لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

تاریخچه هیوندای آوانته

هیوندای آوانته ، چهار نسل مختلف را پشت سر گذاشت و از سال 2017 در نسل پنجم قرار دارد. این خودرو را می توان جانشین هیوندای الانترا دانست ، دومین نسل از آن در اواخر دهه 1990 به طور همزمان با ورود سازندگان مشهور جهان به ناوگان تاکسی شهرهای بزرگ پیوست.

"رادیاتور آب آوانته"

رادیاتور آب آوانته قطعه ای است که آب درون خودرو را خنک میکند.

وی به ایران تبدیل شد و به دلیل کوچک بودن هیوندای ، مصرف سوخت پایین ، رانندگی صاف و خدمات پس از فروش خوب در ایران ، می تواند به الگوی مناسبی برای هواداران با کمی هیجان و رانندگی بدون دردسر تبدیل شود.

"رادیاتور بخاری آوانته"

در بعضی از اوقات در رادیاتور بخاری آوانته حباب هایی پدید می آید که باعث آن گاز های اگزوز است.

2019 بررسی هیوندای آوانته
هیوندای آوانته 2019 متعلق به نسل پنجم این خودرو است که از سال 2017 در خط تولید هیوندای موتورز از کره جنوبی قرار دارد و با بهینه سازی بدنه ، داخلی و تجهیزات به یک مدل مدرن و زیبا تبدیل شده است. هیوندای آوانته 2019 قیمت کمتری نسبت به الانترا دارد و می توان یکی از کوچکترین محصولات این شرکت در نظر گرفت.

"سرسیلندر آوانته"

نشتی خارجی سرسیلندر آوانته می تواند سبب خروج مایع خنک کننده از زیر منیفولد ورودی و اگزوز شود و معمولا زمانی اتفاق می افتد که موتور کاملا گرم شده است.

این خودرو برخلاف قیمت پایه 14000 دلار (معادل 59 میلیون تومان) که آن را به یکی از ارزانترین خودروهای دنیا تبدیل کرده است ، از این امکانات حتی در انواع اصلی و اساسی از امکانات و تجهیزات مدرن استفاده خواهد کرد. با رقابت شدید این خودش کیا ریو است.

تغییرات برای سال 2019
Avante2019 برای سال جدید تغییرات جزئی را متحمل شده است ، به عنوان مثال قسمت جلوی پنجره با کاپوت کرومی پوشانده شده است که بیشتر با سایر محصولات این شرکت هماهنگ است. در مقایسه با مدل 2018 تفاوت در اندازه این مدل در اضافه شدن چراغهای مه و تزئینات کرومی به نوع SEL است.
نقاط قوت
طراحی بیرونی قابل قبول
طراحی کابین ساده و واضح
قیمت پایین
رانندگی روان و انعطاف پذیر
نقاط قوت
فشار کم و فشار زیاد
فضای محدود برای صندلی عقب
انتقال خودکار آهسته
از پلاستیک سخت در کابین استفاده کنید
ابعاد بیرونی و طراحی
هیوندای آوانته 2019 متعلق به رده شهرهای کوچک با ابعاد 4358 میلی متر طول ، 1.729 میلی متر عرض ، 1،450 میلی متر طول و فاصله بین دو محور عقب و 2.580 میلی متر در جلو است. برای درک بهتر ابعاد Avante2019 می توان آن را با مدل هایی مانند طول رانا 4292 میلی متر ، طول لوگان L90 4250 میلی متر و رنو مگان به طول 4360 میلی متر مقایسه کرد.
در جلو ، یک جلوپنجره بزرگ و چراغهای جلو کشیده کاملاً مطابق با زبان طراحی محصول هیوندای است و خطوط افقی شیشه جلو اتومبیل ظاهری نسبتاً جذاب به آن بخشیده است. خط سقف همچنین از یک زاویه نسبتاً ساکت تا انتها امتداد دارد و به آوانته 2019 یک اتومبیل فست بک ارائه می دهد.
قسمت پشتی جذابیت بیشتری دارد و می توانید جزئیات طراحی محصولاتی مانند الانترا یا کیا سراتو 2018 را مشاهده کنید. به طور کلی با توجه به قیمت پایه کمتر از 14000 دلار ، ظاهر این خودرو قابل قبول و نسبتاً زیبا محسوب می شود.

داخلی و داخلی

همانطور که قبلاً نیز گفته شد کابین هیوندای آوانته 2019 از مواد اولیه با کیفیت متوسط ​​و با کیفیت ساخته شده است که فضای مناسبی را برای مسافران و راننده فراهم می کند.

فرمان نیز ساده است و دارای صدای داخلی ، تلفن و یک کنترل کننده سرعت است. صفحه عقب عقب نیز به دلیل بالاترین قیمت در جهان بسیار ساده و قابل فهم است و از دو بخش بزرگ دایره ای برای نمایش سرعت و سرعت موتور تشکیل شده است.
با این وجود میزان نویز موتور ورودی به کابین بالاتر از حد معمول است و در هنگام عبور از شوک ، لرزش زیادی به راننده و مسافران منتقل می شود.
داشبورد با خطوط نرم طراحی شده است و درایور دستگاه های صوتی نیز در دسترس راننده است. اما صندلی های عقب به خصوص محکم است و افراد میانسال برای رسیدن به پاهای خود تلاش می کنند. صندوق عقب و چمدان کوچکتر از کیا ریو است ، اما می تواند چند چمدان کوچک را در آن جای دهد.
اما وجود ویژگی های نسبتاً مدرن ، مانند صفحه نمایش لمسی با رنگ 5 اینچی با پوشش اینفوتایمنت مانند استفاده از پلاستیک سخت در اکثر فضای داخلی و همچنین یک طراحی ساده و واضح ، نمونه ای عالی از میانبرهای صفحه کلید است. در شهر خواهد بود ، اما ویژگی های سفارشی موجود مانند صفحه نمایش 7.0 اینچی به همراه افزایش اندک قیمت ، حس لوکس بودن را به شما اضافه می کند.
موتور و درایو
برای آوانته 2019 دو موتور بنزینی و یک موتور دیزل وجود دارد که هر دوی آنها می توانند قدرت نسبتاً کم تولید کنند و به اندازه سدانهای شهری کوچک هستند. این 3 موتور:
موتور بنزینی 1.6 سیلندر 1.6 لیتری گاما MPi
موتور بنزینی 4 سیلندر کاپا MPi 1.4 لیتری
موتور دیزل 4 سیلندر GDi 1.6 لیتری
این موتور موتور پایه هیوندای آوانته 2019 است و از یک مدل 4 سیلندر 16 سوپاپ یکپارچه و یک بلوک آلومینیومی با حجم دقیق 1.591 سی سی تشکیل شده است. موتور می تواند 130 اسب بخار توسعه دهد. در 6300 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 119 پوند فوت (161 نیوتن متر) در 4850 دور در دقیقه. راننده راننده
نیرو همچنین از طریق جعبه دنده دستی شش سرعته در نوع اصلی SE و یک اتوماتیک شش سرعته در نوع SE اتوماتیک به چرخ های جلو (FWD) منتقل می شود.
هرچند که این موتور قدرت کم تولید می کند ، اما وزن آوانته حدود 1.2 تن آن را برای اتومبیل های ارزان قیمت و شهری قابل قبول می کند. با استفاده از این موتور شتاب اولیه آوانته 2019 در مدل دستی حدود 10 ثانیه است که در مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک بیش از 1.5 ثانیه به 11.5 ثانیه افزایش می یابد. حداکثر سرعت در حدود 193 کیلومتر در ساعت است که برای یک خودروی شهری کوچک کافی است.

طراحی نسل جدید HR-V

محصولات مدرن هوندا در سالهای اخیر در کشور ما ظاهر شده اند؛ اما به دلایلی از جمله قیمت های بالا ، به مدل های کره ای به اندازه بازار ایران توجهی نمی شود. کراس اوور HR-V اکنون با قیمتی مناسب و رقابتی وارد کشور می شود. در این مقاله نگاهی دقیق تر به این خودرو خواهیم داشت.
هوندا قدمتی تقریباً 100 ساله دارد و هم اکنون به عنوان یکی از 10 مارک برتر جهانی اتومبیل شناخته می شود. اما او هرگز حضور گسترده ای در بازار ایران نداشت. نام هوندا شبیه موتورهای معروف 125 متر مکعب است. برای ساکنان کشورمان ببینید و بسیاری از مردم هنوز با محصولات خودروسازی این برند آشنا نیستند. جالب اینجاست که در جریان موج اول واردات خودروهای خارجی به ایران ، که در سالهای اخیر قبل از انقلاب اسلامی رخ داد ، هیچ خبری از محصولات هوندا نبود؛ اما در موج دوم واردات (اوایل دهه 1970) با کپی های سیویک و آکورد ، رانندگان و علاقه مندان در کشور هیجان زده شدند. هوندا از اواسط دهه 1980 حتی در موج سوم واردات خودرو قرار نگرفته است.
گروه خودروسازی هوندا دارای کالاهای معروف و پرفروش جهان در کلاس های مختلف است. محبوب ترین خودروهای این برند از جمله سیویس ، آکورد و کراس آوور  CR-V چندین سال پیش وارد ایران شدند؛ اما به دلایل مختلف مانند قیمتهای نسبتاً بالا در مقایسه با رقبا ، جمعیت کشور ما مورد استقبال قرار نگرفت. با این حال ، سطح کیفیت بسیار خوب آنها غیرقابل انکار است.
محبوبیت کراس اوور هوندا با CR-V از 1995 آغاز شد. این شرکت به سرعت متوجه اهمیت مدل های به اصطلاح شاسی بلند در بازارهای جهانی شد و از سال 1998 مدل HR-V را معرفی کرد که دارای اندازه بدنه و قیمت فروش است. اولین نسل این خودرو تا سال 2006 در خط تولید هوندا بود و استقبال خوبی از آن شد. پس از آن ، هوندا شانس خود را در کلاس وسایل نقلیه تمام زمینی و مینی SUV ها امتحان کرد و با انتشار محصولاتی مانند BR-V و کروز رود ، انتشار نسخه جدید HR-V را به تعویق انداخت.
نسل دوم HR-V در سال 2014 معرفی شد و از سال 2016 به بازار جهانی عرضه شده است. در حال حاضر این دستگاه در ژاپن ، برزیل ، آرژانتین ، مکزیک ، اندونزی ، انگلیس و ایالات متحده مونتاژ می شود. HR-V نزدیک به 82،000 واحد در سال فقط در ایالات متحده فروخته می شود. با این حال ، تفاوت قیمت قابل توجهی بین نسخه های موجود در این کشور و سایر نقاط جهان وجود ندارد.
ظاهر در طراحی و بدنه
طراحی نسل جدید HR-V با مدل قبلی قابل مقایسه نیست. این مدل که کاملاً الهام گرفته از معروف CR-V است ، طرفداران این کلاس بدنه را با بدنهای کم حجم تر جذب می کند. پلت فرم HR-V اقتباس از کوچکترین محصول هوندا ، Fit ، بسیار شبیه مدل های XR-V و WR-V است که برای بازارهای خاص هوندا مانند چین تولید شده است.

نمای جلوی آن جذابیت و ظاهر اسپرت HR-V را نشان می دهد. شکل چراغها آنقدر جسورانه و کینه آمیز نیست. اما بسیار جذاب به نظر می رسد و کاملاً با شیشه شیشه ای متناسب است. با این حال ، HR-V از نظر قیمت در کلاس خودروهای ارزان قیمت ژاپنی طبقه بندی می شود. از نظر ظاهری ، از پلاستیک محدود استفاده می کند و به خصوص در بیشتر سپرها ، از همان رنگ بدنه فلزی برخوردار است. در جلوی HR-V چندین فضای خالی وجود دارد که قرار دادن پلاک آن را دشوار می کند. با این وجود یک شیشه جلوی اتومبیل بزرگ و نسبتاً خوش فرم تحت عنوان صفحه قرار دارد که در چند سانتی متر زیر آرم هوندا قرار دارد و از زیبایی بصری کاسته می شود. چراغهای جلو LED کاملاً در لامپهای مثلثی و ورزشی HR-V متناسب با دو کانال هوایی موجود در سپر است که در آن یک چراغ مه شکن دور کوچک در گوشه های داخلی قرار دارد. به طور کلی ، طراحی جلوی HR-V قابل قبول است و آن را به یکی از زیباترین اتومبیل های جمع و جور در جهان تبدیل کرده است. با این حال ، مزدا CX-3 و تویوتا CH-R جوان تر هستند.

طراحی نمای جانبی HR-V با خطوط حجمی و قرار دادن صحیح عناصر مختلف همراه است. بال های روی گلگیرها و زیر پدال ها تا قسمت انتهای ضربه گیرها در طرفین امتداد دارند ، اما باریک و جمع و جور هستند تا به ظاهر فلزی بدن آسیب نرسانند. HR-V مانند اتومبیل های جمع و جور ، یک دسته پلاستیک در پشت دارد. در گوشه پنجره پنهان است. حالت سه بعدی این خودرو با طرحی موج دار در جبهه جلو تقویت می شود و کاملاً با شکل چراغهای جلو و سپر ترکیب می شود. این باعث می شود HR-V بزرگتر بزرگتر و جذاب تر شود. برجسته استفاده از خطوط حجمی را می توان در پشت درب مشاهده کرد که از زیر دسته شروع می شود و به جلو ادامه می یابد.
قسمت عقب هوندا HR-V تحت تأثیر چراغهای بزرگ و بیرون زدگی بسیار واضح در بدنه است که با یک خط نیم دایره ای در پشت چراغهای جلو و روی بالهای آن طرف دیگر ادامه می یابد. اندازه پنجره عقب کمی کوچک و محدود به نظر می رسد؛ علاوه بر این ، برف خالص در این منطقه با اندازه پنجره عقب مطابقت ندارد. استفاده از یک بال جریان هوا باعث تقویت احساس ورزشی HR-V می شود. اما عرض زیاد جعبه و گسترش آن به گلدان پلاستیکی باعث می شود قسمت عقب کراس اوور آسیب پذیر باشد.
به طور کلی ، طراحی خارجی HR-V را می توان به خوبی دریافت و از آن استقبال خوبی کرد. با وجود نرده های روی سقف ، چرخ های 16 اینچی و ساختار بدنه سه بعدی ، HR-V از طراحی اسپرت و یکپارچه ای برخوردار است که از بسیاری از کوچکترین و پرفروش ترین کراس اوورهای جهان مانند نیسان جوک و کیا روح جذاب تر خواهد بود. ابعاد این خودرو 4 هزار و 495 متر ، طول 1770 متر عرض و 1،605 متر طول دارد و ویلچر چرخ نیز 2،610 متر است.
طراحی داخلی و داخلی
کنترل پنل HR-V در نگاه اول نسبتاً ساده به نظر می رسد. اما او با ابتکارات عجیب و غریب سعی در ایجاد فضای جدید و خلاقانه برای ساکنان دارد. در فضای داخلی این خودرو بعید است که قطعات فلزی را پیدا کنید و تقریباً همه چیز از ترکیبی از چرم مصنوعی و پلاستیک ساخته شده است. در قسمت جانبی ، HR-V از پنل جلویی و صندلی های جلو استفاده می کند که در ترکیب با صندلی ها از چرم مصنوعی ساخته شده و احساس یک ماشین ارزان قیمت را از بین می برد. قسمت اعظم فرمان از همان پارچه ساخته شده است. اما دارای یک رنگ تیره و هماهنگ با قسمت سخت داشبورد است.