که دارای گیره نرم است و گیربکس نیز به خوبی کار می کند. با این حال ، عملکرد گیربکس اتوماتیک با تاخیر معکوس همراه است ، و اعتقاد بر این است که با گیرنده بسیار سازگار نیست. نسل سوم آوانته دارای موتور 2 لیتری 16 سوپاپ است. با تشکر از 140 اسب بخار ، 210 اسب بخار با حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت ، آوانته یکی از گزینه های قدرتمندی است که می توانید با بودجه کمتر از 100 میلیون نفر روی آن حساب کنید. برای جذب خود.
البته سکته مغزی آوانته نسبتاً خشک است و سیستم تعلیق اشکالاتی نیز دارد و به اندازه زانتیا و سایر رقبا مانند مگان صاف نیست. راحتی رانندگی با خودروی مزدا 323 قابل مقایسه است. با این وجود هندلینگ و کشش خوب هیچ جایی برای نارضایتی باقی نمی گذارد و کمبود ساییدگی و پارگی باعث می شود تا آوانته بر خلاف رقیب خود مانند زانتیا که دارای جذب شوک بالایی است ، یک خودروی اقتصادی باشد. اما لوازم جانبی و قطعات آوانته در این بازه قیمتی مانند زانتیا و حتی ماکسیما نسبت به سایر خودروها گرانتر است.
اگر به فن آوری مدرن و ویژگی های مختلف ماشین چندان علاقه ای ندارید ، زانتیا هنوز هم می تواند شما را به عنوان گزینه ای جذاب از نظر راحتی رانندگی و کشش خوب اغوا کند. اما علاوه بر این که از ویژگی های مثبت استفاده می کنید ، باید هزینه استهلاک بالا و امنیت کم نیز بپردازید. از طرف دیگر ، آوانته رقیب مدرن تر و ایمن تری برای زانتیا است. آوانته از نظر قدرت رانندگی با زانتیا در مقیاس است. تفاوت این است که نسبت به رقیب فرانسوی خود سوخت و استهلاک کمتری مصرف می کند. اما بازار لوازم جانبی از زانتیا کوچکتر است و بازار آوانته به اندازه رقبایی همچون زانتیا و مزدا 323 گرم و رقابتی نیست.

بعد از خودرو پژو 407 خودرو پژو 308

پژو 407

ظاهراً ایران خودرو قصد دارد برای تأمین نیازهای بازار داخلی که در حال حاضر در کشور مقرون به صرفه نیست ، واردات خودروهای داخلی را وارد کند تا برندهای خود را به شرکای استراتژیک یا دائمی عرضه کند.
نگاهی به زندگی 40 ساله ایران خودرو نشان می دهد که در گذشته تمام محصولات وارداتی این شرکت به تدریج به خط تولید می رسیدند ، قدیمی ترین و شایدمشهورترین آنها پژو 405 بود. در ضمنpeugeot 407 در ورودی این سناریو ایران قرار دارد. خودرو و به وضوح پژو 308 که محصول اروپایی 2007 است ، میهمان بعدی در خیابان های ایران و احتمالاً خط تولید ایران خودرو خواهد بود.
ایران خودرو که در روزهای آینده پیش فروشpeugeot 407 وارداتی خود را آغاز می کند ، در حال حاضر امکان ورود پژو 308 به بازار ایران را برای پاسخگویی به تقاضای بازار محصولات مدرن را بررسی می کند.
در حقیقت ، این باید یک ترفند ایران خودرو و همچنین سایر خودروسازان جهان باشد که برای اولین بار محصولات شرکای خود را وارد می کنند و پس از اطمینان از رونق بازار خود ، آنها را در خط تولید خود راه اندازی می کنند.
کمتر کسی در ایران پژو 405 و سودآوری تولید آن را می شناسد. خودرویی که در روابط 20 ساله ایران خودرو و پژو فرانسه نقش بسیار مهمی و فراموش نشدنی ایفا می کند. این محصول محبوب فرانسوی و فراموش شده فرانسوی در سال 1988 توسط پژو عرضه شد و امسال عنوان بهترین خودروی اروپا را کسب کرد. پژو 405 امسال توسط ایران خودرو وارد شد و پیوند این شرکت با پژو را آغاز کرد. 405 از همان ابتدای ورود به بازار ایران ، مشتریان از او استقبال کردند و همین امر او را وادار کرد که وارد خط تولید ایران خودرو شود.

به دنبال یک ترفند ویژه ، مسئولان شرکت با اطمینان به شرایط طولانی مدت 405 ، این محصول را به عنوان اولین نماینده پژو در خط تولید خود معرفی کردند و اکنون بیشترین برنامه تولید سالانه ایران به پژو 405 اختصاص یافته است ، زیرا هم از نظر قیمت و هم از نظر امنیت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش ، هنوز هم مورد استقبال و اعتماد مشتریان ایرانی قرار گرفته است. و این به رغم اینکه پژو تولید 405 را تا سال 1994 ادامه داد و پس از آن نسل جدیدی از این محصول با نام پژو 408 تولید و فروخته شد. پژو 405 در حال حاضر بیش از 98٪ از اجزای خود را در داخل کشور تولید می کند و باید به عنوان یک خودروی داخلی در نظر گرفته شود.

این محصول ورود خود را به ایران با قیمت 12000 دلار جشن گرفت و در سال 1991 مونتاژ در ایران ، خودرو آغاز شد.

بدون شک پژو 206 در تمام مدل های خود اکنون یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین خودروهای موجود در بازار ایران است. این محصول در سال 1998 توسط پژو در کلاس هاچبک ها و ایران خودرو تولید شده که تجربه موفقیت آمیزی با 405 داشته است. این بار نیز از مدل 206 استفاده کرده و واردات محصول را برای ارزیابی بازار مونتاژ آغاز کرده و در صورت مهمان شدن در خط تولید ، مقرون به صرفه بود 405 را تنها گذاشت در همین حال ، پس از ورود به کشور ، 206 مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی قرار گرفت و بازار رونق گرفت و ایران خودرو نیز متقاعد شد که این محصول را جمع آوری کند. با این حال ، این خودرو نیز در جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفت. ایران خودرو مونتاژ پژو 206 را در سال 2001 آغاز کرد و اکنون این خودرو یکی از رایج ترین محصولات این شرکت است ، در حالی که پژو سه سال قبل از شروع مونتاژ 206 در ایران ، نماینده نسل جدید پژو است. تولید می شود 207 چرخید. البته در ایران خودرو از این نظر خیلی آرام نبود و در سال 1984 وی جعبه مدل 206 را طراحی و تولید کرد و اکنون این محصول در بحث صادرات ایران به خودرو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در حال حاضر 206 درصد نسبتاً قابل توجهی از قطعات غیر موتور را به خود اختصاص داده است.
فیس لیفت جدید پژو 407 که در هشتمین نمایشگاه بین المللی اتومبیل مشهد در غرفه ایران خودرو معرفی شده است ، انتظار می رود اندکی پس از ورود ایران به بزرگراه ها و جاده ها در سال 206 به بازار عرضه شود. پژو 407 نسل جدید 405 است که 12 سال پیش در پژو قطع شد ، اما هنوز هم تعداد زیادی از طرفداران در ایران دارد. اکنون 20 سال پس از واردات 405 و تولید انبوه در ایران ، ایران خودرو امسال واردات تعداد محدودی از پژو 407 را برای اندازه گیری بازار این خودروی اروپایی در ایران آغاز کرد.
اولین نسخه از 407 در سال 2004 در وب سایت شهر فرانسوی رن منتشر شد و تا به امروز 800000 نسخه از این خودرو تولید شده است.
این خودرو از همان ابتدای تولید با تغییرات مختلفی روانه بازار شد و ایران خودرو آخرین 407 بروزرسانی امسال را معرفی کرد. جابجایی صورت در سال 2009 انجام شد و در ماه سپتامبر در اروپا عرضه می شود. 407 قابل مقایسه با خودروهایی مانند مرسدس بنز C کلاس و آئودی E4 است و هنوز هم بزرگترین وارد کننده آلمان است. پژو 407 در نسخه های دستی و اتوماتیک از 40 تا 50 میلیون تومان به متقاضیان داخلی ارائه می شود.
این اتومبیل دارای 6 کیسه هوا جهت امنیت مسافر است و با پیشرفته ترین سیستم ترمز ABS باEBA ، EBD ،  EBF مجهز شده است. ایران خودرو پس از واردات این خودرو و ارزیابی بازار این محصول تصمیم به مونتاژ این خودرو در ایران گرفت.