لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته

لوازم یدکی آوانته . خرید لوازم یدکی آوانته . فروش لوازم یدکی آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته . قطعات آوانته . قیمت لوازم یدکی آوانته

سدان پژو 407 در مقایسه با سدان پژو 206

مزایای استفاده از peugeot 407 سدان
طراحی درست
ظاهر سدان peugeot 407 برای بعضی از افراد بسیار زشت و نامتقارن به نظر می رسد ، اما باید دانست که این سدان جوان نسبت به سدان پژو 206 از طراحی بسیار جذاب و مدرن برخوردار است؛ به طور خاص ، طراحی خاص چراغهای زاویه ای و خشن ظاهری جسورانه برای سدان 407 به وجود آورد.
طراحی کابین سدان پژو 407 نیز در مقایسه با سدان پژو 206 نیز در سطح بسیار بالاتری قرار دارد ، کیفیت مواد به کار رفته در ساخت این فضا ممکن است تغییر چندانی نداشته باشد ، اما شکل جدید داشبورد ، فرمان و سطح درب بسیار جذاب تر از SD به نظر می رسد. 206
ترمزهای قدرتمند
اگر به خودروهای تقریباً با همان قیمت پژو SD 407 نگاهی بیندازید ، به راحتی می بینید که اکثر این خودروها از ترمزهای عقب استفاده می کنند که یک سیستم ترمز بسیار قدیمی و منسوخ است اما ترمزهای به کار رفته در پژو 407 دارای دیسک خنک کننده جلویی و دیسک هستند. از پشت.
علاوه بر این ، ترمزهای دیسک اتومبیل مجهز به سیستم های ترمز ضد قفل (ABS) ، توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD) و ترمز اضطراری اتوماتیک (EBA) هستند که SD 407 را در رده بندی و قیمت خود یکی از بهترین ها می دانند. تبدیل شدن به.
تجهیزات مختلف
یکی از نقاط قوت سدان پژو 407 ، لیست کاملی از مشخصات و تجهیزات این خودرو است. پس از توزیع گسترده خودروهای قدرتمند چینی در بازار ایران ، برخی از تولیدکنندگان داخلی خودرو سعی کردند خودروهای محبوب خود را با امکانات و تجهیزات مدرن مجهز کنند. پژو 407 ، خانواده دنا و کراس او H30 از جمله خودروهای مجهز به سطح قابل قبول تجهیزات و تجهیزات در بین محصولات ایران خودرو هستند. مانند مدل هاچ بک ، سدان 407 دارای چندین ویژگی است و حتی کامل تر نیز هست.
ویژگی ها و تجهیزات سدان پژو 407: مانیتور صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با 4 بلندگو و 2 توییت ، فرمان برق ، کنترل فرمان (MFC) ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، آینه های کناری الکتریکی تاشو با گرمایش ، پنجره کناری برقی و کنترل صندلی عقب ، امکان برای تنظیم ارتفاع چراغهای جلو از خودرویی بنام دلایت ، سیستم روشنایی فالو می  هوم ، سنسور معکوس ، دوربین معکوس ، کروز کنترل ، اسپویلر عقب ، کلید قفل قفل و باز کردن قفل عقب و….
خدمات پس از فروش
در شرایط فعلی بازار در کشور ما ، اعتماد به برندهای جدید کمی دشوار است و از خدمات پس از فروش آنها راضی هستید. ایران خودرو یکی از اولین تولیدکنندگان فعال خودرو در کشور است که خدمات جامع پس از فروش را برای کلیه محصولات خود ارائه می دهد. یک شرکت به راحتی می تواند تمام لوازم یدکی و مواد مصرفی مورد نیاز مشتریان را از طریق شبکه گسترده آژانس ها و آمبولانس های خود تأمین کند.
در این میان ، سدان پژو 407 نیز از این قاعده مستثنی نیست و خریداران این خودرو به راحتی می توانند از تمام خدمات ایران خودرو استفاده کنند.

استهلاک کم
همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، سدان 407 مانند سایر برادرانش به موتور TU5 مجهز است. با گذشت سالها ، این پیشرانه ثابت کرده است که در مقایسه با موتورهای XUM یا XU7 علاوه بر توان قابل قبول ، از قدرت کم ، مصرف سوخت پایین ، مصرف سوخت و خرابی نسبتاً کم نیز برخوردار است. بنابراین ایران خودرو از این موتور در طیف گسترده ای از محصولات خود از جمله دانگ فنگ H30 ، پژو پارس LX و پژو 405 SLX استفاده کرده است.
معایب پژو 407 سدان
1. عملکرد ضعیف گیربکس
مانند مدل هاچ بک ، سدان پژو 407 به یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته مجهز است که علاوه بر نوع ترونیک ، از حالت برفی و اسپرت نیز پشتیبانی می کند. تاکنون همه چیز خوب است ، اما متأسفانه گیربکس AL4 مورد استفاده در سدان پژو 407 مانند هاچ بک ، کیفیت اصلی خود را پس از مدت کوتاهی از دست می دهد و برآمدگی ها و سر و صداهای آزار دهنده ای ایجاد می کند. یکی دیگر از مشکلات گیربکس پژو 407 عملکرد پایین در هنگام استفاده از حالت ترونیک است ، بنابراین هنگام استفاده از این عملکرد ، با کندی آزاردهنده روبرو خواهید شد.
2. مواد داخلی با کیفیت پایین
یکی از اشکالات سدان پژو 407 این است که مقابله با کیفیت پایین مواد به کار رفته در فضای داخلی این خودرو کمی دشوار است. با وجود تمام ویژگی های مختلفی که در فضای داخلی این خودرو مشاهده می کنیم و همچنین قیمت بسیار بالایی که توسط سازنده برای این شاهکار تعیین شده است ، متأسفانه تقریباً تمامی قطعات و قطعات به کار رفته در فضای داخلی جعبه 407 خشک هستند. پلاستیک و در مدت زمان کوتاه می تواند صداهای ناخوشایندی را در محفظه مسافر ایجاد کند.
3. فضای کم مسافر
برای اینکه یک سدان بزرگ خانوادگی باشد ، پژو SD 407 به چیزی بیش از یک صندوق بزرگ نیاز دارد که یکی از مهمترین آنها فضای کافی برای مسافران است. مطمئناً ، مسافران جلو از مشکلات زیادی در سر و پا برخوردار نخواهند بود ، اما ، مانند پژو 206 ، مسافران عقب از این نظر بسیار محدود هستند؛ بنابراین اگر مسافران جلو نسبتاً طولانی باشند ، فقط کودکان کوچک می توانند در صندلی عقب احساس راحتی کنند.

اطلاعاتی در مورد طراحی بیرونی و بدنه هیوندای آوانته

هیوندای از آن دسته خودروسازانی است که همیشه مورد تحسین و ستایش دیگران قرار گرفته است. همانطور که می دانید این خودروساز تقریباً به اندازه عمر صنعت خودروسازی در ایران قدیمی است ، اما پیشرفت کار خودروساز کره‌ای به هیچ وجه قابل مقایسه با صنعت خودروسازی کشور ما نیست.
امروزه بسیاری از محصولات هیوندای در جاده های کشورمان وجود دارد که معروف ترین آنها مدل های الانترا ، سانتافه و سوناتا است.

"توپی سر کمک آوانته"

گاهی خرابی توپی سر کمک آوانته موجب به لرزش در آمدن فرمان خودرو هم میشود.

الانترا از دهه 1990 در محدوده هیوندای قرار دارد و از آن زمان ما شاهد رشد روزافزون این عضو مهم خانواده بزرگ هیوندای و سایر اعضای آن هستیم.

نسل سوم هیوندای الانترا که در ایران با عنوان آوانته شناخته می شود ، از سال 2001 تا 2006 در خط تولید هیوندای قرار داشت و از 2005 تا 2012 توسط راین  اتوماکرز به ​​عنوان مونتاژ داخلی مونتاژ شد.

"چراغ آوانته"

چراغ آوانته جزء زیبا ترین چراغ ها است.

طراحی بیرونی و بدنه هیوندای آوانته

به دلیل زبان های مختلف طراحی شده در اتومبیل های مدرن ، Hyundai Avante ظاهری مدرن و زیبا ندارد؛ حتی در برابر رقبا قابل مقایسه مانند مزدا 3 قدیمی ، او حرفی برای گفتن ندارد و شاید بهتر باشد ظاهر را با مدل های بسیار ارزان قیمت داخلی مانند پژو پارس مقایسه کرد.
چراغهای جلو از شکل بسیار قدیمی و تقریباً مربعی برخوردار است. یک شیشه جلو نسبتاً کوچک نیز در فضای بین دو چراغ اصلی قرار دارد.

"چراغ جلو آوانته"

چراغ جلو آوانته به شکل جالبی با بدنه خودرو هماهنگی دارد و شکل خودرو را زیبا تر میکند.

در سپر جلو ، از نوارهای پلاستیکی گسترده ای مشکی به عنوان کمک فنر و همچنین به عنوان دکوراسیون استفاده می شود. مجرایی نسبتاً طولانی برای تأمین هوای لازم به موتور و سیستم خنک کننده ، قسمت اعظمی از نیمه پایینی سپر را اشغال کرده است تا اندازه کوچک شیشه جلو اتومبیل را جبران کند و بدین ترتیب میزان هوای عبور شده از آن را کاهش دهد. دو شکستگی دایره ای نیز در طرفین ظاهر می شود.

علاوه بر این ، دو خط ولتاژ از لامپ های جلویی شروع می شود و از نمای محفظه موتور در طرفین شیشه جلو در جلو می گذرد.
در نمای جانبی هیوندای آوانته ، ضخامت نسبتاً کمی ستون های A و C و همچنین طراحی نه چندان زیبا قاب های پنجره ، توجه خاصی را به خود جلب می کند.
برای افزایش حس شجاعت و پویایی قابل مشاهده در نمای جانبی ، یک خط حجم شانه از انتهای چراغ دم به بال کشیده شد. حجم منفی را می توان در پایین درها و کنار هر سپر نیز مشاهده کرد.
نمای عقب در آوانتا کمی می گوید. از این زاویه می توانید چراغهای نسبتاً بزرگی را با طرح مثلثی قرمز و نوارهای سفید ببینید که به عنوان یک واحد در طرفین درب تنه قابل مشاهده است.
محل نصب پلاک در شکاف روی درب صندوق عقب قرار دارد و سپر عقب مجهز به پد جاذب پلاستیکی سیاه است. علاوه بر این ، از این زاویه ، هیچ اثری از سر اگزوز دیده نمی شود.
به طور کلی ، ظاهر هیوندای آوانته به نظر نمی رسد بسیار زیبا و هیجان انگیز باشد و اگر به نظر شما مهمترین عامل هنگام انتخاب خودرو ، بدیهی است که این خودرو است ، احتمالاً آوانته انتخاب اول شما نخواهد بود.

طراحی داخلی و داخلی Hyundai Avante
با توجه به طراحی بیرونی ، ما اعلام کردیم که ظاهر خودرو خیلی دلپذیر نیست؛ اما در مورد فضای داخلی و به ویژه با داشبورد که تأثیر بسزایی در زیبایی کلی فضای داخلی خودرو دارد ، باید بگوییم که داخلی آوانته به هیچ وجه زیبا محسوب نمی شود.
فضای داخلی این خودرو بیشتر به جو دهه 90 شباهت دارد و رنگ و بوی مدرن سازی ندارد.

سبک طراحی دریچه های هوا ، دکمه ها ، فرمان ، پنل کیلومتر شمار ، داشبورد کنسول وسط و پنل درب باعث ایجاد تحریک در بیننده نمی شود. جنس داشبورد پلاستیکی است ، اما خوب به نظر می رسد.

صندلی های جلو نیز نسبت به مدل های داخلی احساس راحتی و راحتی بیشتری دارند. در صندلی عقب یک مبل وجود دارد که باید با آن مقابله کنید.
از نظر فضا ، کابین آوانته فضای زیادی به خصوص در ردیف عقب را برای مسافران فراهم می کند. البته افراد با قد بیش از 190 سانتی متر در ردیف عقب با محدودیت نسبی در سر و در فضای پاها روبرو خواهند شد. حجم بوت آوانته 500 لیتر است که به نظر کافی می رسد.
به طور کلی ، کابین آوانته از نظر بصری زیبا و مدرن به نظر نمی رسد و نمی تواند زیبایی زیبایی به شما بخشد. از طرف دیگر ، کیفیت از مدلهای داخلی و برخی خودروهای چینی در بازار کاملاً پیشی می گیرد و از این نظر در جایگاه بالاتری قرار دارد.
تجهیزات و ابزار هیوندا آوانته
نوع چراغ های جلو و عقب چراغ های مه و جلو ، عقب ، چراغ اضافی ترمز.
کیسه های هوا برای راننده و مسافر (با سنسور مسافر جلو).
صندلی های قابل تنظیم دستی: تنظیم افقی و عمودی و کمر بودن کمربند ، کمربند ایمنی با سه نقطه اتصال جلو و عقب ، کنسول میانی با پشتیبانی از آرنج و جیب جلویی ، پشتیبانی از آرنج پشتی ، روکش و پارچه.
سیستم تهویه دستی.
آینه های جانبی قابل تنظیم و گرمایش الکتریکی هستند.
کامپیوتر در حال مسافرت است.
سایر قفل های مرکزی با ریموت کنترل ، زنگ هشدار و آژیر ، سیستم ضد سرقت (بی حرکت) ، رادیو سی دی با صفحه نمایش تک رنگ و 4 بلندگو ، پنجره های عقب و عقب با عملکرد الکتریکی ، تایمر برف پاک کن قابل تنظیم ، آنتن رادیویی برقی ، سپر جلو و پلاستیک عقب.
موتور هیوندای آوانته و مشخصات آن
• تعداد و ترتیب سیلندرها / شیرها: 4 خط / 16
جابجایی موتور (سانتی متر مکعب): 1975
• قدرت (اسب بخار در دقیقه): 140/6000
• گشتاور (Nm / m / min): 182/4500
• شتاب 0 تا 100 کیلومتر برای مدلهای استفاده شده (در ثانیه): 11 (اتوماتیک) - 10 (دستی)
• طول / عرض / ارتفاع (میلی متر): 1415/1725/4525
• وزن خالص (کیلوگرم): 1280
• مشخصات تایر: 185 / 65R15
• جریان ترکیبی (لیتر): 8.1
• استاندارد آلودگی: یورو 3

هیوندای ورنا 2020 در نمایشگاه خودرو چنگدو 2019 رونمایی شد

هیوندای هنوز اطلاعات خاصی در مورد تجهیزات این خودرو منتشر نکرده است ، اما پیش بینی می شود ورنا جدید مجهز به ویژگی هایی از قبیل شش کیسه هوا ، شارژ بی سیم ، یک سانروف برقی ، کنترل کروز و ... باشد که ورنا جدید از 1 در چین در دسترس خواهد بود. موتورهای بنزینی 4 لیتری و 1.6 لیتری D-CVVT ، در حالی که موتورهای 1.5 لیتری جدید بنزینی و دیزلی در هندوستان عرضه می شوند. گیربکس پیشنهادی برای این خودرو یک متغیر 6 سرعته اتوماتیک یا مداوم است. هیوندای ورنا 2020 احتمالاً ماه مارس در بازار هند قرار دارد.
هیوندای ورنا 2020 در نمایشگاه خودرو چنگدو 2019 رونمایی شد. این مدل آسانسور ممکن است با مدلی که سال آینده در بازار هند عرضه خواهد شد متفاوت باشد ، اگرچه برای مدل فعلی یکسان است. همانطور که از تصاویر منتشر شده مشاهده می شود ، هیوندای ورنا دستخوش تغییرات چشمگیری شده است که به برخی از افراد این امکان را می دهد تا آن را به عنوان یک مدل کاملاً جدید ببینند. بدنه این خودرو طرحی شبیه به هیوندای لافستا دارد و ممکن است طراحی تا حدودی اغراق آمیز به نظر برسد. قسمت جلوی هیوندای ورنا 2020 کاملاً چراغهای جلو طراحی شده که تقریباً به مرکز هود کشیده شده است. چراغهای جلو این خودرو دارای چراغهایی با ظاهری جدید و واضح تر و تمایل به روشنایی در طول روز در پایین است. علاوه بر این ، ورنا جدید دارای شیشه ای شش ضلعی با ظاهری زیبا ، جزئیات بزرگ کروم و آرم برند است. از دیگر تغییرات این خودرو می توان به سپر واضح تر ، شیشه جلو پایین جدید و برداشتن لامپ مه شکن اشاره کرد. به طور کلی ، قسمت جلوی این خودرو نسبت به مدل آن از قبل از جابجایی ، طراحی واضح تری دارد. معرفی Hyundai Verna 2020.در مشخصات Hyundai Verna 2020 چرخ های آلیاژی جدید با جنبه های الماس شبیه نسخه هیوندای ix25 2020 هستند. در قسمت عقب خودرو چراغهای روشنایی وجود دارد ، شبیه به نسخه مورد استفاده در هیوندای لافستا یا سوناتا. براساس تصاویر بیرون درز شده از فضای داخلی خودرو ، ورنا سیستم جدیدی از سرگرمی جدید با نمایشگر بزرگ دارد. در حالی که در چین موتورهای بنزینی 1.4 و 1.6 لیتری D-CVVT برای این خودرو ارائه می شود ، در هند موتورهای جدید 1.5 لیتری BS-VI بنزینی و دیزل ارائه می شود. این ماشین به روز شده با گزینه CVT نیز در دسترس خواهد بود.

خبرهای جدید تأیید می کنند که ورنا جدید گزینه هایی را برای موتور خودرویی که جایگزین آن شوند ، در اختیار دارد و همچنین دارای گزینه های انتقال دستی و اتوماتیک نیز خواهد بود.

بنزین هیوندای ورنا 2017 مجهز به موتورهای 1.4 لیتری کاپا با قدرت 107 اسب بخار است. گشتاور 135 نیوتن متر و همچنین موتور 1.6 لیتری گاما با 123 اسب بخار قدرت دارد. و 155 نیوتن متر گشتاور. گیربکس دستی پنج سرعته دستی برای این خودرو ارائه می شود ، در حالی که یک نسخه مبدل گشتاور چهار سرعته به عنوان گزینه ای برای نسخه 1.6 لیتری در دسترس خواهد بود. این عملکردها با مدل فعلی این خودرو قابل مقایسه است.

هیوندای ورنا دیزل 2017 مجهز به موتور دیزل 1.4 لیتری 90 اسب بخار U2 CRDi است گشتاور 220 نیوتن متر و 1.6 لیتری U2 CRDi با 128 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور 260 نیوتن متر علاوه بر جعبه دنده دستی شش سرعته ، یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک برای موتور دیزل 1.6 لیتری این خودرو ارائه می شود.
هیوندای در فوریه جهانی افتتاح این خودرو در کانادا را در ماه فوریه اعلام کرد که موتور بنزینی 1.6 لیتری آن مجهز به یک دستی 6 سرعته یا یک اتوماتیک شش سرعته است. همچنین گزارش های تایید نشده ای مبنی بر مجهز بودن این سدان به فناوری ترکیبی نرم وجود دارد.
تایید شده است که هیوندا ورنا 2017 این ماه در دسترس است. پیش فروش این وسیله نقلیه در حال حاضر به طور غیر رسمی توسط برخی نمایندگی های هیوندای برگزار می شود. انتظار می رود هیوندای در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در مورد این خودرو منتشر کند.
نسل جدید هیوندای ورنا اخیراً در نمایشگاهی در چنگدو در چین رونمایی شد. هیوندای ورنا ظاهری کاملاً جدید به دست آورده است و شاید خیلی ها انتظار نداشته باشند چنین تغییری بعد از فیس لیفت 2017 داشته باشند.
قسمت جلوی این خودرو با مدل فعلی کاملاً متفاوت است ، اما طراحی کلی ورنا 2020 تا حدودی مشابه سایر سدان های هیوندای از جمله سوناتا و الانترا جدید است. چراغهای جلو این خودرو در شرایطی خشن و تیز قرار دارد که چراغهای روز در زیر آن قرار دارند. علاوه بر این ، ورنا جدید مجهز به شیشه شیشه ای شش ضلعی با ظاهری جدید ، جزئیات بزرگ کرومی و لوگوی برند است.
اگر به عقب حرکت کنید ، چراغهای جلو جدیدی را مشاهده می کنید که به وسیله نوارهای LED متصل شده اند ، بسیار شبیه به چراغهای جلو نصب شده در هیوندای سوناتا. این خودرو که در یک طرف قرار دارد ، حلقه هایی با برش الماس را نشان می دهد که ظاهر بهتری به خودرو می بخشد. براساس اطلاعات ورنا 2020 ، این اتومبیل دارای یک سیستم جدید سرگرمی با صفحه بزرگ شده است. هیوندای هنوز اطلاعات خاصی در مورد تجهیزات این خودرو منتشر نکرده است ، اما پیش بینی می شود Verna جدید با امکاناتی مانند شش کیسه هوا ، شارژ بی سیم ، یک سانروف برقی ، کنترل کروز و موارد دیگر مجهز شود. رنو جدید با موتورهای بنزینی 1.4 لیتری و 1.6 لیتری D-CVVT در چین عرضه می شود ، در حالی که موتورهای جدید 1.5 لیتری بنزینی و دیزل در هندوستان عرضه می شوند. گیربکس پیشنهادی برای این خودرو یک متغیر 6 سرعته اتوماتیک یا مداوم است. هیوندای ورنا 2020 احتمالاً ماه مارس در بازار هند قرار دارد.

تسلا مدل 3 توجه بسیاری را به خود جلب کرد

به عنوان بزرگترین تولید کننده اتومبیل برقی ، tesla Model 3 در تلاش است دامنه محصولات خود را گسترش دهد. مدل سه جدیدترین محصول تسلا با قیمت پایین است.
در روزهای اخیر ، الون مسک و تسلا مدل 3 توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند ، اما آخرین تسلا اولین محصول نیست که به حداکثر برد 320 کیلومتر برسد. این وام به شورولت بولت 2017 می رود که در اواخر سال جاری میلادی عرضه می شود. اگرچه تسلا اعلام کرد که جزئیات tesla Model 3 را تا سال 2017 فاش نمی کند ، با وجود اطلاعات اندکی در مورد این خودرو ، می توان تسلا را با رقیب سرسخت خود یعنی شورولت بولت مقایسه کرد.
مشکل اصلی هنگام خرید خودروهای برقی توانایی آنها در مسافت های طولانی است. یکی از دلایل موفقیت مدل تسلا S این بود که می تواند مسافت نسبتاً زیادی را با یک بار شارژ پوشش دهد. هر دو تسلا و شورولت به خوبی می دانند که باید حداقل 160 کیلومتر طولانی تر از محدوده اصلی خودروهای برقی معمولی در بازار حرکت کنند. برای برآوردن این تقاضا ، هر دو شرکت از محصولات باتری زیادی استفاده کردند.
شورولت بولت با یک باتری لیتیوم یون نسبتاً بزرگ 40 کیلووات ساعت است که روی زمین قرار دارد. این دو مزیت اصلی دارد. در مرحله اول ، لازم است که از مرکز انبوه خودرو کاسته شود ، که می تواند نقش مهمی در رانندگی مناسب داشته باشد و ثانیا ، استفاده از باتری ها به عنوان بخشی از ساختار اصلی خودرو. پیچ موتور بر روی محور جلو نصب شده است. خروجی و گشتاور این موتور الکتریکی 200 اسب بخار است. و 266 نیوتن متر مانند اکثر موتورهای برقی ، مدل بولت با گیربکس تک سرعته اتوماتیک ترکیب شده است. به لطف این ترتیب زنجیره انرژی ، پیچ در 7 ثانیه می تواند 100 کیلومتر در ساعت برسد. شورولت ادعا می کند که پس از 320 کیلومتر ، باتری های بولت باید شارژ شوند.
تسلا از ارائه اطلاعات دقیق در مورد باتری باتری مدل 3 خودداری کرد ، اما با توجه به شست واضح است که این خودرو از باتری لیتیوم یونی از 65 تا 70 کیلووات ساعت استفاده می کند ، که معادل کوچکترین باتری در مدل S باتری مدل 3 نیز در کف است. همانطور که اکثر اتومبیل های برقی و شورولت پیشنهاد کرده اند ، یک اتومبیل. مدل 3 با دو موتور تک و دو موتور الکتریکی عرضه خواهد شد که دامنه و عملکرد آن بعداً اعلام خواهد شد. هر دو نسخه مجهز به گیربکس تک سرعته اتوماتیک هستند. تسلا در مورد توان مصرفی مدل 3 چیزی نگفت ، اما طبق محاسبه شست برای نسخه تک موتور موتور الکتریکی در محور عقب ، این خودرو حداقل قدرت معادل پیچ شورولت را تولید می کند. تسلا اعلام کرد که طبق مدل EPA ، مدل 3 دارای ظرفیت 344 کیلومتر خواهد بود که برای افزایش این تعداد باتری های اضافی نیز ارائه می دهد. ایلان ماسک گفت: مدل 3 در 6 ثانیه با سرعت 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.

هنگامی که صحبت از شارژ اتومبیل می شود ، تسلا تنها تولید کننده خودرو است که در اتومبیل های برقی تخصص دارد و احتمالاً مزایای آن نسبت به بولت است. هر 3 مدل با زیرساختهای فوق شارژر تسلا سازگار است. این زیرساخت تسلا دارای 613 ایستگاه شارژ با 3،628 نازل شارژ در ایالات متحده است. این شبکه گسترده خدمات رایگان را برای صاحبان خودروهای تسلا ارائه می دهد. مدل 3 فقط 30 دقیقه طول می کشد تا در این ایستگاه های شارژ به 100٪ صفر برسد. تسلا همچنین اعلام کرد که برای مدل های S و X استراتژی شارژ خوبی دارد ، در حالی که نوید فقط از 270 کیلومتر از روی 270 کیلومتر روی ابر شارژرهای مستقر در تسلا فقط 30 دقیقه شارژ می کرد.

از طرف دیگر شورولت بولت در مقایسه با مدل تسلا مدل سه از عدم شارژ سریع رنج می برد. شورولت از یک شارژر سطح دوم استفاده می کند و این شرکت گفت مشتریان ما می توانند یک ساعت صبر کنند تا شارژ صفر تا 80٪ باتری شارژ شود. این قول می دهد که صاحبان پیچ ها را در فاصله 255 کیلومتری شارژ کنید. برای شارژ کردن یک شارژر با یک شارژر سطح دوم ، مکان های مشخصی را در شهر که به این شارژر دسترسی دارند ، در نظر بگیرید که اغلب برای یافتن چنین شارژر ها به سفرهای شهری طولانی و خسته کننده نیاز دارید. 9 ساعت طول می کشد تا یک باتری شورولت بولت شارژ شود.
شورولت و تسلا هم در دسترس بودن وسایل نقلیه الکتریکی خود را تشخیص می دهند. با توجه به میانگین قیمت خودرو در ایالات متحده ، ممکن است 33000 دلار بخشی از این مقدار برای یک خودروی برقی باشد. در ویدئویی که به قیمت تسلا مدل 3 منتشر شد ، موسک اعلام کرد که قیمت پایه این خودرو از 35000 دلار شروع می شود و با استفاده از عبارت "گزینه متوسط" در توییتر ، وی ویژگی های این مدل را توضیح داد. 3 که قیمت آن 42000 دلار تخمین زده شده است. فناوری نیمه اتوماتیک اتو پیلوت ، سقف شیشه ای کامل ، صفحه لمسی 15 اینچی ، سیستم سرگرمی موبایل تسلا و چندرسانه ای در هر 3 مدل استاندارد است. برای اینکه منسوخ نشویم ، نسخه کامل این اتومبیل حدود 65000 دلار قیمت دارد ، با گزینه هایی از قبیل سیستم تعلیق هوا ، چرخ های بزرگ ، لاستیک های اسپرت ، چهار چرخ محرک ، سیستم صوتی با کیفیت بالا ، صندلی های گرم شده و موارد دیگر. توابع در مدل سه ساخته شده اند.
طبق گفته شورولت ، هاچ بک شورولت در ژانویه 37000 دلار قیمت دارد. البته این ممکن است با افتتاح بولت در زمستان آینده تغییر کند. ویژگی های استاندارد مانند صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی با پلت فرم جنرال موتورز مای لینک ، دوربین های 360 درجه و Wi-Fi در خودروی برقی شورولت گنجانده شده است. قیمت این پیچ با وجود سیستم های امنیتی مانند اخطار برخورد سر و کمک به نقاط کور ، 40،000 دلار تخمین زده می شود.
کارز بلوت و مدل 3 توسط دولتهای کشورهای مختلف با توجه به ویژگی الکتریکی تخفیف های گسترده ای ارائه می شوند.
در حالی که رقابت بین این دو اتومبیل روی کاغذ هیجان انگیز است ، رقابت واقعی بین بولت و مدل 3 در جاده می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. شورولت بولت در سه ماهه آخر سال جاری وارد بازار خودروهای برقی خواهد شد. اولین سری تسلا مدل 3 در ابتدای سال 2018 عرضه می شود؛ البته اولویت متعلق به صاحبان فعلی تسلا است. هفته گذشته نزدیک به 200000 نفر از پیش ثبت نام کرده اند و انتظار دارند که آن را تا سال 2020 دریافت کنند. تسلا به تدریج در حال افزایش تولید در کارخانه خود در نزدیکی فریمونت ، کالیفرنیا است ، در حالی که کارخانه باتری گیگا فاکتوری خود را در نوادا گسترش می دهد.

پورشه از نسل جدید پانامرا رونمایی کرد

پورشه به تازگی از نسل جدید پانامرا رونمایی کرده است ، خودروی زیبایی که راحتی و کارایی یک سدان لوکس را با سرعت و چابکی یک خودروی اسپرت پریمیوم در هم آمیخته است. برای همه اهداف و اهداف ، دقت در چنین ترکیبی مستلزم استفاده از سطح بالای فناوری است و البته پورشه ادعا می کند که Panamera 2017 از فناوری های منحصر به فردی استفاده خواهد کرد.
وقتی نوآوری برای موفقیت رقابت پیش می آید ، مطمئناً پورشه حرفی برای گفتن دارد. اما پانامرا چیزی بیش از یک ترانه عظیم است. Panamera 2017 باید یک خودروی GT با تحرک بالا و امکانات فراوان باشد. برچسب قیمت 101040 دلاری را به مدل پایه پانامرا 4S اضافه کنید تا محصولی متنوع و گران قیمت داشته باشید.
اما نسل جدید پانامرا چه فناوری های جدیدی را چه از نظر داخلی و چه از نظر فناوری به ارمغان خواهد آورد؟ در زیر برخی از نوآوری های مورد استفاده در پرچمداران پورشه آورده شده است.
فناوری پر سرعت
با توجه به ماهیت اتومبیل های پورشه ، ابتدا در مورد عواملی که سرعت پانامرا را تسریع می کنند صحبت خواهیم کرد. مهمترین عامل از سرگیری حرکت این خودرو است.
برای اتومبیل سه گیربکس وجود دارد که هر یک دارای سیستم توربوشارژر و سیستم چهارچرخ محرک (AWD) و گیربکس هشت سرعته PDK است.
پایه 4S به موتور شش سیلندر 2.9 لیتری مجهز است که 440 اسب بخار را در 5650 دور در دقیقه و 406 دور موتور فوتبالی در 1750 دور در دقیقه فراهم می کند. به همین دلیل در نسل جدید پانامرا شاهد افزایش قدرت 20 اسب بخار و 22 اسب بخار گشتاور در مقایسه با نسل قبلی هستیم. این خودرو در 4.4 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد ، حداکثر سرعت در حدود 290 کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت 11 درصد افزایش می یابد.
پانامرا توربو در مرحله بعدی قرار دارد. در این مدل از یک موتور هشت سیلندر 550 اسب بخار قدرت استفاده شده است. در 5750 دور در دقیقه و 568 اسب بخار گشتاور در 60 دور در دقیقه (30 اسب بخار و 52 اسب بخار). نسل قبلی). پانامرا توربو 3.8 ثانیه برای رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت از حالت ایستاده طول می کشد و حداکثر سرعت آن تقریباً 305 کیلومتر در ساعت است به لطف سیستم هایی مانند کنترل سیلندر تطبیقی ​​که باعث کاهش تعداد سیلندرهای فعال هنگام سوار شدن می شود ، همچنین شاهد کاهش مصرف هستیم. سوخت این مدل 11٪ است.

سرانجام یک دیزل 4S وجود دارد که مجهز به موتور دیزل 8 سیلندر است. این دستگاه قادر به تولید 422 اسب بخار در 3500 دور در دقیقه و گشتاور شگفت انگیز 627 پوند بر فوت در 1000 دور در دقیقه است. این ویژگی ها باعث شده است که این موتور قدرتمندترین موتور دیزلی باشد که تاکنون در یک خودروی پورشه مورد استفاده قرار گرفته است. پانامرا 4S همچنین سریعترین خودروی دیزلی در جهان با حداکثر سرعت 285 کیلومتر در ساعت است.برای پشتیبانی از روند شتاب ، این خودرو از سیستم توربوشارژ متوالی استفاده می کند. بنابراین توربین دوم با سرعت 2700 دور در دقیقه فعال می شود.

از ویژگی های قابل توجه این موتورها می توان به توربوشارژرهای نصب شده در ردیف های V شکل سیلندرها اشاره کرد که باعث کاهش لوله ها و افزایش پاسخ گاز دریچه گاز می شود. در هر سه مدل ، چندین حالت سواری وجود دارد که با استفاده از حلقه چرخ فرمان می توانید با الهام از 918 اسپایدر انتخاب کنید. علاوه بر این ، گزینه اسپرت کورونو در بسته بندی وجود دارد که شتاب صفر تا 100 از این خودروها را در 0.2 ثانیه بهبود می بخشد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه سیستم تهویه مطبوع سه طرفه و سیستم تعلیق تطبیقی ​​است که در قابلیت های معمول دستیار رانندگی پورشه (مدیریت سوسپانسیون فعال پورشه ، مدیریت پویش شاسی پویا ، پورشه شاسی داینامیکس ، پورشه گشتاور پورشه و غیره) قرار دارد. در قسمت عقب خودرو نیز شاهد استفاده از سیستم فرمان محور عقب هستیم که قبلاً در مدل 918 اسپایدر و 911 توربو استفاده می شده است.
و سیستم کنترل شاسی 4D با نظارت و بهینه سازی اطلاعات در مورد سیستم های مختلف شاسی ، بهترین عملکرد ممکن را فراهم می کند.
مدیریت فناوری مرتبط
پس از فناوری مربوط به سرعت ، اجازه دهید فضای داخلی را بررسی کنیم. پورشه ادعا می کند تعداد قابل توجهی کلید فیزیکی را در کابین پانامرا برداشته و آنها را با پنل های لمسی در جلو و عقب کابین تعویض کرده است. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی است که می تواند برای سرگرمی ، مکان تلفن هوشمند و ادغام (از جمله اپل کارپلی) استفاده شود. یک سیستم کنترل صدا جدید نیز در کابین پانامرا نصب شده است.
در چرخ دو صفحه نمایش 7 اینچی وجود دارد که اطلاعات لازم در مورد راننده را نشان می دهد. بین دو صفحه نمایش سرعت سنج بزرگ آنالوگ وجود دارد.
فناوری مرتبط با ایمنی و راحتی
پورشه همچنین برای مواردی که از رانندگی پانامرا جدید خسته شده اید ، ویژگی جدیدی به نام

ورش این. درایو را معرفی کرده است. علاوه بر قابلیت های استاندارد کنترل تردد کروز ، سیستم جدید اینو درایو از داده های مکان ، رادار و جریان های ویدئویی برای بهینه سازی مصرف گاز ، ترمز و انتخاب دنده برای جاده پیش رو استفاده می کند.

علاوه بر موارد فوق ، پانامرا جدید از ویژگی نایت ویسیشن آسیست استفاده می کند که از فناوری تصویربرداری حرارتی برای شناسایی افراد و حیوانات در کنار جاده استفاده می کند و به راننده هشدار می دهد. علاوه بر این ، یک نوع چراغهای LED وجود دارد که می تواند به طور مستقیم عابران پیاده را که خارج از محدوده طبیعی نور از چراغهای جلو هستند شناسایی کنید. این لامپ ها در صورت درخواست موجود است.
خروجی
در کل ، پورشه ویژگی های بسیار خوبی برای نسل جدید پانامرا دارد. اما آنها به سختی اصلی و مبتکر هستند. موتورها جدید و بهبود یافته اند اما تفاوت چندانی با نسل اول آنها ندارند. سایر ویژگی های مرتبط با سرعت ، مانند محور عقب فرمان دار را می توان در مدل 911 مدرن نیز یافت ، در حالی که سایرین از آئودی وام گرفته شده اند.
این البته اگر در بسته بندی به روز شده بهترین ها را در جهان ارائه دهید ، جای تعجب ندارد.
با این حال ، سیستم پورشه اینو درایو باید یک استثنا محسوب شود. سال گذشته ، این شرکت وعده داده بود که با پیش نمایش سیستم ، عملکرد خود را در دنیای وسایل نقلیه اتومبیل تغییر دهد. برای اینکه دریابیم که آیا فناوری جدید پورشه به تمام توان خود رسیده است ، باید منتظر تحقیقات بیشتری بمانیم ، اما به نظر می رسد پانامرا از نظر ویژگی های رانندگی در حال تحول است.