فینر سوپر اسپرت دومین محصول کمپانی لبنانی W. موتور است که با نسخه محدود با همکاری مهندسین آلمانی تولید می شود.
بر خلاف آلینو آرکانوم بلغارستان ، که به عنوان قدرتمندترین و سریعترین هایپر برقی جهان معرفی شده است که به طور انحصاری برای فتوشاپ طراحی شده است و تولید آن همچنان نامشخص است ، محصول جدیدWWE نهایی شده است و به زودی در خیابان ها ظاهر می شود. موتور فوق العاده اسپرت که جایگزین یک سوپراسپرت دیگر هایپر اسپرت لایک است ، به طور کامل در دبی ساخته شد و توسط آلمانی ها ساخته شد.
این ابرخودرو برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل دبی در سال 2015 معرفی شد. با الهام از بهار ، این ماشین به نام گرگ غول پیکر افسانه نروژ نامگذاری شده است. پیش از این فیلم ها و فیلم های طرفداران سوپر اسپرت منتشر شده بودند ، اما اخیراً یکی از کاربران مشهور یوتیوب ماشین از این مدل دیگر استفاده کرده است که در انتهای این مقاله در ویدیو گنجانده شده است. اما چگونهWWE به آنجا رسید؟ این برچسب در سال 2012 در بیروت ، لبنان تأسیس شد ، اما در سال 2013 این دفتر به دبی منتقل شد. با ظهور مدل هایپر اسپرت لایک به عنوان اولین محصول ، این شرکت تولید اتومبیل های لوکس و وسایل نقلیه ویژه را آغاز کرد. هایپر اسپرت لایک که در نسخه محدود 7 دستگاه منتشر شده است ، به شهرت جهانی رسید و در نسخه هفتم فیلم سریع و خشمگین نمایش داده شد. با این حال ، فناوری سوپر اسپرت بسیار شبیه به هایپرسپورت است.
سوپراسپرت دوم دبی مانند مدل اول از یک موتور 6 سیلندر خطی 3 سیلندر خطی 3.8 لیتری پورشه با تنظیم مارک آلمانی روف ، یکی از معروف ترین شرکت های تنظیم پورشه استفاده می کند. پورشه 6 سیلندر مجهز به دو توربوشارژر است که در حدود 800 اسب بخار قدرت تولید می کند. در 7،100 دور در دقیقه. شاید مهمترین نکته در مورد رانندگی یک سوپراسپرت این باشد که مانند سایر اتومبیل های مدرن دوقلو توربو به نظر نمی رسد. همانطور که آقایJWW در این فیلم اشاره می کند ، اتومبیل های توربوشارژر به اندازه مدل های تنفس طبیعی خوش بین نیستند ، در حالی که در عین حال گشتاور بهتری دارند و هیجان کمتری دارند. اما مهندسان روف در توانایی های فنی سوپر اسپرت کار دیگری انجام دادند که احتمالاً آنها را فاش نمی کردند.
یکی دیگر از جنبه های مثبت سوپراسپرت جدید در دبی ، همکاری نزدیک شرکت های بین المللی در یک پروژه مشترک است. شاید بهترین مثال همکاری مهندسین استون مارتین وAMG باشد ، نتیجه ای که همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. نام تجاری روف ، همانطور که از تاریخ مشخص است ، فقط با پورشه کار می کند.
پایداری خوبی در جاده و موتور خنک 140 اسب بخار آوانته که هر اسب بخار توزیع می کند. بخش قابل توجهی از هر وزن 14.9 کیلوگرم است و از صفر تا صد و نه ثانیه شتاب می یابد (در مدل های دارای گیربکس). خواهش می کنم ، راننده جوان آوانته تا حدی. البته به شرطی که راننده جوان آوانته هنگام رانندگی به طراحی ناامیدکننده کنسول و فضای داخلی این خودرو نپردازد.
"سنسور میل سوپاپ آوانته"
سنسور میل سوپاپ آوانته در قسمت انتهای میل سوپاپ و در مقابل یک زائده دایره ای شکل قرار دارد.این سنسور شامل یک المنت سنسور هادی و یک قطعه نیمه هادی می باشد که جریان از آن عبور می کند.
در حالی که نظرات مختلفی در مورد طراحی ظاهری آوانته وجود دارد ، و کسانی هستند که به آوانته ارزیابی کاملی از فرم و تصویر می دهند ، طراحی داخلی آوانته مکانی است که حتی اگر طرفدار بزرگی از تبلت های آوانته باشید ، بلافاصله رتبه ناامید کننده ای برای آن مشاهده خواهید کرد این قسمت دارد هیوندای آوانته که علاوه بر وب سایت کرمان خودرو ایران در سایت های تولیدی هیوندای در اولان ، کره جنوبی ، پکن ، چین ، کاراکاس ، ونزوئلا و تاگانروگ روسیه راه اندازی شد ، هم اکنون در دو گیربکس دستی با گیربکس پنج سرعته در دسترس است. و چرخ دنده ها این دستگاه با جعبه دنده چهار سرعته و نوع درایو و تجهیزات استاندارد مانند کیسه های هوا برای راننده و راننده دوم و همچنین تنظیم الکتریکی پنجره ها ، آینه های جانبی و چراغ های مه شکن ارائه می شود.
"کاتالیزور آوانته"
کاتالیست یا کاتالیزور آوانته یکی از قطعاتی است که نقش مهمی در کاهش گاز های خروجی از موتور دارد.این قطعه در مسیر خروجی هوای موتور قرار دارد و بخش اعظم گاز های آلاینده که حاصل احتراق ناقص هستند و را مهار می کند.
هیوندای آوانته که با قیمت 22 تا 25 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می شود ، اکنون با قیمتی 10 میلیون تومانی عرضه می شود. اگرچه راحتی و ایمنی آوانته در مقیاس 30 تا 40 میلیون نفر ممکن است ناکافی به نظر برسد ، اما باید توجه داشت که در بازاری که یک سدان کوچک چینی به فروش می رسد ، با قیمتی شگفت انگیز بیش از 20 میلیون نفر (و البته فروش خوبی هم دارد!) قیمت آوانته با وجود برخی کاستی های موجود در تجهیزات آن در زمینه ایمنی و راحتی ، با قابلیت های این خودرو کاملاً مطابقت دارد. رقبای اصلی آوانته در ایران 1.6 لیتری کیا سراتو ، 1.6 لیتری رنو مگان (برای قیمت) و نسخه دو لیتری مگان (از نظر تحرک) هستند.
"لوازم یدکی آوانته"
لوازم یدکی آوانته به دلیل وجود تعداد قطعات موجود در خودرو ، بازار لوازم یدکی نسبتا خوبی دارد.
در ضمن ، کار سرواتو تا حدی مشخص است. چهره اغوا کننده تر و جذاب تر سراتو و همچنین گرانتر بودن قیمت این خودرو ، سراتو را به یاد رقابت با محصولاتی همچون MG6 ، تویوتا کرولا و مزدا 3 و نه با آوانته می اندازد.
قبل از بررسی طراحی پژو 407 ، بیایید به طور مختصر به پدر 407 ، پژو 406 بپردازیم. از 1995 تا 2004 ، پژو 406 به مدت ده سال یکی از پرفروش ترین خودروهای میان رده است. در جهان ، با طراحی یادآور پایان قرن بیستم و همان ترکیب مستطیل شکل معروف پژو.
اما زمان آن رسیده است که مدیران پژو بتوانند جایگزینی مناسب برای این محصول موفق پیدا کنند. در آغاز هزاره سوم ، پژو 406 هنوز در دست تولید بود ، اما با ظهور 206 مشهور و محبوب در اواخر دهه 1990 ، پژو دستخوش تغییر و انقلابی در طراحی شد. انقلابی که چهره جدید این تولیدکننده فرانسوی اتومبیل را باز کرد. پژو 406 تقریباً آخرین اثری از طراحی طراحی قبل از انقلاب پژو در سالهای ابتدایی هزاره سوم بود و جایگزینی 406 باید دارای بدنه ای باشد که در روح انقلاب طراحی طراحی پژو نفس بکشد. به عنوان مثال ، پژو 407 اواسط سال 2004 به رانندگان معرفی شد.
ساختن یک مدل جایگزین برای پرفروش ترین پژو کار آسانی نبود. افزایش انتظارات مشتری در هر صنعتی همواره مانع از ادامه کار صنعتگران شده است. بار دیگر ، مهندسان و طراحان پژو مجبور بودند مطابق انتظارات بازار که پژو 406 سالها به آن حمله کرده بود ، عمل کنند.
آنچه در نگاه اول توجه 407 را به خود جلب می کند ، طراحی جسورانه آن است که تفاوت های ده ساله در طراحی آن با محافظه کار 406 را نشان می دهد. پژو 407 در جلو با یک شیشه جلوی بزرگ و شکل ذوزنقه ای روی سپر آن کاملاً متفاوت از سایر همکلاسی ها است. انتقال از شیشه جلو به سپر یکی از ابتکارات جدید طراحان پژو بود که متعاقباً در مدل های پژو سیتروئن مانند 107 و 307 و حتی به وسایل نقلیه کار پژو اعمال شد. بنابراین این شیشه جلوگیر بزرگ با چراغهای بزرگ و لامپهای خمیده به سمبل محصولات پژو تبدیل شد و گروه پژو سیتروئن PSA از این روش برای شناسایی محصولات خود استفاده خوبی کرد و اکنون اولین روش برای شناسایی پژو یا سیتروئن بدون آن است. آرم همان پنجره ذوزنقه بزرگ را در سپر خودرو مشاهده کنید.
پشت فرمان همچنین سوئیچ های ستون فرمان وجود دارد که امروزه جزء لاینفک محصولاتAMGاست. طراحی دقیق فرمان چهار دریچهAMGGT چالش های مهمی را ایجاد می کند. در ساعت 5 و 7 بعدازظهر دو کلید کوچک نصب شده که نمایشگرهایTFTدر آن قرار دارند. این دو کلید به شما این امکان را می دهد تا سفتی و نرمی سیستم تعلیق چهار دربAMGGT و بال عقب فعال را کنترل کنید. این صفحه نمایش های کوچکTFTبه شما امکان می دهد حالت های مختلف رانندگی را به سرعت و به راحتی تغییر دهید. از این منظر می توانید طراحی و مشخصات فرمان این خودرو را در مجاورت پورشه 918 اسپایدر در نظر بگیرید.
هنگام رانندگی در پیست آمریکا ، متوجه شدیم که صندلی هایAMGGT از بدنه پشتیبانی عالی می کنند و اجازه نمی دهند اجساد مسافر هنگام رانندگی به جلو و عقب بروند. عملکرد صندلی های اتومبیل به حدی خوب است که باید با خیال راحت آنها را یکی از بهترین صندلی ها در بین خودروهای کارخانه استاندارد بدانیم.
در روز تست ، ما چندین مدل از این ماشین داشتیم. اول از همه ، لازم به ذکر است کهAMGGT چهار درب با چهار پیشرانه مختلف همراه است: GT43AMG ، GT53AMG ، GT63AMG و GT63S. پیشرفته ترین نیروگاهی که می توان در زیر موتور پیدا کرد متعلق به GT53 است که از یک موتور هیبریدی سه سیلندر درون لیتری سه لیتری استفاده می کند. موتور بنزینی GT53 با یک موتور الکتریکیEQ بوست جفت شده است که می تواند 21 اسب بخار قدرت تولید کند و در جایی بین موتور اصلی و گیربکس قرار دارد. این کشش الکتریکی نه تنها در بدو حرکت ، گشتاور را به وسیله نقلیه ایجاد می کند ، بلکه قدرت سیستم الکتریکی 48 ولتAMGGT را نیز تأمین می کند. از آنجا کهAMGGT به بسیاری از قطعات الکترونیکی مجهز است ، سیستم چندرسانه ای خودرو ، چراغهای پیشرفته و یک کابین به برق زیادی احتیاج دارد که استفاده از سیستم الکتریکی 48 ولت را اجتناب ناپذیر می کند.
ما اتومبیل های هیبریدی را بیشتر به دلیل مصرف سوخت آنها می شناسیم ، اما این بدان معنی نیست که GT53 یک ماشین کند است. به هر حال ، این مدل با 429 اسب بخار بسیار سریع است. و گشتاور 520 نیوتن متر و در 4/4 ثانیه سرعت 0 تا 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 278 کیلومتر در ساعت را توسعه می دهد بنابراین بدین ترتیب AMGGT53 می تواند ایده شما را از خودروهای هیبریدی کاملاً تغییر دهد و شما نمی توانید آن را مقایسه کنید با یک ماشین هیبریدی معمولی مانند تویوتا پریوس .
به ما بستگی دارد که آیا مدیران کرمان خودرو از فروش محدود هیوندای آوانته در بازار رضایت دارند یا خیر ، اما اگر بخواهیم دلایل عدم موفقیت آوانته در بازار را دریابیم ، شکی نیست که سیاست فروش آوانته و ناسازگاری در طراحی خارجی و داخلی آوانته وجود دارد. یادآور می شویم که با خودروی 30 میلیون نفری ، در کنار این دلایل ، واردات خودروهای خارجی به کشور از اواسط دهه 1980 رواج دارد و پس از آن قیمت این خودرو کاهش می یابد.
"رادیاتور بخاری آوانته"
رادیاتور بخاری آوانته مانند کولر نیازمند انرژی مضاعفی برای انجام وظیفه خود نیست وگرمایی که از راه دریچه ها به داخل اتاقوارد می شود،انرژی گرمای تولید شده توسط موتور است که اگر سیستم گرمایشی و بخاری خودرو از آن استفاده نکند هدر می رود.
خودروها در مدلهای استفاده شده خود می توانند با برچسب قیمت به راحتی خریداران ایرانی را به خود جلب کنند. متعادل و معقول ، سطح بالاتری از تجهیزات و پرستیژ نسبت به نوع خودرو آوانته را به مصرف کننده می بخشد.
علاوه بر تاریخ غم انگیز حضور آوانته در ایران ، اگرچه نمی توانیم این خودرو را زیبا بنامیم ، اما باید آن را به عنوان یک خودروی ویژه در بازار 30 میلیون کشور کشور تومان در نظر گرفت. پیشنهاد محدودتری نسبت به رقبا و کیفیت ساخت قابل قبول در مقیاس ماشین مونتاژ شده در خانه ، آوانته را به خودرویی خاص و مطلوب برای کسانی که قصد تغییر ماشین خود را ندارند در آینده نزدیک تبدیل کرده است. استفاده از زبان طراحی "سادگی و زیبایی" در این اتومبیل نیز به این دلیل است که کمتر کسی ظاهر آوانته را دوست ندارد و آن را دوست دارد ، اما ، همانطور که قبلاً دیده اید ، کالای کمی از محصول دارد. ارتباط مستقیم با بازار استفاده شده بنابراین ، نباید انتظار داشته باشید که آوانته به محض ورود به نمایندگی خودرو اقدام به فروش کند.
"سرسیلندر آوانته"
به دلیل محل قرار گیری سرسیلندر آوانته بین قطعات داف و سرد موتور،این قطعه مهم انواع دماهای مختلفی از دمای بسیار داغ محفظه احتراق گرفته تا دمای سرد سیستم خنک کننده موتور را تجربه می کند.
در مدل های استفاده شده خود ، این ماشین اکنون در نمایندگی های اتومبیل دفن خواهد شد ، اما به یاد داشته باشید که در کشور عزیزمان ، کالای اندک کالایی نیز با کیفیت تولید همراه است ، اما این بار نوعی رابطه عکس است! برخلاف سایر خودروهای مونتاژ شده که از کیفیت نمونه در کشور در سالهای اولیه مونتاژ برخوردار بودند و سپس به تدریج با کمک مهندسین مجرب در خانه ، چند سانتی متر روی بدنه و شاسی قابل مشاهده بود ، آوانته از کیفیت بسیار مناسبی برای ساخت استفاده کرد. و این یک جلسه دارد که می تواند تنها نکته مثبت در مورد پیشنهاد محدود آوانته تلقی شود. اما آوانته همچنین از فن آوری داخلی و رقبا بسیار برتر است. شتاب اولیه قابل قبول و گیربکس کارآمد به خصوص در مدل هایی که گیربکس دستی دارند این خودرو را در مقایسه با سایر رقبا در بازار 30 میلیون تومانی در جایگاه بالاتری قرار می دهند.
"سنسور اکسیژن آوانته"
نسبت اکسیژن به مایع یا گاز به نام نسبت لا مبدا خوانده می شود.در موتور احتراق داخلی این سنسور اکسیژن آوانته نسبت اکسیژن موجود در گازهایخروجی از اگزوز را اندازه گیری می کند.